Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kenio902 - zdjęcie

kenio902

Rejestracja: 08.12.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.06.2015 12:51
-----

#702442 poszukuje smoke jak w cs:Go

Napisane przez White w 04.06.2015 19:48

Łap.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#692511 [ROZWIĄZANE] Szukam modelu broni która ma w sobie wyrzutnie rakiet.

Napisane przez MAGNET w 12.03.2015 22:49

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1


#692512 [KOSZ] klasy premium ,vip svip evip, sms

Napisane przez MAGNET w 12.03.2015 22:49

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 2


#692514 [KOSZ] Model Broni

Napisane przez MAGNET w 12.03.2015 22:50

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 1


#692513 [ROZWIĄZANE] FreeDay

Napisane przez MAGNET w 12.03.2015 22:50

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1


#692515 Bugowanie EXp

Napisane przez MAGNET w 12.03.2015 22:51

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1


#683278 [BaseBuilder] Help System

Napisane przez MAGNET w 17.01.2015 12:07

opis

 

Jest to bardzo stary plugin napisany przeze mnie pod mojego BaseBuildera. Zasada jego działania polega na tym, że jeśli CT źle zbudował swoją kampę może dać o tym znać adminowi poprzez wpisanie na say /pomocy, lub /p. Wówczas wokół gracza rozsyłane są fale i emitowany dźwięk, a na say admina zostaje pokazana wiadomość o graczu, który ma problem. Po wypuszczeniu zombie fale wyłączają się automatycznie. Kod nie robi wrażenia, jednakże na BB staje się bardzo przydatny.

 

komendy

/pomocy (lub /p) - wlacza fale i dzwiek

instalacja

bb_help.wav do sound/misc

help_system.amxx do amxmodx/plugins

 

download

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#686157 Pobranie id gracza na którego patrzę jak nie żyję.

Napisane przez MAGNET w 03.02.2015 12:38

Na śmierć zapomniałem o tej funkcji xD. Postaram się to dzisiaj sprawdzić. Patrz PW
  • +
  • -
  • 1


#683920 Pobranie id gracza na którego patrzę jak nie żyję.

Napisane przez MAGNET w 20.01.2015 17:41

Super, wielkie dzięki. Nie zamykajcie jeszcze tematu. Jak się skończy mecz w ręczną pokombinuję i powiem która dokładnie funckja za to odpowiada. Stawiam na:

iTarget = GetEntPropEnt(i, Prop_Send, "m_hObserverTarget");

  • +
  • -
  • 1


#683903 Pobranie id gracza na którego patrzę jak nie żyję.

Napisane przez MAGNET w 20.01.2015 15:05

Siemanko

 

Krótkie pytanie - jak pobrać id gracza, kiedy nie żyję, bądź jestem na spect i patrzę na daną osobę? Szukam odpowiednika tego w SM:

entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

  • +
  • -
  • 2


#274704 Podmienianie modeli broni

Napisane przez DarkGL w 27.07.2011 19:39

Pokaże dwie metody gorszą i lepszą na podmienia modeli broni które widzi gracz i modeli które widzą inni gracze patrząc na nas
  • Metoda gorsza:

    do plugin_init dodajemy
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
    jest to event wywoływany przy zmianie broni , strzale / przeładowaniu (zmianie amunicji) więc dość często prawda ?
    gdzieś w pluginie dodajemy
    public CurWeapon(id)
    {
    	new wid = read_data(2)	// Id broni
    }
    
    w zmiennej wid mamy typ broni ( CSW_*)
    Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
    załóżmy że chcemy podmienić model noża
    public CurWeapon(id)
    {
    	new wid = read_data(2)	// Id broni
    	if(wid == CSW_KNIFE){
    	}
    }
    teraz kod na podmianę
    • Wykorzystujący engine

      public CurWeapon(id)
      {
      	new wid = read_data(2)	// Id broni
      	if(wid == CSW_KNIFE){
      		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_nowy_noz.mdl")  
      	}
      }
      
    • Wykorzystujący fakemete

      public CurWeapon(id)
      {
      	new wid = read_data(2)	// Id broni
      	if(wid == CSW_KNIFE){
      		set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/v_nowy_noz.mdl")
      	}
      }
      
    może będziemy chcieli podmienić też model p_ czyli ten model którzy widzą inni gracze patrzący na gracza (nie ze specta poprostu patrzący na niego ;D )
    wtedy dodajemy
    • Wykorzystując engine

      public CurWeapon(id)
      {
      	new wid = read_data(2)	// Id broni
      	if(wid == CSW_KNIFE){
      		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_nowy_noz.mdl")  
      		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_nowy_noz.mdl")  
      	}
      }
      
    • Wykorzystując fakemete

      public CurWeapon(id)
      {
      	new wid = read_data(2)	// Id broni
      	if(wid == CSW_KNIFE){
      		set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/v_nowy_noz.mdl")
      		set_pev(id,pev_weaponmodel2,"models/p_nowy_noz.mdl")
      	}
      }
      
      jeśli będziemy chcieli podmienić broni to robimy
      public CurWeapon(id)
      {
      	new wid = read_data(2)	// Id broni
      	if(wid == CSW_KNIFE){
      		//podmiana modeli
      	}
      	else if(wid == inna bron){
      		//podmiana modeli
      	}
      }
      
  • Metoda lepsza:

    Wykorzystująca hamsandwich
    w plugin_init dodajemy
    RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_knife", "fwItemDeploy",1);
    drugi parametr jest to classname w przykładzie dałem weapon_knife bo taki jest classname dla noża dla innych broni możecie sprawdzić tutaj
    Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
    w pluginie w dowolnym miejscu dodajemy
    public fwItemDeploy(wpn){
    	static iOwner;
    	iOwner = pev(wpn,pev_owner);
    }
    
    w zmiennej iOwner mamy id gracza który trzyma broń
    i podmieniamy
    • Wykorzystując engine

      public fwItemDeploy(wpn){
      	static iOwner;
      	iOwner = entity_get_edict(wpn, EV_ENT_owner)
      	
      	entity_set_string(iOwner, EV_SZ_viewmodel, "models/v_nowy_noz.mdl")  
      	
      }
      
    • Wykorzystując fakemete

      public fwItemDeploy(wpn){
      	static iOwner;
      	iOwner = pev(wpn,pev_owner);
      	
      	set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"models/v_nowy_noz.mdl")
      	
      }
    no i jeśli model p także to
    • Wykorzystując engine

      public fwItemDeploy(wpn){
      	static iOwner;
      	iOwner = entity_get_edict(wpn, EV_ENT_owner)
      	
      	entity_set_string(iOwner, EV_SZ_viewmodel, "models/v_nowy_noz.mdl")  
      	entity_set_string(iOwner, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_nowy_noz.mdl")  
      }
      
    • Wykorzystując fakemete

      public fwItemDeploy(wpn){
      	static iOwner;
      	iOwner = pev(wpn,pev_owner);
      	
      	set_pev(iOwner,pev_viewmodel2,"models/v_nowy_noz.mdl")
      	set_pev(iOwner,pev_weaponmodel2,"models/p_nowy_noz.mdl")
      }
      
    a jeśli będziemy chcieli podłączyć podmienianie dwóch lub więcej broni w jednej funkcji to robimy

    public fwItemDeploy(wpn){
    	static iOwner;
    	iOwner = pev(wpn,pev_owner);
    	
    	new wpnID = cs_get_weapon_id(wpn)
    	
    	if(wpnID == CSW_KNIFE){
    		//podmiana modelu
    	}
    	else if(wpnID == inna bron){
    		//podmiana modelu
    	}
    }
    ta metoda jest lepsza ponieważ model jest podmieniany tylko przy wyciąganiu (deploy) , przy strzale i przeładowaniu nie ma to miejsca
oczywiście nowe modele muszą być "zprecachowane" ( Dołączona grafika ) w plugin_precache
  • +
  • -
  • 22


#242718 Zmiana mapy po 12 wygranych rundach przez np CT

Napisane przez WazzaP w 28.04.2011 05:07

Do server.cfg:

mp_timelimit 0
mp_winlimit 12


Aby vote na zmianę mapy nie włączało się, znajdź w plugins.ini linijkę mapchooser.amxx i ją po prostu usuń lub wstaw średnik ( ; )
  • +
  • -
  • 1


#618545 zabawa chowany

Napisane przez sweeper w 20.02.2014 21:44

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[JB] Chowany"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new bool:g_ChoosenColor[MAX+1], fPlayerPreThink, fCmdStart, bool:usun;
new czas, gMsgScreenFade;


new const g_FlashlightColors[][3] = { 
	{255,0,0},//czerwony
	{0,255,0},//zielony
	{0,0,255},//niebieski
	{255,69,0},//pomaranczowy
	{0,255,255},//aqua
	{255,255,0},//zolty
	{255,0,255},//rozowy
	{255,255,255}//bialy
};

new const g_FlashlightColorNames[][] = { 
	"Czerwonym",
	"Zielonym",
	"Niebieskim",
	"Pomaranczowym",
	"Aqua",
	"Zoltym",
	"Rozowym",
	"Bialy ratuje!"
};
new bool:g_HasFlashOn[MAX+1], g_FlashColor[MAX+1];

new id_zabawa;
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_zabawa = jail_register_game("Chowany");
	
	czas = register_cvar("time_black_screen","30.0")
	gMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
}

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
	if(fCmdStart && fPlayerPreThink)
	{
		OnRemoveData(id_zabawa);
		set_user_maxspeed(id, 250.0);
	}
}

public OnRemoveData(day)
{
	if(day == id_zabawa)
	{
		RegisterChowany(false);
		set_lights("#OFF");
		usun = false;
	}
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	static szTime[12];
	if(day == id_zabawa)
	{
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);		
		formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wiezniowie maja czas na schowanie sie^n%s - Straznicy zaczynaja szukac^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime, szTime);
		szInfo = "Dzisiaj jest Chowany";
					
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		jail_set_god_ct(true);
			
		setting[0] = 1;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[4] = 1;
		setting[7] = 2;
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == id_zabawa)
	{
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za");
		
		RegisterChowany(true);
		oslep();
	}
}

public oslep()
{
	for(new id=0;id<=32;id++)
	{
		if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 2)
		{
			Display_Fade(id,(1<<12) * 1,(1<<12) * get_pcvar_num(czas),0x0001,0,0,0,255)
			set_task(30.0, "blackscreen", id, _, _, "a", 1)
		}
	}
}

public blackscreen(id)
{
	for(new id=0;id<=32;id++)
	{
		if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 2)
		{
			Display_Fade(id,(1<<12) * 1,(1<<12) * get_pcvar_num(czas),0x0001,0,0,0,255)
		}
	}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == id_zabawa)
	{
		if(!usun)
		{
			set_lights("a");
			jail_set_ct_hit_tt(false);
			jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za");
		}
		else
		{
			jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
			set_lights("#OFF");	
			
			RegisterChowany(false);
	
			for(new i=1; i<=32; i++)
			{
				g_ChoosenColor[i] = false;
				if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))			
					set_user_maxspeed(i, 250.0);
			}
		}
		usun = !usun;
	}
}

//
RegisterChowany(bool:wartosc)
{
	if(wartosc)
	{
		if(!fPlayerPreThink)
			fPlayerPreThink = register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
		
		if(!fCmdStart)
			fCmdStart = register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart");
	}
	else
	{
		if(fPlayerPreThink)
		{
			unregister_forward(FM_PlayerPreThink, fPlayerPreThink);
			fPlayerPreThink = 0;
		}
		if(fCmdStart)
		{
			unregister_forward(FM_CmdStart, fCmdStart);
			fCmdStart = 0;
		}
	}
}

public showColorMenu(id)
{
	new menu = menu_create("\yZostales znaleziony! Wybierz nastepny kolor latarki!^nMasz\w 5\y sekund", "Handel_Kolor");

	menu_additem(menu, "Czerwony");
	menu_additem(menu, "Zielony");
	menu_additem(menu, "Niebieski");
	menu_additem(menu, "Pomaranczowy");
	menu_additem(menu, "Aqua");
	menu_additem(menu, "Zolty");
	menu_additem(menu, "Rozowy");

	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER);
	menu_display(id, menu);
}

public Handel_Kolor(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT || get_user_team(id) != 1 || !is_user_alive(id))
		return;
	
	new szColor[32], szName[32], acces, callback, data[2];
	get_user_name(id, szName, 31);
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 1, szColor, 31, callback);

	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, g_FlashlightColors[item][0], g_FlashlightColors[item][1], g_FlashlightColors[item][2], kRenderNormal, 1);
	ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 %s^x01 wybral kolor^x03 %s", szName, szColor);
	
	SprwaczCzyOstatni();
}

SprwaczCzyOstatni()
{
	new bool:koniec = false;
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 1)
			continue;
			
		koniec = true;
		if(!g_ChoosenColor[i])
		{
			koniec = false;
			break;
		}
	}
	if(koniec)
	{
		jail_remove_game_hud();
		jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
		
		set_lights("#OFF");	
			
		RegisterChowany(false);
	
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			g_ChoosenColor[i] = false;
			if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))			
				set_user_maxspeed(i, 250.0);
		}
	}
}

public fwCmdStart(id, uc)
{
	if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 2) 
		return FMRES_HANDLED;
		
	if(get_uc(uc, UC_Buttons) & IN_USE && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_USE))
	{
		new id2, body;
		get_user_aiming(id, id2, body);
		
		if(is_user_connected(id2) && is_user_alive(id2) && get_user_team(id2) == 1)
		{
			if(!g_ChoosenColor[id2])
			{
				new szName[2][32];
				get_user_name(id, szName[0], 31);
				get_user_name(id2, szName[1], 31);
				
				client_cmd(id, "spk fvox/blip");
				client_cmd(id2, "spk fvox/blip");
				showColorMenu(id2);
		
				set_user_rendering(id2, kRenderFxPulseFastWide, 0, 0, 0, kRenderTransAdd, 128);
				ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 %s^x01 znalazl^x03 %s^x01 !", szName[0], szName[1]);
				g_ChoosenColor[id2] = true;
			}
			else
			{
				ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 Ten gracz juz wybral kolor!");
			}
		}
	}
	if(get_uc(uc, UC_Impulse) == 100)
	{
		g_FlashColor[id] = random(sizeof(g_FlashlightColors));
		g_HasFlashOn[id] = !g_HasFlashOn[id];
		
		set_uc(uc, UC_Impulse, 0);
		return FMRES_HANDLED;
	}
	return FMRES_IGNORED;
}

public PreThink(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;

	set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 999);
	set_pev(id, pev_fuser2, 0.0);
	
	switch(get_user_team(id))
	{
		case 1:{
			if(!usun)
			{
				set_pev(id, pev_maxspeed, 550.0);
				set_pev(id, pev_gravity, 0.36);
			}
			else
			{
				set_pev(id, pev_maxspeed, -1.0);
				set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
			}
		}
		case 2:{
			if(!usun)
			{
				set_pev(id, pev_maxspeed, -1.0);
				set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
			}
			else
			{
				set_pev(id, pev_maxspeed, 550.0);
				set_pev(id, pev_gravity, 0.36);
			}
			
			if(g_HasFlashOn[id])
				Make_FlashLight(id, g_FlashColor[id]);
		}
	}
	return FMRES_IGNORED;
} 

Make_FlashLight(id, color)
{
	new Origin[3];
	get_user_origin(id, Origin, 3);
	
	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, .player=id);
	write_byte(TE_DLIGHT);
	write_coord(Origin[0]);
	write_coord(Origin[1]);
	write_coord(Origin[2]);
	write_byte(17);
	write_byte(g_FlashlightColors[color][0]);
	write_byte(g_FlashlightColors[color][1]);
	write_byte(g_FlashlightColors[color][2]);
	write_byte(1);
	write_byte(60);
	message_end();
	
	set_hudmessage(g_FlashlightColors[color][0], g_FlashlightColors[color][1], g_FlashlightColors[color][2], 0.05, 0.65, 0, 0.25, 0.25, 0.5, 0.5, 3);
	show_hudmessage(id, "swiecisz kolorem %s", g_FlashlightColorNames[color]);
}

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{	
	message_begin( MSG_ONE, gMsgScreenFade,{0,0,0},id)
	write_short(duration)        // Duration of fadeout
	write_short(holdtime)        // Hold time of color
	write_short(fadetype)        // Fade type
	write_byte (red)             // Red
	write_byte (green)           // Green
	write_byte (blue)            // Blue
	write_byte (alpha)   // Alpha
	message_end()
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 3


#688892 Darmowy VIP od godziny x do y

Napisane przez IntelCom w 16.02.2015 22:25

https://amxx.pl/topi...owy-vip-w-nocy/

Tylko przeczytaj do końca wątek.
  • +
  • -
  • 1


#688901 Darmowy VIP od godziny x do y

Napisane przez IntelCom w 16.02.2015 23:07

Ok, tutaj masz rozwiązanie.

https://amxx.pl/topi...ne-darmowy-vip/
  • +
  • -
  • 1