anti_late_join.sma 2,31 KB 127 Ilość pobrań
anti_late_join.amxx
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez Siemir
w 30.07.2012 23:30
anti_late_join.sma 2,31 KB 127 Ilość pobrań
anti_late_join.amxx
Napisane przez Siemir
w 30.07.2012 00:25
Napisane przez Siemir
w 14.12.2011 22:35
Napisane przez Siemir
w 19.07.2011 23:59
Napisane przez Siemir
w 19.07.2011 10:19
Napisane przez Siemir
w 31.12.2010 20:39
Napisane przez Siemir
w 30.12.2010 11:07
Napisane przez Siemir
w 16.10.2010 17:50
public StatusValue( const id )
{
new szWiad[ 34 ], Target, aux
get_user_aiming(id, Target, aux)
if(is_user_alive(Target))
{
formatex( szMessage, 33, "1 %s: %%p2", get_user_flags( Target ) & FBH_LEVEL ? "Admin" : "Gracz" )
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid( "StatusText" ), _, id )
write_byte( 0 )
write_string( szWiad )
message_end( )
}
}
Napisane przez Siemir
w 28.08.2010 17:58
Napisane przez Siemir
w 26.08.2010 09:57
public add_bonus_shake(attacker_id,id)
{
if(player_b_shake[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
{
if (random_num(1,player_b_shake[attacker_id]) == 1)
{
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenShake"),{0,0,0},id);
write_short(7<<14);
write_short(1<<13);
write_short(1<<14);
message_end();
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Napisane przez Siemir
w 26.08.2010 09:44
public cbMyMenu(id, key){
switch(key){
case 0:
{
draw_crosshair(id)
}
case 1:
{
hide_crosshair(id)
}
}
crosshair[id] = key
poziom[id] = key
}
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;i dodajesz przed
if(poziom[attacker]) nowe_doswiadczenie+=20;
Napisane przez Siemir
w 25.08.2010 13:29
add_bonus_drop(attacker_id,id)na końcu
public add_bonus_drop(attacker_id,id)
{
if(player_b_drop[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))
{
if (random_num(1,player_b_drop[attacker_id]) == 1)
engclient_cmd(id, "drop")
}
return PLUGIN_HANDLED
}oczywiście stwórz tablicę oraz wylosuj wartość w itemie.
Napisane przez Siemir
w 25.08.2010 13:03
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#if AMXX_VERSION_NUM < 180
#define charsmax(%1) sizeof(%1) - 1
#endif
#define MAX_PLAYERS 32
#define MENU_KEYS MENU_KEY_1|MENU_KEY_2
#define TASK_SHOWMENU 12000
new gmsgHideWeapon, crosshair[33], menu[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("", "", "")
register_clcmd("say /poziom","mymenu");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "b")
register_menu("MyMenu",MENU_KEYS,"cbMyMenu");
gmsgHideWeapon = get_user_msgid("HideWeapon") ;
}
public client_putinserver(id)
{
crosshair[id] = 0
menu[id] = 0
set_task(10.0, "show_menu_", id+TASK_SHOWMENU);
}
public show_menu_(tid){
new id=tid-TASK_SHOWMENU;
new iTeam=get_user_team(id);
new menu_id, keys;
new menuUp = player_menu_info( id, menu_id, keys );
if ( iTeam && (menuUp <= 0 || menu_id < 0) )
mymenu(id);
else
set_task(10.0, "show_menu_", tid);
}
draw_crosshair(id)
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgHideWeapon, _, id)
write_byte(0)
message_end()
}
hide_crosshair(id)
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgHideWeapon, _, id)
write_byte(1<<6)
message_end()
}
public mymenu(id){
if(menu[id]>2) client_print(id, print_chat, "Nie mozesz juz zmienic poziomu")
else {
menu[id]++
show_menu(id,MENU_KEYS, "Poziomy:^n^n1. Poziom Latwy \r[Normalny]^n\w2. Poziom Trudny \r[Wiecej Expa]^n",-1,"MyMenu");
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbMyMenu(id, key){
switch(key){
case 0:
{
draw_crosshair(id)
}
case 1:
{
hide_crosshair(id)
}
}
crosshair[id] = key
}
public ResetHUD(id)
{
if(crosshair[id])
hide_crosshair(id)
else
draw_crosshair(id)
}



Moja zawartość