Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Jak zmniejszyć DMG rakiet w danej klasie

cod stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 modlina

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:pl
Offline

Napisano 29.11.2014 19:53

Siemanko.

 

Jak w temacie problemu: jak zmniejszyć DMG zadawanej rakiety w danej klasie ?


  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 30.11.2014 15:51

W starym codmodzie jest to w funkcji która wychwyca dotknięcie bytu rakiety (prawdopodobnie nazwa brzmi: DotykRakiety), linijka z ExecuteHamB piąty parametr.


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 modlina

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:pl
Offline

Napisano 01.12.2014 21:06

Nie ma takiego czegoś w kodzie :(

 

Mam takie coś:

egister_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF");
	register_event("SendAudio", "WygrywaTT", "a", "2&%!MRAD_terwin");
	register_event("SendAudio", "WygrywaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
	register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5");
	register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
	register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
	register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
	
	register_touch("Rocket", "*" , "DotykRakiety");
	register_touch("Mine", "player",  "DotykMiny");
	
	register_cvar("cod_killxp", "60");
	register_cvar("cod_bombxp", "120");
	register_cvar("cod_hsexp", "60");
	register_cvar("cod_winxp", "60");
	register_cvar("cod_kill_monety", "2");
	register_cvar("cod_bomb_monety", "10");
	register_cvar("cod_hs_monety", "2");
	register_cvar("cod_win_monety", "2");

lub

public DotykRakiety(ent)
{
    if ( !is_valid_ent(ent))
        return;
    
    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    
    new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
    entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);    
    iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
    iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
    iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
    
    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32); // scale
    write_byte(20); // framerate
    write_byte(0);// flags
    message_end();
    
    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 230.0, entlist, 32);
    
    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {        
        new pid = entlist[i];
        
        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
            continue;
        ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker])-redukcja_obrazen_umiejetnosci[pid] , 1);
    }
    remove_entity(ent);

A to drugie co podawałeś, mam tylko takie cuś :)

public Wskrzes(id)
{
    id-=ZADANIE_WSKRZES;
    ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);

Użytkownik modlina edytował ten post 01.12.2014 21:27

  • +
  • -
  • 0

#4 BoskiKochanek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Wielkopolska
Offline

Napisano 01.12.2014 21:23

Nie znam się na starym codzie ale zgaduje że chodzi o tą linijke

 

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 90.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) -redukcja_obrazen_umiejetnosci[pid], 1)

 

I tam gdzie masz 90 dajesz tyle ile ma bić rakieta bez dodania punktów w inte


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych