Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Fix

[5.9l] Po zwiększeniu maksymalnego poziomu Łowca szybko strzela z kuszy

Fix

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Morthi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 24
Życzliwy

  • Postów:91
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 14.04.2010 17:43

*
Popularny

W miejsce X wpisujecie MAX_LVL/4 czyli dla 200 lvl'a będzie to 50.0 dla 1000 lvl'a 250.0

Znajdź
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)


Zmień na
if((bowdelay[id] + 4.X - float(player_intelligence[id]/X))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

Użytkownik Morthi edytował ten post 14.04.2010 17:43

  • +
  • -
  • 5

#2 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 133
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 15.04.2010 16:22

Jesli dodatkowo chcesz zmniejszyc szybkosc tworzenia granatow przez lowce znajdz linijke:
if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
I pod nia dopisz ta linijke
(W miejsce X wpisujecie MAX_LVL/4 czyli dla 200 lvl'a będzie to 50.0 dla 400 bedzie to 100.0 a dla 1000 lvl'a 250.0)
else if(player_class[id] == Hunter) time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/X)

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 15.04.2010 16:23

  • +
  • -
  • 2

#3 Wiewiorek

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 05.06.2010 17:59

Zamienilem tą linijke i mam errora(kompiluje lokalnie)

if((bowdelay[id] + 4.MAX_LVL/4 - float(player_intelligence[id]/X))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
Taką linijkę dodałem a jak to nie chodziło to taką:
if((bowdelay[id] + 4.X - float(player_intelligence[id]/X))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)


I dalej nie chodzi, proszę szybką pomoc.


** JUZ CHODZI

Użytkownik Wiewiorek edytował ten post 05.06.2010 18:16


#4 Gutaj

    I Can Fly

  • Power User

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:667
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patrick
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.06.2010 18:08

Czytaj uważnie W miejsce X wpisujecie MAX_LVL/4 czyli dla 200 lvl'a będzie to 50.0 dla 1000 lvl'a 250.0
  • +
  • -
  • 0

#5 Wiewiorek

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 05.06.2010 18:23

ZRobiłem tak:

if((bowdelay[id] + 4.50- float(player_intelligence[id]/50.0))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

Tak powinno być dobrze?

#6 Gutaj

    I Can Fly

  • Power User

Reputacja: 157
Profesjonalista

  • Postów:667
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patrick
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.06.2010 18:32

A lvl 200? jeżeli tak to tak jeżeli nie to nie :D
if((bowdelay[id] + 4.50 - float(player_intelligence[id]/50.0))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

  • +
  • -
  • 0

#7 Wiewiorek

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Wawa
Offline

Napisano 05.06.2010 18:38

lvl 200 i dalej kusza zapierdziela full auto.

U mnie można dawać maksymalnie 100 inteligencji więc na pewno tutaj powinno być 50?

#8 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 06.06.2010 05:45

@up
A ustawiłeś podstawowe cvary?:f
  • +
  • -
  • 0

#9 Frezek

    H@ FFA

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:197
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gorzyce
Offline

Napisano 24.06.2010 19:43

if((bowdelay[id] + 4.50 - float(player_intelligence[id]/50.0))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK) i mi nie działa. Mam 201lvl proszę o pomoc

24 czerwiec 2010 - 14:04:
proszę o pomoc

24 czerwiec 2010 - 18:43:
odswiezam
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png


#10 Bols

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 24.06.2010 21:57

spróbuj:
if((bowdelay[id] + 4.50 - float(player_intelligence[id]/50))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

  • +
  • -
  • 0

#11 Frezek

    H@ FFA

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:197
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gorzyce
Offline

Napisano 25.06.2010 11:55

nie działa
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_323957_202743_F19A15_111111.png


#12 Bols

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 27.06.2010 23:59

niemożliwe.
  • +
  • -
  • 0

#13 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 24.08.2010 00:56

Trochę dziwny ten poradnik... Jak zrobić to na 1000 levelach?
if((bowdelay[id] + 4.X - float(player_intelligence[id]/250.0))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

Jedno X zamieniłem, ale jak to drugie będzie? 6.50?

Użytkownik sebul edytował ten post 24.08.2010 01:24

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#14 krzywy92

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:85
  • Lokalizacja:gdansk
Offline

Napisano 24.08.2010 09:32

Zrob tak
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/250))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

i powinno byc dobrze bo ja na moim serwerze mam 6k lvl i u mnie wyglada to tak idziala bez zazutow
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/1500))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
a tego pierwszego nie zmieniaj . A ty z tym 200 lvl wogóle przekompilowales plik i wrzuciles go na serwer?!

#15 SiLv3r

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.09.2010 19:35

Mam diablo 4001 level powiecie mi co mam wstawić za X i Y ??

if((bowdelay[id] + 4.X - float(player_intelligence[id]/Y))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

  • +
  • -
  • 0

#16 Zaszka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:215
  • Imię:Ja
Offline

Napisano 08.09.2010 21:07

Silv3r

if((bowdelay[id] + 4.1 - float(player_intelligence[id]/1000))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

#17 SiLv3r

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.09.2010 14:02

Zaszka zrobiłem to co napisaŁeś i dalej kusza szybko strzela;/
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Fix

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych