Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

VertuS - zdjęcie

VertuS

Rejestracja: 03.05.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.07.2017 13:09
-----

#730172 Problem z serwerem cs 1.6 Protocol

Napisane przez VertuS on 30.08.2016 06:16

Zła konfiguracja dproto :D

 

Pisz gg: 54933525


  • +
  • -
  • -1


#728024 Jak wyłączyć pobieranie rs

Napisane przez VertuS on 07.07.2016 13:05

Musisz pobrać nie masz innego wyboru :D


  • +
  • -
  • 1


#728023 Modele Graczy

Napisane przez VertuS on 07.07.2016 13:03

A więc tak wchodzisz w cstrike -> models ->  player -> wrzucasz ten plik. 


  • +
  • -
  • 1


#727680 Problem z segmentation fault

Napisane przez VertuS on 26.06.2016 20:21

Masz może serwer na pukawce? Jeśli tak to napisz o tym do nich oni powinni Ci to sprawdzić :)


  • +
  • -
  • 1


#727341 COD MOD AWANSE

Napisane przez VertuS on 17.06.2016 15:07

hejka jak zrobić np: Komandos awansuje na 40lvl na Nocny Komandos (Komandos zmiennia w /klasa nazwe i już po 40+lvl będzie nie dostępna w komendzie /klasa)

 

DAJE + 

https://amxx.pl/topi...63-awanse-klas/tu masz jak zrobić awanse klas :)


  • +
  • -
  • 2


#723648 problem z limit czasu na końcu mapy

Napisane przez VertuS on 28.03.2016 10:55

Od tego masz plugin :)

 

http://amxx.pl/topic...w-round-finish/


  • +
  • -
  • 1


#723601 Paczka cs 1.6 Go by BadMen

Napisane przez VertuS on 27.03.2016 19:51

 

A jak tu dać komuś kluczyk czy coś? :P

To jest prosta paczka cs go moda detroida z alliendsmoda...

 

Twoja odpowiedź nic nie wnosi do pytania.

Więc powinieneś za takie nabijanie postów dostać warna.


  • +
  • -
  • 1


#719657 [ROZWIĄZANE] Game name

Napisane przez VertuS on 03.02.2016 00:22

http://amxx.pl/topic...nazwie-serwera/

O to Ci chodzi?
  • +
  • -
  • 1


#719491 Prośba O Klasy

Napisane przez VertuS on 31.01.2016 22:27

Premium Archanioł(ADMIN_LEVEL_H czyli flaga t)

 

#include 
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include

new const nazwa[] = "(Premium) Archaniol";
new const opis[] = "1/12 ze wszystkich broni, posiada 2 duchy, 3 skoki, wszystkie granaty oraz M4A1";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[(Premium) Archaniol] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}

else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;

return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 12) != 1 )
return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}
)|(1<

Znajdź

models/rpgrocket.mdl

i zamień ścieżkę do modelu ducha którą masz przy klasie Diablo


  • +
  • -
  • 1


#719488 Prośba O Klasy

Napisane przez VertuS on 31.01.2016 22:16

Cichy zabójca:

#include 
#include
#include
#include
#include
#include

new const nazwa[] = "Cichy zabojca";
new const opis[] = "Niewidzialny podczas kucania na kosie.";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 5;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
)|(1<

 


  • +
  • -
  • 1


#719485 Prośba O Klasy

Napisane przez VertuS on 31.01.2016 22:06

Speed Hacker:

 

#include
#include
#include
#include
#include
#include

new const nazwa[] = "Speed Hacker";
new const opis[] = "Jest szybki, 1/1 z noża oraz ma 2 skoki";
new const bronie = (1<new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];

new ostatnio_prawym[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios");
RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;

return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id])
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}

public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 1;
}

public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent)
{
new id = pev(ent, pev_owner);
ostatnio_prawym[id] = 0;
}

Umarły czyli diablo :) w załączniku

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#718356 Paczka JailBreak by VertuS

Napisane przez VertuS on 17.01.2016 13:22

Witam.

Dziś przedstawie wam 2 paczkę mojego autorstwa tym razem JailBreak. A więc zaczynamy :P

 

 

opis

Plugins.ini

plmenu.amxx        ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx        ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx        ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx        ; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx        ; console chat commands
antiflood.amxx        ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx        ; displays a scrolling message
imessage.amxx        ; displays information messages
adminvote.amxx        ; vote commands

; Map related
nextmap.amxx        ; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx        ; allows to vote for next map
timeleft.amxx        ; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx        ; allows to pause and unpause some plugins
;statscfg.amxx        ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx        ; restrict weapons menu
;statsx.amxx        ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx        ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx    ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx    ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here

Pluginy ;
ColoredSmoke.amxx
adminlisten.amxx
block_kill.amxx

plugins-jb.ini

;JailBreak API
jail_api_jailbreak.amxx debug

;Dodatki wymagane

cs_player_models_api.amxx
jail_team.amxx
jail_menu.amxx
jail_zyczenia.amxx

;zabawy

jail_freeday.amxx debug    ;zabawa wymagana
jail_killday.amxx
jail_ganiany.amxx
jail_polowanie.amxx
jail_sniperday.amxx
jail_paintball.amxx
jail_granaty.amxx
jail_chowany.amxx
jail_m4a1.amxx
jail_awp.amxx


;Inne dodatki
jail_spame.amxx
jail_mecz.amxx
jail_ball.amxx debug
jail_podziel.amxx
jail_zmiana.amxx
jail_dead.amxx
jail_sklep.amxx
jail_podziel.amxx
jail_ozyw.amxx
jail_czapki.amxx
jail_pingi.amxx
jail_freedays.amxx
jail_noclip.amxx
jail_advert.amxx
jail_grenadetrail.amxx
jail_losowanie.amxx
jail_snow.amxx
jail_mafiozo.amxx
jail_gangster.amxx
jail_radio.amxx
jail_dodatki.amxx debug
jail_kasa.amxx
jail_granaty.amxx
jail_ruletka.amxx
parachute.amxx
hide_say.amxx

Jailbreak.cfg

jail_tt_mikro "0" //Ustawia czy mikro dla TT ma byc od poczatku rundy wlaczone (1) lub wylaczone (0) (Standardowo 0)

jail_tt_to_ct "7" //Ustawiamy ile TT ma przypadać na 1 CT (Standardowo 5)

jail_ct_steam "0" //Ustawiamy czy tylko steam moze dojsc do CT (Standardowo 0)

jail_ct_time "50" //Ustawiamy ile gracz ma przegrac zeby mogl dojsc do CT (Standardowo 60min)

//zaleca sie nie zmienianie ponizszych wartosci poniewaz JailBreak moze nieprawidlowo dzialac
mp_freezetime 5
mp_friendlyfire 1
sv_alltalk 1
mp_autoteambalance 0
mp_limitteams 0
mp_tkpunish 0
mp_autokick 0

amxx.cfg

// AMX Configuration File
echo Zaladowano AMX Mod X Config

// Standardowy dostęp
amx_default_access "z"

// Nazwa pola setinfo które powinno przechowywać hasło u klienta
//(Example: setinfo _pw "password")
amx_password_field "_pw"

// Metoda logowania graczy w amxx
// 0 - wyłącza logowanie - gracze nie są sprawdzani i adminy nie działają
// 1 - tryb normalny - gracze będący zapisani w users.ini dostaną możliwość użycia przydzielonych im komend
// 2 - kopie wszystkich graczy nie zapisanych w users.ini
amx_mode 1

// Pokazywanie aktywności adminów
// 0 - wyłączona - nie będzie napisane w grze ze admin coś zmienił, wkopał kogoś itd.
// 1 - bez nicków - w grze będzie napisane np. "ADMIN: wy***ał i miał racje xxx bo mu jebało z gemby" itd.
// 2 - z nickami - w grze będzie napisane np. ADMIN yyy: mial racje i wyjebal xxx bo mu jebalo z gemby" itd.
amx_show_activity 1

// Tutaj jest napis przesuwający się na dole ekranu. Ostatnia wartość to czas w sekundach co ile ma się napis pojawiać
amx_scrollmsg "Witamy na serwerze %hostname% - Zyczymy milej gry!" 300

// Napisy pojawiające się na środku ekranu co jakiś czas.
// Ostatnie 9 cyfr jest to kolor napisu w formacie RRRGGGBBB. Są to wartości trzech kolorów: czerwonego, zielonego i niebieskiego. Można je wsiąść np z mspaint'a.
amx_imessage "Zachecamy do kupowania Gangstera/Mafiozo!" "000255100"
amx_imessage "Zapraszamy na nasze forum: cs-sopliCa.com!" "000100255"

// Częstotliwość (w sekundach) pojawiania się napisów na środku ekranu
amx_freq_imessage 180

// Czas (w sekundach) co ile gracze mogą napisać wiadomość na say'u. Zapobiega spamowi w grze.
amx_flood_time 0.50

// Ilość zarezerwowanych slotów (aby działało musi być włączony odpowiedzialny plugin za to)
amx_reservation 2

//Ilosc niewidocznych slotow dla graczy.
amx_hideslots 2

// Wyświetlanie czasu do końca mapy (automatyczne)
// a - pokazuje biały tekst
// b - używa głosu
// c - nie używa słowa "remaining" (tylko w przypadku użycia głosu)
// d - nie dodaje słów "hours/minutes/seconds" (j/w)
// e - pokazuje/mówi jeżeli obecny czas jest mniejszy niż czas zadany
amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"

// Gdy zostanie użyte "say thetime" lub "say timeleft" używany jest głos by podać aktualny czas/pozostały czas
amx_time_voice 1

// Minimalny czas (w sekundach) jaki musi upłynąć od poprzedniego głosowania aby zacząć nowe
amx_vote_delay 10

// Jak długo będzie trwało głosowanie (w sekundach)
amx_vote_time 10

// Wyświetlaj odpowiedzi na głosowania
amx_vote_answers 1

// Mnożniki na udane głosowania
amx_votekick_ratio 0.40
amx_voteban_ratio 0.40
amx_votemap_ratio 0.40
amx_vote_ratio 0.02

// Maksymalny czas o jaki mapa może zostać przedłużona (w minutach)
amx_extendmap_max 15

// O ile czasu mapa może być przedłużona (w minutach) po głosowaniu
amx_extendmap_step 15

// Metoda śledzenia graczy na potrzeby statystyk
// 0 - przez nick
// 1 - przez SteamID
// 2 - przez IP
csstats_rank 2

// Maksymalny rozmiar pliku ze statystykami
csstats_maxsize 3500

// Czas wyswietlania statystyk
amx_statsx_duration 12.0


// HUD-statistics display limit relative round freeze end
// Negative time will clear the HUD-statstics before the round freeze time has ended
amx_statsx_freeze -2.0

// Czy klijeńci mogą sobie ustawić inny język niż serwer. 1 - Tak 0 - Nie
amx_client_languages 1

// Czy wlaczyc debug pluginów.
// 0 - Nie debuguj (garbage line numbers)
// 1 - Pluginy ktore maja dopisane w plugins.ini debug obok nazwy.
// 2 - Debuguj wszystkie pluginy.
// Note - debug mode will affect JIT performance
amx_debug 1

// Debug pluginu odpowiedzialnego za język na serwerze.
// To debug a language put its 2 letter code between quotes ("en", "de", etc)
// "" means disabled
amx_mldebug ""

//
// Część odpowiedzialna za konfigurację AmxModX dla Counter Strike.
//

// Zapisywanie statystyk
// 0 - po nicku
// 1 - po authid ( SteamID )
// 2 - po ip
//
csstats_rank 1

// Maksymalny rozmiar pliku ze statystykami, nie polecamy zmieniac
//
csstats_maxsize 3500

// Czy dodawac statystyki botów do listy - 1 tak dodaj boty do statystyk, 0 nie dodawaj.
//
csstats_rankbots 0

// Czas wyswietlania statystyk HUD
//
amx_statsx_duration 12.0
amx_statsx_freeze -2.0

download

http://www7.zippysha...F8ZGk/file.html

 

 

Jeśli brakuje jakiegoś pliku proszę napisać na gg: 54933525 lub na PW.

 

 

 

 


  • +
  • -
  • 5


#710777 [ROZWIĄZANE] Problem Z adminem

Napisane przez VertuS on 26.08.2015 14:46

Daj mi users.ini :)

 

zaraz Ci to zrobie :P


  • +
  • -
  • 1


#710690 [KOSZ] Server

Napisane przez VertuS on 25.08.2015 19:44

http://pukawka.pl/oferta.htmltu masz wszystko o pakietach.Sam osobiście posiadam tam serwer na pakiecie standard i wszystko pięknie śmiga :)

Polecam :)
  • +
  • -
  • 1


#710667 Prośba o 5 klas, m.in Jessie

Napisane przez VertuS on 25.08.2015 14:43

Jessie

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Jessie[Premium]";
new const opis[]    = "Posiada 1/3 ze wszystkich broni, 15 skoków w powietrzu, gdy kuca na nożu jest niewidoczna";
new const bronie    = (1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 90;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Jessie[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    new button = get_user_button(id);
    if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 3);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 15;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}


  • +
  • -
  • 1