stopsound
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Asiap
Rejestracja: 02.05.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.08.2018 17:22
O mnie
100 postów - 22.08.2015 04:14
300 postów - 11.04.2017 19:40
Statystyki
- Grupa: Girl
- Całość postów: 323
- Odwiedzin: 6 848
- Tytuł: Wszechpomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Kobieta
-
Lokalizacja
Kętrzyn
Kontakt
171
Profesjonalista
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#745229 [ROZWIĄZANE] Zatrzymanie dzwięku .vaw
Napisane przez Asiap w 20.12.2017 20:56
#744349 Gdzie Dodać "if'a"
Napisane przez Asiap w 20.11.2017 20:13
public radar_scan(id) { new PlayerCoords[3]; for (new id=1; id<=32; id++) { if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue; for (new i=1;i<=32;i++) { if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue; if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) { get_user_origin(i, PlayerCoords) message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id) write_byte(id) write_byte(i) write_coord(PlayerCoords[0]) write_coord(PlayerCoords[1]) write_coord(PlayerCoords[2]) message_end() message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id) write_byte(i) message_end() } } }
zamien na
public radar_scan(id) { new PlayerCoords[3]; for (new id=1; id<=32; id++) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id] || get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE) continue; for (new i=1;i<=32;i++) { if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue; get_user_origin(i, PlayerCoords) message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id) write_byte(id) write_byte(i) write_coord(PlayerCoords[0]) write_coord(PlayerCoords[1]) write_coord(PlayerCoords[2]) message_end() message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id) write_byte(i) message_end() } }
optymalniej
#744038 [Szukam]Im dalej przeciwnik tym wieksze dmg.
Napisane przez Asiap w 11.11.2017 17:18
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(this) ||!is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; static origin1[3], origin2[3], dis; get_user_origin(this, origin1); get_user_origin(idattacker, origin2); dis = get_distance( origin1, origin2 ); if(dis < 200) obrazenia[idattacker] = 2.0; else if (dis > 200) obrazenia[idattacker] = 5.0; SetHamParamFloat(4, damage * obrazenia[idattacker]); return HAM_HANDLED; }
#743939 Zapis tablicy do vault
Napisane przez Asiap w 08.11.2017 17:07
#include <amxmodx> #include <nvault> new nazwy_pistoletow[][] = { "P228", "Scout", "HE Grenade" }; //itd new CzasKupieniaPistoletow[33][sizeof nazwy_pistoletow]; new g_hVault; public plugin_cfg() { if((g_hVault = nvault_open("Nazwa_pliku")) == INVALID_HANDLE) { set_fail_state("nValut zwrocilo nieprawidlowy uchwyt"); } } public plugin_end() { nvault_close(g_hVault); } public client_disconnected(id) { static i, szAuthid[42]; get_user_authid(id, szAuthid, 24); formatex(szAuthid, 31, "Bronie-%s", szAuthid); for(i = 0; i < sizeof nazwy_pistoletow; i++) { nvault_set(g_hVault, szAuthid, CzasKupieniaPistoletow[id][i]); } } public client_putinserver(id) { static i, szAuthid[42]; get_user_authid(id, szAuthid, 24); formatex(szAuthid, 31, "Bronie-%s", szAuthid); for(i = 0; i < sizeof nazwy_pistoletow; i++) { nvault_get(g_hVault, szAuthid, CzasKupieniaPistoletow[id][i], 23); } }
#743785 Beam - czerwony okrąg wokół entity
Napisane przez Asiap w 03.11.2017 17:46
g_pSpriteWave = engfunc(EngFunc_PrecacheModel, "sprites/shockwave.spr"); stock CreateBeamCylinder(Float:vecOrigin[3], iLife, iWidth, iColor[3]) { message_begin_f(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, vecOrigin); write_byte(TE_BEAMCYLINDER); write_coord_f(vecOrigin[0]); write_coord_f(vecOrigin[1]); write_coord_f(vecOrigin[2]); write_coord_f(vecOrigin[0]); write_coord_f(vecOrigin[1]); write_coord_f(vecOrigin[2] + 332.0); write_short(g_pSpriteWave); write_byte(0); write_byte(0); write_byte(iLife); write_byte(iWidth); write_byte(0); write_byte(iColor[0]); write_byte(iColor[1]); write_byte(iColor[2]); write_byte(255); write_byte(0); message_end(); }
static Float:vecOrigin[3]; pev(id, pev_origin, vecOrigin); vecOrigin[2] -= pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? 15.0 : 33.0; CreateBeamCylinder(vecOrigin, 5, 3, { 255, 0, 0 });
#743735 Zadawanie obrazen dla swojego teamu
Napisane przez Asiap w 01.11.2017 16:11
#742973 Rejestrowanie eventów z true/false
Napisane przez Asiap w 30.09.2017 20:09
#742908 lokalizacja muzyki
Napisane przez Asiap w 28.09.2017 12:46
#742889 Większe mniejsze, równe - znowu pytanie
Napisane przez Asiap w 27.09.2017 05:33
#742536 Jak pobrac czas rundy ?
Napisane przez Asiap w 11.09.2017 18:32
#742531 Jak pobrac czas rundy ?
Napisane przez Asiap w 10.09.2017 22:51
#742529 Jak pobrac czas rundy ?
Napisane przez Asiap w 10.09.2017 21:49
#include <amxmodx> new Float:g_fTimeRoundStart, Float:g_fRoundTime; new g_pRoundTime; public plugin_init() { register_logevent("Event_RoundStart", 2, "1=Round_Start"); register_clcmd("say /test", "Clcmd_Test"); g_pRoundTime = get_cvar_pointer("mp_roundtime"); } public Event_RoundStart() { g_fRoundTime = floatmul(get_pcvar_float(g_pRoundTime), 60.0) - 1.0; g_fTimeRoundStart = get_gametime(); } public Clcmd_Test(id) { static szTime[6]; format_time(szTime, 5, "%M:%S", floatround(g_fRoundTime - (get_gametime() - g_fTimeRoundStart))); client_print(id, print_chat, "Aktualny czas rundy: %s", szTime); //zwroci np.: Aktualny czas rundy: 01:30 return PLUGIN_HANDLED; }
#742129 Dodatkowe eventy
Napisane przez Asiap w 23.08.2017 21:33
#741199 Wczytyanie danych z bazy "na raz"
Napisane przez Asiap w 16.07.2017 23:01
#740087 Zapis zmiennych true/false do nvault
Napisane przez Asiap w 05.06.2017 17:08
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Asiap
- Regulamin