Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

DISS - zdjęcie

DISS

Rejestracja: 12.11.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.04.2015 14:38
-----

#697118 Czy istnieje taki plugin w 1.6?

Napisane przez DoT3goFrytki w 12.04.2015 14:02

Moce można usunąć ;)


  • +
  • -
  • 1


#697125 Czy istnieje taki plugin w 1.6?

Napisane przez olle w 12.04.2015 14:21

http://amxx.pl/topic...e-mod-bez-mocy/tutaj bez mocy masz.


  • +
  • -
  • 1


#293150 Sklepik 4fun

Napisane przez Jak się nazwać w 05.09.2011 20:32

Dołączona grafika
Witam przedstawiam wam plugin który dodaje sklepik. Jest on zrobiony pod serwery typu 4FUN.
Sklepik zawiera:
1. Asasyn mode(7500) - stajesz się asasynem czyli dostajesz 150 hp niewidzialność + 200 gravity.
2. Radar(8000) - widzisz przeciwników na radarze.
3. Moduł odrzutowy (5000) - ctrl+spacja i wyrzuca cię o 666 do przodu.
4. Gumioki (4000) - Cicho chodzisz.
5. Kalczuki (2500) - 4 dodatkowe skoki.

Umiejętności znikają podczas śmierci i jest o tym info w czacie. Umiejętności gdy przeżyliśmy odnawiają się od nowej rundy czyli asasyn dostanie 150 hp itd. Można mieć kilka rzeczy kupionych na raz. Modułu używamy co 4 sekundy. Niektóre kody zapożyczyłem z innych pluginów bo po co mam pisać samemu od nowa szkoda czasu :bleeee: .

Dołączona grafika
fakemeta
fun
cstrike
engine

Wiem że dużo ale nie chciało mi się szukać zamienników różnych :bleeee:
:bleeee:

Dołączona grafika
say /sklep otwiera menu

Dołączona grafika

4FUN.amxx do plugins, dopisać do plugins.ini 4FUN.

Dołączona grafika
amxxfun_assasyn - cena asasyna(domyślnie 7500)
fun_radar - cena radaru(domyślnie 8000)
fun_modul - cena modułu(domyślnie 5000)
fun_buty - cena gumioków(domyślnie 3500)
fun_skoki - cena kauczuków(domyślnie 2500)

[uwaga=RPK. Shark]Warn zdjęty.[/uwaga]


UPDATE@@
W menu pisało %i zamiast ceny.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#678245 [ROZWIĄZANE] Blokowanie broni na mapie awp_india

Napisane przez psilocybe w 27.12.2014 18:50

Taki długi kod w załączniku dodawaj na przyszłość.

 

 

Dodałem warunek by nie pokazywało się wcale menu na wszystkich mapach awp_, jeżeli chcesz dodać nowe prefixy to edytuj *.sma (linijka 334)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#678361 [ROZWIĄZANE] Blokowanie broni na mapie awp_india

Napisane przez grankee w 27.12.2014 23:19


engclient_cmd(id, "weapon_KNIFE")

zamien na 

client_cmd(id,"drop")

i będzie wyrzucało mu m4/ak


  • +
  • -
  • 2


#670074 [ROZWIĄZANE] Pomoc w kodzie klasy oraz napisanie 15 klas

Napisane przez Dziobak? w 13.11.2014 12:28

I reszta o które prosiłeś.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#670005 [ROZWIĄZANE] Pomoc w kodzie klasy oraz napisanie 15 klas

Napisane przez Dziobak? w 12.11.2014 20:20

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
		if(weapon == CSW_AWP)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);	
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1