Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

hud na dhud w pluginie na wybuch paki


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 SzymonAdom

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:90
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 08.07.2015 21:19

Potrzebuje pomocy nie mogę sobie poradzić z tym pluginem

Chciałem sobie przerobić ten plugin z hud na dhud 

 

Spoiler

 

Wyskakują mi Warnings podczas komplikacji.

Spoiler

 

 

Wielki plus za pomoc =D


  • +
  • -
  • 0

#2 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 09.07.2015 10:18

Konstrukcja dhudmessage :

set_dhudmessage( red = 0, green = 160, blue = 0, Float:x = -1.0, Float:y = 0.65, effects = 2, Float:fxtime = 6.0, Float:holdtime = 3.0, Float:fadeintime = 0.1, Float:fadeouttime = 1.5, bool:reliable = false )
show_dhudmessage( index, const message[], any:... )

Problem wynika stąd, że bool:reliable = ustawiasz -1, lecz przyjmuje tylko 2 wartości:

bool:reliable = false

lub

bool:reliable = true

Jeśli damy false to w razie problemów wiadomość się nie pokaże, jak damy true silnik będzie zmuszony nam wyświetlić tą wiadomość a to może spowodować lag lub crash.

Dlatego ten kod powinien wyglądać tak:


    #include <amxmodx>
    #include <csx>
    #include <dhudmessage>
     
    #define PLUGIN "Bomb Explode 3 Sounds"
    #define VERSION "0.3"
    #define AUTHOR "Simivar"
     
    public bomb_exploding ()
    {
            client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/bombaf.mp3")        
    }
    #define czas 10
    //
     
    //
     
    new g_c4timer, pointnum;
    new bool:b_planted = false;
     
    new g_msgsync;
     
    public plugin_init()
    {
        /* --| Registering the plugin to show when you type amx_plugins.. */
        register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
        /* --| Registering a little cvar to see wich servers using this plugin */
        register_cvar( "be3s_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY );
        
        pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");
        
        register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
        register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
        register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");
        
        g_msgsync = CreateHudSyncObj();
    }
     
    public newRound()
    {
        g_c4timer = -1;
        remove_task(652450);
        b_planted = false;
    }
     
    public endRound()
    {
        g_c4timer = -1;
        remove_task(652450);
    }
     
    public bomb_planted()
    {
        b_planted = true;
        g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
        dispTime()
        set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
    }
     
    public bomb_defused()
    {
        if(b_planted)
        {
            remove_task(652450);
            b_planted = false;
        }
        
    }
     
    public bomb_explode()
    {
        if(b_planted)
        {
            remove_task(652450);
            b_planted = false;
        }
        
    }
     
    public dispTime()
    {
        if(!b_planted)
        {
            remove_task(652450);
            return;
        }
        
        
        if(g_c4timer >= 0)
        {
            if(g_c4timer > 13) {
                set_dhudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, false);
            }
            else if(g_c4timer > 7) {
                set_dhudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, false);
                if(g_c4timer == czas) {
                    set_task(0.1, "bomb_exploding", 0)
                }
            }
            else {
                set_dhudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, false);
            }
            
            ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "%d", g_c4timer);
            
            --g_c4timer;
        }
        
    }
     
    public plugin_precache()
    {
        precache_sound("misc/bombaf.mp3")
        return PLUGIN_CONTINUE
    }

 

Gotowe ;)

 


  • +
  • -
  • 1
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#3 SzymonAdom

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:90
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Wieś
Offline

Napisano 09.07.2015 10:49

Ło taką oczywistą rzecz przeoczyłem oczywiście wielki plusik 

Na przyszłość będę wiedział 

 

//Do zamknięcia 


Użytkownik SzymonAdom edytował ten post 09.07.2015 10:50

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych