Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

VertuS - zdjęcie

VertuS

Rejestracja: 03.05.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.12.2022 03:10
-----

#710667 Prośba o 5 klas, m.in Jessie

Napisane przez VertuS w 25.08.2015 14:43

Jessie

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Jessie[Premium]";
new const opis[]    = "Posiada 1/3 ze wszystkich broni, 15 skoków w powietrzu, gdy kuca na nożu jest niewidoczna";
new const bronie    = (1<<CSW_FIVESEVEN)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 90;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);

   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Jessie[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
        ma_klase[id] = false;

}


//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
    if(!ma_klase[id])
        return;

    new button = get_user_button(id);
    if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 3);
    }
    else
    {
        set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
    }
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 15;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}


  • +
  • -
  • 1


#710665 Prośba o 5 klas, m.in Jessie

Napisane przez VertuS w 25.08.2015 14:39

Assasin :)

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Assasin[Premium]";
new const opis[]    = " Posiada 1/1 z noża LPM i PPM, 3 skoki, bardzo niską grawitacje(250) oraz 1/5 z deagla";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 15;
new const kondycja  = 75;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

   
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

   
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
    {
        client_print(id, print_chat, "[Assasin[Premium]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
        return COD_STOP;
    }

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
    ma_klase[id] = true;
   
    return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{

     entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
    ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
    if(ma_klase[id])
        entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 3;

    return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
    if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 5) != 1 )
        return HAM_IGNORED;

    cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
    SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

    return HAM_HANDLED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
    if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
    {
        cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
        SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
        return HAM_HANDLED;
    }
    return HAM_IGNORED;
}


  • +
  • -
  • 1


#710627 [ROZWIĄZANE] Kto edytuje mi VIP i SVIP

Napisane przez VertuS w 25.08.2015 08:00

Daj spróbuje :)


  • +
  • -
  • 1


#710415 Plugin Weapon Skins

Napisane przez VertuS w 22.08.2015 19:42

Niedawno Valve ogłosiło nową politykę serwerów społecznościowych gry Counter-Strike Global Offensive.

Z tego powodu jesteśmy zmuszeni poinformować że na serwerach gry Counter-Strike Global Offensive nie mogą się znajdować pluginy które ingerują w ekwipunek gracza typu: wybór skinów, noży, rangi w tabeli serwerów, żetony, private rangi.

Zakazane pluginy:

1. Knife Upgrade (czyli wszystkie pluginy które dają możliwość ustawienia noża)
2. Weapon Paints
3. Fake Competitive Rank and Coins
4. Music Kit's
5. I wszystkie inne pluginy podobne do wymienionych które ingerują w ekwipunek/profil.


  • +
  • -
  • 1


#710413 Prośba o Vip'a i Svipa na 4Fun

Napisane przez VertuS w 22.08.2015 19:23

3maj :)

 

 

SuperVIP

#include 
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include
#include

forward amxbans_admin_connect(id);

new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, menu,
menu_callback_handler, skoki[33], weapon_id;

new const g_Langcmd[][]={"say /vipsuper","say_team /vipsuper","say /svip","say_team /svip"};
new const g_Prefix[] = "Vip Chat";

public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
}
register_clcmd("say_team", "VipChat");
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 262144 == 262144){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));

new g_Size = ArraySize(g_Array);
new szName[64];

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));

if(equal(g_Name, szName)){
return 0;
}
}
ArrayPushString(g_Array,g_Name);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));

new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
set_user_footsteps(id,1);
skoki[id]=2;
cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 200), armortype);
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
if(!henum && henum<2){
give_item(id, "weapon_hegrenade");
++henum;
}
cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, min(2, henum+2));
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
if(!fbnum && fbnum<2){
give_item(id, "weapon_flashbang");
++fbnum;
}
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, min(2, fbnum+2));
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
if(!sgnum && sgnum<1){
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
++sgnum;
}
show_vip_menu(id);
if(gRound>=1){
if(gRound<=50){
if(get_user_team(id)==2){
give_item(id, "item_thighpack");
}
}
}
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
CmdStartPreVip(id, uc_handle);
}
}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
--skoki[id];
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id,pev_velocity,velocity);
} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
skoki[id] = 2;
}
}
public menu_1_handler(id){
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}
public menu_2_handler(id){
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
public menu_3_handler(id){
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_famas");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_famas", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 25);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90);
}
public menu_4_handler(id){
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "ammo_338magnum");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
}
public event_new_round(){
++gRound;
}
public GameCommencing(){
gRound=0;
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);

if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?15:10),140));
cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?700:500));
}
public show_vip_menu(id){
menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
new bool:active=false, num=-1;
menu_additem(menu,"\wAK47+Deagle","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wM4A1+Deagle","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wFamas+Deagle","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wAWP+Deagle","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
if(active){
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\ySuperVIP By VertuS");
menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
menu_display(id, menu);
} else {
menu_destroy(menu);
}
}
public menu_callback(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(gRound>=2){
if(gRound<=300){
if(item==0){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==1){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==2){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==3){
return ITEM_ENABLED;
}
}
}
}
return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(gRound>=2){
if(gRound<=300){
if(item==0){
menu_1_handler(id);
}
if(item==1){
menu_2_handler(id);
}
if(item==2){
menu_3_handler(id);
}
if(item==3){
menu_4_handler(id);
}
}
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}
public ShowVips(id){
new g_Name[64],g_Message[192];

new g_Size=ArraySize(g_Array);

for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);

if(i == g_Size - 1){
add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
}
else{
add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
}
}
ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));

new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));

if(!equal(szName,Name)){
ArrayPushString(g_Array,szName);

new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));

if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}
public VipChat(id){
if(g_Vip[id]){
new g_Msg[256],
g_Text[256];

read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg));
remove_quotes(g_Msg);

if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));

formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg[1]);

for(new i=1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i) && g_Vip[i])
ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text);
}
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);

if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))

new szPrefix[64] = "^x04[Super*V.I.P]";

if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bomb_planted(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 500);
}
}
public bomb_defused(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 500);
}
}
public amxbans_admin_connect(id){
client_authorized(id);
}

 

Jesli potrzebujesz pomocy z serwerem Pisz PW :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#708952 Przerobienie pluginu menu

Napisane przez VertuS w 08.08.2015 18:14

Dziala ale nie zapamietuje wyboru.

Masz plusa.

Zrobilbys to jeszcze? :)
  • +
  • -
  • 1


#705709 [Only DD2] By VertuS

Napisane przez VertuS w 09.07.2015 20:03

Przedstawiam wam moja pierwszą paczke Only DD2. Ocencie Ją.

35512907652600259919.png

Plugins.ini

; AMX Mod X pluginy - Amxx.pl

; Admin Base - glowne ustawienia dla adminow.
admin.amxx		    ; bazy admina (wymagane aby chodzili admini)
;admin_sql.amxx		; bazy admina - Wesja SQL (comment admin.amxx)


; Podstawowe pluginy
admincmd.amxx		; podstawowe komendy w konsoli admina
adminhelp.amxx		; pomoc dla adminow w czasie wpisywania komend w konsoli 
adminslots.amxx		; rezerwacja slota
multilingual.amxx	; Wielojezyczne zarzadzanie

; Panele Menu
menufront.amxx		; podstawoe menu admina
cmdmenu.amxx		; menu komend(speech, settings)
plmenu.amxx		    ; menu graczy (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; menu teleportowania (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; menu map (vote, changelevel)

; Chat / Wiadomosci
adminchat.amxx		; chat konsoli polecen
antiflood.amxx		; uniemozliwi klientom z servera flooding'u
scrollmsg.amxx		; wyswietla komunikat przewijania
imessage.amxx		; wyswietla komunikat informacji
adminvote.amxx		; komendy glosowania

; Pluginy zwiazane z mapami, vote, czas mapy itp.
nextmap.amxx		; wyświetlenie następnej mapy w Mapcycle
;mapchooser.amxx		; pozwala glosowac na nastepna mape
timeleft.amxx		; informuje o czasie do konca mapy

; Konfiguracja
pausecfg.amxx		; pozwala zatrzymać i wznowić niektóre pluginy
statscfg.amxx		; umorzliwia zarzadzanie pluginami statystyk

; Counter-Strike
;restmenu.amxx		; pozwala blokowac dane bronie
statsx.amxx		    ; statystyki (CSX Module required!)
;miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; Statystyki rejestracji broni (CSX Module required!)

; Umozliwiajacych wykorzystanie pluginy AMX Mod
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer

; Amxx.pl- Ponizej dodajesz swoje pluginy 


abd.amxx                ; zadawane obrażenia
ad_manager.amxx         ; reklamy w say
admin_freelook.amxx     ; admin widzi wszystko
adminlisten.amxx        ; admin widzi wszystkie rozmowy
c4timer.amxx            ; czas do wybuchu bomby
ptb.amxx                ; przerzucanie graczy do innych teamów
bs_limiter.amxx         ; 2 bs od 5 ct
spree.amxx              ; najlepszy gracz rundy
mutemenu.amxx           ; możliwość mutownia graczy
admin_spec_esp.amxx     ; wh dla admina po śmierci
flash.amxx              ; kto nas oślepił
realnadedrops.amxx      ; wywala wszystko po śmierci
poprawne_rate.amxx      ; ustawia iterp i rate
polski_cs.amxx          ; Sama nazwa wskazuje
join_leave.amxx         ; info kto wbija i wychodzi z serwera
afkbombtransfer.amxx    ; Przerzuca pakę od afk
resetscore.amxx         ; możliwość resetowania statystyk
inf_smierc.amxx         ; info po śmierci 5 sec
dontsayips.amxx         ; Zakaz reklam
parachute.amxx          ; spadochron
kill_assist.amxx        ; Asysta przy zabiciu
parachute.amxx          ; Spadochron dla wszystkich
ranga.amxx              ; ranga cs go
rangi.amxx              ; rangi cs go
admin_chat_colors.amxx  ; kolory dla admina
RoundSound.amxx         ; muzyka na koniec rundy
vip.amxx                ; vip na serwerze
adminchat.amxx          ; Chat u@
minibans.amxx           ; Powody banow
blackedit.amxx          ; SS'y
Admin_Screen3v15.amxx   ; SS'y

Paczka posiada system rang z CS:GO.

Paczka została stworzona pod Linux'a.

53098615693709226159.png

Standardowa

 

 

Download:

http://www62.zippysh...ZoJXW/file.html

 

 

 

 

 


  • +
  • -
  • 1