Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Pomoc w kodzie klasy oraz napisanie 15 klas

klasa pomoc klasa kod 12

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 DISS

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 12.11.2014 18:53

Witam

 

Na wstępie chciał bym wiedziec co w danym kodzie jest nie tak :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Amadeusz";
new const opis[]    = "Dodatkowe 10(+inteligencja) obrazen z MP5";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new const frakcja[] = "Premium";
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "xxx");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[Amadeusz] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	cs_set_user_defuse(id, 1);
	ma_klase[id] = true;
   
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
                if(!is_user_connected(idattacker))
                                return HAM_IGNORED;
                
                if(!ma_klase[idattacker])
                                return HAM_IGNORED;
                                
                if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY && damagebits & DMG_BULLET)
                                cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.5, idinflictor, damagebits);
                                
                return HAM_IGNORED;
}

Klasa miala posiadać 2x skok oraz dmg  *int

 

Prosił bym także o napisanie klas :

 

Snajper
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 25
Bronie:AWP, deagle
Dodatkowy opis: 150% obrażeń z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noża(PPM).

Komandos
Inteligencja: 0
Zdrowie: 40
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60
Bronie:deage
Dodatkowy opis: Natychmiastowe zabicie z noża(PPM).

Strzelec Wyborowy
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: -30
Bronie:m4a1, ak47
Dodatkowy opis: Brak.

Obrońca
Inteligencja: 25
Zdrowie: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: -20
Bronie:hegrenade, smokegrenade, m249, flashbang
Dodatkowy opis: Widzi miny.

Medyk
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 15
Bronie:sg552
Dodatkowy opis: Posiada dwie apteczki.

Wsparcie Ogniowe
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie:mp5navy
Dodatkowy opis: Posiada dwie rakiety.

Saper
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 5
Bronie:p90
Dodatkowy opis: Posiada 3 miny.

Rusher
Inteligencja: 10
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 55
Bronie:m3
Dodatkowy opis: Brak.

Kradziej
Inteligencja: 15
Zdrowie: 15
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20
Bronie:hegrenade, gail, flashbang
Dodatkowy opis: Ma zmniejszoną widoczność 1/2 szansy za zabranie perku swojej ofierze.

Kamikadze
Inteligencja: 0
Zdrowie: 0
Wytrzymałość: 15
Kondycja: 15
Bronie:hegrenade, xm1014, smokegrenade, m3, flashbang
Dodatkowy opis: Wybucha po śmierci zadając 50(+inteligencja) obrażeń.

Szpieg
Inteligencja: 0
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 30
Bronie:P90, flashbang
Dodatkowy opis: Ma 1/3 na odrodzenie się na respie wroga/ posiada ubranie wroga

Elektryk
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0
Bronie:aug, smokegranade
Dodatkowy opis: Ma błyskawice, która zadaje 50+int/2 obrażeń

Admirał
Inteligencja: 0
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10
Bronie:m4,usp
Dodatkowy opis: posiada 2x skok

Skoczek
Inteligencja: 0
Zdrowie: 25
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 20
Bronie:m4
Dodatkowy opis: może wykonywać daleki skok co 5s (e)

Allach
Inteligencja: 15
Zdrowie: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0
Bronie:SSG ( w terro po ak ;P)
Dodatkowy opis: Posiada 2 rakietki 40 *0,5 1 int

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Wiktor.?

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:156
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Polski
Offline

Napisano 12.11.2014 19:07

Spróbuj tak

 

	public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	damage+=cod_get_user_intelligence(idattacker);
	SetHamParamFloat(4, damage);
	 
	return HAM_IGNORED;
	}


Użytkownik Wiktor.? edytował ten post 12.11.2014 19:08


#3 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 12.11.2014 19:10

Brakuje biblioteczki

#include <hamsandwich>

a tak po za tym wszystko dobrze.


  • +
  • -
  • 0

#4 DISS

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 12.11.2014 19:31

Ok dzięki za pomoc z kodem wszystko smiga :D

 

A pomoże ktoś z klasami?


  • +
  • -
  • 0

#5 DISS

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 12.11.2014 19:57

Niestety nie moge edytować postu i chcialbym aby ktoś wykonał mi klase: Allach, Snajper,Elektryl,szpieg,


  • +
  • -
  • 0

#6 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 12.11.2014 20:20

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Snajper";
new const opis[] = "150 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 25;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
		if(weapon == CSW_AWP)
			cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits);	
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1

#7 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 13.11.2014 12:28

I reszta o które prosiłeś.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#8 DISS

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:daleko
Offline

Napisano 13.11.2014 18:21

dziękuję za pomoc, można cls.


  • +
  • -
  • 0

#9 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 14.11.2014 18:18

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa, pomoc klasa kod 12

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych