Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KrwioPijca - zdjęcie

KrwioPijca

Rejestracja: 14.07.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.02.2024 09:30
-----

#732267 [KOSZ] Problem z Kompilacją

Napisane przez KrwioPijca w 08.11.2016 23:59

Proszę bardzo :)

http://www64.zippysh...50wQk/file.html


  • +
  • -
  • 1


#732175 Poszukuje paczki

Napisane przez KrwioPijca w 05.11.2016 16:58

2. Możesz na spawnie graczy z ta klasa wykonywac podana komenda przez client_cmd(id,"nst_buy_mywpn_m4a4") by kasy nie ubywało to możesz im też za pomocą odpowiedniej komendy pobrac i ustawic odpowiednia kwote


  • +
  • -
  • 1


#732158 Uruchamianie pluginu po wejściu na serwer

Napisane przez KrwioPijca w 05.11.2016 11:16

Dzieje się tak ponieważ gracze non steam mają zabezpieczenia przed takimi komendami, by je obejść musiałbyś poszukać na internecie.


  • +
  • -
  • 1


#732157 Automatyczna komenda /menu

Napisane przez KrwioPijca w 05.11.2016 11:09

Nie wiem czy w ogóle coś takiego jest, więc napisałem go na szybko

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "KrwioPijca"

public plugin_init() 
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
public client_connect(id)
	set_task(10.0,"komenda",id)
public komenda(id)
	client_cmd(id,"say /menu")

  • +
  • -
  • 1


#731811 Łączenie 2 baz danych w 1

Napisane przez KrwioPijca w 24.10.2016 08:39

Napisz GG


  • +
  • -
  • 1


#730410 sklep SMS na serwer 1.6

Napisane przez KrwioPijca w 04.09.2016 14:24

Sprawdź czy apikey wpisałeś poprawnie i jak dalej będzie źle to wrzuć. Usunąłem tylko licke z swojej paczki a takie problemy powychodziły.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#730390 sklep SMS na serwer 1.6

Napisane przez KrwioPijca w 03.09.2016 22:38

Pomyłkowo została jedna linijka kodu która odpowiadała za pokazanie w menu opcji doładowania. Proszę o podmianę i usunięcie tego postu 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#730264 sklep SMS na serwer 1.6

Napisane przez KrwioPijca w 31.08.2016 11:57

Witam mam do przedstawienia wam mój własny autorski sklep sms na serwer CS 1.6 który już nie jest mi potrzebny i oddaje go w dobre ręce. Już nie będzie trzeba płacić by na serwerze była możliwość kupienia wybranej usługi. Sklep obsługuju usługi dodawane komendą RCON jak i dodawane stałe uprawnienia za pomocą bazy SQL

 

Komendy użytkowe są w praktyce dwie, jedna dla admina i druga dla zwykłego gracza. W praktyce są dodane różne nazwy komend dla gracza do tej samej akcji by praktycznie nie było znaczenia co napiszą i tak uda im się wejść w menu sklepu.

/sklepsms /sms /sklep-sms /smsy /sklepik - Wszystkie te komendy działają tak samo i otwierają menu sklepu
amx_sklep_kasa <cel> <kasa> - Komenda dodająca saldo do portfela danego gracza, by jej użyc potrzeba mieć flage RCON

Sklep posiada dosłownie kilka cvarów które są w pełni zrozumiałe dla każdego.

/////////////////////////////////////////////
/// Konfiguracja Sklepu SMS by KrwioPijca ///
/////////////////////////////////////////////

sklep_strona "" // Adres strony www  np. amxx.pl
sklep_podstrona "" // Adres podstron www np. sklep/sklep.php

sklep_host "dowolny adres url"
sklep_user "uzytkownik bazy"
sklep_pass "haslo uzytkownika"
sklep_db "nazwa bazy danych"
sklep_table "sklep_by_KrwioPijca"

sklep_zapis "0" // 0-Nick 1-Authid 

sklep_api "cssetti" // Api sklepu 1s1k/zabijaka/cssetti/pukawka/mintshost/simpay/hostplay
sklep_api_key_1s1k "" // Api 1S1K
sklep_api_key_zabijaka "" // Api Zabijaka
sklep_api_key_cssetti "" // Api cssetti
sklep_api_key_pukawka "" // Api pukawka
sklep_api_key_mintshost "" // Api mintshost
sklep_api_tresc_simpay "" // Tresc SMS SimPay
sklep_api_key_simpay1 "" // Api key (krotszy)
sklep_api_key_simpay2 "" // Api Key (dluzszy)
sklep_api_key_simpay3 "" // ID Uslugi
sklep_api_tresc_microsms   "" // Tresc SMS
sklep_api_key_microsms1 "" // User ID
sklep_api_key_microsms2 "" // ID uslugi
sklep_api_key_hostplay "" // ID konta

Instalacja sklepu jest banalnie prosta i można zrobić ją kilku krokach.

Instalacja sklepu
1. By plugin zaczal dzialac trzeba wrzucic cala zawartosc do 
cstrike/addons/amxmodx
2. Wrzucić pliki od strony na hosting z obsluga curl
3. Wpisać odpowiedni adres strony do cvaru sklep_strona, a do cvaru sklep_podstrona proszę wpisać adres 
według podanego przykładu w cvarach
4. Należy wpisać odpowiednie hasła do pliku configs/krwiopijca/sklep.cfg
Dokladnie w tych cvarach
sklep_host "dowolny adres url"
sklep_user "uzytkownik bazy"
sklep_pass "haslo uzytkownika"
sklep_db "nazwa bazy danych"
sklep_table "nazwa tabeli do sklepu"
3. Dorobic uslugi wedlug 2 podanych typow (RCON i SQL)
Cieszyc sie automatycznym sklepem bez wychodzenia z CS
5. Zmienić api na swoje

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#726993 [CS 1.6 GO MOD] Idealna modyfikacja czy wielka ściema?

Napisane przez KrwioPijca w 06.06.2016 16:21

Linux żadne dane nie zostały skradzione nic na nich nie było robione (bo wystąpił błąd którego przed aktualizacja nie widziałem)

 

Boziak zostało wszysko zmienione jak wiadomo człowiek uczy się na błędach tak było jest i będzie. Jak są wzloty to też są upadki. Tylko kto nic nie robi nie popełnia błędów. Uczę się wszystkiego sam nie mam "mentora", więc nie ma mi kto zwrócić uwagi dla niektórych "oczywiste" rzeczy.

Powiadałeś o CS:GO Modzie tylko natywy zapomniałeś o cvarach i forwardach? 

Jest część podobna bo jak mam nazwać inaczej cvar csgo_skiny_ak47 , a raczej po co jest tak zrobione by każdy się umiał nawet domyśleć bez czytania instrukcji o co z danym cvarem chodzi. Po co miałem utrudniać zmyślnymi nazwami cvarów?

 

Nawet gdy ci się udało wejść do licencji nie mogłeś NIC zrobić, bo MySQL ci błąd wywalał przez uprawnienia użytkownika jedynie do select'u

 

Obecnie strona, a raczej cała baza (wszystkie informacje na temat użytkownika) są zaszyfrowane, a hasło zahashowane.

Panel do logowania jak i inne formularze są w pełni zabezpieczone i takiej powtórki nie będzie.

 


  • +
  • -
  • -1


#719987 [KOSZ] Paczka Sklep SMS

Napisane przez KrwioPijca w 07.02.2016 13:37

Jest to paczka która dodaje sklep SMS (mojego autorstwa) na serwer który obsługuje najpopularniejsze serwisy.
Paczka ma reklamy, lecz jest to będzie jedyny dostępny darmowy skrypt od sklepu sms z poziomu CS 1.6.
Sklep dodaje pełny wachlarz opcji gdyż to właśnie każdy sam może dorobić własne menu z podkategoriami, przez co skrypt jest w pełni edytowalny.
Sklep obsługuje komendy RCON jak i funkcje czasowe które dodaje do bazy SQL np. konto VIP
Skrypt też sam tworzy bazę danych pod usługi których w tej wersji może być do 20 z zapisem SQL.
Sklep także zapisuje logi i pełną wartość jaką dana osoba wpłaciła kwotę na serwer
Dostępne serwisy sms to:
 
1s1k
simpay
zabijaka
cssetti
pukawka
mintshost
microsms
hostplay
 
Cvary od silnika sklepu SMS.
 

/////////////////////////////////////////////
/// Konfiguracja Sklepu SMS by KrwioPijca ///
/////////////////////////////////////////////

sklep_free      "1" 	// Jesli masz licencje ustaw na 0

sklep_host	""	// Host bazy
sklep_user	""	// Uzytkownik bazy
sklep_pass	""	// Haslo uzytkownika
sklep_db	""	// Baza 
sklep_table	"sklep_by_KrwioPijca"

sklep_zapis		"0"	// 0-Nick 1-Authid (Lepiej nie zmieniać po włączeniu skryptu)
sklep_zabezpieczenie 	""	// 1-Licencja na serwer	0-Licencja na sieć	
sklep_siec		""	// Nazwa przy licencji na sieć

sklep_api	"cssetti"	// Api sklepu 1s1k/zabijaka/cssetti/pukawka/mintshost/simpay/hostplay

sklep_api_key_1s1k		""	// Api 1S1K
sklep_api_key_zabijaka		""	// Api Zabijaka
sklep_api_key_cssetti		""      // Api cssetti
sklep_api_key_pukawka		""	// Api pukawka
sklep_api_key_mintshost		""	// Api mintshost
sklep_api_tresc_simpay		""	// Tresc SMS SimPay
sklep_api_key_simpay1		""	// Api key (krotszy)
sklep_api_key_simpay2		""	// Api Key (dluzszy)
sklep_api_key_simpay3		""	// Api key (krotszy)
sklep_api_tresc_microsms	""	// Tresc SMS
sklep_api_key_microsms1		""	// User ID
sklep_api_key_microsms2		""	// ID uslugi
sklep_api_key_hostplay		""	// ID konta

Domyślna zawartość plugins-sklep.ini to:

sklep.amxx		// Silnik Sklep SMS

sklep_vip.amxx		// Usluga SQL
sklep_svip.amxx 	// Usluga SQL
sklep_admin.amxx	// Usluga SQL
sklep_ban.amxx	 	// Usluga rcon

vip.amxx		// Przykładowy vip z generatora

Download: ** CIACH **


  • +
  • -
  • 0


#708937 cod mod nowy jak dodać klasie niewidzialnośc

Napisane przez KrwioPijca w 08.08.2015 16:28

Dobra nie zauważyłem ze o sm chodzi, lecz według mnie są bardziej odpowiednie fora nastawione na programowanie do sourcemoda o wiele lepsze niż amxx.pl które wyraźnie wskazuję na typ programowania


  • +
  • -
  • -1


#708932 cod mod nowy jak dodać klasie niewidzialnośc

Napisane przez KrwioPijca w 08.08.2015 16:24

Linux co ty za głupoty opowiadasz zwykle set_rendering wystarcza by obniżyć widzialność.

255-w pełni widzialny

1- widac tylko cien

 

0- nie widac nawet cienia


  • +
  • -
  • -1


#692105 Klasy od poziomu

Napisane przez KrwioPijca w 10.03.2015 07:40

Witam
Stworzyłem plugin dzięki któremu w łatwy i bezinwazyjny sposób ustawiać dostępność wybranych klas od dowolnego poziomu. Plugin został napisany na własne potrzeby, lecz udostępniam go wam, gdyż widziałem jedynie słabe wersje w których trzeba było najpierw wchodzić na klasę z wysokim LVL, by móc wejść na specjalną klasę z  ograniczonym dostępem przez próg poziomu. W moim pluginie największy lvl gracza zapisuje się w nvault dzięki temu klasa od lvl może być dostępna bez wcześniejszego wybierania wysokiego lvl.
Mam nadzieje, że komuś się to przyda.
 
Poradnik składa się z 3 etapów, lecz każdy jest banalny
1. Dodane dwóch natywów do scripting/include/codmod.inc
 

native cod_get_max_lvl(id);
/*------------------------------
Zwraca max lvl gracza
------------------------------*/

native cod_set_max_lvl(id);
/*------------------------------
Ustawia max lvl gracza
------------------------------*/

 
2. Dodanie pluginu  "cod_klasy_od_poziomu" na serwer 
 
3. Edycja klas które mają być od dowolnego poziomu. Za "X_Poziom" podstawiamy poziom od którego klasa ma być dostępna.
 

public cod_class_enabled(id)
{
	if(cod_get_max_lvl(id)<     X_Poziom      )
         {
                client_print[color=#666600]([/color]id[color=#666600],[/color] print_chat[color=#666600],[/color] "[HeRoS] Jest dostepny od X_Poziom LVL")
                return COD_STOP;
         }
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

 
Zakazuję rozpowszechniania tego pluginu poza forum amxx.pl.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#691942 [ROZWIĄZANE] menu vipa się nie wyświetla

Napisane przez KrwioPijca w 09.03.2015 06:39

Powinno działać, lecz nietestowane

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#688575 Kick zamiast bana!

Napisane przez KrwioPijca w 15.02.2015 16:20

A jakie IP mają może używają maske HLTV?

Lub spróbuj dać bana na nick, może się nie skapną.


  • +
  • -
  • 1