Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

C4TIMER oraz friendly fire


Najlepsza odpowiedź BoskiKochanek, 01.12.2014 21:26

@2up Kolega zapomniał dodać "amx_cvar mp_friendlyfire 0"

A co do problemu z friendlyfire ja też mam pukawke i działa normalnie zobacz czy nie masz dodane mp_friendlyfire 1 do parametrow startowych na hostingu.

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 DivertAlive

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:77
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.11.2014 23:19

Witam mam problem z pluginem c4timer,który ciągle się resetuje i czasami jest,a czasami go nie ma + tak samo jest z friendly fire ,jak ustawić na stałe "0" ? bo po każdym restarcie mi cofa do 1 , zmienić w FTP?


  • +
  • -
  • 0

#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 28.11.2014 23:22

Masz problem z pluginem-daj jego kod. 

 

Naturalnie, że żeby coś działało trzeba to ustawić. Ustaw 0 w cfg i będziesz miał 0.


  • +
  • -
  • 0

#3 DivertAlive

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:77
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.11.2014 23:25

#include <amxmodx>

#define PLUGIN 	"c4 timer"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR 	"cheap_suit"

new g_c4timer
new mp_c4timer

new cvar_showteam
new cvar_flash
new cvar_sprite
new cvar_msg

new g_msg_showtimer
new g_msg_roundtime
new g_msg_scenario

#define MAX_SPRITES	2
new const g_timersprite[MAX_SPRITES][] = { "bombticking", "bombticking1" }
new const g_message[] = "Detonation time intiallized....."

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_cvar(PLUGIN, VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER)

	cvar_showteam 	= register_cvar("amx_showc4timer", "3")
	cvar_flash 	= register_cvar("amx_showc4flash", "0")
	cvar_sprite 	= register_cvar("amx_showc4sprite", "1")
	cvar_msg 	= register_cvar("amx_showc4msg", "0")
	mp_c4timer 	= get_cvar_pointer("mp_c4timer")

	g_msg_showtimer	= get_user_msgid("ShowTimer")
	g_msg_roundtime	= get_user_msgid("RoundTime")
	g_msg_scenario	= get_user_msgid("Scenario")
	
	register_event("HLTV", "event_hltv", "a", "1=0", "2=0")
	register_logevent("logevent_plantedthebomb", 3, "2=Planted_The_Bomb")
}

public event_hltv()
	g_c4timer = get_pcvar_num(mp_c4timer)

public logevent_plantedthebomb()
{
	new showtteam = get_pcvar_num(cvar_showteam)
	
	static players[32], num, i
	switch(showtteam)
	{
		case 1: get_players(players, num, "ace", "TERRORIST")
		case 2: get_players(players, num, "ace", "CT")
		case 3: get_players(players, num, "ac")
		default: return
	}
	for(i = 0; i < num; ++i) set_task(1.0, "update_timer", players[i])
}

public update_timer(id)
{
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_showtimer, _, id)
	message_end()
	
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_roundtime, _, id)
	write_short(g_c4timer)
	message_end()
	
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_scenario, _, id)
	write_byte(1)
	write_string(g_timersprite[clamp(get_pcvar_num(cvar_sprite), 0, (MAX_SPRITES - 1))])
	write_byte(150)
	write_short(get_pcvar_num(cvar_flash) ? 20 : 0)
	message_end()
	
	if(get_pcvar_num(cvar_msg))
	{
		set_hudmessage(255, 180, 0, 0.44, 0.87, 2, 6.0, 6.0)
		show_hudmessage(id, g_message)
	}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


FRIENDLY FIRE USTAWIAM I SIĘ SAMO USTAWIA NA "1" :(


Użytkownik DivertAlive edytował ten post 28.11.2014 23:43

  • +
  • -
  • 0

#4 Lan.

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 29.11.2014 15:27

A jaki masz hosting? Niektóre pluginy nie działają np. na serwerygier..

 

Friendly fire wyłącz przez amxmodmenu


  • +
  • -
  • 0

#5 DivertAlive

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:77
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.11.2014 15:31

hosting pukawka.pl

Friendlyfire gdziekolwiek bym nie zmienił to się resetuje na "1" 


  • +
  • -
  • 0

#6 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 29.11.2014 16:12

Widocznie gdzieś w jakimś cfg co ładuje się później niż te w których zmieniłeś, masz ustawione 1. Może jakiś plugin od Team Killów / Team Attacków ma swoje ustawienia i tam jest 1.

 

 

 

Co do c4imera to ciężko coś powiedzieć, na 20 razy ani razu nie zadziałał niewłaściwie. Plantuję pakę, pojawia się zegar, odlicza, paka wybucha, jest nowa runda.


Użytkownik grankee edytował ten post 29.11.2014 16:32

  • +
  • -
  • 0

#7 DivertAlive

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:77
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.11.2014 21:07

Widocznie gdzieś w jakimś cfg co ładuje się później niż te w których zmieniłeś, masz ustawione 1. Może jakiś plugin od Team Killów / Team Attacków ma swoje ustawienia i tam jest 1.

 

 

 

Co do c4imera to ciężko coś powiedzieć, na 20 razy ani razu nie zadziałał niewłaściwie. Plantuję pakę, pojawia się zegar, odlicza, paka wybucha, jest nowa runda.

 

C4TIMER działa poprawie ,natomiast ff się resetuje co chwile a jak ustawie w cfg. "0" to i tak się ustawia na 1


  • +
  • -
  • 0

#8 dredek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:240
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:OLK
Offline

Napisano 01.12.2014 18:18

Wpisz w konsoli serwera mp_friendlyfire 0.


Użytkownik dredek edytował ten post 01.12.2014 18:19

  • +
  • -
  • 0

#9 DivertAlive

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:77
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.12.2014 20:52

Nie ma takiej komendy


  • +
  • -
  • 0

#10 BoskiKochanek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Wielkopolska
Offline

Napisano 01.12.2014 21:26   Najlepsza odpowiedź

@2up Kolega zapomniał dodać "amx_cvar mp_friendlyfire 0"

A co do problemu z friendlyfire ja też mam pukawke i działa normalnie zobacz czy nie masz dodane mp_friendlyfire 1 do parametrow startowych na hostingu.


  • +
  • -
  • 1

#11 DivertAlive

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:77
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 01.12.2014 21:38

@2up Kolega zapomniał dodać "amx_cvar mp_friendlyfire 0"

A co do problemu z friendlyfire ja też mam pukawke i działa normalnie zobacz czy nie masz dodane mp_friendlyfire 1 do parametrow startowych na hostingu.

Wystarczyło to wpisać w konsole: amx_cvar mp_friendlyfire 0

 

C4TIMER w pierwszej rundzie nie działa !


Użytkownik DivertAlive edytował ten post 01.12.2014 21:39

  • +
  • -
  • 0

#12 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 02.12.2014 17:21

#include <amxmodx>

#define PLUGIN 	"c4 timer"
#define VERSION "1.11"
#define AUTHOR 	"cheap_suit"

new mp_c4timer

new cvar_showteam
new cvar_flash
new cvar_sprite
new cvar_msg

new g_msg_showtimer
new g_msg_roundtime
new g_msg_scenario

#define MAX_SPRITES	2
new const g_timersprite[MAX_SPRITES][] = { "bombticking", "bombticking1" }
new const g_message[] = "Detonation time intiallized....."

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_cvar(PLUGIN, VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER)

	cvar_showteam 	= register_cvar("amx_showc4timer", "3")
	cvar_flash 	= register_cvar("amx_showc4flash", "0")
	cvar_sprite 	= register_cvar("amx_showc4sprite", "1")
	cvar_msg 	= register_cvar("amx_showc4msg", "0")
	mp_c4timer 	= get_cvar_pointer("mp_c4timer")

	g_msg_showtimer	= get_user_msgid("ShowTimer")
	g_msg_roundtime	= get_user_msgid("RoundTime")
	g_msg_scenario	= get_user_msgid("Scenario")
	
	register_logevent("logevent_plantedthebomb", 3, "2=Planted_The_Bomb")
}


public logevent_plantedthebomb()
{
	new showtteam = get_pcvar_num(cvar_showteam)
	
	static players[32], num, i
	switch(showtteam)
	{
		case 1: get_players(players, num, "ace", "TERRORIST")
		case 2: get_players(players, num, "ace", "CT")
		case 3: get_players(players, num, "ac")
		default: return
	}
	for(i = 0; i < num; ++i) set_task(1.0, "update_timer", players[i])
}

public update_timer(id)
{
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_showtimer, _, id)
	message_end()
	
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_roundtime, _, id)
	write_short(get_pcvar_num(mp_c4timer))
	message_end()
	
	message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msg_scenario, _, id)
	write_byte(1)
	write_string(g_timersprite[clamp(get_pcvar_num(cvar_sprite), 0, (MAX_SPRITES - 1))])
	write_byte(150)
	write_short(get_pcvar_num(cvar_flash) ? 20 : 0)
	message_end()
	
	if(get_pcvar_num(cvar_msg))
	{
		set_hudmessage(255, 180, 0, 0.44, 0.87, 2, 6.0, 6.0)
		show_hudmessage(id, g_message)
	}
}

Użytkownik grankee edytował ten post 04.12.2014 04:21

  • +
  • -
  • 0

#13 DivertAlive

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:77
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.12.2014 17:43

Kod nic nie dał dalej występują błędy w c4timer , spróbuje wgrac nowy plugin, friendlyfire dalej się resetuje

 

C4TIMER DALEJ NIE DZIAŁA, FRIENDLYFIRE DALEJ SIĘ RESETUJE.


Użytkownik DivertAlive edytował ten post 03.12.2014 17:52

  • +
  • -
  • 0

#14 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 03.12.2014 17:59

Słuchaj, jak idziesz do lekarza to mówisz, "dzień dobry, jestem chory" i lekarz stawia diagnozę, wypisuje leki, daje zalecenia i zwolnienie?

Chyba raczej wygląda to z grubsza inaczej. Mówisz "mam gorączkę x stopni, gardło boli, nos zatkany, mięśnie bolą, głowa boli, senny jestem itd..".

Uruchom więcej zwojów niż kura jak już piszesz te posty o pomoc, bo skręca człowieka jak się takie coś czyta.

Napisałeś, że nie działa w pierwszej rundzie, poprawiłem kod, sprawdziłem 30 razy, działa także w pierwszej rundzie, a wczesniej faktycznie nie działał, tzn pokazywał czas rundy.

Wrzucam poprawiony kod, a Ty odpisujesz:


Kod nic nie dał dalej występują błędy w c4timer

 

I co mam wysłać poleconym zapytanie, co dokładnie się dzieje?

Naucz się, że jak coś źle działa to musisz precyzyjnie opisać co się dzieje, kiedy, jak często oraz czy towarzyszą temu jakieś okoliczności specyficzne tylko dla tej sytuacji.


  • +
  • -
  • 1

#15 DivertAlive

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:77
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.12.2014 18:44

Akurat tak się składa, że jestem na biologii i chemii ;) Więc za aż tak tępego mnie uważać nie musisz. Napisałem ,że kod nic nie dał , czyli tak na męską logikę dalej wystepuje ten sam problem.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych