Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wraith - zdjęcie

Wraith

Rejestracja: 20.01.2015
Aktualnie: Przegląda profil Wraith
Poza forum Ostatnio: 02.08.2021 18:42
-----

#754490 Skiny broni (V_, P_) z zapisem MySQL / JSON.

Napisane przez Robiin on 26.12.2018 14:18

Ostatnio widuję sporo tematów związanych ze skinami, brakami w aktualnych pluginach etc, więc postanowiłem napisać plugin, w którym nie będzie kompromisów - oczywiście nie wyszło, więc dostajecie to co nawymyślałem :D .
Plugin będzie udoskonalany z biegiem czasu, a o zmianach będę informował w notatkach pod tym postem.


opis
Plugin dodaje na serwer skiny do broni, z możliwością manualnego ich wyłączenia. Plugin testowany był w stosunkowo nieznacznym stopniu, także nie polecam wrzucać go od razu na serwer publiczny, a wcześniej przetestować i zdać relację tutaj. 

 

Możliwość kupna skina in-game.

Możliwość dodania wielu flag.

Możliwość włączenia skina od fragów.

konfiguracja
Plugin posiada plik konfiguracyjny, który należy uzupełnić według wzoru:

"v model path" "p model path" "skin name" "skin access (flag)" "weapon CSW" "frags" "price"

 
gdzie:

  • v model path - ścieżka do modelu v_*.mdl, zaczynając od folderu cstrike/.
  • p model path - ścieżka do modelu p_*.dml, zaczynając od folderu cstrike/.
  • skin name - nazwa skina widniejąca w menu (max. 32 znaki, można to zmienić w kodzie).
  • skin access - dostęp do skina, plugin aktualnie obsługuje tylko jedną flagę, ale niedługo zapewne dopiszę obsługę wielu. Skin dostępny dla wszystkich graczy = 0. Flaga w wersji stringa, nie bitowej.
  • weapon CSW - index CSW_ broni, na jego bazie plugin rozpoznaje tablice dynamiczną i zapisuje do niej powyższe dane. Listę można znaleźć min. tutaj.
  • frags - ilość fragów, od których dostępny będzie skin. 0 = brak limitu poprzez fragi.
  • price - cena skina. Waluta możliwa do ustawienia w kodzie. 0 = brak limitu poprzez cenę.

 

Maksymalna ilość skinów jest domyślnie ustawiona na 32. Jeśli chcemy zwiększyć ten limit, konieczne będzie przerobienie pluginu w znacznym stopniu, natomiast idąc w dół nie ma żadnych przeszkód.
Brak limitów skinów.
 
Komendy do menu dostępne są w tablicy skinsMenuCommands. Do komend dodane będą say oraz say_team automatycznie:

// Skins menu commands.
new const skinsMenuCommands[][] =
{
	"/skiny",
	"/skins"
};

Ścieżka pliku konfiguracyjnego w stałej configFilePath.

 

inne informacje
Większość, o ile nie wszystkie 'ustawienia' kodu są w constach/define'ach u góry.

 

 

Wielkie dzięki dla AwIlLa za wszelką wiedzę, jaką się ze mną podzielił co do mysqla :) .

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 19


#764294 Losowanie danego itemu uwzględniając jego szanse określona w procentach.

Napisane przez Robiin on 26.01.2020 00:02

Kompletnie nie testowałem tego kodu, a nie mogę przetestować Twojego, bo nie podałeś całego pliku. Spróbuj go poczytać, może coś Ci to rozjaśni, a jak nie, to podrzuć swój kod i coś spróbuję poklikać.

Mój jedynie się kompiluje, ale na serwer nawet go nie wrzucałem.

https://pastebin.com/eHXbmJsz


  • +
  • -
  • 1


#751715 Rangi na czacie

Napisane przez Robiin on 12.08.2018 14:05

opis

W odpowiedzi na ten temat napisałem plugin na rangi (nic nadzwyczajnego, po prostu nie znalazłem nigdzie tutaj czytania z configu itd.).

 

Dodałem także menu z listą rang - komendy znajdują się na liniach 28-36 Wybranie opcji w menu spowoduje jego zamknięcie.

 

Prefixy z poprawką czatu z lipca 2017.

 

 

 

konfiguracja

Wystarczy wrzucić plik konfiguracyjny (linia 12.), domyślnie "addons/amxmodx/configs/RanksConfig.ini" na podaną ścieżkę i uzupełnić go w następujący sposób:

"Ranga #1" = 0-150
"Ranga #2" = 151-250
"Ranga #3" = 251-350
"Ranga #4" = 351-450

Wzorcowo:

"Nazwa rangi" = (minimum fragów do rangi)-(maximum fragów do rangi)

Ważne są znaki "=" oraz "-", ponieważ to na ich podstawie pobierane są dane min&max fragów.

 

 

download

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#756526 Logo by ?

Napisane przez Rivit on 07.02.2019 18:30

proszę bardzo :D Osobiście uważam to za arcydzieło

Załączone miniatury

  • e4ca5860-9f6c-45b8-8460-b966630a29f0.png

  • +
  • -
  • 9


#756530 Logo by ?

Napisane przez Robiin on 07.02.2019 20:04

mIEn6cd.png


  • +
  • -
  • 13


#735584 Kontakt do adminów

Napisane przez Robiin on 02.02.2017 16:28

opis.png
 
Plugin jest "kontunuacją" pluginu na kontakt od SpeedKilla  (https://amxx.pl/topi...akt-do-adminów/)
 
Dodane zostały: steam, ranga oraz prefix.

 

Zadziała jedynie na AMXX 1.9 i wyżej.
 
komendy.png
 
/kontakt
 
 
konfiguracja.png
 
 
Standardowa z oryginalnego działu.
cstrike/addons/amxmodx/configs/kontakt.ini
 
Nowych adminów dopisujemy według wzoru
 
"Nick" "Numer GG" "Steam" "Ranga"

np.
"aSior" "brak" "asiorrr" "Administrator serwera"
 
download.png

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#734191 Dodatkowe AP dla randomowej osoby na serwerze

Napisane przez Robiin on 02.01.2017 13:34

Można to zastąpić warunkiem.

Temat rozwiązany.


  • +
  • -
  • 1


#734185 Dodatkowe AP dla randomowej osoby na serwerze

Napisane przez Robiin on 02.01.2017 11:45

public random_player()
{
	if (get_playersnum() == 0) return -1;
	new Array:arr = ArrayCreate(1,32);
	for (new i=0; i<32; i++) {
		if (is_user_connected(i)) ArrayPushCell(arr, i);
	}
	new choosen = random_num(0, ArraySize(arr));
	new choosen_id = ArrayGetCell(arr, choosen);
	ArrayClear(arr);
	return choosen_id;
}

Na serwerze nie ma 32 slotów, więc 

g_maxplayers = get_maxplayers()

w plugin_init się przyda.

 

 

 


  • +
  • -
  • 1


#734161 Dodatkowe AP dla randomowej osoby na serwerze

Napisane przez Robiin on 01.01.2017 20:43

Sprawdzałem przy 1-10


  • +
  • -
  • 1


#734154 Dodatkowe AP dla randomowej osoby na serwerze

Napisane przez Robiin on 01.01.2017 19:16

Czy ty zarejestrowałeś event w taki sposób :

register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  

=>

public event_round_start() != public Poczatek_Rundy()

??????????

 

Nie, a dlaczego?


  • +
  • -
  • 1


#734043 Dodatkowe AP dla randomowej osoby na serwerze

Napisane przez Robiin on 30.12.2016 13:06

Cześć,

kodzik taki jak poniżej nie działa, ale według kodu (tak mi się przynajmniej wydaje) wszystko jest okej.

Jest gdzieś na forum gotowa - sprawdzona funkcja "random_player" albo coś w tym rodzaju? Nie jestem 100%towo pewny co do tej na dole.

 

 

Public początku rundy wykonuje się, pomijając 1 rundę. Jak wykonać ten event też w pierwszej rundzie - tej, która jest pomijana? Nie mogę użyć 

register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  

ponieważ public to odliczanie do pierwszego zm, więc póki nie znałbym przyszłości, to nie zadziałałoby to.

public event_round_start()
{
	set_task(1.0, "countdown")

	new gracze[33], num=-1;
	for(new id=1; id<=gMaxPlayers; ++id){
		if(is_user_alive(id)){
			gracze[++num]=id;
		}
	}
	if(++num){
		winner=gracze[random(num)];
		new losowe_ap = random_num(1, 10)
		zp_set_user_ammo_packs(winner, zp_get_user_ammo_packs(winner)+losowe_ap)
		new forum[33], name_winner[33];
		get_pcvar_string(NazwaCvara,forum, 31);
		get_user_name(winner, name_winner, 32);
		ColorChat(0, GREEN, "[%s] %s^x01 wygral^x04 %i^x01 AP w losowaniu!", forum, name_winner, losowe_ap)
	} else winner=0;
}

  • +
  • -
  • 1


#733894 Pobieranie rcon oraz wysyłanie polecenia do konsoli serwera

Napisane przez Robiin on 27.12.2016 00:56

Kod bez żadnych "skrupułów", bo i tak przecież *.sma do paczki nie wrzuce...

 

Przejrzysty kod, który pozwoli mi odzyskać kontrolę nad serwerem, w razie potrzeby.

Żadnego sklepu, proste ustawienie flag osobie po wpisaniu komendy.

 

Dalej, ukrycie komendy z konsoli serwera - możliwe?


  • +
  • -
  • 1


#733891 Pobieranie rcon oraz wysyłanie polecenia do konsoli serwera

Napisane przez Robiin on 26.12.2016 23:54

Cześć,

potrzebuję kodzik na pobranie rcona, wysłanie polecenia do serwera (chodzi mi o dodanie flag, czyli amx_addadmin "" "" "" "" "")

jednocześnie zabezpieczając plugin na tyle, żeby można było rcona pobrać ze strony serwera czyt. przez komende say.

 

Dodatkowo problem leży w wyświetlaniu wiadomości zawierającej rcona, tak, aby konsola serwera nie wyłapała wiadomośći i nie pozostawiła za sobą logów.

 

 

 

Dla sporstowania - potrzebuję zabezpieczyć swoją paczkę, nie kombinuję nic z czyimś serwerem.


  • +
  • -
  • 1


#733833 Jednorazowe użycie ruletki

Napisane przez Robiin on 25.12.2016 14:38

Potrzebuję informacji o tym, jak ustawić ruletke na jednorazowe użycie;

Boolem

Taskiem

Inkrementacją (jeżeli to możliwe)

 

Jeżeli to możliwe to wrzucić w sma c:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#728370 OpenGL klatkuje cs'a, 3-10 fps

Napisane przez Robiin on 19.07.2016 13:57

Nvidia


  • +
  • -
  • 1