Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Change - zdjęcie

Change

Rejestracja: 10.03.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.11.2017 23:58
-----

#188976 Mała poprawka

Napisane przez G[o]Q w 15.11.2010 21:00

public client_authorized(id)
{
        new name[33][33]
        new vaultkey[4]
        new vaultdata[32]
        new timestamp
        get_user_name(id, name[id], 32)
        format(vaultkey,4,"Nick%s",name[id]);
        format(vaultdata,32,"%s", name[id]);
        
        if(nvault_lookup(g_vault,vaultkey,vaultdata,charsmax(vaultdata),timestamp)==0)
                nvault_set (g_vault, vaultkey, vaultdata)
}

pozatym ten lookup zbedny bo najwyzej nadpisze dane wiec nic sie nie stanie i sie nie zdubluja
  • +
  • -
  • 1


#187731 Uwolnienie hostów - id uwalniającego

Napisane przez sebul w 12.11.2010 12:15

Najpierw
register_logevent("hostage_rescued", 3, "2=Rescued_A_Hostage");

potem
public hostage_rescued() {
new id = get_loguser_index();
if(is_user_connected(id))
client_print(id, print_chat, "Zakladnicy uwolnieni") // wyswietla sie wszystkim ct, bo przecież i tak tt nie może uratować hostów

}

no i na koniec
stock get_loguser_index() {
new loguser[80], name[32];
read_logargv(0, loguser, 79);
parse_loguser(loguser, name, 31);

return get_user_index(name);
}


A tak trochę po za tematem, to
get_players( aPlayers, iNum, "ae", "CT" );

nie zawsze dobrze zwraca graczy, wiem z własnego doświadczenia.
  • +
  • -
  • 2


#186375 Przechwycenie obrażen - headshot

Napisane przez R3X w 07.11.2010 12:15

nie PreThinku tylko w PreTakeDamage
  • +
  • -
  • 1


#186148 Przechwycenie obrażen - headshot

Napisane przez R3X w 06.11.2010 16:04

źle
new weapon, hitplace;
if(get_user_attacker(this, weapon, hitplace) && hitplace ==HIT_HEAD)
    return HAM_SUPERCEDE;

  • +
  • -
  • 1


#173798 Edycja kodu - boom

Napisane przez camilost w 24.09.2010 15:30

Hmmm dodać zmienną? I w while zmienna[id]++; ?? ;]

Dodano 24 wrzesień 2010 - 16:31:
+ co respawn restartować zmienną (tzn. ustawiać na 0)

Dodano 24 wrzesień 2010 - 16:34:
Aha (To co UP napisałem) dodajesz pod

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, 0, id, 300.0, 1);
i pod tym dodajesz:
if(!is_user_alive(victim)) zmienna[id]++;
  • +
  • -
  • 1


#172091 Meekstone na CoD

Napisane przez Cypis' w 18.09.2010 12:28

sprawdź to ;D


new tntarray[32][3]
new tnts[32]

public plugin_init()
{
register_concmd("say /podloz", "CMD_placetnt")
register_concmd("say /wybuch", "CMD_explodetnt")

for (new i=0; i<32; i++)
{
for (new k=0; k<3; k++)
{
tntarray[i][k] = 0
}
}
}

public CMD_placetnt(id)
{
new location[3]
get_user_origin(id,location)

if (tntarray[id][0] != 0)
{
client_print(id, print_chat, "You already have TNT Placed")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
tntarray[id][0] = location[0]
tntarray[id][1] = location[1]
tntarray[id][2] = location[2]

tnts[id] = create_entity("env_sprite") // creates enterance ball
if (!tnts[id]) // if not exist
return PLUGIN_HANDLED

location[2] = location[2] - 30

new Float:LocVec[3]
IVecFVec(location, LocVec)

entity_set_string(tnts[id], EV_SZ_classname, "TNT Model") // set name
entity_set_edict(tnts[id], EV_ENT_owner, id) // set owner
entity_set_int(tnts[id], EV_INT_solid, 1) // not a solid but interactive
entity_set_int(tnts[id], EV_INT_movetype, 0) // set move type to toss
entity_set_model(tnts[id], "models/w_backpack.mdl") // enterance sprite
entity_set_origin(tnts[id], LocVec) // start posistion
DispatchSpawn(tnts[id]) // Dispatches the Fire

return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public CMD_explodetnt(id)
{
if (tntarray[id][0] == 0)
{
client_print(id, print_chat, "You do not have any TNT placed")
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
new location[3]
new players[32]
new playercount

location[0] = tntarray[id][0]
location[1] = tntarray[id][1]
location[2] = tntarray[id][2]

explode(location, sprite_blast, 30, 10, 0)

get_players(players,playercount,"a")

for (new i=0; i<playercount; i++)
{
new playerlocation[3]
new resultdistance

get_user_origin(players[i], playerlocation)

resultdistance = get_distance(playerlocation,location)

if(resultdistance < 100)
{
fakedamage(players[i],"TNT", 2000.0, DMG_BLAST)
}
}

removetnt(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public explode(startloc[3], spritename, scale, framerate, flags)
{
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(3) // TE_EXPLOSION
write_coord(startloc[0])
write_coord(startloc[1])
write_coord(startloc[2]) // start location
write_short(spritename) // spritename
write_byte(scale) // scale of sprite
write_byte(framerate) // framerate of sprite
write_byte(flags) // flags
message_end()
}

public removetnt(id)
{
remove_entity(tnts[id])

tntarray[id][0] = 0
tntarray[id][1] = 0
tntarray[id][2] = 0

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 3


#172090 Zabicie danych graczy - metoda

Napisane przez Dimni w 18.09.2010 12:26

Jeśli masz hamsandwich to najprościej będzie użyć:

ExecuteHamB(Ham_Killed, victim, attacker, 1)

  • +
  • -
  • 1


#171170 Zmiana modelu bronii

Napisane przez CeLeS w 14.09.2010 17:45

w initcie

register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");

potem

public Event_CurWeapon(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) 
        return PLUGIN_CONTINUE
    
    new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
    if(szWeapID == CSW_AK47 )
    {
        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, model broni)
    }
}

  • +
  • -
  • 1


#171166 Zmiana modelu bronii

Napisane przez grankee w 14.09.2010 17:33

set_pev(id,pev_weaponmodel,"ścieżka do modelu")

  • +
  • -
  • 1


#158964 [ROZWIĄZANE] Wersja AMXBans

Napisane przez Szyfrant w 10.08.2010 17:53

Bierz GM'a + 6.0.2. Poprawiony web + plugin z 18 Lipca

"Zaraz" i tak wydają wersję na 1.8.1 AMXX i wpi**u poprawek. na razie polecam wgrać 5.1 Oryginala, na szybciora. Poczekać "chwilkę" i potem wgrać GM'a 1.3
  • +
  • -
  • 1


#158963 [ROZWIĄZANE] Wersja AMXBans

Napisane przez Apple() w 10.08.2010 17:48

No w każdym razie wg Ciebie 6.0.1 - edytować - w sensie pod 2 protokoły tak? Spokojnie.. Ale co ma lub czego nie ma 6.0.1 żeby je wybrać? Jaka przewaga? :)


przewaga możliwości. I przewaga tego że przyszłość się z 6-stką wiąże. Jakoś tak IMO warto robić coś przyszłościowego. Przewaga jest przede wszystkim w wyglądzie(no to przede :P) i jeszcze w historii banów, dodawaniu adminów(zoptymalizowane i fajne) oraz dawaniu admina na określony czas. To jest zdecydowanie spoko i rlz :) nie trzeba już pilnować żeby komuś admin wygasł, po prostu ustawiasz admina na miecha i po miesiącu koleś go traci :)
  • +
  • -
  • 1


#158697 Komedia

Napisane przez Kusek w 09.08.2010 16:41

hmm Kac Vegas ;P
  • +
  • -
  • 1


#158752 Komedia

Napisane przez MafiaDL w 09.08.2010 20:15

Kac Vegas wypas :D Wieczór kawalerski 1, 2?
  • +
  • -
  • 1


#158789 Komedia

Napisane przez Siemir w 09.08.2010 22:36

Ale humor też dobry, a w temacie to : Old School, SexDrive, EuroTrip, Harold&Kumar no i Austin Powers też jest dobry w tym klimacie.
  • +
  • -
  • 1


#157233 zmiana gravity na 15sek po komendzie

Napisane przez DarkGL w 04.08.2010 11:56

Spoiler

  • +
  • -
  • 1