Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

NEQQ - zdjęcie

NEQQ

Rejestracja: 08.11.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.01.2015 21:39
-----

#391854 Blokada HE

Napisane przez Droso w 05.04.2012 15:06

.sma nie da się skompilować (HudSyncObj))(już autor poprawił ;)_
tutaj macie ten plugin lecz da się skompilować + ma nowy cvar (dodano przeze mnie)
block_hp // ile hp odejmjue co 10 sekundy jak ktos he wyciagnie (8)
block_time // ile trwa blokada. (25)
block_msg // czy ma pokazywac na poczatku rundy info, że jest takowa blokada HE ? (1) 1= ON 0 = OFF

To jest ten sam plugin co powyżej tylko, że poprawiony.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#682285 Dywizje v2 CodMod

Napisane przez NiczegoWinien w 11.01.2015 00:24

Witam.
Chcialem troche odswiezyc stary dosc ciekawy kod a chodzi dokladnie o dywizje do coda nowego.
 
komendy
/dywizja - otwiera menu dywizji
/ustawienia - mozliwosc wlaczenia/wylaczenia sprite
inne informacje
Plugin posiada w standardzie 6 dywizji do ktorych sa dodane sprite odpowiednio do kazdej z dywizji.
Kod napisany od zera(na podstawie funkcjonalnosci ze starym kodem).
Jest to plugin gotowy do instalacji na serwerze bez zadnych zmian w glownym silniku codmod.
Zapis vault.

Mozliwosc dodania/usuniecia badz edycji kodu tylko w tym temacie.
instalacja
dywizje_rank.ini  - dodajemy do cstrike/addons/amxmodx/configs/
dywizje.rar - rozpakowujemy i dodajemy do cstrike/sprites/
codmod_Dywizje_v2.amxx -- dodajemy do cstrike/addons/amxmodx/plugins/ i dopisujemy na koniec w plugins.ini badz plugins-codmod.ini
codmod_Dywizje_v2.sma -- dodajemy do cstrike/addons/amxmodx/scripting/
download
 
Załączony plik  dywizje_rank.ini   180 bajtów  381 Ilość pobrań

Załączony plik  Dywizje.rar   5,83 KB  323 Ilość pobrań

Załączony plik  codmod_Dywizje_v2.sma   4,68 KB  396 Ilość pobrań
  codmod_Dywizje_v2.amxx
  • +
  • -
  • 5


#681500 [ROZWIĄZANE] Problem z przerobieniem huda na dhuda w systemie monet

Napisane przez psilocybe w 07.01.2015 15:50

Bo takich głupot tam narobiłeś że szkoda patrzeć na to.

 

 

1. Musisz mieć plik dhudmessage.inc w folderze scripting/include

 

2. Spróbuj skompilować załącznik u siebie lokalnie (u mnie zero błędów)

 

3. Sprawdź czy działa.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#681088 [ROZWIĄZANE] Problem z przerobieniem huda na dhuda w systemie monet

Napisane przez psilocybe w 05.01.2015 21:46

Nie dodałeś

#include <dhudmessage>

:D

 


  • +
  • -
  • 1


#340551 Tabela serwerów Online v2.0 *AKTUALIZACJA*

Napisane przez Zapalka w 27.12.2011 17:53

Witam, chciałbym przedstawić wam Tabelę serwerów Online, jeden styl jest zaczerpnięty i odświeżony z tabeli od Dj ^^ d(-.-)b.

Tabelka standardowo posiada 3 style, oto one:
Standardowy:
Dołączona grafika

Black(z tabelki Dj ^^ d(-.-)b):
Dołączona grafika

oraz Blue:
Dołączona grafika


Tabelka standardowo odświeża informacje co 30 sekund, informacje odświeżane są AJAX'em, czyli bez odświeżania strony. Cała tabelka się nie przeładowywuje, odświeżają się same dane.
Oczywiście odstępy czasowe między odświeżeniami można dowolnie zmieniać.
Tabela obsługuje gry:
- Counter Strike 1.6
- Counter Strike: Source
- Counter Strike: Global Offensive
- Call of Duty 2
- Call of Duty 4
- Team Fortress 2
oraz serwery głosowe:
- Team Speak 3
- Ventrilo

Lista informacji, które pokazuje tabela:
- Status(online/offline),
- Nazwa serwera,
- IP serwera,
- Liczba graczy,
- Aktualnie grana mapa,
- Hasło(Tak/Nie),
- Cvary, które można dowolnie ustawić,
- Lista graczy wraz z ilością fragów (Po najechaniu myszką na liczbę graczy),
- Następną mapę (Po najechaniu myszką na aktualnie graną mapę, tylko serwery cs 1.6),
- Czas do zmiany mapy (Po najechaniu myszką na aktualnie graną mapę, tylko serwery cs 1.6),
- Link do HLTV (jeśli dodany)

Wszystkie pobierane informacje są zapisywane w cache aby przyśpieszyć ładowanie strony i odciążyć zarówno serwery gry jak i serwer www.

Tabela w żaden sposób nie ogranicza ilości wstawianych serwerów.

Teraz opiszę trochę edytowalną część pliku config.php
Linijka 8:
$main['cache_time']=30;

Na jaki czas mają zostawać zapisywane informacje.

Linijka 11:
$automatyczne_odswiezanie=30;

Co jaki czas informacje w tabelce mają być odświeżane
0 - wyłącza

Linijka 13:
$licz['ts3']=0;

Czy serwery Team Speak 3 mają być uwzględniane w podsumowaniu(pod serwerami)
0 - Nie
1 - Tak

Linijka 14:

$licz['ventrilo']=0;

Czy serwery Ventrilo mają być uwzględniane w podsumowaniu(pod serwerami)
0 - Nie
1 - Tak

Linijka 16:
$podsumowanie=1;

Czy podsumowanie ma być pokazywane(pod serwerami)
0 - Nie
1 - Tak


Linijka 18:
$nazwa_serwera=0;

Pobierać nazwę serwera przy połączeniu czy używać tej wpisanej niżej.

0 - Stała nazwa serwera pobierana z tego pliku
1 - Nazwa serwera pobierana przy połączeniu z serwerem.


Dalej ustawia się cvary, które mają być pobierane i widoczne po najechaniu myszką na nazwę serwera:
$cvars[]= array(
'cs'=>array(0=>array(0=>'amxmodx_version',1=>'Wersja amxx:'),1=>array(0=>'amxbans_version',1=>'Wersja amxbans:'),2=>array(0=>'mp_timelimit',1=>'Czas mapy:')),
'csgo'=>array(0=>array(0=>'sourcemod_version',1=>'Wersja SourceMod:'),1=>array(0=>'mp_maxrounds',1=>'Liczba rund:'),2=>array(0=>'deathmatch',1=>'DeathMatch:')),
'cssource'=>array(0=>array(0=>'sourcemod_version',1=>'Wersja SourceMod:'),1=>array(0=>'mp_maxrounds',1=>'Liczba rund:'),2=>array(0=>'deathmatch',1=>'DeathMatch:')),
'tf2'=>array(0=>array(0=>'mp_allowNPCs',1=>'NPC Włączone:'),1=>array(0=>'mp_timelimit',1=>'Czas mapy:'),2=>array(0=>'deathmatch',1=>'DeathMatch:')), 'ventrilo'=>array(0=>array(0=>'version',1=>'Wersja:'),1=>array(0=>'channelcount',1=>'Liczba kanałów:'),2=>array(0=>'uptime',1=>'Czas online:')), 'ts3'=>array(0=>array(0=>'virtualserver_version',1=>'Wersja:'),1=>array(0=>'virtualserver_channelsonline',1=>'Liczba kanałów:'),2=>array(0=>'virtualserver_uptime',1=>'Czas online:')),
'cod2'=>array(0=>array(0=>'g_gametype',1=>'Typ gry:'),1=>array(0=>'shortversion',1=>'Wersja:'),2=>array(0=>'scr_friendlyfire',1=>'FriendlyFire:')), 'cod4'=>array(0=>array(0=>'g_gametype',1=>'Typ gry:'),1=>array(0=>'shortversion',1=>'Wersja:'),2=>array(0=>'_Mod',1=>'Mod:')),
);

Cvary ustawia się dla danej gry, nie dla serwera.

Następnie można ustawić nazwę gry pokazującą się po najechaniu na ikonkę przy serwerze:
$games[]=array(
'cs'=>'Counter Strike 1.6',
'csgo'=>'Counter Strike: Global Offensive',
'cssource'=>'Counter Strike: Source',
'tf2'=>'Team Fortress 2',
'ventrilo'=>'Ventrilo',
'ts3'=>'Team Speak 3',
'cod2'=>'Call of Duty 2',
'cod4'=>'Call of Duty 4',
);


No i w końcu możemy ustawić swoje serwery ;)
$serwers[]=array(
'nazwa'=>'Nazwa serwera',
'ip'=>'adres IP serwera',
'game'=>'skrót od nazwy gry', // lista skrótów dostępna niżej
'hltv'=>'adres do hltv serwera',
'on'=>1, // Czy serwer ma być włączony(jeśli ustawisz na 0 to nie będzie go na liście)
'new'=>0, // Czy przy nazwie serwera ma być pokazywana ikonka "new" 0-nie 1-tak
'offline'=>0 // Czy serwer ma być pokazywany na liście jako wyłączony
);


Skróty nazw gier, które należy wstawiać przy dodawaniu serwera:
ts3 - Team Speak 3
cs - Counter Strike 1.6
ventrilo - Ventrilo
tf2 - Team Fortress 2
csgo - Counter Strike: Global Offensive
cod2 - Call of Duty 2
cod4 - Call of Duty 4
cssource - Counter Strike: Source

Z ostatniej opcji, 'offline' należy skorzystać, jeśli serwer jest ciągle wyłączony a ma być pokazywany w tabeli.
Dzięki zaznaczeniu tej opcji przyśpieszymy ładowanie tabeli.

Style dostępne są w folderze status. Aby użyć danego stylu wchodzimy do tego folderu, następnie wchodzimy do folderu do folderu z wybranym stylem no i kopiujemy plik style.css podmieniając ten znajdujący się w folderze status.

Jeśli chcemy stworzyć własny styl tabelki otwieramy plik style.css znajdujący się w folderze status, i tam mamy wszystko co jest potrzebne do zmian.
Własne kolory tła tabelki można pobrać ze strony: http://colorzilla.com/gradient-editor
.srvgora - tło górnego paska(Gra, Nazwa serwera...)
.srodek - cała reszta tabelki



Instrukcja instalacji tabelki

Tabelkę można zainstalować na dwa sposoby.
UWAGA! Nie można zmieniać nazw folderów ani plików, po zmianie nie ma gwarancji na działanie tabelki!

Jeśli posiadamy forum phpbb by przemo:
Zawartość pobranego archiwum wgrywamy bezpośrednio do głównego folderu forum(nie może być żadnych podkatalogów), tak aby plik status.php był wraz z innymi plikami forumowymi.
Wchodzimy do folderu status i ustawiamy CHMODY folderu cache na 777.
W tym momencie można dokonać konfiguracji pliku config.php.
No i ostatni krok, otwieramy plik index.php w głównym folderze forum i szukamy linijki na końcu pliku: "// display the index" i przed lub pod nią wklejamy ten kawałek kodu:
include($phpbb_root_path . 'status.php');

I tabelka gotowa, będzie się ona pokazywała na stronie głównej forum pod headerem i menu.


Jeśli posiadamy inne forum lub chcemy dodać tabelkę za pomocą ramki(iframe):
Jest to gorszy sposób ze względu na to, że chmurki pokazujące np. listę graczy na serwerach mogą być ucinane jeśli będą wykraczały poza ustaloną wielkość ramki.
Początek instalacji jest taki sam, zawartość pobranego archiwum wgrywamy bezpośrednio do głównego folderu forum(nie może być żadnych podkatalogów), tak aby plik status.php był wraz z innymi plikami forumowymi.
Wchodzimy do folderu status i ustawiamy CHMODY folderu cache na 777.
W tym momencie można dokonać konfiguracji pliku config.php.

No i ostatni krok, wchodzimy do panelu administracyjnego forum i dodajemy nowe ogłoszenie na stronę główną.
W treści ogłoszenia wpisujemy:
<iframe src="http://twojeforum.pl/status.php" width="100%" height="100%" frameborder="0" scrolling="no"/>

Instalacja zakończona, na stronie głównej forum powinna pojawić się tabelka.



W tej wersji tabelki poprawiłem wszystkie błędy, które ja lub wy spotykaliście i zgłosiliście.

Wszystkie problemy z tabelką oraz nowe pomysły dotyczące jej opisujcie w tym temacie.
Gdy tylko znajdę trochę więcej czasu to dodam panel, dzięki któremu będzie można w bardzo łatwy sposób zarządzać całą tabelką.


Wersja demonstracyjna tabelki: http://zapalka.net.pl/phpbb/

download
Załączony plik  Tabela serwerów v2.0.rar   192,99 KB  2740 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 39


#352122 Misje / Questy [ Wersja 4] [ Update ]

Napisane przez Gh0st w 21.01.2012 12:10

Misje do CoDMod
by Gh0st Company

opis
Nie wiem co tu napisać, gdyż każdy domyśli się o co chodzi w questach / misjach .. mogę jedynie powiedzieć że dodawanie questów nie będzie już dla was niczym trudnym, questy są pod długich testach na dobrym serwerze ( 5 min na botach ) ^^ questy są zapisywane, można wykonać jeden raz jednego questa ;)


instalacja
Standardowa - http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/
Plik misje.inido scieżka/do/addons/amxmodx/configs/

Dodawanie Questa:
Aby dodać Questa otwieramy plik misje.ini i dodajemy na końcu :
"Przedział" "ile" "typ misji" "nagroda expa"
  • Przedział:
    • 0 - od 1 do 25
    • 1 - od 26 do 50
    • 2 - od 51 do 75
    • 3 - od 76 do 100
  • Ile - Ile razy mamy wykonać daną akcje ( typ misji )
  • Typy Misji:
    • 1 - ZABIĆ x osób
    • 2 - Podłożyć x bombę
    • 3 - rozbroić x bombe
    • 4 - Zabić x razy z Head shotem
    • 5 - Uratować x hosty
    • 6 - Zadać x obrażeń.
    • x = pole ILE
  • Nagroda Expa - Nagroda w postaci expa otrzymana podczas ukończenia danej misji
Proszę o zgłaszanie wszelkich propozycji co można dodać itp. :) no i oczywiście do komentowania

ChengeLog:
Wersja 1 ( 21.01.2012 ):
- Opublikowanie pluginu.

Wersja 2 ( 22.01.2012 ):
- Dodanie odczytu misji z pliku misje.ini
- Dodano możliwość resetowania questów.
- Dodano menu główne.
- Wyświetlanie w HUD
- Dodanie zapis postępu questa do następnej mapy / do ponownego wrócenia na serwer
- Nowy typ misji: DMG - zadaj x obrażeń.
- Podziękowania dla byCZUS'sia za pomoc na gg z przerobieniem questów na Array: i pomoc przy napisaniu kodu odpowiadjącego za wczytanie misji

Wersja 3 ( 28.01.2012 ):
- Naprawiono bug z dodawaniem postępu poprzez wpisanie komendy KILL w konsoli
- W menu brakowało opisu dla questu RESUCE_HOSTAGES - teraz już jest
- Dźwięki z CoDMoD, (select)
- i naprawiono bug w związku z questami powyżej rozdziału pierwszego! :) Zamiast blokowania opcji w menu pojawia się komunikat :
Dołączona grafika
Jest to o wiele prostsze rozwiązanie, które u mnie działa ! :)
WYMAGANE USUNIĘCIUE PLIKóW
addons/amxmodx/data/vault/Gh0st_akt_quests
addons/amxmodx/data/vault/Gh0st_quests

Wersja 4 ( 02.02.2012 ):
- Poprawiono wyświetlanie HUDU
- Dodano możliwość zmiany wyglądu Hudu
- Dodano możliwość wyłączenia HUDU
- Nowa opcja w menu ( /questy ) - Zarzadzaj HUD

- Naprawa błędu dotycząca funkcji ... get_user_progress_need(id)
- * Info - w paczce Questy V4. nie ma pliku misje.ini gdyż, wystarczy podmienić plik .amxx i wszystko będzie działać jak należy



[info=Update]Zaktualizowano Questy do wersji 4 02.02.2012r. :)[/info]

Proszę o zrobienie nowych SS i wstawienie do postu :) bo ja jestem leniwy i mi się nie chce

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 81


#575824 Sklep Automatyczny Counter-Strike

Napisane przez Gh0st w 06.10.2013 14:36

Podstawowe informacje o sklepie:

Aktualna wersja: 1.3.0

(Według: Numeracja wersji oprogramowania)

 

Demo: Sklep Automatyczny Counter-Strike

 

Krótki opis:

Sklep w pierwszym wydaniu oferuje nam wiele udogodnień, jakimi są rozbudowany system grup umożliwiający jej dodawanie/usuwanie/edytowanie/ustawienie danej grupie wybranych przez nas uprawnień, dodatkowo na etapie tworzenia usługi możemy wybrać dla jakich grup usługa ma być dostępna, w sklepie znajdziemy również możliwość połączenia się z wieloma AmxBans'ami (ilość nieograniczona) i podczas tworzenie usługi wybrać na którym serwerze z którego amxbans'a usługa ma być dostępna. Do udogodnień dodam również system newsów pozwalający na dodawanie/usuwanie/modyfikowanie ( jeśli użytkownik posiada takie uprawnienia ) z możliwością polubienia newsa, jeśli nie jest się jego autorem.

 

Kupienie ponownie danej usługi jest równo znaczne z jej przedłużeniem.

Dodatkowo po upływie określonego czasu jeśli użytkownik nie przedłużył usługi zakupione flagi zostaną usunięte, ale do tego potrzeba będzie nam cron np https://www.setcronjob.com/

 

Dodatkowo:

  • Portfel.
  • Logowanie/Rejestracja.
  • Rozbudowany panel administracyjny.

 

Aktualne API płatności które możesz wybrać i skonfigurować w panelu administracyjnym:

Pukawka | Wiaderko | CsSetti | DotPay

 

Dodałem tylko 2 API gdyż jeśli te API będę działać poprawnie(a powinny po poprawnym skonfigurowaniu), będę dodawał następne żeby nie robić zamieszania.

 

 

Instalacja i konfiguracja:

Na czas instalacji powinno się  zmienić chmody plików config.php i .htaccess na 777, jeśli tego nie zrobisz w niektórych przypadkach instalacja może się powieść ale skrypt nie będzie działał poprawnie

 

 

1. Po pobraniu sklepu, należy wypakować wszystkie pliki i wysłać je na swój serwer www

2. Wejść w plik install.php

3. Uzupełnić poprawnie dane, zwracając uwagę na konfiguracje strony gdyż jest to kluczowe(tak samo ważne jak baza danych)

  • Ścieżka do folderu ze sklepm: jeśli sklep jest w głównym katalogu serwera www(np w folderze public_html/htdocs) należy pozostawić "/" natomiast jeśli jest w innym winno się podać dokładną ścieżkę od głównego katalogu aż do głównego folderu z sklepem pamiętając o "/" na końcu.
  • Adres - Dokładny adres do sklepu poprzedzając a kończąc /

4. Kliknąć przycisk instaluj, jeśli wszystko poszło poprawnie powinna nam się wyświetlić informacja o powodzeniu.

5. Po poprawnym zainstalowaniu cron powinien wykonywać akcje co najmniej raz dziennie wchodząc na adres

twojastrona.pl/service/refresh

SS:

amxx_1381065637__ss1.png

amxx_1381065668__ss2.png

amxx_1381065700__ss3.png

 

 

 

Aktualne rzeczy które mam zamiar zrobić:

  • Jest to pierwsze wydanie sklepu, więc błędy na pewno będą, tego nie da się uniknąć bo każdy się myli ale będą szybko poprawiane z racji tego że mam masę wolnego czasu.
  • Jeśli nie będzie błędów związanych z usługami ich kupnem itp, mam zamiar stworzyć panel użytkownika.

 

 

 

Sklep będzie cały czas aktualizowany, jest to mój priorytetowy projekt na którym mam zamiar się uczyć :)

 

Proszę o komentowanie i ocenianie mojej pracy również o pomysły :)

 

 

Lista zmian:

 

1.0.0 -> 1.0.1:

(dnia: 2013.10.06)

  • [Naprawa] Podczas kupowania czegoś na steam dawało flagi na IP.
  • [Naprawa] Na niektórych przeglądarkach podczas próby doładowania portfela nie wyświetlało się co i gdzie trzeba wysłać.
  • [Naprawa] Przedłużało usługi w 'service_buy_cache_' natomiast autor ( xD) zapomniał uwzględnić przedłużania w amxbansie.

1.0.1 -> 1.0.2:

(dnia: 2013.10.07)

  • [Naprawa] Podczas kupowania usługi i wybieraniu ilości dni, pokazywany koszt nie był zaokrąglany do poprawnej kwoty ( 2 miejsc po przecinku )
  • [Optymalizacja] Wysyłanie zapytań do serwera mysql w wszystkich modelach zostało zoptymalizowane.
  • [Ulepszenie] Teraz aby dodać system płatności, wystarczy stworzyć 2 pliki a sklep automatycznie się do nich dostosuje.

1.0.2 -> 1.1.0

(dnia: 2013.10.09)

  • [Nowa funkcja] W panelu administracyjnym widnieje teraz bar z zakupionymi usługami.
  • [Powiadomienia] Gdy użytkownik doładuje konto lub zamówi usługę.
  • [Ulepszenie] Systemu obsługi płatności, teraz każda funkcja "check" w api może zawierać 3 parametry ( sms zwortny, numer na jaki został wysłany sms, i treść jaka została wysłana ), wkrótce szczegółowy poradnik jak dodawać własne płatności.
  • [Optymalizacja] Starałem się optymalizować pliki "systemowe" i zmniejszać zużycie pamięci, efekty są :)

1.1.0 -> 1.2.0

(dnia: 2013.10.14)

  • [Nowa funkcja] Kody premium, administrator ustala 8 znakowy kod o X wartości, użytkownik może nim doładować konto.
  • [Nowa funkcja] Administrator ma możliwość przedłużania / skracania / usuwania już zakupionej usługi.
  • [Nowa funkcja] Podczas tworzenia usługi, dostępny jest taki sam edytor tekstowy jak podczas tworzenia newsa.
  • [Nowa funkcja] API Zabijaka.pl
  • [Ulepszenie] Podczas przeglądania jakiejś opcji w panelu administracyjnego i odświeżeniu strony, trafialiśmy zawsze do ustawień strony, teraz trafimy na tą stronę jaką ostatnio przeglądaliśmy.
  • [Zmiana] Od teraz wyświetlana jest tylko pamięć zużyta przez sklep.
  • [Naprawa] Tutaj wielkie podziękowania dla byCZUS, za to że zgłosił owy błąd. Podczas przedłużania usługi jeśli ktoś kupił na STEAM a owy wpis istniał już w bazie, nie dodawało do zakupionych usług. Po długich sekundach rozmyślań nad tym gdzie jest ten błąd, doszliśmy do rozwiązania :D

1.2.0 -> 1.3.0

(dnia: 2013.11.01)

  • [Nowa funkcja] Panel użytkownika ( Zmiana hasła, Portfel, Ogólne informacje, Moje usługi )
  • [Nowa funkcja] Użytkownik otrzymuje powiadomienie gdy, przedłuży/kupi usługę lub doładuje konto.
  • [Nowa funkcja] Zmiana hasła, dodatkowo pokazuje kiedy hasło zostało ostatnio zmienione.
  • [Nowa funkcja] Na stronie głównej, tam gdzie pokazywana jest ilość użytkowników itp, dodano łączny stan konta wszystkich zarejestrowanych osób, dodatkowo w panelu użytkownika w sekcji ogólne informacje pokazywany jest procentowy udział (zalogowanego użytkownika) portfela w tej kwocie.
  • [Nowa funkcja] Możliwość przeglądania kto polubił danego newsa poprzez kliknięcie w okienko reputacji, jak i wyłączenie tej opcji w panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> newsy ).
  • [Nowa funkcja] Przekazywanie środków z możliwością ustalenia kwoty jak i zaznaczenie czy administrator ma być powiadomiony i czy ta operacja ma zostać zapisana w moich logach. W panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> Panel użytkownika ) można wyłączyć tą opcje i ustalić maksymalną kwotę jaka może zostać przekazana.
  • [Nowa funkcja] Możliwość ustalenia w panelu administracyjnym (Konfiguracja strony -> newsy ) czy użytkownik który dodał newsa, może również oddać głos.
  • [Nowa funkcja] Możliwość ustalenia czy użytkownik niezalogowany ma możliwość przeglądania usług ( Konfiguracja strony -> usługi ), jest również opcja zaznaczenia usług które mają nie zostać wyświetlone niezalogowanemu użytkownikowi.
  • [Nowa funkcja] Stronnicowanie użytkowników w panelu administracyjnym z możliwością szybkiej zmiany ilości wyników na dodatek łatwa w obsłudze opcja do szukania.
  • [Nowa funkcja] Możliwość wyłączenia/włączenia przyznawania punktów reputacji ( Konfiguracja strony -> newsy ).
  • [Nowa funkcja] Możliwość zdefiniowana co ile można dodawać newsy ( Konfiguracja strony -> newsy ).
  • [Nowa funkcja] Statystyki sklepu, najczęściej kupowane usługi jak i najlepiej zarabiające usługi (czekam na więcej propozycji).
  • [Nowa funkcja] Podziękowania dla użytkownika który udostępnił płatność DotPay, została poprawiona i dodana do sklepu jak również CsSetti :)
  • [Nowa funkcja] Edycja górnego menu ( Konfiguracja strony -> Menu ) (usuwanie/dodawania/edytowanie) z możliwością zaznaczenia czy opcja ma być widoczna dla gościa,administratora czy zalogowanego użytkownika lub wszystko naraz.
  • [Nowa funkcja] Możliwość zdefiniowania 2 nowych tagów meta ( Konfiguracja strony -> Podstawowe ), keywords i description.
  • [Optymalizacja] Połączenie z konkretnym amxbansem nawiązywane jest tylko raz, co daje zauważalną poprawę szybkości ładowania strony przy większej ilości usług.
  • [Usunięto] Konfiguracje logowań informacji, dlaczego? pewnie wiele osób i tak z tego nie korzystało ponieważ chcą wiedzieć co się dzieje w sklepie.
  • [Naprawa] Jeśli ktoś ma na serwerze uruchomione magic_quotes_gpc miał problemy z edytorem html, teraz już takiego problemu nie ma.
  • [Naprawa] Po utworzeniu usługi poprawnie pokazywało dla jakich grup usługa jest dostępna i również poprawnie działało, ale podczas próby edycji domyślne grupy były błędnie zaznaczone.
  • [Zmiana] Wygląd konfiguracji strony został zmienione, mam nadzieje że teraz wygląda to lepiej.
  • [Zmiana] Lista usług uległa zmianie, teraz z menu wybieramy serwer i błyskawicznie pokazywane są usługi dla tego serwera, dodatkowo w menu obok serwer pokazywana jest dostępna ilość usług, w rzeczywistości daje nam to łatwość poruszania się jak i większą przestrzeń dla opisu Newsa.
  • [Zmiana] Portfel został przeniesiony z górnego menu do panelu użytkownika.
  • [Zmiana] Podczas logowania jeśli poda się poprawny login a błędne hasło i jeśli hasło zostało wcześniej zmienione wyświetli się czas modyfikacji hasła, lub jeśli nie zostało zmienione pojawi się komunikat o błędnych danych.
  • [Zmiana] Blokada prób zalogowania się ograniczona do x razy. Można ustalić w panelu administracyjnym ile razy można próbować się zalogować, czy konto na które ktoś próbuje wejść ma otrzymać powiadomienie o przekroczonej liczbie prób, dodatkowo można zdefiniować czy powiadomienie ma zostać również wysłane do panelu administracyjnego jak i ustalić czas blokady.

 

Update, aby wykonać update należy usunąć foldery application, system oraz media i wgrac wszystkie pliki z paczki z na serwer, i wejść na adres

twojastrona.pl/update.php

Załączony plik  update 1.2.0 - 1.3.0.rar   200,59 KB  1720 Ilość pobrań

 

Instalacja:

Załączony plik  Sklep Automatyczny 1.3.0.rar   203,29 KB  6252 Ilość pobrań

 

 

Jeśli miałby ktoś problem z rozpakowaniem owych plików, należy pobrać nowy WinRAR 5.

 

 

 

Jeśli chcesz dokonywać aktualizacji, musisz regularnie odwiedzać amxx.pl gdyż będą tylko 2 pliki

  • Instalacja sklepu.
  • Update z poprzedniej wersji do aktualnej.

 

 

 


  • +
  • -
  • 107


#645107 COD Rynek

Napisane przez MAGNET w 23.06.2014 23:17

COD Rynek

 

opis

 

Jest to modyfikacja, dzięki której gracze mogą swobodnie wystawiać perki na sprzedaż, bądź je kupować za $. Nie wymaga żadnych dodatkowych bibliotek, czy też plików. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu ;)

 

W razie ewentualnych problemów pisać pod spodem

Aktualizacje:
1.1 - dodanie możliwości usuwania perku z  rynku
1.2 - dodanie rynku z zarówno dolarami jak i monetami
1.3 - dodanie potwierdzenia zakupu perku, walory estetyczne

komendy

/rynek - otwiera menu główne rynku

instalacja

 

http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/

 

inne informacje

 

Dziękuję użytkownikowi 26975 za pomoc przy pluginie oraz w testach :ok:

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 26


#281144 Sklep za Monety

Napisane przez ELOS w 11.08.2011 10:19

Skoro już na forum udostępnili monety dam wam sklep zintegrowany z [CoD Nowy] System Monet - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Dołączona grafika
Sklep by MieTeK_ + Sklep by ELOS więc po wpisaniu /sklep mamy sklep za dolary i za pieniądze.
Resztę opisu oraz screny dodam potem.
Dołączona grafika
shop_ibuprofen "4000"
shop_fenacetyna "3000"
shop_tramal "6000");
shop_amfetamina "16000"
shop_lotto "16000"
shop_doswiadczenie "16000"
shop_ruletka "10000"
shop_ibuhp "10"
shop_fenhp "25"
shop_tramhp "50"
shop_gravity "0.50"
shop_expmin "25"
shop_expmax "250"

Dołączona grafika
Standardowa

Dołączona grafika
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>
#include <fun>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <codmod>

Ps. Myślę że niektóre moduły dałem zbędnie.

Dołączona grafika
Ostatnio wychodzi mi jak wychodzi staram się coś robić no ale czas mi nie dopisuje.
Gdy znajdę trochę więcej czasu dodam cvary za dolary, sklep dla vipa, i coś jeszcze.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 8


#280094 System Monet

Napisane przez A może sma? w 09.08.2011 12:26

Siema cwaniak.gif
Niby są, niby nie ma... W każdym bądź razie moje monety są lepsze, bo bez bugów cwaniak.gif (przynajmniej ja ich nie wykryłem tongue.gif)

testyq.png

Domyślna flaga VIPa: ADMIN_LEVEL_G

Domyślna flaga Komend Admina: ADMIN_IMMUNITY

Linijke, w której mają się wyświetlać dostosowujemy dodając/usuwając ^n tu:

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "^n^n^n^n^n^n^n[Monety: %i]", monety[id]);


testue.png

cod_coins_friendlyfire "0" // 0 - nie dodaje monet za TeamKill (zabicie swojego); 1 - dodaje monety za TeamKill (zabicie swojego)



cod_coins_kill "1"        // ilosc monet do dodania za zabojstwo

cod_coins_kill_vip "2"    // ilosc monet do dodania za zabojstwo dla vipa

cod_coins_kill_hs "3"     // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem

cod_coins_kill_hs_vip "6" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem dla vipa



cod_coins_planted "1"     // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby

cod_coins_planted_vip "2" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby dla vipa

cod_coins_defused "1"     // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby

cod_coins_defused_vip "2" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby dla vipa



cod_coins_rescue_hostage "1"     // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika

cod_coins_rescue_hostage_vip "2" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika dla vipa

cod_coins_kill_hostage "2"       // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika

cod_coins_kill_hostage_vip "1"   // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika dla vipa

cod_coins_minplayers "2" // ilosc graczy od ktorej nastepuje zliczanie monet

cod_savetype // korzysta z ustawien głównego CoDa



// by wylaczyc wiecej monet dla vipa ustawiamy cvar _vip tak samo jak jego odpowiednik dla zwyklego gracza

// by wylaczyc dostawanie monet za dana rzecz ustawiamy odpowiedni cvar na 0

testhm.png


Instalacja standardowa z wyjątkiem, że pluginy dopisujemy do plugins-codmod-systemmonet.ini

testkdr.png


cod_get_user_coins(id) // zwraca ilosc monet

cod_set_user_coins(id, wartosc) // ustawia ilosc monet

testpx.png
Komendy Admina:
testbs.png


cod_givecoins "nick" "ilosc" - dodaje "ilosc" do aktualnych monet gracza

cod_setcoins "nick" "ilosc" - ustawia "ilosc" jako aktualne monety gracza

testyi.png
System monet:

Wersja 1.1.1: Załączony plik  systemmonet.sma   8,19 KB  3210 Ilość pobrań
  systemmonet.amxx
Wersja 1.1.0: Załączony plik  systemmonet.sma   7,24 KB  1045 Ilość pobrań
  systemmonet.amxx
Wersja 1.0.8: Załączony plik  systemmonet.sma   7,08 KB  1988 Ilość pobrań
  systemmonet.amxx
Plik *.ini: Załączony plik  plugins-codmod-systemmonet.ini   84 bajtów  3180 Ilość pobrań


Komendy admina:
Wersja 1.0.2: Załączony plik  systemmonet_komendyadmina.sma   1,49 KB  2052 Ilość pobrań
  systemmonet_komendyadmina.amxx

Pluginy dodatkowe:
Sklepy:
ELOSa: [CoD Nowy] Sklep za Monety - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Mietka: [CoD Nowy] Sklep (monety i dolary) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Pozostałe:
Nagroda w postaci Monet Gh0sta: [CoD Nowy] Nagroda w postaci Monet [Questy Gh0st]
Sprzedawanie perków A moze sma?: [CoD Nowy] Sprzedawanie perków


  • +
  • -
  • 44


#497719 Skrypty do pisania klas

Napisane przez GoldenKill w 05.01.2013 10:04

Zamieszczę dobry poradnik na dodatkowe dmg


1. Przykładowa klasa


#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Dodatkowe dmg";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 13;
new const kondycja = 69;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 15;


public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}


2. Dopisz w modułach

#include <hamsandwich>


Pod ostatnią biblioteką dodaj:

#define DMG_BULLET (1<<1)


3. Dodaj przed public plugin_init()

new bool:ma_klase[33];


A do public cod_class_enabled dodaj

ma_klase[id] = true;


Powinno to wyglądać tak


public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}


Następnie do public cod_class_disabled dodaj

ma_klase[id] = false;


Powinno to wyglądać tak


public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}


Nasze sma powinno wyglądać tak


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Dodatkowe dmg";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 13;
new const kondycja = 69;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}


4.W public plugin_init() dodaj takie coś:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


Na sam koniec sma dodaj


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


5.Aby zmienić broń z której zadajemy obrażenia musimy zmienić
CSW_AK47

Na tą którą wy chcecie typu
CSW_M4A1


6. Aby zmniejszyć/zwiększyć dodatkowe dmg należy
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Zmienić na większe typu 20
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Zmienić na mniejsze typu 1
cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Albo jeśli chcemy to możemy dodać dodatkowe dmg +inteligencja (czyli czym wiecej inteligencji tym więcej dmg)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.1, idinflictor, damagebits);


A tak powinno wyglądać finalne sma które załacze też w załączniku


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Dodatkowe dmg";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 13;
new const kondycja = 69;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39662 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natyw&#243;w, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#679315 Prośba o 4 klasy m.in MasterYoda

Napisane przez EmiLowaTy w 31.12.2014 12:56

Wujaszek

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "(VIP)Wujaszek";
new const opis[]    = "AWP 1/1, widzi niewidzialnych 1/6 deagl, staty 150all";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 150;
new const kondycja  = 150;
new const inteligencja = 150;
new const wytrzymalosc = 150;
    
new const frakcja[] = "VIP 7.38";
    
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "EmiLowaTy");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
   
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[(VIP)Wujaszek] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
   
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
 
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,1) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
 
{
 
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
 
return;
 
 
 
if(!ma_klase[host])
 
return;
 
 
 
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
 
}

  • +
  • -
  • 1


#679161 Prośba o modyfikację klasy Rambo

Napisane przez EmiLowaTy w 30.12.2014 21:02

masz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#678976 Prośba o modyfikację klasy Rambo

Napisane przez EmiLowaTy w 30.12.2014 12:57

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
 
new bool:ma_klase[33];
        
new const nazwa[]   = "Rambo(Premium)";
new const opis[]    = "Widzi niewidzianych i ma eliminator rozrzutu.";
new const bronie    = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "EmiLowaTy");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1)
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
 
 
public PreThink(id)
{
    if(ma_klase[id])
        set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}
        
public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
    if(ma_klase[id])
        set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})   
}
 
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
 
{
 
if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
 
return;
 
 
 
if(!ma_klase[host])
 
return;
 
 
 
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
 
}
 

  • +
  • -
  • 1