Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Asiap - zdjęcie

Asiap

Rejestracja: 02.05.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.08.2018 17:22
-----

#745229 [ROZWIĄZANE] Zatrzymanie dzwięku .vaw

Napisane przez Asiap w 20.12.2017 20:56

stopsound


  • +
  • -
  • 1


#744349 Gdzie Dodać "if'a"

Napisane przez Asiap w 20.11.2017 20:13

public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];
                                                 
for (new id=1; id<=32; id++)
{
  if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue;
                                                                                 
  for (new i=1;i<=32;i++)
  {       
   if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;
   if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
   {
 
   get_user_origin(i, PlayerCoords)
                                                                                                                 
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
   write_byte(id)
   write_byte(i)                                 
   write_coord(PlayerCoords[0])
   write_coord(PlayerCoords[1])
   write_coord(PlayerCoords[2])
   message_end()
                                                                                                                 
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
   write_byte(i)
   message_end()
  }
  }
}

zamien na

public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];
                                                 
for (new id=1; id<=32; id++)
{
  if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id] || get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE) continue;
                                                                                 
  for (new i=1;i<=32;i++)
  {       
   if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;
 
   get_user_origin(i, PlayerCoords)
                                                                                                                 
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
   write_byte(id)
   write_byte(i)                                 
   write_coord(PlayerCoords[0])
   write_coord(PlayerCoords[1])
   write_coord(PlayerCoords[2])
   message_end()
                                                                                                                 
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
   write_byte(i)
   message_end()
  }
}

optymalniej


  • +
  • -
  • 1


#744038 [Szukam]Im dalej przeciwnik tym wieksze dmg.

Napisane przez Asiap w 11.11.2017 17:18

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(this) ||!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	static origin1[3], origin2[3], dis;
	
	get_user_origin(this, origin1);
	get_user_origin(idattacker, origin2);
	
	dis = get_distance( origin1, origin2 );
	
	if(dis < 200)
		obrazenia[idattacker] = 2.0;
	else if (dis > 200)
		obrazenia[idattacker] = 5.0;

	SetHamParamFloat(4, damage * obrazenia[idattacker]);
	return HAM_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#743939 Zapis tablicy do vault

Napisane przez Asiap w 08.11.2017 17:07

#include <amxmodx>
#include <nvault>

new nazwy_pistoletow[][] = { "P228", "Scout", "HE Grenade" }; //itd
new CzasKupieniaPistoletow[33][sizeof nazwy_pistoletow];

new g_hVault;

public plugin_cfg()
{
	if((g_hVault = nvault_open("Nazwa_pliku")) == INVALID_HANDLE)
	{
		set_fail_state("nValut zwrocilo nieprawidlowy uchwyt");
	}
}

public plugin_end()
{
	nvault_close(g_hVault);
}

public client_disconnected(id)
{
	static i, szAuthid[42];
	get_user_authid(id, szAuthid, 24);

	formatex(szAuthid, 31, "Bronie-%s", szAuthid);

	for(i = 0; i < sizeof nazwy_pistoletow; i++)
	{
		nvault_set(g_hVault, szAuthid, CzasKupieniaPistoletow[id][i]);
	}
}

public client_putinserver(id)
{
	static i, szAuthid[42];
	get_user_authid(id, szAuthid, 24);

	formatex(szAuthid, 31, "Bronie-%s", szAuthid);

	for(i = 0; i < sizeof nazwy_pistoletow; i++)
	{
		nvault_get(g_hVault, szAuthid, CzasKupieniaPistoletow[id][i], 23);
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#743785 Beam - czerwony okrąg wokół entity

Napisane przez Asiap w 03.11.2017 17:46

g_pSpriteWave = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/shockwave.spr");

stock CreateBeamCylinder(Float:vecOrigin[3], iLife, iWidth, iColor[3]) {
	message_begin_f(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, vecOrigin);
	write_byte(TE_BEAMCYLINDER);
	write_coord_f(vecOrigin[0]);
	write_coord_f(vecOrigin[1]);
	write_coord_f(vecOrigin[2]);
	write_coord_f(vecOrigin[0]);
	write_coord_f(vecOrigin[1]);
	write_coord_f(vecOrigin[2] + 332.0);
	write_short(g_pSpriteWave);
	write_byte(0);
	write_byte(0);
	write_byte(iLife);
	write_byte(iWidth);
	write_byte(0);
	write_byte(iColor[0]);
	write_byte(iColor[1]);
	write_byte(iColor[2]);
	write_byte(255);
	write_byte(0);
	message_end();
}
static Float:vecOrigin[3];
pev(id, pev_origin, vecOrigin);
vecOrigin[2] -= pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? 15.0 : 33.0;
CreateBeamCylinder(vecOrigin, 5, 3, { 255, 0, 0 });

  • +
  • -
  • 1


#743735 Zadawanie obrazen dla swojego teamu

Napisane przez Asiap w 01.11.2017 16:11

zarejestruj TraceAttack pre i pomnoz obrazenia przez 1.33 i ustaw 3 parametr (damage)

SetHamParamFloat(3, damage * 1.33)


  • +
  • -
  • 1


#742973 Rejestrowanie eventów z true/false

Napisane przez Asiap w 30.09.2017 20:09

to oznacza czy zarejestrowane wydarzenia ma byc post czy pre

domyslnie jest ustawione na 0 (false) - pre


  • +
  • -
  • 1


#742908 lokalizacja muzyki

Napisane przez Asiap w 28.09.2017 12:46

pliki mp3 pobiera sie przez funkcje 

precache_generic

a pozniej uzyj

client_cmd(0, "mp3 play %s", muza1);
client_cmd(0, "mp3 play %s", muza2);

  • +
  • -
  • 1


#742889 Większe mniejsze, równe - znowu pytanie

Napisane przez Asiap w 27.09.2017 05:33

str_to_num(value) < 5

  • +
  • -
  • 1


#742536 Jak pobrac czas rundy ?

Napisane przez Asiap w 11.09.2017 18:32

if(floatround(g_fRoundTime - (get_gametime() - g_fTimeRoundStart)) < 30)

  • +
  • -
  • 1


#742531 Jak pobrac czas rundy ?

Napisane przez Asiap w 10.09.2017 22:51

if(equal(szTime, "00:30"))

  • +
  • -
  • 1


#742529 Jak pobrac czas rundy ?

Napisane przez Asiap w 10.09.2017 21:49

#include <amxmodx>

new Float:g_fTimeRoundStart, Float:g_fRoundTime;
new g_pRoundTime;

public plugin_init()
{
	register_logevent("Event_RoundStart", 2, "1=Round_Start");

	register_clcmd("say /test", "Clcmd_Test");
	g_pRoundTime = get_cvar_pointer("mp_roundtime");
}

public Event_RoundStart()
{
	g_fRoundTime = floatmul(get_pcvar_float(g_pRoundTime), 60.0) - 1.0;
	g_fTimeRoundStart = get_gametime();
}

public Clcmd_Test(id)
{
	static szTime[6];
	format_time(szTime, 5, "%M:%S", floatround(g_fRoundTime - (get_gametime() - g_fTimeRoundStart)));
					
	client_print(id, print_chat, "Aktualny czas rundy: %s", szTime);
	//zwroci np.: Aktualny czas rundy: 01:30
	return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#742129 Dodatkowe eventy

Napisane przez Asiap w 23.08.2017 21:33

FM_ClientUserInfoChanged


  • +
  • -
  • 1


#741199 Wczytyanie danych z bazy "na raz"

Napisane przez Asiap w 16.07.2017 23:01

ja pobieram dane z jednej i drugiej tabeli wedluh kolumny ID w ten sposob

SELECT a.*, b.* FROM `tabela` AS `a` INNER JOIN `tabela2` AS `b` ON a.id = b.id 


  • +
  • -
  • 1


#740087 Zapis zmiennych true/false do nvault

Napisane przez Asiap w 05.06.2017 17:08

przy odczycie mozesz ewentualnie uzyc

usp_model[id] = bool:str_to_num(vaultdata1)

aby 'zmienic' liczbe na bool (true/false)


  • +
  • -
  • 1