Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zombie Plague Mod 3.59



  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#1 BeAfraid

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Południe
Offline

Napisano 09.07.2008 16:52

*
Popularny

Zombie Plague Mod 3.59

I. Opis
Zombie Plague mod jest podobny do innych zombie modow jednak wprowadza sporo swiezosci do gry. W najnowszej odslonie Zombie Plague mozemy do kazdej klasy Zombei przypisac osobny model !

•Nowe rodzaje rozgrywki: Nemesis, Survivor, Multiple Infection, Swarm Mode
•6 Roznych klas zombie
•Paczki ammo za ktore mozna kupic extra itemy
•Nowe granaty:Podpalajacy, zamrazajacy, flara
•Mod Deathmatch
•Komendy admina (mozliwosc uzycia dzięki menu)
•Specjalne efekty GFX z HL Engine
•Mozliwosc podmiany modeli, dzwiekow

II. Klasy Zombie
•Clasic - Zbalansowany
•Raptor - Szybciej biega
•Poison - Wyzej skacze
•Fat - Wiecej HP
•Lech - x3 HP za infekcje
•Rage - Radioaktywny: Wiecej HP, wyzej skacze, swieci sie na zielono

•GamePlay #1


•GamePlay #2


•Screen #1
Dołączona grafika
•Screen #2
Dołączona grafika
•Screen #3
Dołączona grafika

Podczas gry wcisnij M by uzyskac dostep do menu kupowania itemow oraz komend admina
Komendy Admina:
zp_zombie nick gracza - Zmienia wybranego gracza w zombie
zp_human nick gracza - Zmienia wybranego gracza z powrotem w czlowieka
zp_nemesis nick gracza - Zmienia wybranego gracza w Nemesis'a (*)
zp_survivor nick gracza - Zmienia wybranego gracza w Survivor'a (*)
zp_respawn nick gracza - Respawnuje gracza
zp_swarm - Start Swarm Mode (*)
zp_multi - Start Multi Infection (*)Nick gracza podajemy w < > np <[you]>

II. Instalacja

Folder Configs do addons/amxmodx
Folder data do addons/amxmodx
Plik zombie_plague35.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik zombie_plague35.sma do addons/amxmodx/scripting
Folder Models do /cstrike
Folder Sound do /cstrike
Folder sprites do /cstrike
Do plugins.ini dopisz: zombie_plague35.amxx

III. Cvary

// Generalne
// -------
zp_delay 10 // Czas (w sekundach) po jakim zostanie wybrany 1 zombie
zp_lightning "a" // Oswietlenie mapy ["a"-ciemno // "z"-jasno]
zp_thunderclap 90 // Czas miedzy piorunami [0-wylaczone]
zp_triggered_lights 1 // Pozwol na swiatla na mapach ("przelaczniki")
zp_remove_doors 0 // Usun drzwi z map [0-nie // 1-tylko obrotowe // 2-wszystkie]
zp_deathmatch 0 // Mod deathmatch , respawnuj jako: [0-wylaczone // 1-czlowiek // 2-zombie // 3-losowo]
zp_spawn_delay 5 // Czas przed zrespawnowaniem w trybie deathmatch
zp_spawn_protection 5 // Ochrona podczas respawnu w trybie deathmatch (w sekundach) [0-wylaczone]
zp_random_spawn 1 // Wlacz losowe respawnowanie (Uzywa spawnow CSDM)
zp_remove_money 1 // Usun pieniadze graczy
zp_extra_items 1 // Wlacz extra itemy
zp_zombie_classes 1 // Wlacz klasy zombie

// Latarka i Noktowizor
// -------------------------------
zp_nvg_custom 1 // Wlacz normalny noktowizor
zp_nvg_size 80 // Sila niktowizora
zp_nvg_color_R 0 // Zombie - siła koloru czerwonego
zp_nvg_color_G 150 // Zombie - siła koloru zielonego
zp_nvg_color_B 0 // Zombie - siła koloru niebieskiego
zp_nvg_nem_color_R 150 // Nemesis - siła koloru czerwonego
zp_nvg_nem_color_G 0 // Nemesis - siła koloru zielonego
zp_nvg_nem_color_B 0 // Nemesis - siła koloru niebieskiego
zp_flash_custom 0 // Wlacz latarke
zp_flash_size 10 // Sila latarki


zp_flash_drain 1 // Wytrzymałość baterii [0- nieskończona]
zp_flash_distance 1000 // Jak daleko swieci
zp_flash_color_R 100 // Siła koloru czerwonego
zp_flash_color_G 100 // Siła koloru zielonego
zp_flash_color_B 100 // Siła koloru niebieskiego

// Ludzie
// ------
zp_human_health 100 // Zycie
zp_human_last_extrahp 0 // Ilosc HP ktora dostaje ostatni czlowiek
zp_human_speed 240 // Predkosc
zp_human_gravity 1.0 // Grawitacja (0.5 = pol)
zp_human_unlimited_ammo 0 // Nieskończona amunicja [0-wył. // 1- z przeładowaniem // 2- bez przeładowania]
zp_human_drop_weapons 2 // Wyrzuć broń po infekcji [0-żadna // 1-Główna np. m4a1 // 2-Wszystkie]
zp_human_damage_reward 500 // Ile życia człowiek musi zabrać zombie aby dostać naboje
zp_fire_grenades 1 // Podpalajace granaty ( za HE)
zp_fire_duration 10 // Czas palenia sie zombie
zp_fire_damage 5 // Obrazenia
zp_frost_grenades 1 // Zamrazajace granaty ( za "Flesza")
zp_frost_duration 3 // Czas zamrozenia
zp_flare_grenades 1 // Flary ( za Smoke)
zp_flare_duration 60 // Czas jaki swieci flara
zp_flare_size 25 // Wielkosc oswietlanego terenu
zp_flare_color 0 // Kolor flary [0-biały // 1-czerwony // 2-zielony // 3-niebieski // 4-losowy]

// Odrzucenie
// ---------
zp_knockback 0 // Wlacz odrzucenie przez strzaly
zp_knockback_damage 1 // Uzyj obrazen w obliczeniach odrzucenia
zp_knockback_power 1 // Uzyj sily broni przy odrzuceniu
zp_knockback_zvel 0 // Czy afekt odrzucenie ma obejmowac pionowa predkosc ?? (Nie jestem pewien :) )
zp_knockback_ducking 0 // Czy zombie bedzie odrzucane podczas kucania

// Zombie
// -------
zp_zombie_health 1800 // Zycie
zp_zombie_fhealth 3600 // Hp pierwszego zombie
zp_zombie_armor 0.75 // Ile zombie dostaje [0.75 = zombie dostaje 75% uderzenia]
zp_zombie_speed 190 // Predkosc
zp_zombie_gravity 1.0 // Grawitacja (0.5 = pol)
zp_zombie_infect_health 100 // Ile Hp zombie dostaja za infekcje
zp_zombie_fov 110 // Pole widzenia [0-nie zmieniaj]
zp_zombie_first_leap 0 // Dodaj dlugi skok dla pierwszego zombie
zp_zombie_painfree 2 // Zombie sa odporni na wstrzas [0-wylaczone // 1-kazdy // 2-tylko ostatni zombie]
zp_zombie_bleeding 1 // Zombie zostawiaja slady lap na podlodze
zp_zombie_infect_reward 1 // Paczki ammo za kazdego zainfekowanego czlowieka

// Nemesis
// -------
zp_nem_enabled 1 // Wlacz Nemezis'a
zp_nem_chance 20 // Szansa (1 do X)
zp_nem_health 0 // Zycie (0 = gracz liczy hp zombi ??)
zp_nem_speed 250 // Predkosc
zp_nem_gravity 0.5 // Grawitacja (0.5 = pol)
zp_nem_glow 1 // Nemesis sie swieci
zp_nem_leap 1 // Dlugi skok
zp_nem_painfree 0 // Odporny na wstrzas
zp_nem_ignore_frags 0 // Zignoruj fragi Nemesis'a

// Survivor
// -------
zp_surv_enabled 1 // Wlacz Survivor'a
zp_surv_chance 20 // Szansa (1 do X)
zp_surv_health 0 // Zycie (0 = gracz liczy hp gracza ??)
zp_surv_speed 230 // Predkosc
zp_surv_gravity 1.25 // Grawitacja (0.5 = pol)
zp_surv_glow 1 // Survivor sie swiecit
zp_surv_leap 0 // Dlugi skok
zp_surv_painfree 1 // Odporny na wstrzas
zp_surv_ignore_frags 0 // Zignoruj fragi Survivor'a

// Swarm Mode
// ----------
zp_swarm_enabled 1 // Wlacz Swarm Mod
zp_swarm_chance 20 // Szansa (1 do X)

// Multiple Infection
// ------------------
zp_multi_enabled 1 // Wlacz Multiple Infection
zp_multi_chance 20 // Szansa (1 do X)
zp_multi_ratio 0.15 // Zakaź liczbe graczy na serwerze

// Inne
// ------
zp_logcommands 1 // Logi admina beda w "zombieplague.log" (trzeba utworzyc)

// Dodatkowe rzeczy
// -------------------
mp_flashlight 1 // Wlacz latakre
mp_footsteps 1 // Wlacz slady lap na ziemi
mp_playerid 1 // Zapobiega widzeniu graczy w ciemnosci ( Nie jestem pewien :) )

All Cvary znajduja sie w Zombieplague.cfg lecz sa po angielsku.

IV. Moduły do odblokowania
FakeMeta
Hamsanwich

V. Serwery z Zombie Plague
Serwery z Zombie Plague

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 09.07.2008 17:02

WOW! :slini: :o

Niezła sieka :D

PS: HTML włączony ;)
  • +
  • -
  • 0

#3 BeAfraid

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Południe
Offline

Napisano 09.07.2008 17:07

Dodalem url do serwerow z tym modem , ale zepsulem HTML, jesli mozesz dodaj jeszcze raz ok ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 Mielony

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
Offline

Napisano 30.07.2008 19:26

Hahaha xD Akurat moj nick musiał ci posłużyc jako przykład?
"Nick gracza podajemy w < > np "

A plugin the best :) Własnie trzepie kase na nowy serwer, zeby na nim postawic Zombie Mod

Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#5 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 30.07.2008 19:29

To jest opcja [ you] ;) czyli: [you]
  • +
  • -
  • 0

#6 Mielony

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
Offline

Napisano 30.07.2008 20:53

Heh, no to wyszłeem na debila xD
  • +
  • -
  • 0

#7 Wolfer

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:59
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Turek
Offline

Napisano 01.08.2008 09:24

da się zrobić by boty działały z tym modem? bo m=normalnie to gdzies sie w powietrzu pojawiają i znikjaą a za chwile że niby zombie wygrały i to jest wkurwiająće

http://Turek-City.pl - klasyczny Zombie Infection [BIOHAZARD]
31.186.82.130:27371

b_350_20_06324C_1889C8_66BD0F_BA1212.png


#8 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 253
Wszechwidzący

  • Postów:1227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 05.08.2008 15:25

Ja teraz instaluje, zobaczymy czy działa :)
  • +
  • -
  • 0

#9 zEnDeR

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
Offline

Napisano 15.10.2008 15:11

Mam pytanie... poniewaz zrobilem ze lampa ma byc wieksza, to i tak jest taka sama chcialbym zeby lampa u CT byla jak by na cala sciane, robie w cvarach i nic nie chce sie przestawic(tzn chce ale na servie nie ma skutku). Jak wlaczam server to jest tak samo jak bylo. proszę o pomoc ! ;>



Odpowie mi ktos? bo nie lubie czekac :(
  • +
  • -
  • 0

#10 Zigu007

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:6
Offline

Napisano 27.11.2008 02:57

zp_flash_custom 0 // Wlacz latarke
zp_flash_size 10 // Sila latarki
zp_flash_drain 1 // Wytrzymałość baterii [0- nieskończona]
zp_flash_distance 1000 // Jak daleko swieci
zp_flash_color_R 100 // Siła koloru czerwonego
zp_flash_color_G 100 // Siła koloru zielonego
zp_flash_color_B 100 // Siła koloru niebieskiego

To są ustawienia latarki.

zp_flash_custom 0 // Wlacz latarke

To nie oznacza włącz latarkę tylko wyłącz podstawowe ustawienia latarki.

zp_flash_custom 1 // Wlacz latarke

Po prostu zamiast 0 wstaw 1 i potem ustawiaj sobie resztę :)
  • +
  • -
  • 0

#11 aRsEn ^

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:18
  • GG:
  • Lokalizacja:Góra
Offline

Napisano 27.11.2008 16:45

zombie jest głupie;/
  • +
  • -
  • 0

#12 pavel03

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:59
  • GG:
  • Lokalizacja:Błażowa
Offline

Napisano 03.12.2008 11:27

jak zrobic zeby nie bylo za ciemno tylko zeby byl taki pol mrok ? :D
  • +
  • -
  • 0

#13 Mysliwy

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
Offline

Napisano 26.12.2008 19:49

Gdzie sie podmienia modele? (np dla admina, dla zombie itp)
  • +
  • -
  • 0

#14 Eljot ;)

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:56
  • GG:
Offline

Napisano 09.01.2009 15:42

mam problem.. Wali sie ten mod.. Jezeli jest jakis zombie teleportuje go, opoznienie w say, jak jest zombie nagle zamienia sie w czlowieka a czlowiek staje sie zombie, wywala graczy z serwera.

Nie wiem co jest proszę o pomoc
  • +
  • -
  • 0

#15 RoXoR

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
Offline

Napisano 18.02.2009 18:32

jak zrobic zeby bylo półmrok?
  • +
  • -
  • 0

#16 igor2-10

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 111
Zaawansowany

  • Postów:525
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Byczyna
Offline

Napisano 18.02.2009 18:46

Ustawiasz w zombieplague.cfg
zp_lightning "a" // Oswietlenie mapy ["a"-ciemno // "z"-jasno]
A to ciemniej a z jaśniej tym bardziej do końca tym jaśniej.
  • +
  • -
  • 0

#17 ro0t

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • GG:
  • Lokalizacja:Oświęcim
Offline

Napisano 23.02.2009 11:18

nie wiem dla czego ale po wgraniu tego plugina nie moge dac admina na serverze ;/ :
:help:
  • +
  • -
  • 0

#18 Przedlas

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Gostyk
Offline

Napisano 10.03.2009 21:20

E ale gdzie ten plik Zombieplague.cfg ja go niemam
  • +
  • -
  • 0

#19 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 12.03.2009 00:30

Za ten plik się płaci. Inaczej go nie dostaniesz ;)

:lol:

Znajduje się on w addons/amxmodx/configs
Jeżeli go nie masz to pobierz załącznik jeszcze raz
  • +
  • -
  • 0

#20 Przedlas

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:64
  • Lokalizacja:Gostyk
Offline

Napisano 12.03.2009 16:26

dzięki
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych:

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych