Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

LulzSec. - zdjęcie

LulzSec.

Rejestracja: 06.10.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.10.2016 21:13
-----

#727737 Problem z "cod_inflict_damage", nie działa DMG+INT w klasie, wybuch z...

Napisane przez Master Yoga w 28.06.2016 15:01

Spoiler

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");

Z tego co widzę event jest globalny.
Idąc tym tropem:

Flagi do eventow:
	
        "a" - Global Event - wysylany do all graczy (mozliwy jest brak mozliwosci podpiecia id do eventu np. DeathMsg)
	"b" - Event sent to a single target - do konkretnego gracza (zwiazany z pojedynczym graczem - demage)
	"c" - Send only once when repeated to other players - tylko raz gdy jest powtarzany u innych graczy.
	"d" - Only if sent to a dead player - tylko u martwych graczy
	"e" - Only if sent to an alive player - tylko u zywych graczy ( przed wersja 1.80 jest bug, wiec i tak wypada sprawdzac is_user_alive(id) )

Funkcja DeathMsg() wywoływana jest jest więcej niż raz. Skoro testowałeś plugin musiało być minimum 2 graczy, więc funkcja została wywołana 2 razy.
2 * 80 dmg = ? I masz odpowiedź na swoje pytanie.
 
Rozwiązaniem twojego problemu może być zmiana DeathMsg na wydarzenie Hamsandwich.

RegisterHam(Ham_Killed, "player", "twoja_funkcja", 1);

*Funkcja przenosi ze sobą parametr ID.

public twoja_funkcja(id)
{
      // kod

}

  • +
  • -
  • 3


#712448 [ZABAWA]Ognisty Podmuch

Napisane przez Misiaczek ;c w 27.09.2015 22:29

Po co to nam w kodzie?:
 

Spoiler



Spoiler



Spoiler



Spoiler



Jak to wygląda?:
Spoiler



Spoiler



Spoiler



Spoiler


 
Co do wyglądu tych 4 publick'ów wyżej, proszę kosmetyczne poprawki
Spoiler

  • +
  • -
  • 3


#711241 Blokada Wyswietlania Informacji co Runde!

Napisane przez Linux' w 01.09.2015 10:46

Ten task jest kompletnie bezsensowny.

public nowa_runda()
{
	for(new i=1; i<=32; i++)
	{
		if(is_user_alive(i))
		{
			if(cs_get_user_money(i) >= 16000)
			{
				cod_set_user_coins(i, cod_get_user_coins(i)+10)
				cs_set_user_money(i, cs_get_user_money(i)-16000)
				ColorChat(i, NORMAL, "[^x03 Call Of Duty^x01 ] Twoje^x04 16000$^x01 zostaly zamienione na^x04 10 Monet!")
			}
		}
	}
}


 


  • +
  • -
  • 2


#706612 Brak Informacji o Najlepych 3 Graczach.

Napisane przez Linux' w 17.07.2015 15:23

A ja wiem dlaczego, funkcja nie zostaja nigdzie zarejestrowana. Dodaj do plugin_init()

register_message(SVC_INTERMISSION, "Message_Intermission");

  • +
  • -
  • 1


#696879 #3 HIT 2015! RS ELECTRO HOUSE (MIX) w RoundSoundy

Napisane przez XXL w 10.04.2015 23:55

#1 http://amxx.pl/topic...ctro-house-mix/

#2 http://amxx.pl/topic...5-2-roundsound/

#3 Kolejna dawka dobrej muzyki

 

  • Ilość kawałków : 15
  • Typ dźwięku : MP3
  • Długość utworów : 15 - 20 sekund 

Tytuły:

 

1. - Tiësto & KSHMR feat. VASSY - Secrets (Original Mix)

2. - BBX - Rock Me Out (Discotheque Style Club Mix)
3. - Borgeous & David Solano - Big Bang (2015 Life In Color Anthem)
4. - Dirty Rush & Gregor Es - Pressure (twoloud Edit)
5. - MOTi - Lion (In My Head) [Original Mix] 
6. - Laidback Luke & Dimitri Vegas & Like Mike - MORE (Blasterjaxx Remix)
7. - Rocco & Cc.K feat. Alvin Garrett - Nothing left but Love
8. - Shaggy feat. Mohombi, Faydee & Costi - Habibi (Funkwell vs Dance Attack Bootleg)
9. - Tove Lo vs. The Chainsmokers - Habits (Stay High) (Osen Remix) [EDM]
10. - James Newton Howard - The Hanging Tree (Mike Candys Bootleg Remix)
11. - KSHMR - Spook (Working Title) [Preview]
12. - A&G, Northmark feat. Gabrielle Ross - Run With Me (Club Mix)
13. - Nightcore L´amour Toujours
14. - DJ Smash feat. Seri - Goodbye My Love
15. - Wiz Khalifa & Iggy Azalea – Go Hard or Go Home [Furious 7 Soundtrack]
 
 
Odsłuch:
 
 
Download:

  • +
  • -
  • 4


#698121 Error native "get_user_attacker" Bullied Damage!

Napisane przez Rivit w 20.04.2015 16:47

    if(g_enabled)

->

    if(g_enabled && is_user_connected(id))

  • +
  • -
  • 1


#697611 Error native "pev | engfunc" i inne (Spadochron)

Napisane przez Rivit w 16.04.2015 14:10

Jestem idiota ostatnio,

pev_valid(iEnt))

Usuń nawias zamykający jeden
  • +
  • -
  • 2


#697546 Error native "pev | engfunc" i inne (Spadochron)

Napisane przez Rivit w 15.04.2015 20:14

W tym .sma co dałem jako pierwsze zamień to:
if( pev(iEnt, pev_sequence) == deploy ) {
Na to:
if( pev_valid(iEnt)) && pev(iEnt, pev_sequence) == deploy ) {

  • +
  • -
  • 2


#697434 Error native "pev | engfunc" i inne (Spadochron)

Napisane przez Rivit w 14.04.2015 18:42

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#695789 Error native "set_pev" - Czapki!

Napisane przez d0naciak w 05.04.2015 10:11

Zostało zmienione, użyłem pev_valid


  • +
  • -
  • 1


#695742 Error native "set_pev" - Czapki!

Napisane przez d0naciak w 04.04.2015 22:34

public Set_Hat(player, imodelnum, targeter, const nazwa[])
{
    new name[32];
    get_user_name(player, name, 31);
    if(imodelnum == 0)
    {
        if(g_HatEnt[player] > 0)
        {
            if(pev_valid(g_HatEnt[player]))
            {
                engfunc(EngFunc_RemoveEntity,g_HatEnt[player]);
                g_HatEnt[player] = -1;
            }
        }
        if(targeter != 0)
        ColorChat(targeter, NORMAL, "[^x04%s^x01] Czapka zostala ci usunieta",PLUG_TAG);
    }
    else
    {
        if(!pev_valid(g_HatEnt[player]))
        {
            g_HatEnt[player] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
            if(g_HatEnt[player] > 0)
            {
                set_pev(g_HatEnt[player], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
                set_pev(g_HatEnt[player], pev_aiment, player);
                set_pev(g_HatEnt[player], pev_rendermode,     kRenderNormal);
                engfunc(EngFunc_SetModel, g_HatEnt[player], sciezka);
                set_pev(g_HatEnt[player], pev_body, imodelnum);
            }
        }
        else
        set_pev(g_HatEnt[player], pev_body, imodelnum);
        if (targeter != 0)
        ColorChat(targeter, NORMAL, "[^x04%s^x01] Ustawiles sobie czapke: ^x04%s",PLUG_TAG,nazwa);
    }
}

  • +
  • -
  • 1


#696953 Error native "pev | engfunc" i inne (Spadochron)

Napisane przez Rivit w 11.04.2015 15:16

Sprawdź.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#695416 Paczka Jailbreak (dotychczas unikatowa).

Napisane przez Wielkie Jol w 03.04.2015 11:33

Scriptingiem sie interesujesz powiadasz? Przecież wszystko co tutaj jest nie ma ani grama Twojego wkładu xD. Zresztą samo udostępnienie tej paczki dużo nie da tutaj znajdującym się użytkownikom bo trochę jest do konfiguracji z poziomu użytkownika.


  • +
  • -
  • 7


#689042 [CYPIS] - Godzina otwarcia cel

Napisane przez Wielkie Jol w 17.02.2015 17:58

Dobry,

 

Prosty dodatek, a urozmaicający rozgrywkę. Co on nam da? A to, że przy każdym otworzeniu cel zostanie na czacie wyświetlona godzina ich otworzenia.

(godzina - aktualna godzina).

Zmiany dokonujemy w jail_api_jailbreak.sma

Oczywiście można zrobić z tego oddzielny plugin.

 

Znajdujemy funkcję public OtworzCele()

 

I podmieniamy ją na następującą.

To wszystko :)

Screena nie dam, bo nie jestem w stanie zrobić. Wymagany moduł ColorChat.

public OtworzCele(){
	for(new i=0; i<sizeof(g_Buttons); i++)
	{
		if(!pev_valid(g_Buttons[i]) || !g_Buttons[i])
			continue;
                ExecuteHam(Ham_Use, g_Buttons[i], 0, 0, 2, 1.0);
	}
        new Time[9]
        get_time("%H:%M:%S",Time,8)
        ColorChat(0, GREEN, "[WIEZIENIE]^x01 Cele zostaly^x03 otwarte^x01 o godzinie^x03 %s", Time);
}

  • +
  • -
  • 3


#682987 [ROZWIĄZANE] Odpornosc na HS!

Napisane przez NieWiemMamMac@ w 15.01.2015 14:36

Include:

#include <fakemeta>

plugin_init:

register_forward(FM_TraceLine, "TraceLine");

I na koniec:

public TraceLine(Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace)
{
    if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) != HIT_HEAD)    
    return FMRES_IGNORED;
    
    new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
    
    if(!is_user_connected(iHit))    
    return FMRES_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[iHit])
    return FMRES_IGNORED;
    
    set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);
    
    return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1