Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

LulzSec. - zdjęcie

LulzSec.

Rejestracja: 06.10.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.10.2016 21:13
-----

Moje tematy

Problem z "cod_inflict_damage", nie działa DMG+INT w klasie, wybuch zabija od r...

23.06.2016 12:31

Mam problem z klasą a mianowicie:

Klasa ma wybuch po śmierci dmg+int, niestety ale wybuch zabija od razu i nie działa to dmg+int.

 

W klasie jest:

cod_inflict_damage(id, pid, 80.0, 0.1);

Dodam, że klasa nie ma nic dodane w inta i zabija mając 0 w statystyke

 

.sma klasy:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>

new ma_klase[33];
new sprite_blast, sprite_white;

new const nazwa[] = "Kamikadze";
new const opis[] = "Wybucha po smierci zadajac 80(+intelgencja) obrazen";
new const bronie    = (1<<CSW_GALIL);
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "`izcoN");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}

public plugin_precache()
{
	sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}

public DeathMsg()
{
	new id = read_data(2);
	if(!ma_klase[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new Float:fOrigin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<=2;i++)
		iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();
	
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + 200 );
	write_coord( iOrigin[2] + 200 );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 );
	write_byte( 0 );
	write_byte( 10 );
	write_byte( 10 );
	write_byte( 255 );
	write_byte( 255 );
	write_byte( 100 );
	write_byte( 100 );
	write_byte( 128 );
	write_byte( 0 );
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32);
	
	for (new i=0; i <=numfound; i++)
	{	
		new pid = entlist[i];

		if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
			cod_inflict_damage(id, pid, 80.0, 0.1);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
};
		
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid))
			continue;
		cod_inflict_damage(id, pid, 80.0, 0.1);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Jakieś propozycje jak to naprawic? Z góry dziękuje :)

Error (native "cod_get_user_coins") oraz GetCoins!

17.06.2016 17:15

Od jakiegoś czasu wyskakują mi takie oto errory:

L 06/17/2016 - 10:20:15: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "systemmonet.amxx")
L 06/17/2016 - 10:20:15: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 06/17/2016 - 10:20:15: [AMXX]    [0] systemmonet.sma::GetCoins (line 254)
L 06/17/2016 - 10:20:15: Unhandled dynamic native error
L 06/17/2016 - 10:20:15: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codperk_BiednyCygan.amxx")
L 06/17/2016 - 10:20:15: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cod_get_user_coins")
L 06/17/2016 - 10:20:15: [AMXX]    [0] codperk_BiednyCygan.sma::eathMsg (line 56) 

Linia 254: Error GetCoins

public GetCoins(id)
	return player_coins[id];

Linia 56: Error eathMsg (native "cod_get_user_coins")

public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
 
	if(!is_user_connected(killer))
		return;
 
	if(!ma_perk[killer])
		return;
 
	if(random(3))
		return;
 
	if(!(monety_ofiary[killer] = cod_get_user_coins(victim)))  // tu jest błąd linia 56
		return;
 
	ofiara[killer] = victim;
 
	Kradziez(killer);
}

Wiecie jak to naprawić? Z góry dziękuje za pomoc i oczywiście plusy dla pomocnych :)

 

Asysty - error native "set_user_frags" + nie dziala informacja o asyście!

04.05.2016 14:20

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <ColorChat>

#define VERSION "0.1"

#define MAX 32
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= MAX && is_user_connected(%1))

new g_bAsysta[MAX+1][MAX+1];

public plugin_init() {
    register_plugin("Dodatkowy Exp", VERSION, "DarkGL")
    
    register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a");
    register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0")
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwDamage", 1);
}

public newRound()
{
    for(new i = 0;i <= MAX;i++){
        for(new j = 0;j <= MAX;j++)
            g_bAsysta[i][j] = 0;
    }
}

public client_connect(id){
    for(new j = 0;j <= MAX;j++)    g_bAsysta[id][j] = 0;
}

public fwDamage(iVictim, iInflicter, iAttacker, Float:fDamage, iBitDamage){
    if( (IsPlayer(iAttacker) && IsPlayer(iVictim)) && get_user_team(iVictim) != get_user_team(iAttacker) && iVictim != iAttacker)
        g_bAsysta[iAttacker][iVictim] += floatround(fDamage);
    
    return HAM_IGNORED;
}

public eventDeath(){
    new iKiller = read_data(1);
    new iVictim = read_data(2);
    
    if(IsPlayer(iKiller) && IsPlayer(iVictim) && iKiller != iVictim)
    {
        new sName[32];
        get_user_name(iVictim, sName, sizeof sName - 1);
        
        for(new i = 0 ; i <= MAX; i ++){
            if(is_user_connected(i) || i == iKiller)    continue;
            
            if(g_bAsysta[i][iVictim] >= 50){        
                
                ColorChat(i, GREEN, "[*]^x01 Asystowales w zabiciu gracza^x04 %s^x01 (^x03 + 1 Frag^x01 )", sName);
                
                set_user_frags(i, get_user_frags(i)+1)
            }
            
            g_bAsysta[i][iVictim] = false;
        }
    }
}

Co zostało zmienione?

if(i == iKiller)    continue;

Na:

if(is_user_connected(i) || i == iKiller)    continue;

I została dodana informacja na say o asyście..

 

Dlaczego nie działają poprawnie? Wie ktoś?

 

 

 

Asysty - error native "set_user_frags" + nie dziala informacja o asyście! +

04.05.2016 14:16


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <ColorChat>

#define VERSION "0.1"

#define MAX 32
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= MAX && is_user_connected(%1))

new g_bAsysta[MAX+1][MAX+1];

public plugin_init() {
    register_plugin("Dodatkowy Exp", VERSION, "DarkGL")
    
    register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a");
    register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0")
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwDamage", 1);
}

public newRound()
{
    for(new i = 0;i <= MAX;i++){
        for(new j = 0;j <= MAX;j++)
            g_bAsysta[i][j] = 0;
    }
}

public client_connect(id){
    for(new j = 0;j <= MAX;j++)    g_bAsysta[id][j] = 0;
}

public fwDamage(iVictim, iInflicter, iAttacker, Float:fDamage, iBitDamage){
    if( (IsPlayer(iAttacker) && IsPlayer(iVictim)) && get_user_team(iVictim) != get_user_team(iAttacker) && iVictim != iAttacker)
        g_bAsysta[iAttacker][iVictim] += floatround(fDamage);
    
    return HAM_IGNORED;
}

public eventDeath(){
    new iKiller = read_data(1);
    new iVictim = read_data(2);
    
    if(IsPlayer(iKiller) && IsPlayer(iVictim) && iKiller != iVictim)
    {
        new sName[32];
        get_user_name(iVictim, sName, sizeof sName - 1);
        
        for(new i = 0 ; i <= MAX; i ++){
            if(is_user_connected(i) || i == iKiller)    continue;
            
            if(g_bAsysta[i][iVictim] >= 50){        
                
                ColorChat(i, GREEN, "[*]^x01 Asystowales w zabiciu gracza^x04 %s^x01 (^x03 + 1 Frag^x01 )", sName);
                
                set_user_frags(i, get_user_frags(i)+1)
            }
            
            g_bAsysta[i][iVictim] = false;
        }
    }
}

Do usunięcia, przepraszam za kłopot.

AMXBans nie banuje | Przy robieniu screenow banuje!

18.09.2015 12:52

Mam problem od pewnego czasu nie moge nikogo zbanować. Generalnie problem polega na tym, że jeżeli chce kogoś zbanować na 5 minut/ban na zawsze z powodem np "Lagi" to nie zbanuje.

 

Logi gdy daje bana:

L 09/18/2015 - 13:45:39: [amxbans_main.amxx] [AMXBans] Zapytanie nie powiodlo sie!
L 09/18/2015 - 13:45:39: [amxbans_main.amxx] [AMXBans] Blad zapytania , Miejsce: 8
L 09/18/2015 - 13:45:39: [amxbans_main.amxx] [AMXBans] Wiadomosc: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'a! ^ 1s1k.pl (de_nuke)','80.72.33.58:27060',0)' at line 1 (1064)

Dodam, że gdy robie graczowi screeny, gracz dostaje normalnie bana i wyrzuca go z serwera.

A więc problem polega na tym, że danie bana z powodem nie działa dlaczego?

Zmieniałem wersje AMXBans'a na 1.6 ale nic to nie dało. Akutalna wersja Bansa to 1.5 Stable.

 

Proszę o pomoc.