←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Czy istnieje taki plugin w 1.6?

  • +
  • -
DISS - zdjęcie DISS 12.04.2015

Witam,

 

Chciałbym się dowiedzieć czy istenieje podobny/taki sam plugin w 1.6 jak ten :

http://amxx.pl/topic...z-wyborem-noży/

 

Chodzi mi tutaj o menu z możliowością wyboru modelu kosy. Za pomoc daje +

Odpowiedz

  • +
  • -
DISS - zdjęcie DISS 12.04.2015

 

 

Tak wiem że takowy plugin jest, lecz on dodatkowo posiada funkcje do wybranej kosy. Zależy mi tutaj bardziej na pluginie który daje mi możliwość wyboru modelu samego (bez dodatkowych umiejętności)

 

Był byś może w stanie go przerobić ponieważ moje próby wnioskują porażką ;P

Odpowiedz

  • +
  • -
DoT3goFrytki - zdjęcie DoT3goFrytki 12.04.2015

Moce można usunąć ;)

Odpowiedz

  • +
  • -
DISS - zdjęcie DISS 12.04.2015

Moce można usunąć ;)

 

Możesz to zrobić lub powiedzieć jak? Jak chce sam usunąć to plugin crashuje :3

Odpowiedz

  • +
  • -
olle - zdjęcie olle 12.04.2015

http://amxx.pl/topic...e-mod-bez-mocy/tutaj bez mocy masz.

Odpowiedz

  • +
  • -
DISS - zdjęcie DISS 12.04.2015

Tazman

 

Dziękuje :D

Odpowiedz

  • +
  • -
DISS - zdjęcie DISS 12.04.2015

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <engine> 

#include <vault>

#include <fun>



#pragma semicolon 0



#define PLUGIN "Knife Mod"

#define VERSION "1.0" 

#define AUTHOR "spunko"





new knife_model[33] 

new g_Menu



public plugin_init() { 

	

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 

	

	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 

	

	g_Menu = register_menuid("Ktora kosa")

	register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")

	

	register_clcmd("say /kosa", "display_knife")

	

	set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")

}



public plugin_precache() { 

	precache_model("models/kosy/v_m9_bay.mdl") 

	precache_model("models/kosy/p_m9_bay.mdl") 

	precache_model("models/kosy/v_kara.mdl")

	precache_model("models/kosy/p_kara.mdl")

	precache_model("models/kosy/v_butter.mdl")

	precache_model("models/kosy/p_butter.mdl")

	precache_model("models/kosy/v_hun.mdl")

	precache_model("models/kosy/p_hun.mdl")

	precache_model("models/kosy/v_gut.mdl") 

	precache_model("models/kosy/p_gut.mdl")

} 



public display_knife(id) {

	new menuBody[512]

	add(menuBody, 511, "\rktora kosa\w^n^n")

	add(menuBody, 511, "1. m9_bayonet ^n")

	add(menuBody, 511, "2. karambit^n")

	add(menuBody, 511, "3. butterfly ^n")

	add(menuBody, 511, "4. huntsman ^n")

	add(menuBody, 511, "5. gut ^n")

	add(menuBody, 511, "0. Exit^n")

	

	new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )

	show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")

}



public knifemenu(id, key) {

	switch(key) 

	{

		case 0: SetKnife(id , 4)

		case 1: SetKnife(id , 2)

		case 2: SetKnife(id , 3)

		case 3: SetKnife(id , 1)

		case 4: SetKnife(id , 0)

		default: return PLUGIN_HANDLED

	}

	SaveData(id)

	return PLUGIN_HANDLED

} 



public SetKnife(id , Knife) {

	knife_model[id] = Knife

	

	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 

	if ( Weapon != CSW_KNIFE )

		return PLUGIN_HANDLED

	

	new vModel[56],pModel[56]

	

	switch(Knife)

	{

		case 0: {

			format(vModel,55,"models/kosy/v_gut.mdl")

			format(pModel,55,"models/kosy/p_gut.mdl")

		}

		case 1: {

			format(vModel,55,"models/kosy/v_hun.mdl")

			format(pModel,55,"models/kosy/p_hun.mdl")

		}

		case 2: {

			format(vModel,55,"models/kosy/v_butter.mdl")

			format(pModel,55,"models/kosy/p_butter.mdl")

		}

		case 3: {

			format(vModel,55,"models/kosy/v_kara.mdl")

			format(pModel,55,"models/kosy/p_kara.mdl")

		}

		case 4: {

			format(vModel,55,"models/kosy/v_m9_bay.mdl")

			format(pModel,55,"models/kosy/p_m9_bay.mdl")

		}

	} 

	

	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)

	entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)

	

	return PLUGIN_HANDLED;  

}



public CurWeapon(id){

	SetKnife(id, knife_model[id])   	

}





public kmodmsg() { 

	

	client_print(0,print_chat,"Kosa zostala zmieniona")

}  



public client_authorized(id){

	LoadData(id)

}



SaveData(id)

{ 

	

	new authid[32]

	get_user_authid(id, authid, 31)

	

	new vaultkey[64]

	new vaultdata[64]

	

	format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

	format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])

	set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)

}



LoadData(id) 

{ 

	new authid[32] 

	get_user_authid(id,authid,31)

	

	new vaultkey[64], vaultdata[64]

	

	format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

	get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)

	knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)

	

}

Dałem własne modele pod to ale niestety nie zmienia mi modelu przy wybraniu opcji w menu + w grze widze model " hun a na spec gracza "gut"

 

Wie ktoś jak naprawić?:D Jeśli trzeba dać modele proszę pisac.

Odpowiedz

  • +
  • -
DISS - zdjęcie DISS 12.04.2015

Jest to może wina modeli czy jednak plugin coś nie czyta?:>

Odpowiedz