Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Blokowanie broni na mapie awp_india

blokada bron

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 DISS

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 27.12.2014 16:07

Witam,

 

Posiadam na swoim serwerze vip'a który ma menu z wyborem broni (m4 itp). Problem polega na tym że na mapie awp_india wybierając zestaw dostaje on m4/ak przez co "dominuje". Chciałbym się dowiedzieć czy jest takowy plugin który blokował by mi dane bronie na tej mapie lub jakiś sposób by były tam one zablokowane?

 

Serwer to 4fun więc restic nie wchodzi w gre bo blokuje all mapy.

#include <amxmodx>

public plugin_init()  {
    register_plugin("Blokadai", "1.0", "xxx")

    new mapa[64]; get_mapname(mapa, 63)

    if(equali(mapa, "awp_indiana32")) {
        register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
    }
}

public CurWeapon(id) {
     if(get_user_weapon(id) == CSW_AK47 || get_user_weapon(id) == CSW_M4A1) {
        client_print(id, print_center, "Podane bronie są zablokowane na tej mapie!")
        engclient_cmd(id, "weapon_KNIFE")
      }
}

Znalazłem tylko takie coś lecz on wyrzuca dane bronie i daje samą kose. Uprzedzam że zmieniając

engclient_cmd(id, "weapon_KNIFE")

 na inną broń moge wtedy podnosić wyrzucone m4 itp


  • +
  • -
  • 0

#2 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 27.12.2014 16:19

Zablokuj menu vipa jeżeli w nazwie mapy jest awp :D


  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#3 DISS

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 27.12.2014 16:31

Zablokuj menu vipa jeżeli w nazwie mapy jest awp :D

Yyyy a jak to zrobić?:D


  • +
  • -
  • 0

#4 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 27.12.2014 16:36

Edytuj plugin Vipa lub dodaj pliki *.cfg do amx'a.

 

1. Daj sma vipa to postaram się pomóc.

 

2. http://amxx.pl/topic...na-danej-mapie/


  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#5 DISS

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 27.12.2014 16:38

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>

forward amxbans_admin_connect(id);

new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg,
maxPlayers, menu, menu_callback_handler, weapon_id;

new const clips[]={0, 13, -0, 10, 1, 7, 0, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, 0, 50};
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
new const g_Prefix[] = "Vip Chat";

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
	register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
	register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
	g_Array=ArrayCreate(64,32);
	for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
		register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
	}
	register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
	register_clcmd("say_team", "VipChat");
	register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
	g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
	register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
}
public client_authorized(id){
	if(get_user_flags(id) & 524290 == 524290){
		client_authorized_vip(id);
	}
}
public client_authorized_vip(id){
	g_Vip[id]=true;
	new g_Name[64];
	get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new szName[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
		
		if(equal(g_Name, szName)){
			return 0;
		}
	}
	ArrayPushString(g_Array,g_Name);
	set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
	ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
	if(g_Vip[id]){
		client_disconnect_vip(id);
	}
}
public client_disconnect_vip(id){
	g_Vip[id]=false;
	new Name[64];
	get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
	
	new g_Size = ArraySize(g_Array);
	new g_Name[64];
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		if(equal(g_Name,Name)){
			ArrayDeleteItem(g_Array,i);
			break;
		}
	}
}
public SpawnedEventPre(id){
	if(g_Vip[id]){
		if(is_user_alive(id)){
			SpawnedEventPreVip(id);
		}
	}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
	set_user_health(id, get_user_health(id)+20);
	cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 100), armortype);
	recharge(id);
	show_vip_menu(id);
	if(gRound>=1){
		new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
		++henum;
		new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
		give_item(id, "weapon_smokegrenade");
		++sgnum;
	}
	if(gRound>=2){
		new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
		give_item(id, "weapon_flashbang");
		++fbnum;
	}
	if(get_user_team(id)==2){
		give_item(id, "item_thighpack");
	}
}
public event_new_round(){
	++gRound;
}
public GameCommencing(){
	gRound=0;
}
public menu_1_handler(id){
	give_item(id, "weapon_deagle");
	give_item(id, "ammo_50ae");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
	StripWeapons(id, Primary);
	give_item(id, "weapon_m4a1");
	give_item(id, "ammo_556nato");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
public menu_2_handler(id){
	give_item(id, "weapon_deagle");
	give_item(id, "ammo_50ae");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
	StripWeapons(id, Primary);
	give_item(id, "weapon_ak47");
	give_item(id, "ammo_762nato");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}
public menu_3_handler(id){
	give_item(id, "weapon_deagle");
	give_item(id, "ammo_50ae");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
	StripWeapons(id, Primary);
	give_item(id, "weapon_awp");
	give_item(id, "ammo_338magnum");
	weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
	if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
	cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
}
public recharge(id){
	new wid=get_user_weapon(id);
	if(wid){
		new weaponname[32], weid;
		get_weaponname(wid, weaponname, 31);
		weid=find_ent_by_owner(-1, weaponname, id);
		if(weid){
			cs_set_weapon_ammo(weid, clips[wid]);
		}
	}
}
public DeathMsg(){
	new killer=read_data(1);
	new victim=read_data(2);
	
	if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
		DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
	}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
	set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?15:10),130));
	cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?500:300));
}
public show_vip_menu(id){
	menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
	menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
	new bool:active=false, num=-1;
	menu_additem(menu,"\wM4+deagle","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wAk47+deagle","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	menu_additem(menu,"\wAWP+deagle","",0,menu_callback_handler);
	if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
		active=true;
	}
	if(active){
		menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
		menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yWybierz broń");
		menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
		menu_display(id, menu);
	} else {
		menu_destroy(menu);
	}
}
public menu_callback(id, menu, item){
	return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
	menu_destroy(menu);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public VipStatus(){
	new id=get_msg_arg_int(1);
	if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
		set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
	}
}
public ShowVips(id){
	new g_Name[64],g_Message[192];
	
	new g_Size=ArraySize(g_Array);
	
	for(new i = 0; i < g_Size; i++){
		ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
		
		add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
		
		if(i == g_Size - 1){
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
		}
		else{
			add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
		}
	}
	ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
	if(g_Vip[id]){
		new szName[64];
		get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
		
		new Name[64];
		get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
		
		if(!equal(szName,Name)){
			ArrayPushString(g_Array,szName);
			
			new g_Size=ArraySize(g_Array);
			new g_Name[64];
			for(new i = 0; i < g_Size; i++){
				ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
				
				if(equal(g_Name,Name)){
					ArrayDeleteItem(g_Array,i);
					break;
				}
			}
		}
	}
}
public plugin_end(){
	ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
	show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public VipChat(id){
	if(g_Vip[id]){
		new g_Msg[256],
		g_Text[256];
		
		read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg));
		remove_quotes(g_Msg);
		
		if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){
			new g_Name[64];
			get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
			
			formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg[1]);
			
			for(new i=1;i<33;i++){
				if(is_user_connected(i) && g_Vip[i])
				ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text);
			}
			return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
	new id = get_msg_arg_int(1);
	
	if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
		new szTmp[256],szTmp2[256];
		get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
		
		new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
		
		if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
		}
		else{
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
			add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
		}
		set_msg_arg_string(2,szTmp2);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_cfg(){
	maxPlayers=get_maxplayers();
}
public RoundEnd(){
	for(new i = 1; i <= maxPlayers; i++){
		if(is_user_alive(i) && g_Vip[i]){
			cs_set_user_money(i,cs_get_user_money(i) + 400);
		}
	}
}
public amxbans_admin_connect(id){
	client_authorized(id);
}

plugin vip;p

 


  • +
  • -
  • 0

#6 psilocybe

    Toasty!

  • Power User

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:524
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 27.12.2014 18:50

Taki długi kod w załączniku dodawaj na przyszłość.

 

 

Dodałem warunek by nie pokazywało się wcale menu na wszystkich mapach awp_, jeżeli chcesz dodać nowe prefixy to edytuj *.sma (linijka 334)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika

Dołączona grafika


#7 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 27.12.2014 23:19


engclient_cmd(id, "weapon_KNIFE")

zamien na 

client_cmd(id,"drop")

i będzie wyrzucało mu m4/ak


  • +
  • -
  • 2

#8 DISS

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 28.12.2014 14:47

Oba sposoby działaja, dziękuje za pomoc :) Można cls.


  • +
  • -
  • 0

#9 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 28.12.2014 18:46

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych