Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

SumeersBee - zdjęcie

SumeersBee

Rejestracja: 26.02.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.03.2015 15:56
-----

#198432 Jak zmienić kolor HUD,

Napisane przez sharkowy w 22.12.2010 12:25

A więc, z tym poradnikiem dowiecie się jak zmienić kolor Klasy, Doświadczenia, itp w lewym górnym rogu ekranu. Zaczynamy,

Kod poniżej to kod do HUD:

 set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;



Standardowo jest zielony, co odpowiada za kolor? 3 pierwsze cyfry w

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);


Czyli, 255, 255, 255 (dla opornych)

Jak zmienić kolor?

1. Odpalamy Paint.
2. Na dole klikamy 2 razy na jakiś kolor.
3. Wyskoczyło okienko z kolorami, klikamy 'Definiuj kolory niestandardowe'.
4. Ponownie wyskoczyło okienko z kolorami (wow!).
5. 'Krzyżykiem' ustawiamy sobie kolor jaki chcemy żeby HUD miało.
6. Po wybraniu sobie koloru, widzimy tam 3 skróty:
 

Czerw.
Ziel.
Nieb.

(Skróty, Odc. Nas. Jaskr. Nas nie interesują)

Obok są też 3 cyfry, te cyfry podmieniamy w
 

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);

Zamiast 255, 255, 255 wpisujemy swoje cyfry koloru który wybraliśmy.


Powinno wyglądać tak:


 set_hudmessage(xxx, xxx, xxx, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;


Przy czym xxx, xxx, xxx, to Twoje cyfry.

Kompilujemy i gotowe ;]


Poradnik by sharkowy

Zezwalam na kopiowanie z podaniem źródła amxx.pl ^^


  • +
  • -
  • 2


#192122 Kompilacja lokalna

Napisane przez Abes Mapper w 27.11.2010 19:13

Kompilacja lokalna

Czytając posty zauważyłem, że trochę ludzi ma problemy z kompilacją lokalną mimo iż jest tutorial.

Piszę ten poradnik w tym dziale aby pokazał się w spisie artykułów.
Jest jeszcze inny sposób kompilacji lokalnej ( Kompilacja lokalna - AMXX.pl: Support AMX Mod X - by R3X ) ale to tak jakby dla tych, którzy programują, robią coś w PAWN.

Ten sposób (o ile można to nazwać innym sposobem) jest łatwiejszy i szybszy.

1. Pobieramy plik z załącznika w zależności od naszego systemu operacyjnego
2. Rozpakowujemy byle gdzie
3. Wchodząc w folder scripting mamy różne pliki/foldery. Opiszę najważniejsze potrzebne do kompilacji
  • include - tutaj wklejamy wszystkie pliki .inc np.: colorchat.inc
  • Podstawowe sma - tutaj wkleiłem kody źródłowe z podstawowych pluginów (nie chciałem żebyście tracili czas na ich dodatkowym kompilowaniu)
  • compiled - w tym folderze znajdą się wszystkie skompilowane przez nas pluginy (folder utworzy się podczas pierwszej kompilacji)
  • compile.exe - program który odpalamy aby skompilować kod źródłowy
4. Teraz jak kompilować?
Nic prostrzego.
Plik .sma (czyli nasz kod źródłowy) wklejamy do głównego katalogu scripting tam gdzie jest compile.exe
Po wklejeniu uruchamiamy właśnie ten plik compile.exe i nasze pliki zaczną się kompilować.
Skompilowane pluginy znajdą się w folderze compiled

Jeżeli niektóre pluginy (np.: bf2, pokemod) mają dodatkowe foldery z plikami .inl to wklejamy je (foldery) do głównego katalogu scripting

Dodaję plik colorchat.inc
Jest wymagany przy kompilacji niektórych pluginów

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 32


#670419 RoundSoundy UNIKAT

Napisane przez derox w 15.11.2014 21:27

RS'y znajdują się na jednej z największej sieci serwerów. Jeśli się podobają daj +
 
Ilość kawałków: 16
Typ dźwięku: Mieszane
Długość utworów: 15-20 sec
 
Lista według paczki: 
1. Veegas - Lubię Jeansy (Ślimak)
2. Tove Lo - Habits (Stay High) - Hippie Sabotage Remix
3. No Boyfriend (Club Edit) - Sak Noel, Dj Kuba & Neitan ft. Mayra Veronica
4. Remady & Manu L feat J-Son - Single Ladies 
5. Martin Tungevaag - Wicked Wonderland
6. Major Lazer - Watch Out For This (Bumaye) (DJ KUBA & NE!TAN Remix)
7. Iggy Azalea Ft. Rita Ora - Black Widow (Prismo Remix)
8. Firebeatz & KSHMR - No Heroes ft. Luciana
9. Elena feat. Glance - Mamma mia (He's italiano)
10.David Guetta - Dangerous
11. Contiez Feat. Treyy G - Trumpsta (Djuro Remix)
12. The Fault In Our Stars I Charli XCX - Boom Clap
13. Calvin Harris - Outside ft. Ellie Goulding
14. Calvin Harris (feat. Ellie Goulding) - I Need Your Love (Nicky Romero Remix)
15.Astoria feat. Pitbull - Show Me What U Got (Bodybangers Remix Edit) PART I
16. Astoria feat. Pitbull - Show Me What U Got (Bodybangers Remix Edit) PART II
 
 
 

 


  • +
  • -
  • 1