Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

BoskiKochanek - zdjęcie

BoskiKochanek

Rejestracja: 17.11.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.01.2015 10:09
-----

#680500 [ROZWIĄZANE] [COD NOWY]Przerobienie klasy

Napisane przez BoskiKochanek w 03.01.2015 23:40

Proszę

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#673807 Wszystkie pytania dot. forum xaa. Co moge tam zrobic ?

Napisane przez BoskiKochanek w 05.12.2014 19:30

UP, co do instalatora to on jest jak się nie mylę od większych stawek, także jeśli osoba ma hosting za 3,69 nie zainstaluje przez instalator.

Co do warna taka opcja jest w silniku przema tu możesz pobrać http://przemo.org/ph...index.php?cid=0

Tworzysz normalny dział, i dajesz możliwość oglądania tylko dla grupy np. VIP


  • +
  • -
  • 1


#673064 Mapa de_dust2 snow

Napisane przez BoskiKochanek w 02.12.2014 15:57

proszę, http://maps.cs-bg.info/maps/cs/2666/


  • +
  • -
  • 2


#673058 Czy jest taki plugin że jak dam bana to wyskoczy takie okienko nick, czas, po...

Napisane przez BoskiKochanek w 02.12.2014 15:52

AmxBans, minibans, neobans


  • +
  • -
  • -1


#672974 C4TIMER oraz friendly fire

Napisane przez BoskiKochanek w 01.12.2014 21:26

@2up Kolega zapomniał dodać "amx_cvar mp_friendlyfire 0"

A co do problemu z friendlyfire ja też mam pukawke i działa normalnie zobacz czy nie masz dodane mp_friendlyfire 1 do parametrow startowych na hostingu.


  • +
  • -
  • 1


#672972 Jak zmniejszyć DMG rakiet w danej klasie

Napisane przez BoskiKochanek w 01.12.2014 21:23

Nie znam się na starym codzie ale zgaduje że chodzi o tą linijke

 

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 90.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) -redukcja_obrazen_umiejetnosci[pid], 1)

 

I tam gdzie masz 90 dajesz tyle ile ma bić rakieta bez dodania punktów w inte


  • +
  • -
  • 1


#672971 Przełącznik w menu.

Napisane przez BoskiKochanek w 01.12.2014 21:18

A po co se utrudniać życie ? Nie lepiej zrobić po prostu Menu: Wyłącz/Włącz RoundSoundy i tyle ?


  • +
  • -
  • 1