Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

cod mod nowy jak dodać klasie niewidzialnośc

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 bas233

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:191
  • Imię:kamper
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.08.2015 15:31

Witam chciałbym zapytać się jak dodać klasie niewidzialność .


Serwer CS Go Cod Mod 501 lvl [Free Knife][FreeSkins][Unikat]

 

banner.jpg?1442845665

 

 IP:178.32.201.165:30033


#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 488
Wszechobecny

  • Postów:1425
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 08.08.2015 15:48

Hookujesz SetTransmit i blokujesz event. Uzyskasz zerowa widocznosc klasy, inaczej sie nie da.


  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#3 KrwioPijca

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:59
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.08.2015 16:24

Linux co ty za głupoty opowiadasz zwykle set_rendering wystarcza by obniżyć widzialność.

255-w pełni widzialny

1- widac tylko cien

 

0- nie widac nawet cienia


  • +
  • -
  • -1

Żegnam wszystkich.


#4 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.08.2015 16:25

SetEntityRenderMode(client, RENDER_NONE)?

 

p.s to sourcemod ;-:

 

@down 

Jak agresywnie xD


Użytkownik mastah7991 edytował ten post 08.08.2015 16:28

  • +
  • -
  • 0

#5 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 08.08.2015 16:26

Linux co ty za głupoty opowiadasz zwykle set_rendering wystarcza by obniżyć widzialność.

255-w pełni widzialny

1- widac tylko cien

 

0- nie widac nawet cienia

Chyba to ty głupoty piszesz! Zobacz jak nazywa się dział! "SourceMod" mówi Ci to coś ?


  • +
  • -
  • 0
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#6 KrwioPijca

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:59
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.08.2015 16:28

Dobra nie zauważyłem ze o sm chodzi, lecz według mnie są bardziej odpowiednie fora nastawione na programowanie do sourcemoda o wiele lepsze niż amxx.pl które wyraźnie wskazuję na typ programowania


sebul (09.08.2015 09:21):
A była tam islandia?

Jak są bardziej odpowiednie fora, to proszę bardzo, możesz sobie tam iść, ale nie tłumacz się głupio, że skoro są niby o wiele lepsze fora pod sm, to Ty nie zauważasz, że jest tutaj dział SM.

Użytkownik kontakt edytował ten post 08.08.2015 16:29

  • +
  • -
  • -1

Żegnam wszystkich.


#7 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 08.08.2015 16:33

public Cmod_OnItemEnabled(client, itemID, value){
SetEntityRenderMode(client , RENDER_NONE);
}


public Cmod_OnItemDisabled(client, itemID){
SetEntityRenderMode(client , RENDER_NORMAL);
}
 
Sprawia że model gracza jest całkowicie niewidoczny. Ale cała reszta tj. bronie, paka oraz defuse już są.
Nie da się natomiast w SM sprawić aby gracz był tylko np. w 30% widoczny.
 


Hookujesz SetTransmit i blokujesz event. Uzyskasz zerowa widocznosc klasy, inaczej sie nie da.
 
To blokuje wszystko czy tez tylko model?

  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.


#8 bas233

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:191
  • Imię:kamper
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.08.2015 16:33

Dzięki za odpowiedzi :)


Użytkownik bas233 edytował ten post 08.08.2015 16:34

Serwer CS Go Cod Mod 501 lvl [Free Knife][FreeSkins][Unikat]

 

banner.jpg?1442845665

 

 IP:178.32.201.165:30033


#9 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.08.2015 16:41

 

Nie da się natomiast w SM sprawić aby gracz był tylko np. w 30% widoczny.
 

 

 

da się:)


  • +
  • -
  • 0

#10 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 488
Wszechobecny

  • Postów:1425
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 08.08.2015 16:43

 

public Cmod_OnItemEnabled(client, itemID, value){
SetEntityRenderMode(client , RENDER_NONE);
}


public Cmod_OnItemDisabled(client, itemID){
SetEntityRenderMode(client , RENDER_NORMAL);
}
 
Sprawia że model gracza jest całkowicie niewidoczny. Ale cała reszta tj. bronie, paka oraz defuse już są.
Nie da się natomiast w SM sprawić aby gracz był tylko np. w 30% widoczny.
 

 


Hookujesz SetTransmit i blokujesz event. Uzyskasz zerowa widocznosc klasy, inaczej sie nie da.
 
To blokuje wszystko czy tez tylko model?

 

 

Wszystko.

 

 

 

 

Nie da się natomiast w SM sprawić aby gracz był tylko np. w 30% widoczny.
 

 

 

da się :)

 

 

Zechcesz uchylic rabka tajemnicy? :)


  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#11 bas233

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:191
  • Imię:kamper
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.08.2015 16:43

 

 

Nie da się natomiast w SM sprawić aby gracz był tylko np. w 30% widoczny.
 

 

 

da się :)

 

Jak xD


Serwer CS Go Cod Mod 501 lvl [Free Knife][FreeSkins][Unikat]

 

banner.jpg?1442845665

 

 IP:178.32.201.165:30033


#12 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.08.2015 16:46

udostępnię to dopiero po zrobieniu diablomoda :P (nie chcę być wyprzedzany ;P)


  • +
  • -
  • 0

#13 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 214
Profesjonalista

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.08.2015 18:46

Mastash przykro mi :(

https://forums.allie...d.php?p=2140384

Po tym mozemy dawac alphe na model ("wygenerowany" przez ten plug8!)
  • +
  • -
  • 2

#14 th7nder

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 10.08.2015 13:15

@plx211 jest jeszcze łatwiejszy sposób, wystarczy poszperać trochę w dev logach CSa GO


  • +
  • -
  • 0

#15 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 214
Profesjonalista

  • Postów:383
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.08.2015 13:34

ten sposób jest akurat prosty sprowadza się do:

CPS_SetSkin(client, "jakis/tam/model.mdl", CPS_RENDER);
SetEntityRenderColor(CPS_GetSkin(client), 255, 255, 255, X); // X to przezroczystosc z zakresu 0-255 gdzie 255 to pelna widocznosc

a jak wyglada to z tymi "dev logami"? (bo nie chce mi sie zbytnio szukac)


Użytkownik plx211 edytował ten post 10.08.2015 13:35

  • +
  • -
  • 1

#16 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.08.2015 15:35

mówisz o tym

– Added a convar (sv_disable_immunity_alpha) that when set, allows mods to handle their own alpha on players

?


  • +
  • -
  • 2

#17 th7nder

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:38
  • Imię:Andrzej
Offline

Napisano 10.08.2015 15:58

tak, dokładnie o tym

 

p.s zepsułeś właśnie hype niewidzialności


  • +
  • -
  • 0

#18 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 488
Wszechobecny

  • Postów:1425
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 10.08.2015 16:30

tak, dokładnie o tym

 

p.s zepsułeś właśnie hype niewidzialności

 

Na tym wlasnie polege forum, by dzielic sie informacjami, a nie trzymac je w tajemnicy :).


  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#19 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.08.2015 17:14

myślałem że jeszcze jakieś ciekawsze cuda wyszukaliście :P


Użytkownik mastah7991 edytował ten post 10.08.2015 17:21

  • +
  • -
  • 0

#20 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 10.08.2015 17:40


mówisz o tym
– Added a convar (sv_disable_immunity_alpha) that when set, allows mods to handle their own alpha on players
?

 

Działa, bo niewidzialny  ^^

 


  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych