Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

tytusek - zdjęcie

tytusek

Rejestracja: 19.06.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.02.2024 20:45
*****

#776228 Nauka Javy

Napisane przez tytusek w 29.01.2023 23:54

 

Bierzesz pierwszą lepszą książkę związaną z podstawami Javy - podstawy to chwila moment, skoro już się frontem bawiłeś, to tak naprawdę przyswojenie podstaw to uno momento, zmienne, pętle, bla bla bla (jeśli nie korzystałeś z typescriptu może być "ciężej" - głównie z definicjami typów). Od siebie polecę, żebyś zwracał uwagę głównie na OOP, java jest mocno na to nastawiona i praktycznie wszystko co praktycznie masz zamiar robić będzie związane z Tworzeniem abstrakcyjnych klas, interfejsów itp. (samo "hello world" już to pokazuje - musisz mieć klasę startową z publiczną statyczną funkcją main). 
Potem będzie "już tylko gorzej":

  • o Swingu nie mówię, bo to bardziej ciekawostka
  • Mobilki? Android to lubi, jest fajnie, chociaż od pewnego czasu oficjalnym językiem do androida jest Kotlin, taka "pochodna javy" 
  • "Coś bardziej praktycznego pożądanego w branży" - JAVA EE i/lub https://spring.io/ - do Tworzenia backendu w javie.

GL

A co z JavaFX jest to dalej stosowane, a może bardziej swing?

 

Prawię większość rynku to aplikacje backendowe jeśli chodzi o jave -> (Spring, SQL - Hibernete)

 

A skoro chcesz zostać backendowecem, to w świecie javascript -> (nodejs, typscript nestjs)


  • +
  • -
  • 1


#774614 Problem ze sklepem za szlugi by anonymus

Napisane przez tytusek w 16.08.2022 23:52

Z danymi do bazy wkleiłeś  :facepalm2:


  • +
  • -
  • 1


#773834 Najbardziej opłacalne serwery CS 1.6?

Napisane przez tytusek w 07.05.2022 22:50

z 3-4lata temu to cody,zombie,csgo mody to same na siebie zazwyczaj zarabiały i wychodziły na plus

a do DD2 only / FFA ciezko było zeby utrzymały na siebie reklamy typu 150-250zł na miesiąc, wiadomo są i pewnie DD2 co więcej wyciągały

z innymi nie miałem doświadczenia modami


  • +
  • -
  • 2


#760164 Ilość wartości enuma

Napisane przez tytusek w 27.07.2019 23:30

sizeof ?


  • +
  • -
  • 2


#758950 CS:GO Mod by O'Zone

Napisane przez tytusek w 01.05.2019 07:04

A co to się dzieje że to tak udostępniasz , nie lepiej sprzedawać to ?? , są go mody za free. 

To taka spuścizna po swojej pracy dla innych, czy warto uganiać się za jakieś drobne pieniadze, nikt nie zaoferuje rzeczywista wartość hajsu do czasu ile tam poświęcił :P


  • +
  • -
  • 1


#754471 Klany Problem

Napisane przez tytusek w 25.12.2018 22:23

 

    formatex(queryData, charsmax(queryData), "UPDATE `cod_clans_members` SET flag = '%i', clan = '0' WHERE clan = '%i'", STATUS_NONE, clan[id]);
    SQL_ThreadQuery(sql, "ignore_handle", queryData);

 

    formatex(queryData, charsmax(queryData), "DELETE FROM `cod_clans` WHERE id = '%i'", clan[id]);

    SQL_ThreadQuery(sql, "ignore_handle", queryData);


 

podejrzewam ze nie masz wlaczonej kaskadowosci usuwania danych wiec, takie cos moze zalatwic sprawe, tzn usuwanie klanu na samym koncu musi byc


  • +
  • -
  • 1


#753742 Segmentation fault ustalenie miejsca problemu

Napisane przez tytusek w 30.11.2018 12:50

Dodam od siebie, ze wina moga byc tez mapy, wiec warto czasami zamiast  wylaczania pluginów sprawdzic na jakiej mapie byl ten blad.


  • +
  • -
  • 4


#752970 Cod Klany by TyTuS [ Zapis SQL ]

Napisane przez tytusek w 02.11.2018 18:36

to są klany pod cod mod z jakim levleem zrobione?

pod 401 bo taki server mam, ale możesz sam skonfigurować

 

Spoiler
zmieniając w  addons\amxmodx\configs\CLAN\clan_cvar.cfg (konfiguracja cvarów)

  • +
  • -
  • 1


#752819 Cod Klany by TyTuS [ Zapis SQL ]

Napisane przez tytusek w 25.10.2018 14:32

Tak wiem są już klany wstawione od donaciaka, tylko zapis nvualt i troszke na pewno się różnią.

 

konfiguracja

cod_system_clans.sql musimy zaimportować do naszej bazy danych aby utworzyć tabele potrzebne do działa plugina > 

 

cvary

 

addons\amxmodx\configs\CLAN\clan_cvar.cfg (konfiguracja cvarów)

 

clan_sql_host "nazwa hosta"
clan_sql_user "nazwa uzytkownika"
clan_sql_pass "haslo do bazy danych"
clan_sql_db  "nazwa bazy danych"
 
 
clan_cost_create "1000" // ilosc monet potrzebna aby zalozyc klan
clan_cost_change_name "500" // illosc monet potrzeba do zmiany nazwy klanu
 
clan_minlvl_create "100" // minimalny lvl aby stworzyc klan
clan_maxlvl_clan "15" // maksymalny lvl klanu jaki moze byc
clan_cost_nextlvl "150" // koszt monet next lvl *lvl *koszt
 
clan_skill_exp  "100" // 1 punkt w expa daje 100 expa za killa
clan_skill_dmg "4"  // 1 punkt w dmg daje 4 obrazenia
clan_skill_hp "10" // 1 punkt = 10hp
clan_skill_int "10" // 1 punkt = 10 intel
clan_skill_stamina "20" // 1 punkt = 20 wytrzymalosci
clan_skill_condition "15" // 1 punkt 15 stamina
clan_skill_coin "4" // maksymalny zakres na drop monet, czyli 1 punkt / 4 = 25%, 2 punkty / 4 = 50% na drop monety
 
Jesli chcemy do HUD'a cod moda podpiac nazwe klanu to tak

1. rejestrujemy gdzies na poczatku silnika coda odwolanie do
native cod_get_user_clan_name(id, Return[], len);

2. public PokazInformacje(id)
cod_get_user_clan_name(id, nameclan, charsmax(nameclan))
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.19, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nLevel : %i (%i%%)^nPerk : %s^nMonety : %i^nZdrowie : %d^nKlan : %s",
nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], floatround(fProcent), nazwy_perkow[perk_gracza[id]], player_coins[id], get_user_health(id), nameclan);

i cos takiego robimy pozniej i juz
wymagane moduly
ReHLDS
Reapi 
 
(chociaż łatwo przerobić na zwykle hlds, ale kto tego teraz uzywa xD)
 
amxmodx najlepiej w wersji 1.8.3 + wtedy mamy polskie znaki w nazwach klanu, ale na 1.8.2 tez zadziala plugin 
codmod
 
download
Załączony plik  Klany.rar   44,33 KB  332 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 10


#752811 Csgo Mod Zapis SQL

Napisane przez tytusek w 25.10.2018 11:24

Z racji, że się powoli wycofuje z csa 1.6 to upubliczniam pliki csgomoda, nad którym się dość sporo bawiłem :)

 

 

opis

*Skiny dostaje się z skrzyni, która otwieramy kluczem.

*Skrzynie wypadają losowo pod koniec mapy dla x graczy zależnej od ogolnej ilości wszystkich na serverze.

*Klucze wypadają podczas zabijania innych graczy.

*Gdy podnieszesz bron gracza a on miał na niej skina to mozesz korzystac z jego skina az sam wyrzucisz tą bron.

 

 

[ Chyba styknie, reszte sami ogarniecie albo sam jak zlapie wene to rozpisze bardziej ]

konfiguracja

addons\amxmodx\configs\csgo\skins.cfg - tutaj dodajemy nowe skiny 

 

Przykład:

 

"22" "M4A4 Howl" "models/csgo/updatenewskin/m4a22.mdl" "2"

"22" - id broni m4a1, pozniej nazwa "M4a4... Howl...", no i pozniej sciezka "models/bleblelbe" na samym koncu ta "2" oznacza szanse na drop skina

 

i CVARY csgo_host... itd do amxx.cfg dopiszcie najlepiej

 

komendy

/menu - glowne menu moda
/rangi - od ilu jest nastepna ranga itd
/skin - glowne menu moda
/domyslne - ustawia domyslne skiny
/top15 - top15 servera, 
/rank - twoj rank na serverze
/konto - zarzadzanie twoim kontem na serverze.
 
ogolnie wylaczyc trzeba standardowy system rank na serveerze z racji ze w modzie osobny jest wbudowany, juz nawet nie pamietam jaki to byl plugin ( csstats chyba )
 

cvary

 

csgo_host_sql  "127.0.0.1"
csgo_user_sql   "user sql"
csgo_password_sql   "password"
csgo_database_sql  "database"

 

wymagane moduly

 

ReHLDS 

ReAPI ( najlepiej jedno z nowszych )

AMXX > 1.8.2

 

download

Załączony plik  csgoMod.rar   15,51 MB  571 Ilość pobrań

[ wszystkie pliki trzeba skompilować najlepiej lokalnie, potrzebne biblioteki w razie czego są, nawet opisaną macie dokumentacje ]

 


  • +
  • -
  • 12


#751796 Szukam Anti Czita Na Speedruna

Napisane przez tytusek w 17.08.2018 14:11

https://dev-cs.ru/threads/137/

 


  • +
  • -
  • 1


#751570 Problem z 1 nożem.

Napisane przez tytusek w 05.08.2018 14:08



     if (Weapon == CSW_KNIFE && knife_model[id] == 5)
          set_user_rendering(id,kRenderFxNone,0,0,0,kRenderTransAlpha,(get_pcvar_num(CVAR_INVISIBLITY)))
     return PLUGIN_HANDLED

 

205 linijka ok.
  • +
  • -
  • 1


#751194 Perk Pancernik

Napisane przez tytusek w 20.07.2018 20:53

opis

Jeszcze w sumie takiego perku nie widziałem, może się komuś przyda.

 

Nazwa: Pancernik.

Opis: Otrzymujesz o połowę mniej obrażeń z broni m4a1.

 

wymagane moduly

 

ReAPI ( ReHLDS )

 

download

 

Załączony plik  codperk_pancernik.sma   982 bajtów  94 Ilość pobrań
  codperk_pancernik.amxx


  • +
  • -
  • 3


#750670 Szukam sma ban_neo_vvv

Napisane przez tytusek w 05.07.2018 22:43

http://wklejto.pl/583256

 

 


  • +
  • -
  • 1


#749752 ReHLDS, Anty-WH, AimBot Detector, Nowe możliwości

Napisane przez tytusek w 30.05.2018 13:52

Taka jeszcze informacja, jest własny system kontroli git projektu, wszystko na jednej stronie http://teamcity.rehlds.org/login.htmlaktualizacje, zmiany itd....  rehlds, reapi, regame, revoice, remetamod

 

 

kgvezFs.png


  • +
  • -
  • 2