Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Error native "set_pev" - Czapki!


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 LulzSec.

    Nie, nie wiem, ani on nie wie, nie pomoge !

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:242
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 04.04.2015 21:50

Mam problem z errorami a mianowicie:

L 04/04/2015 - 20:18:37: [FAKEMETA] Invalid entity
L 04/04/2015 - 20:18:37: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "czapki.amxx")
L 04/04/2015 - 20:18:37: [AMXX] Run time error 10: native error (native "set_pev")
L 04/04/2015 - 20:18:37: [AMXX]    [0] czapki.sma::Set_Hat (line 119)
L 04/04/2015 - 20:18:37: [AMXX]    [1] czapki.sma::menu_handler (line 83)

Moduły mam odblokowanie.

 

Linia 119:

set_pev(g_HatEnt[player], pev_body, imodelnum);

Linia 83: 

Set_Hat(id, item, id, iName);

Macie pomysły?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

- Only DD2 | Asysty ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

- 4 Maps | Skiny | Asysty ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

- Cod Mod 401 LvL ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

 

Zapraszam na CSowicze.pl


#2 ParadisO

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 128
Zaawansowany

  • Postów:689
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 04.04.2015 22:11

U mnie kompiluje się normalnie, na stronie także.


  • +
  • -
  • 0

#3 LulzSec.

    Nie, nie wiem, ani on nie wie, nie pomoge !

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:242
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 04.04.2015 22:31

U mnie kompiluje się normalnie, na stronie także.

 

Heh, nie zrozumiałeś czy co?

Chodzi mi o logi/errory które pojawiają się na serwerze.


  • +
  • -
  • 0

- Only DD2 | Asysty ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

- 4 Maps | Skiny | Asysty ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

- Cod Mod 401 LvL ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

 

Zapraszam na CSowicze.pl


#4 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 04.04.2015 22:34

public Set_Hat(player, imodelnum, targeter, const nazwa[])
{
    new name[32];
    get_user_name(player, name, 31);
    if(imodelnum == 0)
    {
        if(g_HatEnt[player] > 0)
        {
            if(pev_valid(g_HatEnt[player]))
            {
                engfunc(EngFunc_RemoveEntity,g_HatEnt[player]);
                g_HatEnt[player] = -1;
            }
        }
        if(targeter != 0)
        ColorChat(targeter, NORMAL, "[^x04%s^x01] Czapka zostala ci usunieta",PLUG_TAG);
    }
    else
    {
        if(!pev_valid(g_HatEnt[player]))
        {
            g_HatEnt[player] = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "info_target"));
            if(g_HatEnt[player] > 0)
            {
                set_pev(g_HatEnt[player], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW);
                set_pev(g_HatEnt[player], pev_aiment, player);
                set_pev(g_HatEnt[player], pev_rendermode,     kRenderNormal);
                engfunc(EngFunc_SetModel, g_HatEnt[player], sciezka);
                set_pev(g_HatEnt[player], pev_body, imodelnum);
            }
        }
        else
        set_pev(g_HatEnt[player], pev_body, imodelnum);
        if (targeter != 0)
        ColorChat(targeter, NORMAL, "[^x04%s^x01] Ustawiles sobie czapke: ^x04%s",PLUG_TAG,nazwa);
    }
}

  • +
  • -
  • 1

#5 LulzSec.

    Nie, nie wiem, ani on nie wie, nie pomoge !

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:242
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 04.04.2015 22:38

UP czy coś tutaj zostało zmienione bo nie widze?


  • +
  • -
  • 0

- Only DD2 | Asysty ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

- 4 Maps | Skiny | Asysty ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

- Cod Mod 401 LvL ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

 

Zapraszam na CSowicze.pl


#6 donaciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 892
Czempion

  • Postów:2067
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 05.04.2015 10:11

Zostało zmienione, użyłem pev_valid


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych