właśnie to jest niemożliweoraz przede wszystkim ranking graczy np. do 30-50 najlepszych

do PHP znalazły by się jakieś biblioteki do pobierania nazwy itd, a do innych języków można by robić na ich podstawie, bo o gotowce raczej trudno by było.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
nad3jf nie posiada znajomych
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 02.11.2010 22:02
właśnie to jest niemożliweoraz przede wszystkim ranking graczy np. do 30-50 najlepszych
Napisane przez R3X
w 28.08.2010 23:06
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "[you]" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event( "StatusValue", "on_HideStatus", "be", "1=1","2=0"); register_event("ResetHUD", "on_HideStatus", "be"); } public on_HideStatus(id){ Create_StatusText(id, 0, "Twoj tekst"); } stock Create_StatusText(id, linenumber, text[]){ static msgStatusText; if(!msgStatusText) msgStatusText = get_user_msgid("StatusText"); message_begin( MSG_ONE, msgStatusText, {0,0,0}, id ) write_byte( linenumber ) // line number of status bar text write_string( text ) // status bar text message_end() }
Napisane przez
hardbot
w 28.08.2010 23:17
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
public plugin_init()
{
register_plugin("Down Say", "1", "Autor Postu")
}
public client_authorized(id)
{
set_task(1.0, "ShowSayDown", id)
}
public ShowSayDown(id)
{
new msg[1024], nick[32]
get_user_name(id,nick,31)
format(msg,1023,"Twoj Nick: %s | Witaj na serwerze",nick)
message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("StatusText"), {0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(msg)
message_end()
}
Napisane przez R3X
w 28.08.2010 22:54
Napisane przez
Pawlak093
w 27.08.2010 20:46
masz od tego pluginJak masz amx_super albo coś to wpisz
Napisane przez ZixI
w 27.08.2010 20:32
Napisane przez Abes Mapper
w 27.08.2010 22:35
Napisane przez Morthi
w 14.04.2010 17:43
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
if((bowdelay[id] + 4.X - float(player_intelligence[id]/X))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
Napisane przez GwynBleidD
w 19.07.2010 14:38
return PLUGIN CONTINUE;
return PLUGIN_CONTINUE;
QTM_CodMod-1.sma(423) : error 001: expected token: ")", but found "{" QTM_CodMod-1.sma(660) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod-1.sma(661) : warning 217: loose indentation
Napisane przez R3X
w 27.06.2009 17:39
^n - nowa linia ^t - tabulator \w - dalszy tekst będzie miał kolor biały \y - dalszy tekst będzie miał kolor zółty \r - dalszy tekst będzie miał kolor czerwony \d - dalszy tekst będzie miał kolor szary \R - dalszy tekst będzie wyrównany do prawej
na początku y, więc tekst do następnego znaku zmiany koloru będzie żółty\yWidzisz to menu?^n^n\w1. Tak^t2. Nie
show_menu ( index, keys, const menu[], time = -1, title[] = "" )index - id gracza
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("mymenu","mymenu"); } public mymenu(id){ show_menu(id, MENU_KEY_1| MENU_KEY_2, "yWidzisz to menu?^n^nw1. Tak^t2. Nie"); return PLUGIN_HANDLED; }Z nowości mamy:
jest to suma bitowa stałych MENU_KEY_1 i MENU_KEY_2. Pierwsza odpowiada klawiszowi 1 (slot1), druga klawiszowi 2 (slot2). Razem stanowią zbiór klawiszy przechwytywanych przez menu.MENU_KEY_1| MENU_KEY_2
#define MENU_KEY_1 (1<<0) #define MENU_KEY_2 (1<<1) #define MENU_KEY_3 (1<<2) #define MENU_KEY_4 (1<<3) #define MENU_KEY_5 (1<<4) #define MENU_KEY_6 (1<<5) #define MENU_KEY_7 (1<<6) #define MENU_KEY_8 (1<<7) #define MENU_KEY_9 (1<<8) #define MENU_KEY_0 (1<<9)
register_menu ( title[], keys, function[], outside=0 )title - tytuł, potrzebny do rozpoznania menu, musi być dokładnie taki sam jak w show_menu
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("mymenu","mymenu"); register_menu("MyMenu",MENU_KEY_1|MENU_KEY_2,"cbMyMenu"); } public mymenu(id){ show_menu(id,MENU_KEY_1|MENU_KEY_2, "yWidzisz to menu?^n^nw1. Tak^t2. Nie",-1,"MyMenu"); return PLUGIN_HANDLED; } public cbMyMenu(id, key){ }
#define MYMENU_KEYS MENU_KEY_1|MENU_KEY_2 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("mymenu","mymenu"); register_menu("MyMenu",MYMENU_KEYS,"cbMyMenu"); } public mymenu(id){ show_menu(id, MYMENU_KEYS, "yWidzisz to menu?^n^nw1. Tak^t2. Nie", -1, "MyMenu"); return PLUGIN_HANDLED; } public cbMyMenu(id, key){ client_print(id, print_chat, "Wybrales opcje: %d", key+1); }Aby przypisać operacje danemu klawiszowi wygodnie jest zastosować switch().
#define MYMENU_KEYS MENU_KEY_1|MENU_KEY_2 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("mymenu","mymenu"); register_menu("MyMenu",MYMENU_KEYS,"cbMyMenu"); } public mymenu(id){ show_menu(id,MYMENU_KEYS, "yWidzisz to menu?^n^nw1. Tak^t2. Nie",-1,"MyMenu"); return PLUGIN_HANDLED; } public cbMyMenu(id, key){ switch(key){ case 0:{ client_print(id, print_chat, "Wybrales opcje Tak"); } case 1:{ client_print(id, print_chat, "Wybrales opcje Nie"); } } }
menu_create ( title[], handler[], ml=0 )title[] - tytuł, tutaj służy również za nagłówek menu (jeśli nie podamy własnego)
new gMyMenu public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) gMyMenu=menu_create("Jak sie przywitasz?","cbMyMenu"); } public cbMyMenu(id, menu, item){ }
menu_additem(menu, const name[], const info[]="", paccess=0, callback=-1);menu - uchwyt menu
new gMyMenu; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) gMyMenu=menu_create("Jak sie przywitasz?","cbMyMenu"); menu_additem(gMyMenu,"Witam");//item=0 menu_additem(gMyMenu,"Czesc");//item=1 menu_additem(gMyMenu,"Przyszedl Admin :D","",ADMIN_CHAT);//item=2 } public cbMyMenu(id, menu, item){ switch(item){ case 0:{ client_cmd(id, "say Witam"); } case 1:{ client_cmd(id, "say Czesc"); } case 2:{ client_cmd(id, "say Przyszedl Admin :D"); } } }
menu_display(id, menu, page=0);id - index gracza
new gMyMenu; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("mymenu","mymenu"); gMyMenu=menu_create("Jak sie przywitasz?","cbMyMenu"); menu_additem(gMyMenu,"Witam");//item=0 menu_additem(gMyMenu,"Czesc");//item=1 menu_additem(gMyMenu,"Przyszedl Admin :D","",ADMIN_CHAT);//item=2 } public mymenu(id){ menu_display(id, gMyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public cbMyMenu(id, menu, item){ switch(item){ case 0:{ client_cmd(id, "say Witam"); } case 1:{ client_cmd(id, "say Czesc"); } case 2:{ client_cmd(id, "say Przyszedl Admin :D"); } } }
menu_destroy ( menu )menu - uchwyt menu
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("mymenu","mymenu"); } public mymenu(id){ new MyMenu=menu_create("Jak sie przywitasz?","cbMyMenu"); menu_additem(MyMenu,"Witam");//item=0 menu_additem(MyMenu,"Czesc");//item=1 menu_additem(MyMenu,"Przyszedl Admin :D","",ADMIN_CHAT);//item=2 menu_display(id, MyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public cbMyMenu(id, menu, item){ switch(item){ case 0:{ client_cmd(id, "say Witam"); } case 1:{ client_cmd(id, "say Czesc"); } case 2:{ client_cmd(id, "say Przyszedl Admin :D"); } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }
public cbMyMenu(id, menu, item){ switch(item){ case 0:{ client_cmd(id, "say Witam"); menu_display(id, menu); return PLUGIN_CONTINUE; } case 1:{ client_cmd(id, "say Czesc"); } case 2:{ client_cmd(id, "say Przyszedl Admin :D"); } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }Efekt: Gdy wybierzemy "Witam" menu pozostanie na ekranie.
menu_makecallback(const function[])zwróconą wartość przekażemy do menu_additem:
public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("mymenu","mymenu"); } public mymenu(id){ new MyMenu=menu_create("Jak sie przywitasz?","cbMyMenu"); new MyMenuFun=menu_makecallback("mcbMyMenu"); menu_additem(MyMenu,"Witam","",0,MyMenuFun);//item=0 menu_additem(MyMenu,"Czesc","",0,MyMenuFun);//item=1 menu_additem(MyMenu,"Przyszedl Admin :D","",ADMIN_CHAT,MyMenuFun);//item=2 menu_display(id, MyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED; } public cbMyMenu(id, menu, item){ switch(item){ case 0:{ client_cmd(id, "say Witam"); } case 1:{ client_cmd(id, "say Czesc"); } case 2:{ client_cmd(id, "say Przyszedl Admin :D"); } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public mcbMyMenu(id, menu, item){ return ITEM_ENABLED; }Przypisana funkcja ma taką postać. Zwracana wartość decyduje o aktywności opcji. Ta funkcja sprawi, że wszystkie opcje będą aktywne. Zwrócenie ITEM_DISABLED spowoduje brak aktywności wszystkich/danej opcji zależnie od zastosowania.
public mcbMyMenu(id, menu, item){ return ITEM_ENABLED; }
public mcbMyMenu(id, menu, item){ if(item==1) return ITEM_DISABLED; return ITEM_ENABLED; }Opcja "Czesc" będzie nieaktywna:
menu_setprop(menu, prop, ...);menu - uchwyt menu
#define MPROP_PERPAGE 1 /* Liczba opcji na stronę (param1 = liczba, 0=bez stronnicowania, 7=domyślnie) */ #define MPROP_BACKNAME 2 /* Nazwa opcji Back/Wstecz (param1 = tekst) */ #define MPROP_NEXTNAME 3 /* Nazwa opcji Next/Dalej (param1 = tekst) */ #define MPROP_EXITNAME 4 /* Nazwa opcji Exit/Wyjście (param1 = tekst) */ #define MPROP_TITLE 5 /* Nagłówek menu (param1 = tekst) */ #define MPROP_EXIT 6 /* Opcja wyjścia? (param1 = liczba, MEXIT_ALL - zawsze, MEXIT_NEVER- nidgy) */ #define MPROP_NOCOLORS 8 /* Czy usunąć automatyczne kolory(param1 = liczba, 0=domyślnie) */ #define MPROP_NUMBER_COLOR 10 /* Kolor opisów przycisków (param1 = tekst, "r"=domyślny) */
public mymenu(id){ new MyMenu=menu_create("Jak sie przywitasz?","cbMyMenu"); new MyMenuFun=menu_makecallback("mcbMyMenu"); menu_additem(MyMenu,"Witam","",0,MyMenuFun);//item=0 menu_additem(MyMenu,"Czesc","",0,MyMenuFun);//item=1 menu_additem(MyMenu,"Przyszedl Admin :D","",ADMIN_CHAT,MyMenuFun);//item=2 //opcja wyjścia "Wyjście" zamiast "Exit" menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie"); //zawsze pokaż opcję wyjścia menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL); //kolor cyfry przycisku zmień na żółty menu_setprop(MyMenu,MPROP_NUMBER_COLOR,"y"); menu_display(id, MyMenu,0); return PLUGIN_HANDLED; }
#define hide_menu(%1) show_menu(%1,0,"^n") /* To samo co public hide_menu(id) show_menu(id,0,"^n"); */
#define TASK_SHOWMENU 12000 public client_putinserver(id) set_task(1.0, "show_menu_", id+TASK_SHOWMENU); public show_menu_(tid){ new id=tid-TASK_SHOWMENU; new iTeam=get_user_team(id); new menu_id, keys; new menuUp = player_menu_info( id, menu_id, keys ); if ( iTeam && (menuUp <= 0 || menu_id < 0) ) //Tu pokazujemy menu mymenu(id); else set_task(1.0, "show_menu_", tid); }który nie pozwoli nadpisać menu wyboru drużyny i modelu.
Napisane przez QTM. Peyote
w 16.07.2010 09:30
Napisane przez G[o]Q
w 08.05.2010 22:26
set_task(0.1,"statystyki",zabojca,_,0,"a") // Robimy zadanie, ktore wysle id zabojcy do funkcji statystyki set_task(0.1,"statystyki",ofiara,_,0,"a")
Napisane przez Vertricus
w 09.05.2010 00:02
Napisane przez sbstn
w 08.05.2010 17:46
#include <amxmodx>
#include <fun>
public plugin_init()
{
register_event("DeathMsg", "Death", "a")
}
public Death()
{
new killer=read_data(1)
new victim=read_data(2)
if(get_user_team(killer)==get_user_team(victim))
{
set_user_frags(killer,get_user_frags(killer)+2)
}
}
Napisane przez QTM. Peyote
w 28.04.2010 23:08
Mamy 10 klas(9 zwykłych i 1 premium) do wyboru, każda z nich ma inne bronie oraz umiejętności.
say /reset - resetuje statystyki gracza say /klasa - otwiera menu wyboru klasy say /klasy - otwiera menu z opisami klas say /wyrzuc - wyrzuca przedmiot say /przedmiot - pokazuje informacje o przedmiocie
cod_killxp - ustala ilość doświadczenia za zabójstwo cod_bombxp - ustala ilość doświadczenia za podlozenie/rozbrojenie bomby
Hamsandwich Fakemeta Engine Fun Nvault Cstrike
Klasa premium dostępna jest po dodaniu flagi "T"
//#define BOTY
#define BOTY
Standardowa