Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Asiap - zdjęcie

Asiap

Rejestracja: 02.05.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.08.2018 17:22
-----

Moje posty

W temacie: [Gangi] Problem z Gangami by Cypis

08.04.2018 20:33

brak kolumny o id 4 w tabeli bazy danych

W temacie: Poświata dla czapek JailBreak

26.03.2018 11:49

Moze podasz kod tych czapek??

W temacie: [ROZWIĄZANE] Zatrzymanie dzwięku .vaw

20.12.2017 20:56

stopsound

W temacie: Gdzie Dodać "if'a"

21.11.2017 08:16

sprawdz swoja edycje a moja i porownaj

W temacie: Gdzie Dodać "if'a"

20.11.2017 20:13

public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];
                                                 
for (new id=1; id<=32; id++)
{
  if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue;
                                                                                 
  for (new i=1;i<=32;i++)
  {       
   if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;
   if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
   {
 
   get_user_origin(i, PlayerCoords)
                                                                                                                 
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
   write_byte(id)
   write_byte(i)                                 
   write_coord(PlayerCoords[0])
   write_coord(PlayerCoords[1])
   write_coord(PlayerCoords[2])
   message_end()
                                                                                                                 
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
   write_byte(i)
   message_end()
  }
  }
}

zamien na

public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];
                                                 
for (new id=1; id<=32; id++)
{
  if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id] || get_user_weapon(id) != CSW_KNIFE) continue;
                                                                                 
  for (new i=1;i<=32;i++)
  {       
   if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;
 
   get_user_origin(i, PlayerCoords)
                                                                                                                 
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
   write_byte(id)
   write_byte(i)                                 
   write_coord(PlayerCoords[0])
   write_coord(PlayerCoords[1])
   write_coord(PlayerCoords[2])
   message_end()
                                                                                                                 
   message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
   write_byte(i)
   message_end()
  }
}

optymalniej