Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

BeAfraid - zdjęcie

BeAfraid

Rejestracja: 08.01.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.10.2009 22:34
-----

#11120 Instagib Mod 1.2

Napisane przez BeAfraid w 24.07.2008 16:25

Instagib Mod 1.2

I. Opis

•Jak dziala?

Wystarczy pojedyncze trafienie by zabic wroga.

II. Instalacja

Plik instagib.amxx do amxmodx/plugins
Plik instagib.sma do amxmodx/scripting

Otwieramy plik plugins.ini i na koncu dopisujemy: instagib.amxx

III. Cvary

amx_instagib - Ustaw 0 by wylaczyc plugin, 1 by go uruchomic
amx_instagibweapon - Ustala bron z jaka beda grac gracze. Standardowo jest to usp, ale mozesz zmienic je na:
ak47,aug,awp,deagle,elite,famas,fiveseven,g3s g1,galil,glock18,m249,m3,m4a1,mac10,mp5navy,p 228,p90,scout,sg550,sg552,tmp,ump45,usp,xm101 4

IV. Wymagane Moduły

Engine
Cstrike
Fun

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#10232 Half-Life Model Viewer v1.25

Napisane przez BeAfraid w 12.07.2008 14:26

Half-Life Model Viewer v1.25 (HLMV v1.25)

I. Opis
Half-Life Model Viewer v1.25 - jest programem do podgladu modeli.

II. Instalacja
1. Znajdz ikonke: setup.exe
Dołączona grafika
2. Klikamy Next
Dołączona grafika
3. Wybieramy miejsce gdzie zainstalujemy HLMV
Dołączona grafika
4. Klikamy Next
Dołączona grafika
5. Akceptujemy, klikajac Tak
Dołączona grafika
6. Klikajac Start rozpoczynamy instalacje
Dołączona grafika
7. Teraz mozemy przygladnac sie kilku sekundowemu procesowi instalacji :)
Dołączona grafika
8. Teraz mamy kilka zakladek:
- 1. Plik z kilkoma informacjami (skroty klawiszowe etc.)
- 2. Odpalenie programu
- 3. Koniec instalaji
Dołączona grafika
9. Po pomyslnym zakonczeniu instalacji otworzy sie nam okienko programu
Dołączona grafika

III. Wczytywanie modelu

1. Klikamy na File a naztepnie Load model
Dołączona grafika
2. Mamy wczytany model
Dołączona grafika

IV. Konfiguracja
W tej czesci omowie poszczególne zakladki ( w wersji "lajt" :> )

1. Render
Dołączona grafika
- 1. Wybieramy 1 z 4 dostepnych widokow:
•Wireframe (3dfx: smoothshaded) - Szkielet (3dfx: gładko wycieniowany)
•Flatshaded (3dfx: smoothshaded) - Wielokaty (3dfx: gładko wycieniowany)
•Smoothshaded - Szkielet bez ostrych katow
•Textured - Gotowy model (otexturowany) - 2. Attachments - Zalaczniki
- 3. Bones - Kosci (widzimy kosci uzyte w modelu)
- 4. Ground - Ziemia
- 5. Mirror Model On Ground - Odbicie modelu w ziemi
- 6. Back Ground - Tło
- 7. Hit Boxes - Hitboxy (miejsca w ktore strzelajac ranimy przeciwnika)
- 8. Scale - Skala modelu

2. Sequence
Dołączona grafika
- 1. Mozemy wybrac tu rozne typu poruszania sie by sprawdzic animacje modelu
- 2. Zwiekszamy/Zmniejszamy szybkosc animacji
- 3. Start/Play - Zacznij/Zatrzymaj animacje
- 4. Podczas zatrzymania animacji mozemy robic stop klatki aby po woli obserwowac poszczególne elementy animacji

3. Body
Dołączona grafika
- 1. Mamy tu informacje o modelu:
Liczbe kosci, Hitboxy etc.
4. Texture
Dołączona grafika
- 1. Mozemy wybierac pomiedzy czesciami modela
- 2. Przyblizenie /Oddalenia
- 3. Export
- 4. Import
- 5. Save model - Zapisz model
- 6. Size 256x256 - Rozmiar


5. Fullscreen
Dołączona grafika
- 1. Fullscreen - Obraz na caly monitor (mozemy podziwiac nasz model :) )

V. Inne opcje
Dołączona grafika
Dołączona grafika

VI. Skroty klawiszowe
Skroty działaja tylko na widoku na pelen ekran (Fullscreen)

Skroty dla trybu pelnego ekranu
------------------------------------

- Spacja: Sekwencja cykliczna
- Esc: Wyjdz z trybu pelnego ekranu
- 'g': Zostaw ziemie
- 'm': Zostaw odbicie
- 'b': Zostaw tło
- 's': Zostaw szablon bufora
- 'h': Pokaz hitboxy
- '1': Szkielet (3dfx: gładko wycieniowany)
- '2': Wielokaty (3dfx: gładko wycieniowany)
- '3': Szkielet bez ostrych katow
- '4': Gotowy model (otexturowany)
- '5': Bardziej przezroczysty
- '6': Mniej przezroczysty
- '-': Zmniejsz predkosc animacji
- '+': Zwieksz predkosc animacji
Powered by BeAfraid
[size=59]Zakaz kopiowanie tego poradnika na inne fora bez mojej zgody

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#10156 GHW Weapon Replacement 1.3

Napisane przez BeAfraid w 10.07.2008 16:51

Czy jezeli model ktory chce dodac znajduje sie w jakims katalogu bo tak go ustawia plugin plik bedzie wygladal tak:

"models/v_knife.mdl" "models/folder inny/v_knife2.mdl"


Zadziała ??
  • +
  • -
  • 1


#10122 Zombie Plague Mod 3.59

Napisane przez BeAfraid w 09.07.2008 16:52

Zombie Plague Mod 3.59

I. Opis
Zombie Plague mod jest podobny do innych zombie modow jednak wprowadza sporo swiezosci do gry. W najnowszej odslonie Zombie Plague mozemy do kazdej klasy Zombei przypisac osobny model !

•Nowe rodzaje rozgrywki: Nemesis, Survivor, Multiple Infection, Swarm Mode
•6 Roznych klas zombie
•Paczki ammo za ktore mozna kupic extra itemy
•Nowe granaty:Podpalajacy, zamrazajacy, flara
•Mod Deathmatch
•Komendy admina (mozliwosc uzycia dzięki menu)
•Specjalne efekty GFX z HL Engine
•Mozliwosc podmiany modeli, dzwiekow

II. Klasy Zombie
•Clasic - Zbalansowany
•Raptor - Szybciej biega
•Poison - Wyzej skacze
•Fat - Wiecej HP
•Lech - x3 HP za infekcje
•Rage - Radioaktywny: Wiecej HP, wyzej skacze, swieci sie na zielono

•GamePlay #1


•GamePlay #2


•Screen #1
Dołączona grafika
•Screen #2
Dołączona grafika
•Screen #3
Dołączona grafika

Podczas gry wcisnij M by uzyskac dostep do menu kupowania itemow oraz komend admina
Komendy Admina:
zp_zombie nick gracza - Zmienia wybranego gracza w zombie
zp_human nick gracza - Zmienia wybranego gracza z powrotem w czlowieka
zp_nemesis nick gracza - Zmienia wybranego gracza w Nemesis'a (*)
zp_survivor nick gracza - Zmienia wybranego gracza w Survivor'a (*)
zp_respawn nick gracza - Respawnuje gracza
zp_swarm - Start Swarm Mode (*)
zp_multi - Start Multi Infection (*)Nick gracza podajemy w < > np <[you]>

II. Instalacja

Folder Configs do addons/amxmodx
Folder data do addons/amxmodx
Plik zombie_plague35.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik zombie_plague35.sma do addons/amxmodx/scripting
Folder Models do /cstrike
Folder Sound do /cstrike
Folder sprites do /cstrike
Do plugins.ini dopisz: zombie_plague35.amxx

III. Cvary

// Generalne
// -------
zp_delay 10 // Czas (w sekundach) po jakim zostanie wybrany 1 zombie
zp_lightning "a" // Oswietlenie mapy ["a"-ciemno // "z"-jasno]
zp_thunderclap 90 // Czas miedzy piorunami [0-wylaczone]
zp_triggered_lights 1 // Pozwol na swiatla na mapach ("przelaczniki")
zp_remove_doors 0 // Usun drzwi z map [0-nie // 1-tylko obrotowe // 2-wszystkie]
zp_deathmatch 0 // Mod deathmatch , respawnuj jako: [0-wylaczone // 1-czlowiek // 2-zombie // 3-losowo]
zp_spawn_delay 5 // Czas przed zrespawnowaniem w trybie deathmatch
zp_spawn_protection 5 // Ochrona podczas respawnu w trybie deathmatch (w sekundach) [0-wylaczone]
zp_random_spawn 1 // Wlacz losowe respawnowanie (Uzywa spawnow CSDM)
zp_remove_money 1 // Usun pieniadze graczy
zp_extra_items 1 // Wlacz extra itemy
zp_zombie_classes 1 // Wlacz klasy zombie

// Latarka i Noktowizor
// -------------------------------
zp_nvg_custom 1 // Wlacz normalny noktowizor
zp_nvg_size 80 // Sila niktowizora
zp_nvg_color_R 0 // Zombie - siła koloru czerwonego
zp_nvg_color_G 150 // Zombie - siła koloru zielonego
zp_nvg_color_B 0 // Zombie - siła koloru niebieskiego
zp_nvg_nem_color_R 150 // Nemesis - siła koloru czerwonego
zp_nvg_nem_color_G 0 // Nemesis - siła koloru zielonego
zp_nvg_nem_color_B 0 // Nemesis - siła koloru niebieskiego
zp_flash_custom 0 // Wlacz latarke
zp_flash_size 10 // Sila latarki


zp_flash_drain 1 // Wytrzymałość baterii [0- nieskończona]
zp_flash_distance 1000 // Jak daleko swieci
zp_flash_color_R 100 // Siła koloru czerwonego
zp_flash_color_G 100 // Siła koloru zielonego
zp_flash_color_B 100 // Siła koloru niebieskiego

// Ludzie
// ------
zp_human_health 100 // Zycie
zp_human_last_extrahp 0 // Ilosc HP ktora dostaje ostatni czlowiek
zp_human_speed 240 // Predkosc
zp_human_gravity 1.0 // Grawitacja (0.5 = pol)
zp_human_unlimited_ammo 0 // Nieskończona amunicja [0-wył. // 1- z przeładowaniem // 2- bez przeładowania]
zp_human_drop_weapons 2 // Wyrzuć broń po infekcji [0-żadna // 1-Główna np. m4a1 // 2-Wszystkie]
zp_human_damage_reward 500 // Ile życia człowiek musi zabrać zombie aby dostać naboje
zp_fire_grenades 1 // Podpalajace granaty ( za HE)
zp_fire_duration 10 // Czas palenia sie zombie
zp_fire_damage 5 // Obrazenia
zp_frost_grenades 1 // Zamrazajace granaty ( za "Flesza")
zp_frost_duration 3 // Czas zamrozenia
zp_flare_grenades 1 // Flary ( za Smoke)
zp_flare_duration 60 // Czas jaki swieci flara
zp_flare_size 25 // Wielkosc oswietlanego terenu
zp_flare_color 0 // Kolor flary [0-biały // 1-czerwony // 2-zielony // 3-niebieski // 4-losowy]

// Odrzucenie
// ---------
zp_knockback 0 // Wlacz odrzucenie przez strzaly
zp_knockback_damage 1 // Uzyj obrazen w obliczeniach odrzucenia
zp_knockback_power 1 // Uzyj sily broni przy odrzuceniu
zp_knockback_zvel 0 // Czy afekt odrzucenie ma obejmowac pionowa predkosc ?? (Nie jestem pewien :) )
zp_knockback_ducking 0 // Czy zombie bedzie odrzucane podczas kucania

// Zombie
// -------
zp_zombie_health 1800 // Zycie
zp_zombie_fhealth 3600 // Hp pierwszego zombie
zp_zombie_armor 0.75 // Ile zombie dostaje [0.75 = zombie dostaje 75% uderzenia]
zp_zombie_speed 190 // Predkosc
zp_zombie_gravity 1.0 // Grawitacja (0.5 = pol)
zp_zombie_infect_health 100 // Ile Hp zombie dostaja za infekcje
zp_zombie_fov 110 // Pole widzenia [0-nie zmieniaj]
zp_zombie_first_leap 0 // Dodaj dlugi skok dla pierwszego zombie
zp_zombie_painfree 2 // Zombie sa odporni na wstrzas [0-wylaczone // 1-kazdy // 2-tylko ostatni zombie]
zp_zombie_bleeding 1 // Zombie zostawiaja slady lap na podlodze
zp_zombie_infect_reward 1 // Paczki ammo za kazdego zainfekowanego czlowieka

// Nemesis
// -------
zp_nem_enabled 1 // Wlacz Nemezis'a
zp_nem_chance 20 // Szansa (1 do X)
zp_nem_health 0 // Zycie (0 = gracz liczy hp zombi ??)
zp_nem_speed 250 // Predkosc
zp_nem_gravity 0.5 // Grawitacja (0.5 = pol)
zp_nem_glow 1 // Nemesis sie swieci
zp_nem_leap 1 // Dlugi skok
zp_nem_painfree 0 // Odporny na wstrzas
zp_nem_ignore_frags 0 // Zignoruj fragi Nemesis'a

// Survivor
// -------
zp_surv_enabled 1 // Wlacz Survivor'a
zp_surv_chance 20 // Szansa (1 do X)
zp_surv_health 0 // Zycie (0 = gracz liczy hp gracza ??)
zp_surv_speed 230 // Predkosc
zp_surv_gravity 1.25 // Grawitacja (0.5 = pol)
zp_surv_glow 1 // Survivor sie swiecit
zp_surv_leap 0 // Dlugi skok
zp_surv_painfree 1 // Odporny na wstrzas
zp_surv_ignore_frags 0 // Zignoruj fragi Survivor'a

// Swarm Mode
// ----------
zp_swarm_enabled 1 // Wlacz Swarm Mod
zp_swarm_chance 20 // Szansa (1 do X)

// Multiple Infection
// ------------------
zp_multi_enabled 1 // Wlacz Multiple Infection
zp_multi_chance 20 // Szansa (1 do X)
zp_multi_ratio 0.15 // Zakaź liczbe graczy na serwerze

// Inne
// ------
zp_logcommands 1 // Logi admina beda w "zombieplague.log" (trzeba utworzyc)

// Dodatkowe rzeczy
// -------------------
mp_flashlight 1 // Wlacz latakre
mp_footsteps 1 // Wlacz slady lap na ziemi
mp_playerid 1 // Zapobiega widzeniu graczy w ciemnosci ( Nie jestem pewien :) )

All Cvary znajduja sie w Zombieplague.cfg lecz sa po angielsku.

IV. Moduły do odblokowania
FakeMeta
Hamsanwich

V. Serwery z Zombie Plague
Serwery z Zombie Plague

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#7116 World of Warcraft Mod (WowMOD)

Napisane przez BeAfraid w 31.05.2008 22:16

World of Warcraft Mod (WowMOD)

I. Ogolnie o WowMOD

W WoWMOD wprowadzono masę przeróżnych magicznych przedmiotów dla każdej z klas. Większość przedmiotów z niższych leveli może być noszona przez te same klasy, ale im zdobywasz wyższy level. Dostajesz coraz więcej unikalnych przedmiotów, wyłącznie dla Twojej klasy.

Nowości jakie wprowadzono do tego moda:

• 80 leveli!
• Do wyboru 8 ras takich jak: Nightelf, Gnome, Human, Dwarf, Orc, Tauren, Undead, Bloodelf
• A także 6 klas: Druid, Hunter, Mage, Rogue, Warlock, Priest
• Możliwość posiadania dwóch klas jednocześnie: Gracz wybiera na początku jakaś rasę oraz klasę, a po osiągnięciu pewnego pułapu w grze może wybrać dodatkową drugą klasę. Na przykład ma druida, a z pewien czas będzie mógł być również magiem.
• Każda z ras ma unikalne cechy such as buffs/debuffs and resistances
• A także każda z nich ma unikalne zdolności.
• Oprócz kasy w CS, zyskujesz złoto za, które możesz kupować kolejne zaklęcia i przedmioty.
• Sklep z zaklęciami (spell marchant): Możesz kupować oraz ulepszać te zakupione
• Sklep z przedmiotami (item marchant): Do kupowania magicznych rzeczy.
• Zbrojownia (armorer): Gracz ma możliwość kupowania uzbrojenia, takiego jak w prawdziwym WoW
• W ekwipunku możesz posiadać, aż do 100 przedmiotów!
• Możesz załozyć swojej postaci aż do 10 rzeczy naraz! Jak wprawdziwym Word of Worcraft
• Jeżeli spodobał Ci się UWC3 lub War3FT pokochasz także tego moda. Gra wciąga jak prawdziwym WoW
• UWAGA - Nasze serwery nie są z crackowane oraz bez abonamentowe Sama zabawa, żadnych kosztów

II. Instalacja

Plik wowmod.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik wowmod.sma do addons/amxmodx/scripting
Folder WowMOD do addons/amxmodx/configs
Folder sound do cstrike
Folder sprites do cstrike

Otwieramy w edytorze tekstowym plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym końcu: wowmod.amxx

III.Cvary

WowMOD.cfg

IV. Komendy

/autocast - Czary wykonuja sie automatycznie
/cast nazwa_czaru - Wykonuje wybrany przez nas czar
/commands - Manu z wszystkimi komendami
/charsheet - Wyswietla informacje o Twojej postaci
/drop nazwa_itemu - Wyrzucasz wybrany item
/examine nazwa_przedmiotu - dull green ring - Wyświetla informacje o przedmiocie. Informacje typu co zwiększa, poprawia itd.
/help - Pomoc
/inv - Pokazuje ekwipunek
/merchantmenu - Sklep, mozliwosc testowania zakupionych czarow
/mybadges - Pokazuje Twoje sprawności oraz poziomy
/remove nazwa_itemu - Usuwasz z siebie dany item
/remove_all - Zdejmujesz wszystko
/spells - Wyświetla listę zaklęć które aktualnie posiadasz
/spellmenu - Sklepik z czarami dla Twojej postaci, płacisz zlotem.
/save - Zapisuje :xP:
/sellspells - Przenosi do menu sklepu, gdzie możesz sprzedać zaklęcia.
/sellequip - Przekierowuje do menu sprzedaży przedmiotów
/wear nazwa_itema - Zakładasz dany przedmiot
/wear_all - Ubierasz sie we wszystkie itemy które posiadasz w ekwipunku
/wowstats - Twoje statystyki
/who - Pokazuje informacje o graczach, ich levele etc.
/worn - Wyświetla aktualne noszone rzeczy, pierścienie, hełmy i inny głupoty, które zwiększają Twoje umiejętności.
/wowmod - Wyświetla główne menu
/wow - j.w

Załączone pliki

  • Załączony plik  wowmod.zip   1,74 MB  2209 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 2