Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Error native "pev | engfunc" i inne (Spadochron)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 LulzSec.

    Nie, nie wiem, ani on nie wie, nie pomoge !

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:242
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 11.04.2015 09:48

Witam, mam duzy problem z spadochronem na serwerze. Spamuje dużą ilością errorów.



L 04/10/2015 - 21:09:09: [FAKEMETA] Invalid entity
L 04/10/2015 - 21:09:09: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "parachute.amxx")
L 04/10/2015 - 21:09:09: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 04/10/2015 - 21:09:09: [AMXX]    [0] parachute_2862520.sma::fw_Start (line 151)
L 04/10/2015 - 21:09:10: [FAKEMETA] Invalid entity
L 04/10/2015 - 21:09:10: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "parachute.amxx")
L 04/10/2015 - 21:09:10: [AMXX] Run time error 10: native error (native "engfunc")
L 04/10/2015 - 21:09:10: [AMXX]    [0] parachute_2862520.sma::RemoveUserParachute (line 92)
L 04/10/2015 - 21:09:10: [AMXX]    [1] parachute_2862520.sma::Ham_CBasePlayer_Killed_Post (line 73)

Error Linia 151:



		if( pev(iEnt, pev_sequence) != detach ) {

Error Linia 92:



	engfunc(EngFunc_RemoveEntity, iEnt)

Error Linia 73:



RemoveUserParachute(id, iEnt)

Proszę o pomoc.

Załączone pliki


Użytkownik consoN edytował ten post 11.04.2015 09:56

  • +
  • -
  • 0

- Only DD2 | Asysty ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

- 4 Maps | Skiny | Asysty ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

- Cod Mod 401 LvL ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

 

Zapraszam na CSowicze.pl


#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 11.04.2015 15:16

Sprawdź.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

#3 LulzSec.

    Nie, nie wiem, ani on nie wie, nie pomoge !

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:242
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 14.04.2015 17:55

Nowe logi:

L 04/14/2015 - 11:35:28: [FAKEMETA] Invalid entity
L 04/14/2015 - 11:35:28: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "parachute.amxx")
L 04/14/2015 - 11:35:28: [AMXX] Run time error 10: native error (native "pev")
L 04/14/2015 - 11:35:28: [AMXX]    [0] parachute_2864428.sma::fw_Start (line 192)

Linijka 192:

			if( pev(iEnt, pev_sequence) == deploy ) {

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

- Only DD2 | Asysty ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

- 4 Maps | Skiny | Asysty ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

- Cod Mod 401 LvL ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

 

Zapraszam na CSowicze.pl


#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 14.04.2015 18:42

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

#5 LulzSec.

    Nie, nie wiem, ani on nie wie, nie pomoge !

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:242
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 14.04.2015 19:36

Sprawdź

 

Teraz nie działa spadochron. 


  • +
  • -
  • 0

- Only DD2 | Asysty ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

- 4 Maps | Skiny | Asysty ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

- Cod Mod 401 LvL ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

 

Zapraszam na CSowicze.pl


#6 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 15.04.2015 20:14

W tym .sma co dałem jako pierwsze zamień to:
if( pev(iEnt, pev_sequence) == deploy ) {
Na to:
if( pev_valid(iEnt)) && pev(iEnt, pev_sequence) == deploy ) {

  • +
  • -
  • 2

#7 LulzSec.

    Nie, nie wiem, ani on nie wie, nie pomoge !

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:242
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 16.04.2015 10:17

W tym .sma co dałem jako pierwsze zamień to:

if( pev(iEnt, pev_sequence) == deploy ) {
Na to:
if( pev_valid(iEnt)) && pev(iEnt, pev_sequence) == deploy ) {

 

 

Errory przy kompilacji:

parachute.sma(192) : error 029: invalid expression, assumed zero
parachute.sma(192) : error 001: expected token: ";", but found ")"
parachute.sma(192) : error 029: invalid expression, assumed zero
parachute.sma(192) : fatal error 107: too many error messages on one line

  • +
  • -
  • 0

- Only DD2 | Asysty ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

- 4 Maps | Skiny | Asysty ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

- Cod Mod 401 LvL ! b_350_20_F7FBFC_F7FBFC_000000_F7FBFC.png

 

Zapraszam na CSowicze.pl


#8 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 16.04.2015 14:10

Jestem idiota ostatnio,

pev_valid(iEnt))

Usuń nawias zamykający jeden
  • +
  • -
  • 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych