Moce można usunąć
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
DISS
Rejestracja: 12.11.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.04.2015 14:38





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 34
- Odwiedzin: 1 915
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
daleko
Kontakt
2
Nowy
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#697118 Czy istnieje taki plugin w 1.6?
Napisane przez DoT3goFrytki
w 12.04.2015 14:02
#697125 Czy istnieje taki plugin w 1.6?
Napisane przez olle
w 12.04.2015 14:21
#293150 Sklepik 4fun
Napisane przez Jak się nazwać
w 05.09.2011 20:32

Witam przedstawiam wam plugin który dodaje sklepik. Jest on zrobiony pod serwery typu 4FUN.
Sklepik zawiera:
1. Asasyn mode(7500) - stajesz się asasynem czyli dostajesz 150 hp niewidzialność + 200 gravity.
2. Radar(8000) - widzisz przeciwników na radarze.
3. Moduł odrzutowy (5000) - ctrl+spacja i wyrzuca cię o 666 do przodu.
4. Gumioki (4000) - Cicho chodzisz.
5. Kalczuki (2500) - 4 dodatkowe skoki.
Umiejętności znikają podczas śmierci i jest o tym info w czacie. Umiejętności gdy przeżyliśmy odnawiają się od nowej rundy czyli asasyn dostanie 150 hp itd. Można mieć kilka rzeczy kupionych na raz. Modułu używamy co 4 sekundy. Niektóre kody zapożyczyłem z innych pluginów bo po co mam pisać samemu od nowa szkoda czasu


fakemeta
fun
cstrike
engine
Wiem że dużo ale nie chciało mi się szukać zamienników różnych



say /sklep otwiera menu

4FUN.amxx do plugins, dopisać do plugins.ini 4FUN.

amxxfun_assasyn - cena asasyna(domyślnie 7500)
fun_radar - cena radaru(domyślnie 8000)
fun_modul - cena modułu(domyślnie 5000)
fun_buty - cena gumioków(domyślnie 3500)
fun_skoki - cena kauczuków(domyślnie 2500)
[uwaga=RPK. Shark]Warn zdjęty.[/uwaga]
UPDATE@@
W menu pisało %i zamiast ceny.
#678245 [ROZWIĄZANE] Blokowanie broni na mapie awp_india
Napisane przez psilocybe
w 27.12.2014 18:50
Taki długi kod w załączniku dodawaj na przyszłość.
Dodałem warunek by nie pokazywało się wcale menu na wszystkich mapach awp_, jeżeli chcesz dodać nowe prefixy to edytuj *.sma (linijka 334)
Załączone pliki
-
vip_awp_off.sma 9,1 KB 41 Ilość pobrań
vip_awp_off.amxx
#678361 [ROZWIĄZANE] Blokowanie broni na mapie awp_india
Napisane przez grankee
w 27.12.2014 23:19
#670074 [ROZWIĄZANE] Pomoc w kodzie klasy oraz napisanie 15 klas
Napisane przez Dziobak?
w 13.11.2014 12:28
I reszta o które prosiłeś.
Załączone pliki
-
codclass_Allach.sma 3,22 KB 55 Ilość pobrań
codclass_Allach.amxx
-
codclass_elektryk.sma 3,32 KB 66 Ilość pobrań
codclass_elektryk.amxx
-
codclass_Szpieg.sma 1,54 KB 62 Ilość pobrań
codclass_Szpieg.amxx
#670005 [ROZWIĄZANE] Pomoc w kodzie klasy oraz napisanie 15 klas
Napisane przez Dziobak?
w 12.11.2014 20:20
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Snajper"; new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 25; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) ma_klase[id] = true; public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_AWP) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: DISS
- Regulamin