Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Half-Life Model Viewer v1.25


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 BeAfraid

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Południe
Offline

Napisano 12.07.2008 14:26

Half-Life Model Viewer v1.25 (HLMV v1.25)

I. Opis
Half-Life Model Viewer v1.25 - jest programem do podgladu modeli.

II. Instalacja
1. Znajdz ikonke: setup.exe
Dołączona grafika
2. Klikamy Next
Dołączona grafika
3. Wybieramy miejsce gdzie zainstalujemy HLMV
Dołączona grafika
4. Klikamy Next
Dołączona grafika
5. Akceptujemy, klikajac Tak
Dołączona grafika
6. Klikajac Start rozpoczynamy instalacje
Dołączona grafika
7. Teraz mozemy przygladnac sie kilku sekundowemu procesowi instalacji :)
Dołączona grafika
8. Teraz mamy kilka zakladek:
- 1. Plik z kilkoma informacjami (skroty klawiszowe etc.)
- 2. Odpalenie programu
- 3. Koniec instalaji
Dołączona grafika
9. Po pomyslnym zakonczeniu instalacji otworzy sie nam okienko programu
Dołączona grafika

III. Wczytywanie modelu

1. Klikamy na File a naztepnie Load model
Dołączona grafika
2. Mamy wczytany model
Dołączona grafika

IV. Konfiguracja
W tej czesci omowie poszczególne zakladki ( w wersji "lajt" :> )

1. Render
Dołączona grafika
- 1. Wybieramy 1 z 4 dostepnych widokow:
•Wireframe (3dfx: smoothshaded) - Szkielet (3dfx: gładko wycieniowany)
•Flatshaded (3dfx: smoothshaded) - Wielokaty (3dfx: gładko wycieniowany)
•Smoothshaded - Szkielet bez ostrych katow
•Textured - Gotowy model (otexturowany) - 2. Attachments - Zalaczniki
- 3. Bones - Kosci (widzimy kosci uzyte w modelu)
- 4. Ground - Ziemia
- 5. Mirror Model On Ground - Odbicie modelu w ziemi
- 6. Back Ground - Tło
- 7. Hit Boxes - Hitboxy (miejsca w ktore strzelajac ranimy przeciwnika)
- 8. Scale - Skala modelu

2. Sequence
Dołączona grafika
- 1. Mozemy wybrac tu rozne typu poruszania sie by sprawdzic animacje modelu
- 2. Zwiekszamy/Zmniejszamy szybkosc animacji
- 3. Start/Play - Zacznij/Zatrzymaj animacje
- 4. Podczas zatrzymania animacji mozemy robic stop klatki aby po woli obserwowac poszczególne elementy animacji

3. Body
Dołączona grafika
- 1. Mamy tu informacje o modelu:
Liczbe kosci, Hitboxy etc.
4. Texture
Dołączona grafika
- 1. Mozemy wybierac pomiedzy czesciami modela
- 2. Przyblizenie /Oddalenia
- 3. Export
- 4. Import
- 5. Save model - Zapisz model
- 6. Size 256x256 - Rozmiar


5. Fullscreen
Dołączona grafika
- 1. Fullscreen - Obraz na caly monitor (mozemy podziwiac nasz model :) )

V. Inne opcje
Dołączona grafika
Dołączona grafika

VI. Skroty klawiszowe
Skroty działaja tylko na widoku na pelen ekran (Fullscreen)

Skroty dla trybu pelnego ekranu
------------------------------------

- Spacja: Sekwencja cykliczna
- Esc: Wyjdz z trybu pelnego ekranu
- 'g': Zostaw ziemie
- 'm': Zostaw odbicie
- 'b': Zostaw tło
- 's': Zostaw szablon bufora
- 'h': Pokaz hitboxy
- '1': Szkielet (3dfx: gładko wycieniowany)
- '2': Wielokaty (3dfx: gładko wycieniowany)
- '3': Szkielet bez ostrych katow
- '4': Gotowy model (otexturowany)
- '5': Bardziej przezroczysty
- '6': Mniej przezroczysty
- '-': Zmniejsz predkosc animacji
- '+': Zwieksz predkosc animacji
Powered by BeAfraid
[size=59]Zakaz kopiowanie tego poradnika na inne fora bez mojej zgody

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 12.07.2008 15:41

Polecam program ;)

Ale dałeś starą wersje ;)

DOWNLOAD

Jed's Half-Life Model Viewer v1.35
  • +
  • -
  • 0

#3 BeAfraid

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Południe
Offline

Napisano 12.07.2008 16:30

Fakt. W najnowszej mozna nakladac textury na modele :) Bo w starszej nie dalo rady :|
  • +
  • -
  • 0

#4 sWH?

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:40
Offline

Napisano 25.09.2008 15:10

A jak to nakladac ?
  • +
  • -
  • 0

#5 BeAfraid

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Południe
Offline

Napisano 25.09.2008 17:45

o oie sie nie myle musisz miec gotowe textury i je exportowac na model... ale nie jestem pewien do konca
  • +
  • -
  • 0

#6 Barto_12_SAS

    mów mi Paja

  • Użytkownik

Reputacja: 44
Pomocny

  • Postów:433
  • GG:
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Dąbrowa
Offline

Napisano 15.07.2011 12:25

ja jestem przyzwyczainy do tej starszej wersji :D , ale czy da się sam ten szkielet bez txt jakoś uzyskać , żeby od podstaw animacji ręcznie nie robić ?
  • +
  • -
  • 0

www.BartoIT.pl

:plus: - klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych