Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Edycja kodu - boom


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 24.09.2010 14:23

new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin);

iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();

static victim
victim = -1;

while ((victim = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, victim, fOrigin, 150.0)) != 0) // 90 = obszar wybuchu
{
if (!is_user_alive(victim))
continue;

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, 0, id, 300.0, 1); // 100.0 zabrane dmg
}


Jest to kod małego wybuchu gracza który rani osoby w danym obszarze. Jak mogę sprawdzić czy i ilu zabiłem tym wybuchem?
  • +
  • -
  • 0

#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 24.09.2010 15:30

Hmmm dodać zmienną? I w while zmienna[id]++; ?? ;]

Dodano 24 wrzesień 2010 - 16:31:
+ co respawn restartować zmienną (tzn. ustawiać na 0)

Dodano 24 wrzesień 2010 - 16:34:
Aha (To co UP napisałem) dodajesz pod

ExecuteHam(Ham_TakeDamage, victim, 0, id, 300.0, 1);
i pod tym dodajesz:
if(!is_user_alive(victim)) zmienna[id]++;
  • +
  • -
  • 1

#3 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 476
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 26.09.2010 12:44

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych