Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak zmienić kolor HUD,Kolor klasy, doświadczenie, poziom, perk.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 22.12.2010 12:25

A więc, z tym poradnikiem dowiecie się jak zmienić kolor Klasy, Doświadczenia, itp w lewym górnym rogu ekranu. Zaczynamy,

Kod poniżej to kod do HUD:

 set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;



Standardowo jest zielony, co odpowiada za kolor? 3 pierwsze cyfry w

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);


Czyli, 255, 255, 255 (dla opornych)

Jak zmienić kolor?

1. Odpalamy Paint.
2. Na dole klikamy 2 razy na jakiś kolor.
3. Wyskoczyło okienko z kolorami, klikamy 'Definiuj kolory niestandardowe'.
4. Ponownie wyskoczyło okienko z kolorami (wow!).
5. 'Krzyżykiem' ustawiamy sobie kolor jaki chcemy żeby HUD miało.
6. Po wybraniu sobie koloru, widzimy tam 3 skróty:
 

Czerw.
Ziel.
Nieb.

(Skróty, Odc. Nas. Jaskr. Nas nie interesują)

Obok są też 3 cyfry, te cyfry podmieniamy w
 

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);

Zamiast 255, 255, 255 wpisujemy swoje cyfry koloru który wybraliśmy.


Powinno wyglądać tak:


 set_hudmessage(xxx, xxx, xxx, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);
return PLUGIN_CONTINUE;


Przy czym xxx, xxx, xxx, to Twoje cyfry.

Kompilujemy i gotowe ;]


Poradnik by sharkowy

Zezwalam na kopiowanie z podaniem źródła amxx.pl ^^


Użytkownik sharkowy edytował ten post 24.03.2015 14:34

  • +
  • -
  • 2

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 26.01.2011 12:17

Jesteś pewny że robisz to w nowym cod modzie? u mnie działa ten sposób i z tego co wiem u wszystkich też, ewentualnie zmień:

To

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);


Na to

set_hudmessage(83, 151, 253, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 30.01.2011 14:57

Są ludzie którzy nawet tego nie potrafią w AMXX Studio :]
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 12.03.2011 12:05

Wszystko jasno opisałem w poradniku (łatwiej się nie da)... kompilujesz w ogóle plik po edytowaniu?
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#5 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 14.03.2011 14:39

Eh.. łap.
  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych