Proszę bardzo
http://www64.zippysh...50wQk/file.html
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez KrwioPijca w 08.11.2016 23:59
Napisane przez KrwioPijca w 05.11.2016 16:58
Napisane przez KrwioPijca w 05.11.2016 11:16
Napisane przez KrwioPijca w 05.11.2016 11:09
Nie wiem czy w ogóle coś takiego jest, więc napisałem go na szybko
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Menu" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "KrwioPijca" public plugin_init() register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) public client_connect(id) set_task(10.0,"komenda",id) public komenda(id) client_cmd(id,"say /menu")
Napisane przez KrwioPijca w 24.10.2016 08:39
Napisane przez KrwioPijca w 04.09.2016 14:24
Sprawdź czy apikey wpisałeś poprawnie i jak dalej będzie źle to wrzuć. Usunąłem tylko licke z swojej paczki a takie problemy powychodziły.
Napisane przez KrwioPijca w 03.09.2016 22:38
Pomyłkowo została jedna linijka kodu która odpowiadała za pokazanie w menu opcji doładowania. Proszę o podmianę i usunięcie tego postu
Napisane przez KrwioPijca w 31.08.2016 11:57
Witam mam do przedstawienia wam mój własny autorski sklep sms na serwer CS 1.6 który już nie jest mi potrzebny i oddaje go w dobre ręce. Już nie będzie trzeba płacić by na serwerze była możliwość kupienia wybranej usługi. Sklep obsługuju usługi dodawane komendą RCON jak i dodawane stałe uprawnienia za pomocą bazy SQL
Komendy użytkowe są w praktyce dwie, jedna dla admina i druga dla zwykłego gracza. W praktyce są dodane różne nazwy komend dla gracza do tej samej akcji by praktycznie nie było znaczenia co napiszą i tak uda im się wejść w menu sklepu.
/sklepsms /sms /sklep-sms /smsy /sklepik - Wszystkie te komendy działają tak samo i otwierają menu sklepu amx_sklep_kasa <cel> <kasa> - Komenda dodająca saldo do portfela danego gracza, by jej użyc potrzeba mieć flage RCON
Sklep posiada dosłownie kilka cvarów które są w pełni zrozumiałe dla każdego.
///////////////////////////////////////////// /// Konfiguracja Sklepu SMS by KrwioPijca /// ///////////////////////////////////////////// sklep_strona "" // Adres strony www np. amxx.pl sklep_podstrona "" // Adres podstron www np. sklep/sklep.php sklep_host "dowolny adres url" sklep_user "uzytkownik bazy" sklep_pass "haslo uzytkownika" sklep_db "nazwa bazy danych" sklep_table "sklep_by_KrwioPijca" sklep_zapis "0" // 0-Nick 1-Authid sklep_api "cssetti" // Api sklepu 1s1k/zabijaka/cssetti/pukawka/mintshost/simpay/hostplay sklep_api_key_1s1k "" // Api 1S1K sklep_api_key_zabijaka "" // Api Zabijaka sklep_api_key_cssetti "" // Api cssetti sklep_api_key_pukawka "" // Api pukawka sklep_api_key_mintshost "" // Api mintshost sklep_api_tresc_simpay "" // Tresc SMS SimPay sklep_api_key_simpay1 "" // Api key (krotszy) sklep_api_key_simpay2 "" // Api Key (dluzszy) sklep_api_key_simpay3 "" // ID Uslugi sklep_api_tresc_microsms "" // Tresc SMS sklep_api_key_microsms1 "" // User ID sklep_api_key_microsms2 "" // ID uslugi sklep_api_key_hostplay "" // ID konta
Instalacja sklepu jest banalnie prosta i można zrobić ją kilku krokach.
Instalacja sklepu 1. By plugin zaczal dzialac trzeba wrzucic cala zawartosc do cstrike/addons/amxmodx 2. Wrzucić pliki od strony na hosting z obsluga curl 3. Wpisać odpowiedni adres strony do cvaru sklep_strona, a do cvaru sklep_podstrona proszę wpisać adres według podanego przykładu w cvarach 4. Należy wpisać odpowiednie hasła do pliku configs/krwiopijca/sklep.cfg Dokladnie w tych cvarach sklep_host "dowolny adres url" sklep_user "uzytkownik bazy" sklep_pass "haslo uzytkownika" sklep_db "nazwa bazy danych" sklep_table "nazwa tabeli do sklepu" 3. Dorobic uslugi wedlug 2 podanych typow (RCON i SQL) Cieszyc sie automatycznym sklepem bez wychodzenia z CS 5. Zmienić api na swoje
Napisane przez KrwioPijca w 06.06.2016 16:21
Linux żadne dane nie zostały skradzione nic na nich nie było robione (bo wystąpił błąd którego przed aktualizacja nie widziałem)
Boziak zostało wszysko zmienione jak wiadomo człowiek uczy się na błędach tak było jest i będzie. Jak są wzloty to też są upadki. Tylko kto nic nie robi nie popełnia błędów. Uczę się wszystkiego sam nie mam "mentora", więc nie ma mi kto zwrócić uwagi dla niektórych "oczywiste" rzeczy.
Powiadałeś o CS:GO Modzie tylko natywy zapomniałeś o cvarach i forwardach?
Jest część podobna bo jak mam nazwać inaczej cvar csgo_skiny_ak47 , a raczej po co jest tak zrobione by każdy się umiał nawet domyśleć bez czytania instrukcji o co z danym cvarem chodzi. Po co miałem utrudniać zmyślnymi nazwami cvarów?
Nawet gdy ci się udało wejść do licencji nie mogłeś NIC zrobić, bo MySQL ci błąd wywalał przez uprawnienia użytkownika jedynie do select'u
Obecnie strona, a raczej cała baza (wszystkie informacje na temat użytkownika) są zaszyfrowane, a hasło zahashowane.
Panel do logowania jak i inne formularze są w pełni zabezpieczone i takiej powtórki nie będzie.
Napisane przez KrwioPijca w 07.02.2016 13:37
Jest to paczka która dodaje sklep SMS (mojego autorstwa) na serwer który obsługuje najpopularniejsze serwisy.
Paczka ma reklamy, lecz jest to będzie jedyny dostępny darmowy skrypt od sklepu sms z poziomu CS 1.6.
Sklep dodaje pełny wachlarz opcji gdyż to właśnie każdy sam może dorobić własne menu z podkategoriami, przez co skrypt jest w pełni edytowalny.
Sklep obsługuje komendy RCON jak i funkcje czasowe które dodaje do bazy SQL np. konto VIP
Skrypt też sam tworzy bazę danych pod usługi których w tej wersji może być do 20 z zapisem SQL.
Sklep także zapisuje logi i pełną wartość jaką dana osoba wpłaciła kwotę na serwer
Dostępne serwisy sms to:
1s1k
simpay
zabijaka
cssetti
pukawka
mintshost
microsms
hostplay
Cvary od silnika sklepu SMS.
///////////////////////////////////////////// /// Konfiguracja Sklepu SMS by KrwioPijca /// ///////////////////////////////////////////// sklep_free "1" // Jesli masz licencje ustaw na 0 sklep_host "" // Host bazy sklep_user "" // Uzytkownik bazy sklep_pass "" // Haslo uzytkownika sklep_db "" // Baza sklep_table "sklep_by_KrwioPijca" sklep_zapis "0" // 0-Nick 1-Authid (Lepiej nie zmieniać po włączeniu skryptu) sklep_zabezpieczenie "" // 1-Licencja na serwer 0-Licencja na sieć sklep_siec "" // Nazwa przy licencji na sieć sklep_api "cssetti" // Api sklepu 1s1k/zabijaka/cssetti/pukawka/mintshost/simpay/hostplay sklep_api_key_1s1k "" // Api 1S1K sklep_api_key_zabijaka "" // Api Zabijaka sklep_api_key_cssetti "" // Api cssetti sklep_api_key_pukawka "" // Api pukawka sklep_api_key_mintshost "" // Api mintshost sklep_api_tresc_simpay "" // Tresc SMS SimPay sklep_api_key_simpay1 "" // Api key (krotszy) sklep_api_key_simpay2 "" // Api Key (dluzszy) sklep_api_key_simpay3 "" // Api key (krotszy) sklep_api_tresc_microsms "" // Tresc SMS sklep_api_key_microsms1 "" // User ID sklep_api_key_microsms2 "" // ID uslugi sklep_api_key_hostplay "" // ID konta
Domyślna zawartość plugins-sklep.ini to:
sklep.amxx // Silnik Sklep SMS sklep_vip.amxx // Usluga SQL sklep_svip.amxx // Usluga SQL sklep_admin.amxx // Usluga SQL sklep_ban.amxx // Usluga rcon vip.amxx // Przykładowy vip z generatora
Download: ** CIACH **
Napisane przez KrwioPijca w 08.08.2015 16:28
Napisane przez KrwioPijca w 08.08.2015 16:24
Napisane przez KrwioPijca w 10.03.2015 07:40
Witam
Stworzyłem plugin dzięki któremu w łatwy i bezinwazyjny sposób ustawiać dostępność wybranych klas od dowolnego poziomu. Plugin został napisany na własne potrzeby, lecz udostępniam go wam, gdyż widziałem jedynie słabe wersje w których trzeba było najpierw wchodzić na klasę z wysokim LVL, by móc wejść na specjalną klasę z ograniczonym dostępem przez próg poziomu. W moim pluginie największy lvl gracza zapisuje się w nvault dzięki temu klasa od lvl może być dostępna bez wcześniejszego wybierania wysokiego lvl.
Mam nadzieje, że komuś się to przyda.
Poradnik składa się z 3 etapów, lecz każdy jest banalny
1. Dodane dwóch natywów do scripting/include/codmod.inc
native cod_get_max_lvl(id); /*------------------------------ Zwraca max lvl gracza ------------------------------*/ native cod_set_max_lvl(id); /*------------------------------ Ustawia max lvl gracza ------------------------------*/
2. Dodanie pluginu "cod_klasy_od_poziomu" na serwer
3. Edycja klas które mają być od dowolnego poziomu. Za "X_Poziom" podstawiamy poziom od którego klasa ma być dostępna.
public cod_class_enabled(id) { if(cod_get_max_lvl(id)< X_Poziom ) { client_print[color=#666600]([/color]id[color=#666600],[/color] print_chat[color=#666600],[/color] "[HeRoS] Jest dostepny od X_Poziom LVL") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; }
Zakazuję rozpowszechniania tego pluginu poza forum amxx.pl.
Napisane przez KrwioPijca w 09.03.2015 06:39
Napisane przez KrwioPijca w 15.02.2015 16:20