Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

nad3jf - zdjęcie

nad3jf

Rejestracja: 25.02.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.11.2010 14:49
-----

#164483 Przeróbka respawn plugin

Napisane przez nad3jf w 27.08.2010 12:57


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>



#define PLUGIN "Respawn Player"
#define VERSION "1.01"
#define AUTHOR "Nad3jf"
new spawn_price
new money
public plugin_init() {
register_clcmd("say /respawn","ozyj")
register_cvar("dr_spawn_price","5000")
}


public ozyj(a)
{
money = cs_get_user_money(a)
spawn_price = get_cvar_num("dr_spawn_price")
if(!is_user_alive(a) && get_user_team(a) == 2 && money > spawn_price)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, a)
cs_set_user_money(a,money - spawn_price)
} else if(is_user_alive(a))
{
client_print(a,print_chat,"[DR] Tylko nie zywi moga sie odradzac!")
} else if(money < spawn_price)
{
client_print(a,print_chat,"[DR] Nie stac cie aby sie odrodzic!")
}
}

Plugin miałem u siebie zanim go tu opublikowałem tyle, że w małej modyfikacji. Jeśli nadal będzie coś bugował to napisz.
  • +
  • -
  • 1


#152313 /sklep w Call Of Duty Mod

Napisane przez nad3jf w 17.07.2010 09:17

Witam, chciałem przerobić Cod Mod aby istniał /sklep z opcjami, które napisałem w kodzie. Ogólnie chodzi aby otwierało się menu z opcjami, które dałem w załączniku. Jednak przy próbie kompilacji amxxpc.exe się zawiesza. Zmiany wprowadzałem w linijkach: 250,262,264-462,1894-1897
Edit: Poprawiłem menu zgodnie z poradnikiem ReX i jest to samo, a przy próbie kompilacji na webcopiler piszę:

Your plugin failed to compile! Read the errors below:


1000487 successful compiles to date.
731529 failed compiles to date.
Old compiler: 101980 compiles before decommission.
This tool by: David "BAILOPAN" Anderson.

Poprawiłbym ale nie wyskakuje mi jakie błędy. Pomóżcie :help:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#138282 AMXX REINSTAL

Napisane przez nad3jf w 25.05.2010 07:49

Pobierasz http://amxx.pl/redir...e_mirror=switch i http://amxx.pl/redir...use_mirror=dfn. Rozpakowujesz wpierw na komputerze pierwszy link, a potem 2 w tym samym katalogu i nadpisujesz pliki. Kasujesz z addons -> amxmodx i wklejasz nowe z tego co pobierasz. I gotowe.
  • +
  • -
  • 1


#131634 DR Respawn Player

Napisane przez nad3jf w 04.05.2010 14:23

Dołączona grafika
Plugin ten po wpisaniu przez gracza w say /respawn odradza go na jego własnym respawnie, gdy tego na to jest stać. Normalny koszt Spawn równy jest 3000 $.
Dodatkowo sprawdza czy gracz jest żywy, czy ma tyle pieniędzy oraz czy jest w drużynie CT.

Dołączona grafika
dr_spawn_price 0-16 000 (Jest to nic innego jak koszt odrodzenia)

Dołączona grafika
Autor: Nad3jf

Dołączona grafika
say /respawn (Odrodzi gracza gdy będzie w drużynie CT i będzie posiadał odpowiednią liczbę kasy)

Dołączona grafika
hamsandwich
cstrike


Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#131587 set_task

Napisane przez nad3jf w 04.05.2010 12:50

Ja bym zrobił to tak: (Jeżeli koniecznie z set_task to)

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
register_plugin("Frajer", "0.2", "BotQ")
register_clcmd("say /kill", "ZabijTegoFrajera")
}

public ZabijTegoFrajera(id) {
if (is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "Frajer jestes i tyle. Bac sie zombie, porazka! -.-")
set_task(0.1, "ZabijGn_ja", id) // tutaj ustal po jakim czasie od wpisania komendy ma killnac gracza
}
}
public ZabijGn_ja(id) {
client_cmd(id, "kill")
}

Jeżeli może być bez to:

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
register_plugin("Frajer", "0.2", "BotQ")
register_clcmd("say /kill", "ZabijTegoFrajera")
}

public ZabijTegoFrajera(id) {
if (is_user_alive(id))
{
client_print(id, print_chat, "Frajer jestes i tyle. Bac sie zombie, porazka! -.-")
client_cmd(id, "kill")
}
}


P.S tak na marginesie po co dodałeś moduł Fun skoro to .sma go nie wymaga?
  • +
  • -
  • 1