stopsound
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Asiap
Rejestracja: 02.05.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.08.2018 17:22




O mnie
100 postów - 22.08.2015 04:14
300 postów - 11.04.2017 19:40
Statystyki
- Grupa: Girl
- Całość postów: 323
- Odwiedzin: 7 831
- Tytuł: Wszechpomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Kobieta
-
Lokalizacja
Kętrzyn
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#745229 [ROZWIĄZANE] Zatrzymanie dzwięku .vaw
Napisane przez Asiap
w 20.12.2017 20:56
#744349 Gdzie Dodać "if'a"
Napisane przez Asiap
w 20.11.2017 20:13
public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];
for (new id=1; id<=32; id++)
{
if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue;
for (new i=1;i<=32;i++)
{
if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
get_user_origin(i, PlayerCoords)
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(i)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
write_byte(i)
message_end()
}
}
}
zamien na
public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];
for (new id=1; id<=32; id++)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id] || get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE) continue;
for (new i=1;i<=32;i++)
{
if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;
get_user_origin(i, PlayerCoords)
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(i)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
write_byte(i)
message_end()
}
}
optymalniej
#744038 [Szukam]Im dalej przeciwnik tym wieksze dmg.
Napisane przez Asiap
w 11.11.2017 17:18
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(this) ||!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
return HAM_IGNORED;
static origin1[3], origin2[3], dis;
get_user_origin(this, origin1);
get_user_origin(idattacker, origin2);
dis = get_distance( origin1, origin2 );
if(dis < 200)
obrazenia[idattacker] = 2.0;
else if (dis > 200)
obrazenia[idattacker] = 5.0;
SetHamParamFloat(4, damage * obrazenia[idattacker]);
return HAM_HANDLED;
}
#743939 Zapis tablicy do vault
Napisane przez Asiap
w 08.11.2017 17:07
#include <amxmodx>
#include <nvault>
new nazwy_pistoletow[][] = { "P228", "Scout", "HE Grenade" }; //itd
new CzasKupieniaPistoletow[33][sizeof nazwy_pistoletow];
new g_hVault;
public plugin_cfg()
{
if((g_hVault = nvault_open("Nazwa_pliku")) == INVALID_HANDLE)
{
set_fail_state("nValut zwrocilo nieprawidlowy uchwyt");
}
}
public plugin_end()
{
nvault_close(g_hVault);
}
public client_disconnected(id)
{
static i, szAuthid[42];
get_user_authid(id, szAuthid, 24);
formatex(szAuthid, 31, "Bronie-%s", szAuthid);
for(i = 0; i < sizeof nazwy_pistoletow; i++)
{
nvault_set(g_hVault, szAuthid, CzasKupieniaPistoletow[id][i]);
}
}
public client_putinserver(id)
{
static i, szAuthid[42];
get_user_authid(id, szAuthid, 24);
formatex(szAuthid, 31, "Bronie-%s", szAuthid);
for(i = 0; i < sizeof nazwy_pistoletow; i++)
{
nvault_get(g_hVault, szAuthid, CzasKupieniaPistoletow[id][i], 23);
}
}
#743785 Beam - czerwony okrąg wokół entity
Napisane przez Asiap
w 03.11.2017 17:46
g_pSpriteWave = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/shockwave.spr");
stock CreateBeamCylinder(Float:vecOrigin[3], iLife, iWidth, iColor[3]) {
message_begin_f(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, vecOrigin);
write_byte(TE_BEAMCYLINDER);
write_coord_f(vecOrigin[0]);
write_coord_f(vecOrigin[1]);
write_coord_f(vecOrigin[2]);
write_coord_f(vecOrigin[0]);
write_coord_f(vecOrigin[1]);
write_coord_f(vecOrigin[2] + 332.0);
write_short(g_pSpriteWave);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(iLife);
write_byte(iWidth);
write_byte(0);
write_byte(iColor[0]);
write_byte(iColor[1]);
write_byte(iColor[2]);
write_byte(255);
write_byte(0);
message_end();
}
static Float:vecOrigin[3];
pev(id, pev_origin, vecOrigin);
vecOrigin[2] -= pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? 15.0 : 33.0;
CreateBeamCylinder(vecOrigin, 5, 3, { 255, 0, 0 });
#743735 Zadawanie obrazen dla swojego teamu
Napisane przez Asiap
w 01.11.2017 16:11
#742973 Rejestrowanie eventów z true/false
Napisane przez Asiap
w 30.09.2017 20:09
#742908 lokalizacja muzyki
Napisane przez Asiap
w 28.09.2017 12:46
#742889 Większe mniejsze, równe - znowu pytanie
Napisane przez Asiap
w 27.09.2017 05:33
#742536 Jak pobrac czas rundy ?
Napisane przez Asiap
w 11.09.2017 18:32
#742531 Jak pobrac czas rundy ?
Napisane przez Asiap
w 10.09.2017 22:51
#742529 Jak pobrac czas rundy ?
Napisane przez Asiap
w 10.09.2017 21:49
#include <amxmodx>
new Float:g_fTimeRoundStart, Float:g_fRoundTime;
new g_pRoundTime;
public plugin_init()
{
register_logevent("Event_RoundStart", 2, "1=Round_Start");
register_clcmd("say /test", "Clcmd_Test");
g_pRoundTime = get_cvar_pointer("mp_roundtime");
}
public Event_RoundStart()
{
g_fRoundTime = floatmul(get_pcvar_float(g_pRoundTime), 60.0) - 1.0;
g_fTimeRoundStart = get_gametime();
}
public Clcmd_Test(id)
{
static szTime[6];
format_time(szTime, 5, "%M:%S", floatround(g_fRoundTime - (get_gametime() - g_fTimeRoundStart)));
client_print(id, print_chat, "Aktualny czas rundy: %s", szTime);
//zwroci np.: Aktualny czas rundy: 01:30
return PLUGIN_HANDLED;
}
#742129 Dodatkowe eventy
Napisane przez Asiap
w 23.08.2017 21:33
#741199 Wczytyanie danych z bazy "na raz"
Napisane przez Asiap
w 16.07.2017 23:01
#740087 Zapis zmiennych true/false do nvault
Napisane przez Asiap
w 05.06.2017 17:08
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Asiap
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
