register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
Z tego co widzę event jest globalny.
Idąc tym tropem:
Flagi do eventow: "a" - Global Event - wysylany do all graczy (mozliwy jest brak mozliwosci podpiecia id do eventu np. DeathMsg) "b" - Event sent to a single target - do konkretnego gracza (zwiazany z pojedynczym graczem - demage) "c" - Send only once when repeated to other players - tylko raz gdy jest powtarzany u innych graczy. "d" - Only if sent to a dead player - tylko u martwych graczy "e" - Only if sent to an alive player - tylko u zywych graczy ( przed wersja 1.80 jest bug, wiec i tak wypada sprawdzac is_user_alive(id) )
Funkcja DeathMsg() wywoływana jest jest więcej niż raz. Skoro testowałeś plugin musiało być minimum 2 graczy, więc funkcja została wywołana 2 razy.
2 * 80 dmg = ? I masz odpowiedź na swoje pytanie.
Rozwiązaniem twojego problemu może być zmiana DeathMsg na wydarzenie Hamsandwich.
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "twoja_funkcja", 1);
*Funkcja przenosi ze sobą parametr ID.
public twoja_funkcja(id) { // kod }