Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Why# - zdjęcie

Why#

Rejestracja: 30.12.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.01.2015 11:44
*****

#487930 Diablo Mod Core 1.1.0 PL

Napisane przez DarkGL w 07.12.2012 20:22

Diablo Mod Core 1.1.0 PL by DarkGL

Diablo Mod Core jest całkowicie nowym silnikiem Diablo Mod'a napisanym przezemnie jakiś czas temu ( dawno ^^ )

Dzięki zastosowaniu Forwardów i Natywów uzyskujemy łatwą możliwość rozbudowy moda bez zmian w głównym silnikiem
co przekłada się na możliwość łatwiejszej rozbudowy naszego serwera ( klas , itemów itp. )

Posiada on w sobie funkcje które nie są zaimplementowane w oryginalnej wersji diablomoda a które po prostu muszą być na serwerze DiabloMod

Co możemy znaleźć w silniku
  • Klasy i itemy to odzielne pluginy
  • System zarządzania renderem gracza
  • Nowy system zapisu sql
  • Dynamiczny zapis sql ( klasy mogą być dowolnie dodawane i usuwane )
  • Wbudowane anty kopiowanie leveli
  • Możliwość zapisu na steamid , nick , mieszane ( steamid dla steam i nick dla ns )
  • Prefixy w say
  • Większe możliwości konfiguracji
  • Poprawiony kod kuszy , granatów na ziemi i rzucanych nozy
  • Zestaw natywów i forwardów do rozbudowy moda
  • Wbudowany anty 0 HP Bug
  • Lista itemów
  • Kod jest znacznie lepszy od wersji diablo Micza
  • Dodatkowe opcje w menu rozdawania punktów
  • Informacje o awansie gracza w say
  • Poprawiony wygląd motd
  • Nowy system itemów
  • Wbudowana nowa wymiana itemami
  • Komendy na dawanie itemów i expa
  • Menu moda
  • Szybkie rozdawanie statystyk
  • Obsługa botów
  • Komenda /exp
  • Dwie nowe statystyki Pancerz i Szczescie
  • Event Diablo
  • System frakcji
  • Komendy /daj i /oddaj
  • Ustawianie nazwy gry
  • Zabezpieczenie przeciwko nabijaniu expa ( wymagana ilość graczy na serwerze ustawiane cvarem )
  • Krótkie komendy
  • Damage jest teraz modyfikowane w lepszy sposób niż poprzez event Damage
  • Wytrzymałość itemu
  • Event Diablo jest to tryb w którym wybierany jest jeden gracz i staje się on "Diablo" reszta graczy musi go zabić jeśli to się uda otrzymają oni dodatkowy exp. Oczywiście Diablo ma ułatwienia tzn. dużą ilość hp , fireballe , ma on też inny model
  • I jeszcze kilka innych rzeczy :)
Lista komend
Takie komendy jak
  • /czary
  • /skille
  • /exp
  • /menu
  • /wymiana
  • /wymien
  • /item
  • /przedmiot
  • /klasy
  • /klasa
  • /reset
  • /drop
  • /rune
  • /daj
  • /komendy
  • /event
Krótkie komendy
  • /k
  • /r
  • /d
  • /p
  • /i
  • /g
  • /ru
  • /w
  • /p
  • /h
  • /ko
  • /m
10_screenshots_2012-01-25_00005.jpg

Opisy klas
http://amxx.pl/topic...549-opisy-klas/

Jak napisałem wcześniej siłą tego moda jest możliwość konfiguracji więc teraz zajmiemy się tym

Najpierw konfiguracja w sma

#define HUD_TEXT ""
#define SQL_TABLE "diablo_nowe_klasy"
#define MAX_LEN_NAME 128
#define MAX_LEN_DESC 256
#define MAX_LEN_NAME_PLAYER 64
#define MAX_LEN_FRACTION 128
#define MAX 32
#define MAX_LEVEL 200
#define MAX_SKILL 100
#define BASE_SPEED 250.0
#define TASK_DEATH 100
#define TASK_RENDER 200
#define THROW_KNIFE_MODEL "models/diablomod/w_throwingknife.mdl"
#define THROW_KNIFE_CLASS "throwing_knife"
#define CLASS_NAME_CORSPE "fakeCorpse"
#define XBOW_ARROW "xbow_arrow"
#define TIME_HUD 1.0
#define GAME_DESCRIPTION "Diablo Mod"
#define ADMIN_FLAG_GIVE ADMIN_IMMUNITY
#define HELP_TASK_ID 91321
#define DIABLO_EVENT_SOUND "sound/diablo_taunt.mp3"
jest tego trochę ale najważniejsze dla nas to

HUD_TEXT
w którym ustawiamy czy jakiś tekst ma się wyświetlić nad hudem z informacjami gracza ( klasa etc. )
możemy tu dodać np. "Forum Serwera www.xyz.pl"

SQL_TABLE
Nazwa tabeli w sql

MAX
Ilość slotów dzięki tej opcji oszczędzimy pamięć serwerowi a i mod będzie działał lepiej

MAX_LEVEL
Maksymalny level

MAX_SKILL
Maksymalny poziom skilli ( umiejętności zręczność etc. )

ADMIN_FLAG_GIVE
Flaga którą musi mieć admin aby używać komend na dawanie Expa i Itemów

#define BOTY
//#define DEBUG
#define DEBUG_LOG "addons/amxmodx/logs/debug.log"
#define BOTY
zakomentuwujemy jeśli nie mamy botów na serwerze
usuwamy komentarz jeśli mamy ( komentarz czyli // )

#define DEBUG
Tryb debug dostajemy więcej informacji co aktualnie robi mod używane raczej tylko jeśli coś nie działa
jeśli wszystko jest ok lepiej to zakomentować

Możemy znaleźć jeszcze coś takiego

#define PREFIX_SAY "^x04[ DiabloMOD ]^x01"
jest to prefix jaki mają wiadomości wysyłane przez mod

Cvary
//sql
diablo_host host
diablo_user user
diablo_pass pass
diablo_db db
//typ zapisu 1 - nick 2 - steam id 3 - steamid lub nick zalezy czy gracz ma steam czy nie
diablo_save_type 3
//sredni level dla nowego gracza
diablo_avg 1
//ustawienia maga
flashlight_custom 1
flashlight_drain 1.0
flashlight_charge 0.5
flashlight_radius 8
flashlight_decay 90
//minimalna ilosc graczy aby dostawac exp
diablo_player_num 2
//ilosc dmg aby dostac 1 exp'a
diablo_dmg_exp 20
//xpbonus
diablo_xpbonus 5
/xpbonus2
diablo_xpbonus2 100
//ustawienia nekromanty czas odradzania
diablo_revival_time 3
//hp po ozywieniu ( + inteligencja wskrzeszajacego )
diablo_revival_health 25
//minimalny dystans od zwlok
diablo_revival_distance 70.0
//szybkosc rzuconego noza
diablo_knife_speed 1000
//dmg zadawane przez rzucony noz
diablo_knife 80.0
//dmg strzaly z kuszy
diablo_arrow 120.0
//mnoznik dla inteligencji przy obliczaniu dmg
diablo_arrow_multi 2.0
//szybkosc strzaly z kuszy
diablo_arrow_speed 1500
//ilosc wytrzymalosci itemu zabieranej przy zginieciu
diablo_durability 10
//koszt expa w rune
diablo_exp_price 14500
//koszt losowego przedmiotu w rune
diablo_random_price 9000
//koszt ulepszenia w rune
diablo_upgrade_price 5000
//koszt w /daj
diablo_price_daj 5000
//event on/off
diablo_event 1
//ilosc wymaganych dropow
diablo_drop_need 100
//hp diablo ( mnozone przez ilosc graczy )
diablo_diablo_hp 1000
//ilosc xp rozdzielane na tych ktozy zabija diablo
diablo_event_exp 10000
//kamera przy diablo 1 - widok zza plecow
diablo_camera 1
//ilosc punktow do rozdania za lvl
diablo_points 2
//ile hp za jeden punkt sily
diablo_strength_power 2
//ile reduckji za jeden punkt zrecznosci
diablo_reduce_power 0.03
//Miejsce wyświetlania informacji o klasie itemie etc. 0 - standardowy lewy dolny róg 1 - informacja hud ( podobnie jak w cod mod )
diablo_hud_mode 1
Cvary ustawiamy w pliku diablomod.cfg

Komendy admina
  • amx_giveexp - daje exp graczowi Użycie amx_giveexp <nick> <ile>
  • amx_giveitem - daje item graczowi Użycie amx_giveitem <nick> <iditemu>
Komendy techniczne
  • diablomod_version - zwraca używana wersję diablomoda
Opis komend
  • /klasy - otwiera listę klas
  • /klasa - otwiera menu klas do wyboru
  • /reset - resetuje rozdane punkty umiejętności
  • /drop - wyrzuca aktualnie posiadany przedmiot
  • /item - opis aktualnie posiadanego przedmiotu
  • /przedmiot - takie samo działanie jak /item
  • /gracze - lista graczy wraz z ich levelami i klasami
  • /czary - twoje statystyki
  • /skille - tak jak /czary
  • /rune - menu gdzie można kupić różne rzeczy
  • /wymiana - wymiana itemami
  • /wymien - tak jak /wymiana
  • /daj - oddaj item za kasę
  • /pomoc - krotka notatka o modzie
  • /komendy - ta lista
  • /exp - informacje o stanie twojego expa
  • /menu - menu moda
  • diablomod_version - wersja diablomoda używana na serwerze
Najważniejsza zmiana to umieszczenie item i klas w odzielnnych pluginach nowe pluginy dopisujemy do plugins-diablomod.ini w folderze configs
Jeżeli ktoś jest zainteresowany tworzeniem nowych itemów , klas lub dodatków radzę zapoznać się z dostepnymi sma i plikiem diablo_nowe.inc gdzie znajdziecie opis natywów i forwardów.

Natywy
  • rejestruje klase
    diablo_register_class(const szNazwa[],const iHealth,const szOpis[] = "" , iFlags = FLAG_ALL , const szFraction[] = "");
  • zwraca klase gracza
    diablo_get_user_class(id);
  • nazwe klasy pobiera
    diablo_get_class_name(classID , Return[] , len);
  • zwraca level
    diablo_get_user_level(id);
  • zwraca exp
    diablo_get_user_exp(id);
  • zwraca points
    diablo_get_user_points(id);
  • zwraca punkty agi
    diablo_get_user_agi(id);
  • zwraca punkty str
    diablo_get_user_str(id);
  • zwraca punkty dex
    diablo_get_user_dex(id);
  • zwraca punkty int
    diablo_get_user_int(id);
  • czy klasa gracza to klasa z tego pluginu
    diablo_is_class_from(id);
  • ustawia rendering graczowi
    diablo_set_user_render(id, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16 , Float:fTime = 0.0 )
  • diablo_add_extra_str( id , iIle );
  • diablo_add_extra_int( id , iIle );
  • diablo_add_extra_agi( id , iIle );
  • diablo_add_extra_dex( id , iIle );
  • czy ma taka klase
    diablo_is_this_class(id,szClass[]);
  • dodawanie speed graczowi
    diablo_set_speed(id,Float:fAmount);
  • ustawianie speed
    diablo_add_speed(id,Float:fAmount);
  • pobranie speed
    Float:diablo_get_speed(id)
  • pobranie dodatkowe speed
    Float:diablo_get_speed_extra(id);
  • diablo_reset_speed( id );
  • zadanie dmg
    diablo_damage(iVictim,iKiller,Float:fDamage,DiabloDamageBits:damageBits);
  • zabij
    diablo_kill(iVictim,iKiller,DiabloDamageBits:damageBits);
  • zadanie dmg w zasiegu
    diablo_create_explode(iKiller,Float:fOrigin[3],Float:fDamage,Float:fDist,bool:bExplode);
  • dodaje hp
    diablo_add_hp(id,iHp);
  • czy jest freezetime
    diablo_is_freezetime();
  • uruchom write hud
    diablo_write_hud_(id);
  • diablo_get_xpbonus();
  • diablo_get_xpbonus2();
  • daje xp
    diablo_add_xp(id,ile);
  • zabiera xp
    diablo_take_xp(id,ile);
  • dodaje noze
    diablo_add_knife(id,iIle);
  • diablo_set_user_grav(id,Float:fGrav);
  • diablo_add_user_grav(id,Float:fGrav);
  • Float:diablo_get_user_grav(id)
  • diablo_reset_grav( id );
  • diablo_give_user_trap(id,bool:give = true);
  • diablo_give_user_bow(id,bool:give = true);
  • diablo_show_hudmsg( id , Float:fTime , const szMessage[] , any:... );
  • diablo_render_cancel( id );
  • diablo_display_icon( id , enable , szNameIcon[] , red , green , blue );
  • diablo_display_fade( id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha );
  • diablo_give_xp( id , ile );
  • diablo_add_max_hp( id , ile );
  • diablo_register_item( Name[] , durability = 250 );
  • diablo_screen_shake( id , amplitude , duration , frequency );
  • diablo_set_max_hp( id , ile );
  • diablo_get_max_hp( id );
Forwardy
  • gdy klasa zostanie wybrana
    diablo_class_enabled(id);
  • gdy klasa zostanie zmieniona
    diablo_class_disabled(id);
  • przy zmianie broni
    diablo_weapon_deploy(id,wpnID,weaponEnt);
  • czyszczenie wewnetrznych zmiennych klasy
    diablo_clean_data(id);
  • ustawianie wewnetrznych zmiennych klasy
    diablo_set_data(id);
  • prethink gracza
    diablo_preThink(id);
  • diablo_preThinkItem(id);
  • posthink gracza
    diablo_postThink(id);
  • podczas zmiany renderu wysylany do wszystkich pluginów
    diablo_render_change(id);
  • zwracasz czas call cast 0.0 powoduje zatrzymanie
    Float:diablo_cast_time(id,Float:standardTime );
  • call cast wykonany niech plugin dziala
    diablo_call_cast(id);
  • ustawiania speed
    diablo_speed_change(id);
  • przy spaawnie klasy
    diablo_class_spawned(id);
  • przy zabiciu klasy
    diablo_class_killed(id);
  • przy exp killu zwracaj 0 jak nic nie robisz
    diablo_kill_xp(id,iIle);
  • przy exp damage 0 jak nic nie robisz
    diablo_exp_damage(id,iIle);
  • przy uzyciu skillu klasy
    diablo_class_skill_used(id);
  • when cast stop can return diablo_stop
    diablo_cast_stop(id);
  • can move when cast
    diablo_cast_move(id);
  • write hud
    diablo_hud_write(id,szMessage[],iLen);
  • damage
    diablo_damage_taken_post(iKiller,iVictim,iDamage);
  • diablo_damage_taken_pre(iKiller , iVictim , &Float:fDamage );
  • zmiana damage klasy dostaje
    diablo_damage_class_taken(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • zmiana damage klasy zadaje
    diablo_damage_class_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • gracz zespawnowany
    diablo_player_spawned(id);
  • diablo_user_change_class( id , class )
  • diablo_death(iKiller , killerClass , iVictim , victimClass );
  • diablo_item_give( id , szRet[] , iLen );
  • diablo_item_reset( id );
  • diablo_item_drop( id );
  • diablo_item_info( id , szMessage[] , iLen , bool:bList );
  • diablo_upgrade_item( id );
  • diablo_item_set_data( id );
  • diablo_damage_item_taken(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • diablo_damage_item_do(iVictim,iAttacker,&Float:fDamage,damageBits);
  • diablo_item_skill_used( id );
  • diablo_item_player_spawned( id );
  • gravity zmieniona
    diablo_grav_change(id);
  • diablo_new_round();
  • wymiana itemami
    diablo_copy_item( iFrom , iTo );
W paczce znajdziemy też dwa dodatkowe pluginy ( znajdują się one w folderze dodatki )
  • Diablo Questy
  • Exp od godzinny
Działają one tak samo jak te opublikowane już na forum więc nie będę się rozpisywał o konfiguracji

Instalacja odbywa się poprzez wrzucenie plików z paczki na serwer

Jeżeli doceniasz ilość pracy włożoną w ten mod nie usuwaj drobnej informacji o autorze wyświetlanej graczowi , dla osób które chcą to ukryć podpowiadam linijka 4719
Zapraszam też na DarkGL Blog | Programowanie Python , Pawn , C++ i Webdeveloping oraz Kanał użytkownika GitzZz14 - YouTube ewentualnie DarkGL3 - YouTube ;)

TutorialeZałączony plik  Diablo Mod Core.rar   6,91 MB  4177 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 87


#680249 *2015* New Year Roundsound by b0x

Napisane przez b0x (Fre4K) w 03.01.2015 09:43

Witam, przedstawiam Wam paczkę noworocznych roundsoundów
Wszystkie kawałki zostały przygotowane przeze mnie :) 
 
liczba kawałków: 10
długość kawałków: 14-18s
typ dźwięku: mp3
tytuły
 
Piękni i Młodzi
Ona jest taka cudowna (Baart'B Remix) 


MIG
Wymarzona (Funny Strike & TOM SOCKET Remix) 


Calvin Harris & Ellie Goulding
Outside (Tombs Remix)


Remady & Manu L
Waiting For


Enej
Zbudujemy dom 


Timmy Trumpet
Freaks


Aaron Chupa
I am Albatraoz


Marting Tungevaag
Wicked Wonderland


Deorro
5 hours (Waveshock Remix)


Download: http://www34.zippysh...88462/file.html
 
Zezwalam na rozpowszechnianie niniejszej paczki pod warunkiem skopiowania całej treści tego posta

Dziękuję za ponad 800 wyświetleń w temacie Christmas Roundsound by b0x ! :)
Mam nadzieję że ta paczka równie dobrze przypadnie Wam do gustu :)
Zapraszam do pobierania i oceniania.


  • +
  • -
  • 7


#378437 Jed's Half-Life Model Viewer

Napisane przez DarkGL w 10.03.2012 20:01

Jed's Half-Life Model Viewer jest nową wersją Half-Life Model Viewer
Tutorial o HLMV tutaj http://amxx.pl/topic...el-viewer-v125/

Oficjalna strona JHLMV
wunderboy.org - jed's half-life model viewer (jhlmv)

Jak możemy przeczytać zmian trochę nastąpiło
  • GUI re-organised
  • Default background colour is now blue/grey instead of black
  • "Save Options" allows you to save your preferences so they are loaded next time you start HLMV
  • Dump Model Info option creates a text file giving a detailed breakdown of your models internal structure
  • Acts as a front-end to STUDIOMDL and MDLDEC allowing you to decompile and compile models from within HLMV
  • Can open GCF, PAK, WAD and BSP files
  • Poly counter shows how many polygons are being drawn
  • Supports the Alpha and Additive texture flags
  • Displays transparent and additive textures in the model preview
  • Texture flags can be set and previewed and saved to the model
  • Option to view the UV Map for any given texture
  • Sequence panel now shows additional sequence parameters
  • Events for a given sequence can be viewed
  • Previewing of new weapon origins for v_model's (tweaked this version)
  • Addition of crosshair and guides for helping with re-origining weapons
  • Small bugs from HLMV 1.25 fixed

Dodatkowo

the current version doesnt support the new texture features of the Half-Life engine

Czyli zalecam używania JHLMV ponieważ HLMV nie obsługuje najnowszych efektów tekstur ( wszyscy się domyślają o co chodzi :P ) silnika HL

Download
Załączony plik  hlmv136_setup.zip   191,24 KB  1174 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 6


#679968 [szukam] Mapa de_dust2 cz

Napisane przez he1st w 02.01.2015 13:30

http://cs.gamebanana.com/maps/161792

 

http://www.17buddies...e_dust2_cz.html

 

 

Musi działać... Albo masz zrypanego CS:Condition Zero


  • +
  • -
  • 1


#490947 CoD MoD by G!V3R@ [Mega] :)

Napisane przez givera12 w 16.12.2012 17:16

callofdutye.png
Gdyby brakowało modeli itp, proszę pisać na dole.
Ja tego Cod Mod'a mam na swoim serwerze i gwarantuję wszystkim że
nie ma na nim ani crashy, ani errorów.


testyq.png

KLASY:

"Admiral [VIP]"
Ma podwojny skok, za kazde zabojstwo dostaje 20 hp, 5xp, oraz pelen magazynak .

"Zawodowy Deagler [VIP]"
Dostaje Deagle z Zoom'em 1/5 z DEAGLE, posiada lekka grawitacje, Podwojny skok.

"General Broni [VIP]"
Ma Dual Kriss i Dual Deagle oraz wieksze DMG z nich.

"Snajper"
150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM).

"Oficer Brygady"
Klasa wybucha po smierci zadajac 90(+intelgencja) obrazen.

"Komandos"
Natychmiastowe zabicie z noza(PPM).

"Sokoli Komandor"
Ma latarke dzięki, ktorej moze naswietlic niewidzialnych.

"Strzelec Wyborowy"
DMG +5 (+inteligencja).

"Wyszkolony Kapral"
Ma 1 sekunde niesmiertelnosci. Zlote AK47 ,z niej + 5 Dmg.

"Obronca"
Widzi miny.

"Falszywy General"
Posiada dwie falszywe paki, ktore po wejsciu wroga wybuchaja i zadaja 80 dmg(+int).

"Medyk"
Posiada dwie apteczki.

"Anty Medyk"
Posiada dwie trutki [E], ktore dzialaja jak Apteczki lecz w odwrotna strone.

"Wsparcie Ogniowe"
Posiada dwie rakiety.

"Wsparcie Bombowe"
Posiada MP5 i granatnik do niego ktorym mozemy stawiac bomby. (PPM) Detonacja USE.

"Saper"
Posiada 3 miny.

"Wytrenowany Zolnierz"
Posiada eliminator rozrzutu.

"Zawodowy Szpieg"
z M4 jest ubany na Ct a z AK47 na Terro.

"Powstaniec"
Ma 2 sekundy niesmiertelnosci co runde, dodatkowe 10 procent obrazen z mac10.

"Rusher"
Nie slychac go jak Biega.

"Czolgista"
Dostaje Bazuke za GALIL



PERKÓW NIE BĘDĘ OPISYWAŁ, ALE JEST ICH 55
MAX LVL 301 (MOŻNA ZMIENIĆ W CODMOD.CFG


Dodatkowo w moim Modzie znajduje się:

Death Streak (komenda /dh)
Menu Admina (komenda /codadmin)
Wymiana Perkami (komenda /wymien)
Sprzedaż perków zamiast ich wyrzucanie (komenda /drop)
Paczki które wypadają z graczy po ich zabiciu (drop: exp, kasa, hp, itp)
Vip który ma (+10 w staty, hp za kill, exp za kill, exp za hs, klasy premium)
prefixy w say (czyli np: [Snajper: 15lvl] G!V3R@ say.)
Exp za 1 miejsce, 2 miejsce, 3 miejsce pod koniec mapy.
Dobrowolne oddanie perku (komenda /daj)
sklep (komenda /sklep)

EVENTY:
3x wiecej expa za 20DMG na 300 sekund (komenda /eventdmg)
3x wiecej expa za Wygrana Rundę na 400 sekund (komenda /eventwin)
3x wiecej expa za Kill'a na 300 sekund (komenda /eventkill)

wygląd:

eventek.png

Exp za wszystko. (czyli za: win, bomba, hs, rozbrojenie, ochrona celu, itd.)
KillStreak (komenda /ks)


oraz:

Inne dodawanie Statystyk
statystyki klasy (komenda /staty)
Zapis SQL

Balans Lvl

(czyli: gdy na serwerze jest gracz z 80 lvl to gracz z 1 lvl po wejsciu na serwer będzie awansował na 8 lvl
inny wygląd HUD


Gdy żyjesz:


fgdgf.png

Gdy obserwujemy:


hud2.png

I Co najważniejsze, Nie miga HUD!!!

plugins-codmod.ini wygląda tak:

Spoiler

a plugins.ini wygląda tak:

Spoiler


Reszty dowiecie się na serwerze.


testyi.png

 

 

download
 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 34


#679636 Mapa z Condition Zero pod Cs 1.6

Napisane przez psilocybe w 01.01.2015 14:06

de_inferno_cz

 

opis

 

Wielu pyta ostatnio o polepszenie grafiki w 1.6, jednym ze sposobów jest wgranie map z większą ilością detali - właśnie takich jak w Condition Zero.

 

Wrzucam mapę de_inferno_cz, paczka gotowa do instalacji na serwerach 1.6

 

Wkrótce więcej mapek z Condition Zero dla 1.6

 

screenshot

 

PYhXOdq.jpg

 

instalacja

 

Rozpakuj archiwum i uploaduj zgodnie ze strukturą katalogów.

 

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#679420 [KOSZ] Naprawa Vip'a.

Napisane przez LulzSec. w 31.12.2014 17:57

Inaczej, napisz od podstaw co ma posiadać VIP, bo nie wiem ile dać skoków ani grawitacji itd.

 

W ciemno nie będę ci robił, bo to nie ma sensu.

 

@Edit:

 

http://amxx.pl/vipgenerator/ masz tutaj wszystko praktycznie  ;)


  • +
  • -
  • 1


#679658 [KOSZ] Naprawa Vip'a.

Napisane przez LulzSec. w 01.01.2015 15:05

Łap: http://www41.zippysh...74927/file.html

 

vip.txt możesz edytować ;)


  • +
  • -
  • 1


#72657 Bomb explode - 3 Sounds v.0.3

Napisane przez simivar w 16.07.2009 16:51

Bomb explode - 3 Sounds v.0.3
by Simivar


Dołączona grafika
Plugin wyświetla informacje dot. pozostałego czasu do wybuchu bomby. Gdy pozostanie już tylko 10 sekund odtwarzana jest muzyczka, plugin losowa wybiera jedną spośród 3 piosenek. Muzyczki dołączone są do zestawu, ale można je oczywiście podmienić.

Dołączona grafika
Standardowa, Instalacja Pluginów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X.
Pliki bomba.mp3, bomba1.mp3 i bomba2.mp3 wrzucamy do cstrike/sound/misc.

Dołączona grafika

public bomb_exploding () {
new losowo = random_num(0,2)

switch(losowo) {
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/bomba.mp3")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/bomba1.mp3")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/bomba2.mp3")
}
}
#define czas 10

precache_sound("misc/bomba.mp3")
precache_sound("misc/bomba1.mp3")
precache_sound("misc/bomba2.mp3")

Nazwa piosenek.
Czas do wybuchu bomby (ustawione na 10 sekund), wtedy to rozpocznie się odtwarzanie muzyki.

Dołączona grafika
CSX

Dołączona grafika
Plugin został wykonany przez SAMURAI i Simivar'a (M4g).

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#679202 Round Sound by NUkz vol.13 @ 2014

Napisane przez NUkz w 31.12.2014 00:25

  • Ilość kawałków : 37 
  • Typ dźwięku : MP3 128 kbps
  • Długość utworów : 0-9sek.(CS:GO) , 0-15sek.(CS 1.6)

 

 

 

TL :

1.Galantis - Runaway (U & I) (Lash Remix)
2.Galantis - Runaway (U & I) (Lash Remix)
3.Tom Swoon, Paris & Simo vs. Mako - Wait for Sunburst (Paris & Simo Edit)
4.This Side Of Paradise (Lost Kings Remix)
5.The Trixx feat. Jonny Rose - Too Close (Original Mix)
6.--------
8.Lorde - Team (Elephante Remix)Kina Grannis - Write It In The Sky (Ken Loi Remix)
9.Marcus Santoro & The Potbelleez – All The Way (Original Mix) 
10.eSQUIRE & Jolyon Petch - Rhythm Is A Dancer (Original Mix)
11.Depeche Mode - Enjoy The Silence (Maestro Harrell Remix)
12.Deorro vs Starsplash - Cold As Us  (Paul Ahi Mashup)
13.Beautiful Girls (Andie Roy & Suntimechild Remix)
14.Beautiful Girls (Andie Roy & Suntimechild Remix)
15.Kygo Ft. Conrad - Firestone
16.Oliver Heldens Ft. KStewart - Last All Night (Koala) (Toyboy & Robin Remix) 
17.Third Party & Cascada - Everyday Of Last Christmas (Ronium & Wand England vs. ColliXa Mashup)
18.Tom Swoon & Stadiumx Ft. Rico & Miella - Ghost (Original Mix)
19.Vicetone - 2014 Yeamix - Final + long No Way Out + Vocal Drop
20.Vicetone - 2014 Yeamix - Final + long No Way Out + Vocal Drop
21.Vicetone - 2014 Yeamix - Final + long No Way Out + Vocal Drop
22.Darude - Sandstorm (Skeletron Remix)
23.Showtek - 90's By Nature feat. MC Ambush (Original Mix)
24.Hellberg - I'm Not Over (feat. Tash) (Original Mix)
25.Kaskade & John Dahlback Ft. Sansa - A Little More (Extended Mix)
26.AlunaGeorge x Tchami - You Know You Like It (Remix)
27.Calvin Harris ft. Ellie Goulding - Outside (Math Sunshine Remix)
28.Cedric Gervais – Love Again (feat. Ali Tamposi)
29.Clmd - Black Eyes & Blue (Original Mix)
30.Dillon Francis, Sultan & Ned Shepard Ft. The Chain Gang Of 1974 - When We Were Young (Grandtheft Remix)
31.Falling Sky Full of Stars [Coldplay x Dubvision] [Alesso Mashup]
32.Galantis - Runaway (U&I) (Kaskade Remix)
33.Helena feat. Shawnee Taylor - Levity (Vogait Remix)
34.Lykke Li - Little Bit (AutoErotique Bootleg Remix)
35.Lykke Li - Little Bit (AutoErotique Bootleg Remix) FabrykaKlubowiczow.pl
36.Team (Autograf Remix)
37.Tritonal & Paris Blohm - Colors (Pedro Carrilho remix)
 
 
Download : 
 
 

  • +
  • -
  • 6


#379561 Dosyc spora paczka klas (zwykle i premium)

Napisane przez Enson w 12.03.2012 15:25

Przedstawiam wam calkiem spora paczke klas. Sa tu klasy zwykle oraz premium. Kazda klasa premium jest przypisana na ADMIN_LEVEL_H (flaga t). Jest pare klas zrobionych calkiem przeze mnie, sporo edytowanych a takze kilka wrzuconych takich, ktorych szuka sporo osob.
Mysle ze przydadza sie one wielu uzytkownikom a takze nie beda juz az tak spamowac w dziale "Prosba o klase/perk" :P

Na poczatek moze przedstawie opis klas. Nie dawalem w opisie statystyk (ile hp, kondycji itd) ani jakie posiada bronie bo za dlugie by to wszystko bylo :P

Dla zielonych powiem jedynie ze tam gdzie macie:
new const zdrowie = 40;
oznacza ze dana klasa ma 140 hp. Czyli standardowe hp(100) + to co wpiszecie w miejscu 40 podanym przeze mnie.
No a jesli chodzi o bronie to wystarczy dodawac w taki sposob jak np. tu:
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_M3)|(1<<CSW_AWP);

Spis broni: http://amxx.pl/topic...ive-item-speed/
Kazda bron oddzielamy znakiem |

Na poczatek opis klas zwylych:
nazwa "Chuligan";
opis "Ma 1/10 szans na wyrzucenie broni wrogowi";

Nazwa "Crash"
Opis "Posiada rakiete i slabiej go widac na nozu."

nazwa "Pancernik"
opis "Posiada 3 rakiety i 1/4 z HE"

nazwa "Snajper";
opis "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";

nazwa "Szalony Lekarz";
opis "Posiada 3 apteczki i moze wskrzeszac umarlych.";

nazwa "Taktyk Wojenny";
opis "Posiada ciche kroki.";

nazwa "Talib";
opis "Posiada 1/6 z deagla i podwojny skok";

nazwa "Zwinny Zolnierz";
opis "Posiada mniejsza grawitacje, podwojny skok w powietrzu i slabiej go widac";

A tu opis klas premium (flaga t):
nazwa "Admiral";
opis "Ma podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynak za kazde zabojstwo";

nazwa "Amadeusz";
opis "Posiada dodatkowe 15(+int) dmg z M5";

nazwa "Bruce Lee";
opis "Dostaje full magazynek za fraga";

nazwa "Doswiadczony Saper";
opis "1/1 z AWP, slabsza widocznosc na nozu i 2 rakiety";

nazwa "Zjawa";
opis "Posiada 3 wybuchajace duchy i slabiej go widac";

nazwa "Egzekutor";
opis "Posiada dodatkowe 10 dmg(+int) z M4";

nazwa "Elektryk";
opis "Ma 2 blyskawice i 1/4 wyrzucenie broni przeciwnikowi";

nazwa "General";
opis "Wybucha po smierci zadajac 40(+intelgencja) obrazen";

nazwa "Inzynier";
opis "Posiada dzialko straznicze";

nazwa "Kapitan";
opis "Posiada 1/2 z HE i 1/1 z AWP";

nazwa "Kozak";
opis "Posiada 1/2 z HE, +15dmg z m4(+int) i dostaje pelny magazynek za fraga";

nazwa "Kucacz";
opis "Jest kompletnie nie widzialny podczas kucania z nozem";

nazwa "Lzejszy Kapitan";
opis "Posiada 1/2 z HE i 1/1 z scouta";

nazwa "Mega Rambo";
opis "Posiada 1/1 z HE, 1/3 z scouta i dostaje pelny magazynek za fraga";

nazwa "Ninja";
opis "Posiada 1/1 z kosy (PPM), mniejsza grawitacje i jest slabo widoczny";

nazwa "Nozownik";
opis "Jest bardzo szybki i ma 1/1 z kosy (PPM)"; //dodatkowo nowy model noza

nazwa "Phantom";
opis "Posiada dodatkowe 10 dmg(+int) z AK47";

nazwa "Rambo";
opis "Dostaje +15 hp oraz pełen magazynek za zabójstwo";

nazwa "Szpieg";
opis "Posiada podwojny skok w powietrzu, 2 miny i ubranie wroga";

nazwa "Punisher";
opis "Odporna na miny, rakietki, dynamity oraz posiada 1/x z HE";
nazwa "Umarlak";
opis "1/2 na ponowne odrodzenie";

nazwa "Samobojca";
opis "Po nacisnieciu E wybucha, obarzenia zaleza od ilosci HP i int";

nazwa "Robal";
opis "Posiada brak rozrzutu w broniach";

nazwa "Zajac";
opis "Posiada Auto BH i jest slabo widoczny";

Aby poprawnie dzialala klasa "Szalony Lekarz" nalezy pobrac plik wskrzeszanie(podany w zalaczniku) i wrzucic go do plugin.ini

proszę nie pisac w tym temacie z prosbami o przerobienie danej klasy, od tego jest odpowiedni dzial na forum.

Gdyby cos nie dzialalo w klasach proszę zglosic to tutaj.
Klasy w zalaczniku.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 37