Łap.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
kenio902
Rejestracja: 08.12.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.06.2015 12:51





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 70
- Odwiedzin: 3 015
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Warszawa
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
kenio902 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#702442 poszukuje smoke jak w cs:Go
Napisane przez White
w 04.06.2015 19:48
#692511 [ROZWIĄZANE] Szukam modelu broni która ma w sobie wyrzutnie rakiet.
Napisane przez MAGNET
w 12.03.2015 22:49
#692512 [KOSZ] klasy premium ,vip svip evip, sms
Napisane przez MAGNET
w 12.03.2015 22:49
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.
Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.
Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
#692514 [KOSZ] Model Broni
Napisane przez MAGNET
w 12.03.2015 22:50
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.
Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.
Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
#692513 [ROZWIĄZANE] FreeDay
Napisane przez MAGNET
w 12.03.2015 22:50
#692515 Bugowanie EXp
Napisane przez MAGNET
w 12.03.2015 22:51
#683278 [BaseBuilder] Help System
Napisane przez MAGNET
w 17.01.2015 12:07
Jest to bardzo stary plugin napisany przeze mnie pod mojego BaseBuildera. Zasada jego działania polega na tym, że jeśli CT źle zbudował swoją kampę może dać o tym znać adminowi poprzez wpisanie na say /pomocy, lub /p. Wówczas wokół gracza rozsyłane są fale i emitowany dźwięk, a na say admina zostaje pokazana wiadomość o graczu, który ma problem. Po wypuszczeniu zombie fale wyłączają się automatycznie. Kod nie robi wrażenia, jednakże na BB staje się bardzo przydatny.
/pomocy (lub /p) - wlacza fale i dzwiek
bb_help.wav do sound/misc
help_system.amxx do amxmodx/plugins
Załączone pliki
-
help_system.sma 2,4 KB 300 Ilość pobrań
help_system.amxx
-
bb_help.wav 18,48 KB 339 Ilość pobrań
#686157 Pobranie id gracza na którego patrzę jak nie żyję.
Napisane przez MAGNET
w 03.02.2015 12:38
#683920 Pobranie id gracza na którego patrzę jak nie żyję.
Napisane przez MAGNET
w 20.01.2015 17:41
#683903 Pobranie id gracza na którego patrzę jak nie żyję.
Napisane przez MAGNET
w 20.01.2015 15:05
#274704 Podmienianie modeli broni
Napisane przez DarkGL
w 27.07.2011 19:39
- Metoda gorsza:
do plugin_init dodajemy
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
jest to event wywoływany przy zmianie broni , strzale / przeładowaniu (zmianie amunicji) więc dość często prawda ?
gdzieś w pluginie dodajemy
public CurWeapon(id) { new wid = read_data(2) // Id broni }
w zmiennej wid mamy typ broni ( CSW_*)
Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
załóżmy że chcemy podmienić model noża
public CurWeapon(id) { new wid = read_data(2) // Id broni if(wid == CSW_KNIFE){ } }
teraz kod na podmianę
- Wykorzystujący engine
public CurWeapon(id) { new wid = read_data(2) // Id broni if(wid == CSW_KNIFE){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_nowy_noz.mdl") } }
- Wykorzystujący fakemete
public CurWeapon(id) { new wid = read_data(2) // Id broni if(wid == CSW_KNIFE){ set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/v_nowy_noz.mdl") } }
wtedy dodajemy
- Wykorzystując engine
public CurWeapon(id) { new wid = read_data(2) // Id broni if(wid == CSW_KNIFE){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_nowy_noz.mdl") entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_nowy_noz.mdl") } }
- Wykorzystując fakemete
public CurWeapon(id) { new wid = read_data(2) // Id broni if(wid == CSW_KNIFE){ set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/v_nowy_noz.mdl") set_pev(id,pev_weaponmodel2,"models/p_nowy_noz.mdl") } }
jeśli będziemy chcieli podmienić broni to robimy
public CurWeapon(id) { new wid = read_data(2) // Id broni if(wid == CSW_KNIFE){ //podmiana modeli } else if(wid == inna bron){ //podmiana modeli } }
- Wykorzystujący engine
- Metoda lepsza:
Wykorzystująca hamsandwich
w plugin_init dodajemy
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "fwItemDeploy",1);
drugi parametr jest to classname w przykładzie dałem weapon_knife bo taki jest classname dla noża dla innych broni możecie sprawdzić tutaj
Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
w pluginie w dowolnym miejscu dodajemy
public fwItemDeploy(wpn){ static iOwner; iOwner = pev(wpn,pev_owner); }
w zmiennej iOwner mamy id gracza który trzyma broń
i podmieniamy
- Wykorzystując engine
public fwItemDeploy(wpn){ static iOwner; iOwner = entity_get_edict(wpn, EV_ENT_owner) entity_set_string(iOwner, EV_SZ_viewmodel, "models/v_nowy_noz.mdl") }
- Wykorzystując fakemete
public fwItemDeploy(wpn){ static iOwner; iOwner = pev(wpn,pev_owner); set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"models/v_nowy_noz.mdl") }
- Wykorzystując engine
public fwItemDeploy(wpn){ static iOwner; iOwner = entity_get_edict(wpn, EV_ENT_owner) entity_set_string(iOwner, EV_SZ_viewmodel, "models/v_nowy_noz.mdl") entity_set_string(iOwner, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_nowy_noz.mdl") }
- Wykorzystując fakemete
public fwItemDeploy(wpn){ static iOwner; iOwner = pev(wpn,pev_owner); set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"models/v_nowy_noz.mdl") set_pev(iOwner,pev_weaponmodel2,"models/p_nowy_noz.mdl") }
public fwItemDeploy(wpn){ static iOwner; iOwner = pev(wpn,pev_owner); new wpnID = cs_get_weapon_id(wpn) if(wpnID == CSW_KNIFE){ //podmiana modelu } else if(wpnID == inna bron){ //podmiana modelu } }
ta metoda jest lepsza ponieważ model jest podmieniany tylko przy wyciąganiu (deploy) , przy strzale i przeładowaniu nie ma to miejsca - Wykorzystując engine

#242718 Zmiana mapy po 12 wygranych rundach przez np CT
Napisane przez WazzaP
w 28.04.2011 05:07
#618545 zabawa chowany
Napisane przez sweeper
w 20.02.2014 21:44
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #include <fakemeta> #include <engine> #include <colorchat> #include <jailbreak> #define PLUGIN "[JB] Chowany" #define VERSION "1.0.6" #define AUTHOR "Cypis" new bool:g_ChoosenColor[MAX+1], fPlayerPreThink, fCmdStart, bool:usun; new czas, gMsgScreenFade; new const g_FlashlightColors[][3] = { {255,0,0},//czerwony {0,255,0},//zielony {0,0,255},//niebieski {255,69,0},//pomaranczowy {0,255,255},//aqua {255,255,0},//zolty {255,0,255},//rozowy {255,255,255}//bialy }; new const g_FlashlightColorNames[][] = { "Czerwonym", "Zielonym", "Niebieskim", "Pomaranczowym", "Aqua", "Zoltym", "Rozowym", "Bialy ratuje!" }; new bool:g_HasFlashOn[MAX+1], g_FlashColor[MAX+1]; new id_zabawa; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) id_zabawa = jail_register_game("Chowany"); czas = register_cvar("time_black_screen","30.0") gMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade") } public OnLastPrisonerShowWish(id) { if(fCmdStart && fPlayerPreThink) { OnRemoveData(id_zabawa); set_user_maxspeed(id, 250.0); } } public OnRemoveData(day) { if(day == id_zabawa) { RegisterChowany(false); set_lights("#OFF"); usun = false; } } public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound) { static szTime[12]; if(day == id_zabawa) { format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60); formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wiezniowie maja czas na schowanie sie^n%s - Straznicy zaczynaja szukac^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime, szTime); szInfo = "Dzisiaj jest Chowany"; jail_set_prisoners_micro(true, true); jail_set_ct_hit_tt(true); jail_set_god_ct(true); setting[0] = 1; setting[1] = 1; setting[2] = 1; setting[4] = 1; setting[7] = 2; } } public OnDayStartPost(day) { if(day == id_zabawa) { jail_open_cele(); jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za"); RegisterChowany(true); oslep(); } } public oslep() { for(new id=0;id<=32;id++) { if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 2) { Display_Fade(id,(1<<12) * 1,(1<<12) * get_pcvar_num(czas),0x0001,0,0,0,255) set_task(30.0, "blackscreen", id, _, _, "a", 1) } } } public blackscreen(id) { for(new id=0;id<=32;id++) { if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 2) { Display_Fade(id,(1<<12) * 1,(1<<12) * get_pcvar_num(czas),0x0001,0,0,0,255) } } } public OnGameHudEnd(day) { if(day == id_zabawa) { if(!usun) { set_lights("a"); jail_set_ct_hit_tt(false); jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za"); } else { jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true); set_lights("#OFF"); RegisterChowany(false); for(new i=1; i<=32; i++) { g_ChoosenColor[i] = false; if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i)) set_user_maxspeed(i, 250.0); } } usun = !usun; } } // RegisterChowany(bool:wartosc) { if(wartosc) { if(!fPlayerPreThink) fPlayerPreThink = register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink"); if(!fCmdStart) fCmdStart = register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart"); } else { if(fPlayerPreThink) { unregister_forward(FM_PlayerPreThink, fPlayerPreThink); fPlayerPreThink = 0; } if(fCmdStart) { unregister_forward(FM_CmdStart, fCmdStart); fCmdStart = 0; } } } public showColorMenu(id) { new menu = menu_create("\yZostales znaleziony! Wybierz nastepny kolor latarki!^nMasz\w 5\y sekund", "Handel_Kolor"); menu_additem(menu, "Czerwony"); menu_additem(menu, "Zielony"); menu_additem(menu, "Niebieski"); menu_additem(menu, "Pomaranczowy"); menu_additem(menu, "Aqua"); menu_additem(menu, "Zolty"); menu_additem(menu, "Rozowy"); menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER); menu_display(id, menu); } public Handel_Kolor(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT || get_user_team(id) != 1 || !is_user_alive(id)) return; new szColor[32], szName[32], acces, callback, data[2]; get_user_name(id, szName, 31); menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 1, szColor, 31, callback); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, g_FlashlightColors[item][0], g_FlashlightColors[item][1], g_FlashlightColors[item][2], kRenderNormal, 1); ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 %s^x01 wybral kolor^x03 %s", szName, szColor); SprwaczCzyOstatni(); } SprwaczCzyOstatni() { new bool:koniec = false; for(new i=1; i<=MAX; i++) { if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 1) continue; koniec = true; if(!g_ChoosenColor[i]) { koniec = false; break; } } if(koniec) { jail_remove_game_hud(); jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true); set_lights("#OFF"); RegisterChowany(false); for(new i=1; i<=MAX; i++) { g_ChoosenColor[i] = false; if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i)) set_user_maxspeed(i, 250.0); } } } public fwCmdStart(id, uc) { if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 2) return FMRES_HANDLED; if(get_uc(uc, UC_Buttons) & IN_USE && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_USE)) { new id2, body; get_user_aiming(id, id2, body); if(is_user_connected(id2) && is_user_alive(id2) && get_user_team(id2) == 1) { if(!g_ChoosenColor[id2]) { new szName[2][32]; get_user_name(id, szName[0], 31); get_user_name(id2, szName[1], 31); client_cmd(id, "spk fvox/blip"); client_cmd(id2, "spk fvox/blip"); showColorMenu(id2); set_user_rendering(id2, kRenderFxPulseFastWide, 0, 0, 0, kRenderTransAdd, 128); ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 %s^x01 znalazl^x03 %s^x01 !", szName[0], szName[1]); g_ChoosenColor[id2] = true; } else { ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 Ten gracz juz wybral kolor!"); } } } if(get_uc(uc, UC_Impulse) == 100) { g_FlashColor[id] = random(sizeof(g_FlashlightColors)); g_HasFlashOn[id] = !g_HasFlashOn[id]; set_uc(uc, UC_Impulse, 0); return FMRES_HANDLED; } return FMRES_IGNORED; } public PreThink(id) { if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 999); set_pev(id, pev_fuser2, 0.0); switch(get_user_team(id)) { case 1:{ if(!usun) { set_pev(id, pev_maxspeed, 550.0); set_pev(id, pev_gravity, 0.36); } else { set_pev(id, pev_maxspeed, -1.0); set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0}); } } case 2:{ if(!usun) { set_pev(id, pev_maxspeed, -1.0); set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0}); } else { set_pev(id, pev_maxspeed, 550.0); set_pev(id, pev_gravity, 0.36); } if(g_HasFlashOn[id]) Make_FlashLight(id, g_FlashColor[id]); } } return FMRES_IGNORED; } Make_FlashLight(id, color) { new Origin[3]; get_user_origin(id, Origin, 3); message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, .player=id); write_byte(TE_DLIGHT); write_coord(Origin[0]); write_coord(Origin[1]); write_coord(Origin[2]); write_byte(17); write_byte(g_FlashlightColors[color][0]); write_byte(g_FlashlightColors[color][1]); write_byte(g_FlashlightColors[color][2]); write_byte(1); write_byte(60); message_end(); set_hudmessage(g_FlashlightColors[color][0], g_FlashlightColors[color][1], g_FlashlightColors[color][2], 0.05, 0.65, 0, 0.25, 0.25, 0.5, 0.5, 3); show_hudmessage(id, "swiecisz kolorem %s", g_FlashlightColorNames[color]); } stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha) { message_begin( MSG_ONE, gMsgScreenFade,{0,0,0},id) write_short(duration) // Duration of fadeout write_short(holdtime) // Hold time of color write_short(fadetype) // Fade type write_byte (red) // Red write_byte (green) // Green write_byte (blue) // Blue write_byte (alpha) // Alpha message_end() return PLUGIN_CONTINUE; }
#688892 Darmowy VIP od godziny x do y
Napisane przez IntelCom
w 16.02.2015 22:25
#688901 Darmowy VIP od godziny x do y
Napisane przez IntelCom
w 16.02.2015 23:07
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: kenio902
- Regulamin