Nie ale dzięki, że pytasz
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
Wraith
Rejestracja: 20.01.2015Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.08.2025 00:24




 
						
					
				Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 17
- Odwiedzin: 4 925
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: 27 lat
- Urodziny: Marzec 21, 1998
- 
													Imię
	Kamil
- 
													Płeć
 Mężczyzna Mężczyzna
- 
													Lokalizacja
	Polska
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#774233 Przywrócenie celownika
						 Napisane przez Robiin
						 w 22.06.2022 19:13
 Napisane przez Robiin
						 w 22.06.2022 19:13
						
					
#754490 Skiny broni (V_, P_) z zapisem MySQL / JSON.
						 Napisane przez Robiin
						 w 26.12.2018 14:18
 Napisane przez Robiin
						 w 26.12.2018 14:18
						
					
Ostatnio widuję sporo tematów związanych ze skinami, brakami w aktualnych pluginach etc, więc postanowiłem napisać plugin, w którym nie będzie kompromisów - oczywiście nie wyszło, więc dostajecie to co nawymyślałem  .
 .
Plugin będzie udoskonalany z biegiem czasu, a o zmianach będę informował w notatkach pod tym postem.

Plugin dodaje na serwer skiny do broni, z możliwością manualnego ich wyłączenia. Plugin testowany był w stosunkowo nieznacznym stopniu, także nie polecam wrzucać go od razu na serwer publiczny, a wcześniej przetestować i zdać relację tutaj. 
Możliwość kupna skina in-game.
Możliwość dodania wielu flag.
Możliwość włączenia skina od fragów.

Plugin posiada plik konfiguracyjny, który należy uzupełnić według wzoru:
"v model path" "p model path" "skin name" "skin access (flag)" "weapon CSW" "frags" "price"
 
gdzie:
- v model path - ścieżka do modelu v_*.mdl, zaczynając od folderu cstrike/.
- p model path - ścieżka do modelu p_*.dml, zaczynając od folderu cstrike/.
- skin name - nazwa skina widniejąca w menu (max. 32 znaki, można to zmienić w kodzie).
- skin access - dostęp do skina, plugin aktualnie obsługuje tylko jedną flagę, ale niedługo zapewne dopiszę obsługę wielu. Skin dostępny dla wszystkich graczy = 0. Flaga w wersji stringa, nie bitowej.
- weapon CSW - index CSW_ broni, na jego bazie plugin rozpoznaje tablice dynamiczną i zapisuje do niej powyższe dane. Listę można znaleźć min. tutaj.
- frags - ilość fragów, od których dostępny będzie skin. 0 = brak limitu poprzez fragi.
- price - cena skina. Waluta możliwa do ustawienia w kodzie. 0 = brak limitu poprzez cenę.
Maksymalna ilość skinów jest domyślnie ustawiona na 32. Jeśli chcemy zwiększyć ten limit, konieczne będzie przerobienie pluginu w znacznym stopniu, natomiast idąc w dół nie ma żadnych przeszkód.
Brak limitów skinów.
 
Komendy do menu dostępne są w tablicy skinsMenuCommands. Do komend dodane będą say oraz say_team automatycznie:
// Skins menu commands.
new const skinsMenuCommands[][] =
{
	"/skiny",
	"/skins"
};
Ścieżka pliku konfiguracyjnego w stałej configFilePath.

Większość, o ile nie wszystkie 'ustawienia' kodu są w constach/define'ach u góry.
Wielkie dzięki dla AwIlLa za wszelką wiedzę, jaką się ze mną podzielił co do mysqla  .
 .
Załączone pliki
- 
				 skinsConfig.ini   556 bajtów  314 Ilość pobrań skinsConfig.ini   556 bajtów  314 Ilość pobrań
 
- 
				 skinSystem.sma   16,42 KB  304 Ilość pobrań skinSystem.sma   16,42 KB  304 Ilość pobrań
  skinSystem.amxx skinSystem.amxx
- 
				 skinSystem_json.sma   13,86 KB  320 Ilość pobrań skinSystem_json.sma   13,86 KB  320 Ilość pobrań
  skinSystem_json.amxx skinSystem_json.amxx
- 
				 2019-04-13_skinSystem_json.sma   16,97 KB  250 Ilość pobrań 2019-04-13_skinSystem_json.sma   16,97 KB  250 Ilość pobrań
  2019-04-13_skinSystem_json.amxx 2019-04-13_skinSystem_json.amxx
#764294 Losowanie danego itemu uwzględniając jego szanse określona w procentach.
						 Napisane przez Robiin
						 w 26.01.2020 00:02
 Napisane przez Robiin
						 w 26.01.2020 00:02
						
					
Kompletnie nie testowałem tego kodu, a nie mogę przetestować Twojego, bo nie podałeś całego pliku. Spróbuj go poczytać, może coś Ci to rozjaśni, a jak nie, to podrzuć swój kod i coś spróbuję poklikać.
Mój jedynie się kompiluje, ale na serwer nawet go nie wrzucałem.
#751715 Rangi na czacie
						 Napisane przez Robiin
						 w 12.08.2018 14:05
 Napisane przez Robiin
						 w 12.08.2018 14:05
						
					

W odpowiedzi na ten temat napisałem plugin na rangi (nic nadzwyczajnego, po prostu nie znalazłem nigdzie tutaj czytania z configu itd.).
Dodałem także menu z listą rang - komendy znajdują się na liniach 28-36 Wybranie opcji w menu spowoduje jego zamknięcie.
Prefixy z poprawką czatu z lipca 2017.

Wystarczy wrzucić plik konfiguracyjny (linia 12.), domyślnie "addons/amxmodx/configs/RanksConfig.ini" na podaną ścieżkę i uzupełnić go w następujący sposób:
"Ranga #1" = 0-150 "Ranga #2" = 151-250 "Ranga #3" = 251-350 "Ranga #4" = 351-450
Wzorcowo:
"Nazwa rangi" = (minimum fragów do rangi)-(maximum fragów do rangi)
Ważne są znaki "=" oraz "-", ponieważ to na ich podstawie pobierane są dane min&max fragów.

Załączone pliki
- 
				 ranks.inc   948 bajtów  489 Ilość pobrań ranks.inc   948 bajtów  489 Ilość pobrań
 
- 
				 RanksConfig.ini   84 bajtów  522 Ilość pobrań RanksConfig.ini   84 bajtów  522 Ilość pobrań
 
- 
				 rangi.sma   11,85 KB  628 Ilość pobrań rangi.sma   11,85 KB  628 Ilość pobrań
  rangi.amxx rangi.amxx
#735584 Kontakt do adminów
						 Napisane przez Robiin
						 w 02.02.2017 16:28
 Napisane przez Robiin
						 w 02.02.2017 16:28
						
					

 
Plugin jest "kontunuacją" pluginu na kontakt od SpeedKilla  (https://amxx.pl/topi...akt-do-adminów/)
 
Dodane zostały: steam, ranga oraz prefix.
Zadziała jedynie na AMXX 1.9 i wyżej.
 
 
/kontakt
 
 
 
 
Standardowa z oryginalnego działu.
cstrike/addons/amxmodx/configs/kontakt.ini
 
Nowych adminów dopisujemy według wzoru
 
"Nick" "Numer GG" "Steam" "Ranga"
np.
"aSior" "brak" "asiorrr" "Administrator serwera"
 
Załączone pliki
- 
				 kontakt.sma   3,24 KB  472 Ilość pobrań kontakt.sma   3,24 KB  472 Ilość pobrań
  kontakt.amxx kontakt.amxx
#734191 Dodatkowe AP dla randomowej osoby na serwerze
						 Napisane przez Robiin
						 w 02.01.2017 13:34
 Napisane przez Robiin
						 w 02.01.2017 13:34
						
					
#734185 Dodatkowe AP dla randomowej osoby na serwerze
						 Napisane przez Robiin
						 w 02.01.2017 11:45
 Napisane przez Robiin
						 w 02.01.2017 11:45
						
					
public random_player()
{
	if (get_playersnum() == 0) return -1;
	new Array:arr = ArrayCreate(1,32);
	for (new i=0; i<32; i++) {
		if (is_user_connected(i)) ArrayPushCell(arr, i);
	}
	new choosen = random_num(0, ArraySize(arr));
	new choosen_id = ArrayGetCell(arr, choosen);
	ArrayClear(arr);
	return choosen_id;
}
Na serwerze nie ma 32 slotów, więc
g_maxplayers = get_maxplayers()
w plugin_init się przyda.
#734161 Dodatkowe AP dla randomowej osoby na serwerze
						 Napisane przez Robiin
						 w 01.01.2017 20:43
 Napisane przez Robiin
						 w 01.01.2017 20:43
						
					
#734154 Dodatkowe AP dla randomowej osoby na serwerze
						 Napisane przez Robiin
						 w 01.01.2017 19:16
 Napisane przez Robiin
						 w 01.01.2017 19:16
						
					
#734043 Dodatkowe AP dla randomowej osoby na serwerze
						 Napisane przez Robiin
						 w 30.12.2016 13:06
 Napisane przez Robiin
						 w 30.12.2016 13:06
						
					
Cześć,
kodzik taki jak poniżej nie działa, ale według kodu (tak mi się przynajmniej wydaje) wszystko jest okej.
Jest gdzieś na forum gotowa - sprawdzona funkcja "random_player" albo coś w tym rodzaju? Nie jestem 100%towo pewny co do tej na dole.
Public początku rundy wykonuje się, pomijając 1 rundę. Jak wykonać ten event też w pierwszej rundzie - tej, która jest pomijana? Nie mogę użyć
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")  
ponieważ public to odliczanie do pierwszego zm, więc póki nie znałbym przyszłości, to nie zadziałałoby to.
public event_round_start()
{
	set_task(1.0, "countdown")
	new gracze[33], num=-1;
	for(new id=1; id<=gMaxPlayers; ++id){
		if(is_user_alive(id)){
			gracze[++num]=id;
		}
	}
	if(++num){
		winner=gracze[random(num)];
		new losowe_ap = random_num(1, 10)
		zp_set_user_ammo_packs(winner, zp_get_user_ammo_packs(winner)+losowe_ap)
		new forum[33], name_winner[33];
		get_pcvar_string(NazwaCvara,forum, 31);
		get_user_name(winner, name_winner, 32);
		ColorChat(0, GREEN, "[%s] %s^x01 wygral^x04 %i^x01 AP w losowaniu!", forum, name_winner, losowe_ap)
	} else winner=0;
}
						#733894 Pobieranie rcon oraz wysyłanie polecenia do konsoli serwera
						 Napisane przez Robiin
						 w 27.12.2016 00:56
 Napisane przez Robiin
						 w 27.12.2016 00:56
						
					
#733891 Pobieranie rcon oraz wysyłanie polecenia do konsoli serwera
						 Napisane przez Robiin
						 w 26.12.2016 23:54
 Napisane przez Robiin
						 w 26.12.2016 23:54
						
					
Cześć,
potrzebuję kodzik na pobranie rcona, wysłanie polecenia do serwera (chodzi mi o dodanie flag, czyli amx_addadmin "" "" "" "" "")
jednocześnie zabezpieczając plugin na tyle, żeby można było rcona pobrać ze strony serwera czyt. przez komende say.
Dodatkowo problem leży w wyświetlaniu wiadomości zawierającej rcona, tak, aby konsola serwera nie wyłapała wiadomośći i nie pozostawiła za sobą logów.
Dla sporstowania - potrzebuję zabezpieczyć swoją paczkę, nie kombinuję nic z czyimś serwerem.
#733833 Jednorazowe użycie ruletki
						 Napisane przez Robiin
						 w 25.12.2016 14:38
 Napisane przez Robiin
						 w 25.12.2016 14:38
						
					
Potrzebuję informacji o tym, jak ustawić ruletke na jednorazowe użycie;
Boolem
Taskiem
Inkrementacją (jeżeli to możliwe)
Jeżeli to możliwe to wrzucić w sma c:
Załączone pliki
- 
				 ruletka_example.sma   1,47 KB  32 Ilość pobrań ruletka_example.sma   1,47 KB  32 Ilość pobrań
  ruletka_example.amxx ruletka_example.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Wraith
- Regulamin


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 
			 Moja zawartość
    Moja zawartość
 
 
		
				 
												 
												 
												



 Napisane przez
 Napisane przez 

