Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

VertuS - zdjęcie

VertuS

Rejestracja: 03.05.2014
Aktualnie: Przegląda stronę główną
Dostępny Ostatnio: 59 minut temu
-----

Moje posty

W temacie: Polaczenie informacji HUD.

13.11.2025 07:45

Skompiluj oba pliki.
 
 
W plugins.ini ustaw kolejność, żeby natywy były dostępne zanim QTM wystartuje

systemmonet.amxx
wytrzymalosc_perku.amxx
QTM_CodMod.amxx
 Następnie W server.cfg dodaj 
cod_perkdur_hud 0
To wyłącza stary hud od wytrzymałości perku.
 
Reset serwera i powinno śmigać.
 
Byly bledy kompilacji
 
//// QTM_CodMod.sma
//
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(434) : warning 217: loose indentation
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(435) : warning 217: loose indentation
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(1013 -- 1020) : error 017: undefined symbol "wytrzymalosc_perku"
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(1020) : warning 217: loose indentation
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(1020) : warning 215: expression has no effect
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(1020) : error 001: expected token: ";", but found "]"
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(1020) : error 029: invalid expression, assumed zero
// C:\Users\Karol\Desktop\Kompilator 1.10 - nowy\QTM_CodMod.sma(1020) : fatal error 107: too many error messages on one line

wiec dodalem w QTM_Codmod takie zmienne jak : 

new monety_gracza[33];
new wytrzymalosc_perku[33];

skompilowalo sie i dziala to na serwerze na 1 rzut oka, tylko nie wiem jak z wartosciami wytrzymalosci perku i monet - czy na pewno beda sie pokazywaly dobrze


Musisz posprawdzać ją niestety nie jestem wstanie na ten moment zweryfikować.

W temacie: Polaczenie informacji HUD.

12.11.2025 22:59

Skompiluj oba pliki.

 

 

W plugins.ini ustaw kolejność, żeby natywy były dostępne zanim QTM wystartuje

systemmonet.amxx
wytrzymalosc_perku.amxx
QTM_CodMod.amxx

 Następnie W server.cfg dodaj 

cod_perkdur_hud 0

To wyłącza stary hud od wytrzymałości perku.

 

Reset serwera i powinno śmigać.

W temacie: Respawny na konkretnych mapach

11.11.2025 21:10

Włącz tryb Preset.

 

w csdm.cfg ustaw :

spawnmode = preset
remove_bomb = 1
spawn_wait_time = 0.75

w plugins-csdm.ini usuń średniki przed

csdm_spawn_preset.amxx
csdm_spawn_editor.amxx

Dzięki temu będziesz mógł ustawić sobie fizycznie na serwerze spawny tak jak sobie to wymyślisz używając komendy 

edit_spawns

Myślę że ogarniesz. 

W temacie: Deathinfo

19.10.2025 17:09

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <fun>          // dla get_user_health()

public plugin_init()
{
    register_plugin("deathinfo", "1.1", "lol");
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}

public DeathMsg()
{
    // Z DeathMsg:
    // 1 = killer id, 2 = victim id, 3 = headshot (0/1), 4 = nazwa broni (string, np. "ak47", "m4a1", "knife", "grenade")
    new zabojca = read_data(1);
    new ofiara  = read_data(2);
    new hs      = read_data(3);

    if (zabojca <= 0 || zabojca > 32 || !is_user_connected(ofiara))
        return;

    if (!is_user_connected(zabojca) || zabojca == ofiara)
        return;

    new imiezabojcy[32], imieofiary[32];
    get_user_name(zabojca, imiezabojcy, charsmax(imiezabojcy));
    get_user_name(ofiara,  imieofiary,  charsmax(imieofiary));

    new bron[32];
    read_data(4, bron, charsmax(bron));   // np. "ak47", "deagle", "knife", "grenade"

    if (equal(bron, "grenade")) copy(bron, charsmax(bron), "HE Grenade");
    else if (equal(bron, "knife")) copy(bron, charsmax(bron), "Knife");

    new dopisekHS[8]; dopisekHS[0] = '^0';
    if (hs) copy(dopisekHS, charsmax(dopisekHS), " (HS)");

    new hp = get_user_health(zabojca);

    // Do zabojcy
    ColorChat(zabojca, BLUE, "~^x01 Zabiles:^x04 %s^x01 bronia:^x03 %s^x01%s",
              imieofiary, bron, dopisekHS);

    // Do ofiary
    ColorChat(ofiara, BLUE, "~^x01 Zostales zabity przez:^x04 %s^x01 bronia:^x03 %s^x01%s, zostalo mu^x03 %d HP",
              imiezabojcy, bron, dopisekHS, hp);
}