Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

SzymonAdom - zdjęcie

SzymonAdom

Rejestracja: 09.01.2015
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.01.2016 17:57
-----

#709561 Menu noży od ilości fragów z top15

Napisane przez Maciejek. w 14.08.2015 17:19

nie wiem ale znalazłem jeden chyba błąd.

funkcje SaveData(id) oraz LoadData(id) zamień na tą:

public SaveData(id)
{ 
	new authid[32]
	get_user_authid(id, authid, 31)	
	
	new vaultkey[64]
	new vaultdata[64]	
	
	format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
	format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
	set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

public LoadData(id) 
{ 
	new authid[32] 
	
	get_user_authid(id,authid,31)
	
	
	new vaultkey[64], vaultdata[64]
	
	
	format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
	
	get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
	
	knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
} 

  • +
  • -
  • 1


#705654 hud na dhud w pluginie na wybuch paki

Napisane przez WeBsteR w 09.07.2015 10:18

Konstrukcja dhudmessage :

set_dhudmessage( red = 0, green = 160, blue = 0, Float:x = -1.0, Float:y = 0.65, effects = 2, Float:fxtime = 6.0, Float:holdtime = 3.0, Float:fadeintime = 0.1, Float:fadeouttime = 1.5, bool:reliable = false )
show_dhudmessage( index, const message[], any:... )

Problem wynika stąd, że bool:reliable = ustawiasz -1, lecz przyjmuje tylko 2 wartości:

bool:reliable = false

lub

bool:reliable = true

Jeśli damy false to w razie problemów wiadomość się nie pokaże, jak damy true silnik będzie zmuszony nam wyświetlić tą wiadomość a to może spowodować lag lub crash.

Dlatego ten kod powinien wyglądać tak:


    #include <amxmodx>
    #include <csx>
    #include <dhudmessage>
     
    #define PLUGIN "Bomb Explode 3 Sounds"
    #define VERSION "0.3"
    #define AUTHOR "Simivar"
     
    public bomb_exploding ()
    {
            client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/bombaf.mp3")        
    }
    #define czas 10
    //
     
    //
     
    new g_c4timer, pointnum;
    new bool:b_planted = false;
     
    new g_msgsync;
     
    public plugin_init()
    {
        /* --| Registering the plugin to show when you type amx_plugins.. */
        register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
        /* --| Registering a little cvar to see wich servers using this plugin */
        register_cvar( "be3s_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY );
        
        pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
        
        register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
        register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
        register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
        
        g_msgsync = CreateHudSyncObj();
    }
     
    public newRound()
    {
        g_c4timer = -1;
        remove_task(652450);
        b_planted = false;
    }
     
    public endRound()
    {
        g_c4timer = -1;
        remove_task(652450);
    }
     
    public bomb_planted()
    {
        b_planted = true;
        g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
        dispTime()
        set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
    }
     
    public bomb_defused()
    {
        if(b_planted)
        {
            remove_task(652450);
            b_planted = false;
        }
        
    }
     
    public bomb_explode()
    {
        if(b_planted)
        {
            remove_task(652450);
            b_planted = false;
        }
        
    }
     
    public dispTime()
    {
        if(!b_planted)
        {
            remove_task(652450);
            return;
        }
        
        
        if(g_c4timer >= 0)
        {
            if(g_c4timer > 13) {
                set_dhudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, false);
            }
            else if(g_c4timer > 7) {
                set_dhudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, false);
                if(g_c4timer == czas) {
                    set_task(0.1, "bomb_exploding", 0)
                }
            }
            else {
                set_dhudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, false);
            }
            
            ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "%d", g_c4timer);
            
            --g_c4timer;
        }
        
    }
     
    public plugin_precache()
    {
        precache_sound("misc/bombaf.mp3")
        return PLUGIN_CONTINUE
    }

 

Gotowe ;)

 


  • +
  • -
  • 1


#705424 plugin na wymuszenie sprite

Napisane przez ^Szeregowy^ w 07.07.2015 13:55

http://amxx.pl/dokum...recache-generic




#703079 Vip logi itp

Napisane przez erku w 12.06.2015 19:16

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#701809 Zestaw nowych odznak

Napisane przez Alelluja w 28.05.2015 18:21

Sprawdź ja zbytnio się nie orientuje w BF2.


  • +
  • -
  • 1


#701785 Zestaw nowych odznak

Napisane przez Alelluja w 28.05.2015 12:58

Masz musisz edytować w tych plikach co tutaj są napisane http://amxx.pl/topic...orzenie-odznak/


  • +
  • -
  • 1


#701559 Cod mod z samymi perkami

Napisane przez Z!3L0ny w 25.05.2015 13:53

http://amxx.pl/topic...-system-perków/


  • +
  • -
  • 1


#701500 [ROZWIĄZANE] Zakaz Reklamy w Nicku Problem

Napisane przez Mychu w 24.05.2015 15:07

Sprawdź czy działa :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#698380 [ROZWIĄZANE] Powrót z opisu klasy znowu do menu /klasy

Napisane przez Puchate w 22.04.2015 22:29

To trzeba nieco bardziej przerobić, bo obecnie opis pojedynczej klasy jest pokazywany też jako menu (dlatego jest wielokolorowy), więc nie da się naraz pokazać tego opisu i wrócić do menu.


  • +
  • -
  • 1


#698667 [ROZWIĄZANE] Powrót z opisu klasy znowu do menu /klasy

Napisane przez Killer1995 w 25.04.2015 21:35

http://amxx.pl/topic...my-klasy-perki/


  • +
  • -
  • 1


#699036 Czy dobrze dodałem Flagi w pliku

Napisane przez Kowalsky w 29.04.2015 17:26

Funkcją has_flag zwraca prawdę lub fałsz jeżeli gracz posiada którąś z wymienionych flag.

 

Czyli możesz zrobić

if(has_flag(id, "tsrmnopq"))
{
     //TWOJ KOD
}

Ale to i tak nie jest w pełni poprawne, ale jeżeli tak Ci łatwiej - to tak tego używaj ;)


  • +
  • -
  • 1


#698544 [ROZWIĄZANE] Pokazywanie obrażeń (nie działa i logi nietypowe)

Napisane przez Z!3L0ny w 24.04.2015 19:17



 

Tak jak w temacie nie działa mi pokazywanie obrażeń.

 

 

logi 

Spoiler

 

 

Sma pluginu

 

Spoiler

 

Wgraj http://amxx.pl/topic...-bullet-damage/i zobacz czy z tym nie bedzię problemu - _-


  • +
  • -
  • 1


#698543 [ROZWIĄZANE] Pokazywanie obrażeń (nie działa i logi nietypowe)

Napisane przez neolagg w 24.04.2015 19:16

Zasyłam Ci działający plugin bullet damage pokazujący HEADSHOT działa rownież na moim serwerze także polecam

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#698342 Problem z pluginem noc w Godzinach

Napisane przez ParadisO w 22.04.2015 16:30

zakomentuj 62 linie i sprawdź czy dalej lecą kicki


  • +
  • -
  • 1


#698346 Problem z pluginem noc w Godzinach

Napisane przez ParadisO w 22.04.2015 16:41

dodaj // przed client_cmd(0,"reconnect"); :)


  • +
  • -
  • 1