Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czy istnieje taki plugin w 1.6?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 DISS

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 12.04.2015 13:47

Witam,

 

Chciałbym się dowiedzieć czy istenieje podobny/taki sam plugin w 1.6 jak ten :

http://amxx.pl/topic...z-wyborem-noży/

 

Chodzi mi tutaj o menu z możliowością wyboru modelu kosy. Za pomoc daje +


  • +
  • -
  • 0

#2 DoT3goFrytki

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:165
  • GG:
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 12.04.2015 13:52

Tak istnieje http://amxx.pl/topic...noży-do-wyboru/


  • +
  • -
  • 0

#3 DISS

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 12.04.2015 14:01

 

 

Tak wiem że takowy plugin jest, lecz on dodatkowo posiada funkcje do wybranej kosy. Zależy mi tutaj bardziej na pluginie który daje mi możliwość wyboru modelu samego (bez dodatkowych umiejętności)

 

Był byś może w stanie go przerobić ponieważ moje próby wnioskują porażką ;P


  • +
  • -
  • 0

#4 DoT3goFrytki

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:165
  • GG:
  • Imię:Piotr
Offline

Napisano 12.04.2015 14:02

Moce można usunąć ;)


  • +
  • -
  • 1

#5 DISS

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 12.04.2015 14:18

Moce można usunąć ;)

 

Możesz to zrobić lub powiedzieć jak? Jak chce sam usunąć to plugin crashuje :3


  • +
  • -
  • 0

#6 OLLEdinho.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:247
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 12.04.2015 14:21

http://amxx.pl/topic...e-mod-bez-mocy/tutaj bez mocy masz.


  • +
  • -
  • 1

n4gokk.gif

Piszę małe pluginy oraz paczki ( AMXX) za zapłatą.

Edytuje modele, etc. Dodaje napis, zmieniam kolor.

Robię roundsound, także wyciszany.

GG:47902096


#7 DISS

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 12.04.2015 14:25

Tazman

 

Dziękuje :D


  • +
  • -
  • 0

#8 DISS

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 12.04.2015 15:12

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <engine> 

#include <vault>

#include <fun>



#pragma semicolon 0



#define PLUGIN "Knife Mod"

#define VERSION "1.0" 

#define AUTHOR "spunko"





new knife_model[33] 

new g_Menu



public plugin_init() { 

	

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 

	

	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 

	

	g_Menu = register_menuid("Ktora kosa")

	register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")

	

	register_clcmd("say /kosa", "display_knife")

	

	set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")

}



public plugin_precache() { 

	precache_model("models/kosy/v_m9_bay.mdl") 

	precache_model("models/kosy/p_m9_bay.mdl") 

	precache_model("models/kosy/v_kara.mdl")

	precache_model("models/kosy/p_kara.mdl")

	precache_model("models/kosy/v_butter.mdl")

	precache_model("models/kosy/p_butter.mdl")

	precache_model("models/kosy/v_hun.mdl")

	precache_model("models/kosy/p_hun.mdl")

	precache_model("models/kosy/v_gut.mdl") 

	precache_model("models/kosy/p_gut.mdl")

} 



public display_knife(id) {

	new menuBody[512]

	add(menuBody, 511, "\rktora kosa\w^n^n")

	add(menuBody, 511, "1. m9_bayonet ^n")

	add(menuBody, 511, "2. karambit^n")

	add(menuBody, 511, "3. butterfly ^n")

	add(menuBody, 511, "4. huntsman ^n")

	add(menuBody, 511, "5. gut ^n")

	add(menuBody, 511, "0. Exit^n")

	

	new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )

	show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")

}



public knifemenu(id, key) {

	switch(key) 

	{

		case 0: SetKnife(id , 4)

		case 1: SetKnife(id , 2)

		case 2: SetKnife(id , 3)

		case 3: SetKnife(id , 1)

		case 4: SetKnife(id , 0)

		default: return PLUGIN_HANDLED

	}

	SaveData(id)

	return PLUGIN_HANDLED

} 



public SetKnife(id , Knife) {

	knife_model[id] = Knife

	

	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 

	if ( Weapon != CSW_KNIFE )

		return PLUGIN_HANDLED

	

	new vModel[56],pModel[56]

	

	switch(Knife)

	{

		case 0: {

			format(vModel,55,"models/kosy/v_gut.mdl")

			format(pModel,55,"models/kosy/p_gut.mdl")

		}

		case 1: {

			format(vModel,55,"models/kosy/v_hun.mdl")

			format(pModel,55,"models/kosy/p_hun.mdl")

		}

		case 2: {

			format(vModel,55,"models/kosy/v_butter.mdl")

			format(pModel,55,"models/kosy/p_butter.mdl")

		}

		case 3: {

			format(vModel,55,"models/kosy/v_kara.mdl")

			format(pModel,55,"models/kosy/p_kara.mdl")

		}

		case 4: {

			format(vModel,55,"models/kosy/v_m9_bay.mdl")

			format(pModel,55,"models/kosy/p_m9_bay.mdl")

		}

	} 

	

	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)

	entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)

	

	return PLUGIN_HANDLED;  

}



public CurWeapon(id){

	SetKnife(id, knife_model[id])   	

}





public kmodmsg() { 

	

	client_print(0,print_chat,"Kosa zostala zmieniona")

}  



public client_authorized(id){

	LoadData(id)

}



SaveData(id)

{ 

	

	new authid[32]

	get_user_authid(id, authid, 31)

	

	new vaultkey[64]

	new vaultdata[64]

	

	format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

	format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])

	set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)

}



LoadData(id) 

{ 

	new authid[32] 

	get_user_authid(id,authid,31)

	

	new vaultkey[64], vaultdata[64]

	

	format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)

	get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)

	knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)

	

}

Dałem własne modele pod to ale niestety nie zmienia mi modelu przy wybraniu opcji w menu + w grze widze model " hun a na spec gracza "gut"

 

Wie ktoś jak naprawić?:D Jeśli trzeba dać modele proszę pisac.


  • +
  • -
  • 0

#9 DISS

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 12.04.2015 18:17

Jest to może wina modeli czy jednak plugin coś nie czyta?:>


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych