Czy istnieje taki plugin w 1.6?
DISS
12.04.2015
Witam,
Chciałbym się dowiedzieć czy istenieje podobny/taki sam plugin w 1.6 jak ten :
http://amxx.pl/topic...z-wyborem-noży/
Chodzi mi tutaj o menu z możliowością wyboru modelu kosy. Za pomoc daje +
DISS
12.04.2015
Tak istnieje http://amxx.pl/topic...noży-do-wyboru/
Tak wiem że takowy plugin jest, lecz on dodatkowo posiada funkcje do wybranej kosy. Zależy mi tutaj bardziej na pluginie który daje mi możliwość wyboru modelu samego (bez dodatkowych umiejętności)
Był byś może w stanie go przerobić ponieważ moje próby wnioskują porażką
DISS
12.04.2015
Moce można usunąć
Możesz to zrobić lub powiedzieć jak? Jak chce sam usunąć to plugin crashuje :3
DISS
12.04.2015
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <vault> #include <fun> #pragma semicolon 0 #define PLUGIN "Knife Mod" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "spunko" new knife_model[33] new g_Menu public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") g_Menu = register_menuid("Ktora kosa") register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu") register_clcmd("say /kosa", "display_knife") set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b") } public plugin_precache() { precache_model("models/kosy/v_m9_bay.mdl") precache_model("models/kosy/p_m9_bay.mdl") precache_model("models/kosy/v_kara.mdl") precache_model("models/kosy/p_kara.mdl") precache_model("models/kosy/v_butter.mdl") precache_model("models/kosy/p_butter.mdl") precache_model("models/kosy/v_hun.mdl") precache_model("models/kosy/p_hun.mdl") precache_model("models/kosy/v_gut.mdl") precache_model("models/kosy/p_gut.mdl") } public display_knife(id) { new menuBody[512] add(menuBody, 511, "\rktora kosa\w^n^n") add(menuBody, 511, "1. m9_bayonet ^n") add(menuBody, 511, "2. karambit^n") add(menuBody, 511, "3. butterfly ^n") add(menuBody, 511, "4. huntsman ^n") add(menuBody, 511, "5. gut ^n") add(menuBody, 511, "0. Exit^n") new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 ) show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod") } public knifemenu(id, key) { switch(key) { case 0: SetKnife(id , 4) case 1: SetKnife(id , 2) case 2: SetKnife(id , 3) case 3: SetKnife(id , 1) case 4: SetKnife(id , 0) default: return PLUGIN_HANDLED } SaveData(id) return PLUGIN_HANDLED } public SetKnife(id , Knife) { knife_model[id] = Knife new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) if ( Weapon != CSW_KNIFE ) return PLUGIN_HANDLED new vModel[56],pModel[56] switch(Knife) { case 0: { format(vModel,55,"models/kosy/v_gut.mdl") format(pModel,55,"models/kosy/p_gut.mdl") } case 1: { format(vModel,55,"models/kosy/v_hun.mdl") format(pModel,55,"models/kosy/p_hun.mdl") } case 2: { format(vModel,55,"models/kosy/v_butter.mdl") format(pModel,55,"models/kosy/p_butter.mdl") } case 3: { format(vModel,55,"models/kosy/v_kara.mdl") format(pModel,55,"models/kosy/p_kara.mdl") } case 4: { format(vModel,55,"models/kosy/v_m9_bay.mdl") format(pModel,55,"models/kosy/p_m9_bay.mdl") } } entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel) return PLUGIN_HANDLED; } public CurWeapon(id){ SetKnife(id, knife_model[id]) } public kmodmsg() { client_print(0,print_chat,"Kosa zostala zmieniona") } public client_authorized(id){ LoadData(id) } SaveData(id) { new authid[32] get_user_authid(id, authid, 31) new vaultkey[64] new vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid) format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id]) set_vaultdata(vaultkey, vaultdata) } LoadData(id) { new authid[32] get_user_authid(id,authid,31) new vaultkey[64], vaultdata[64] format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid) get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63) knife_model[id] = str_to_num(vaultdata) }
Dałem własne modele pod to ale niestety nie zmienia mi modelu przy wybraniu opcji w menu + w grze widze model " hun a na spec gracza "gut"
Wie ktoś jak naprawić? Jeśli trzeba dać modele proszę pisac.