https://amxx.pl/doku...84/StripWeapons
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
XXL
Rejestracja: 07.04.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.05.2020 18:03




Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 637
- Odwiedzin: 10 033
- Tytuł: Wszechmogący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#766754 [ROZWIĄZANE] tylko 1 karabin w slocie
Napisane przez Deus Vult
w 11.05.2020 20:20
#766694 [ROZWIĄZANE] Wywołanie danej komendy po wyborze broni
Napisane przez Robiin
w 09.05.2020 19:52
#766703 [ROZWIĄZANE] Wywołanie danej komendy po wyborze broni
Napisane przez Robiin
w 09.05.2020 22:40
#766711 [ROZWIĄZANE] Wywołanie danej komendy po wyborze broni
Napisane przez Rivit
w 10.05.2020 12:04
Trzy razy przeczytałem temat i nadal nie wiem o co Ci chodzi.
Kod, który wrzuciłeś będzie działać, ale komenda będzie wywoływana wiele razy, nie tylko jak gracz otrzymuje broń.
Jeśli chcesz osiągnąć efekt typu: zrób coś, gdy gracz otrzymuje jakąś broń to wykorzystaj to co podał Ci asior, albo to:
Ham_AddPlayerItem
/** * Description: Adds an item to the player's inventory. * Forward params: function(this, idother); * Return type: Integer. * Execute params: ExecuteHam(Ham_AddPlayerItem, this, idother); */ Ham_AddPlayerItem,
Co do CurWeapon - radziłbym unikać tej metody
#766715 [ROZWIĄZANE] Wywołanie danej komendy po wyborze broni
Napisane przez Rivit
w 10.05.2020 13:48
#766723 [ROZWIĄZANE] Wywołanie danej komendy po wyborze broni
Napisane przez Rivit
w 10.05.2020 16:35
RegisterHam(Ham_AddPlayerItem, "player", "Ham_AddPlayerItem_Post", 1)
public Ham_AddPlayerItem_Pre(id, ent)
{
if(!is_user_alive(id) || !pev_valid(ent)){
return HAM_IGNORED;
}
new csw = cs_get_weapon_id(ent);
switch(csw){
case CSW_AK47:{
//dostales ak
}
case CSW_M4A1:{
//dostales m4
}
}
return HAM_IGNORED;
}
cos takiego
#766728 [ROZWIĄZANE] Wywołanie danej komendy po wyborze broni
Napisane przez Rivit
w 10.05.2020 18:39
#735259 Zablokowanie opcji w menu od x graczy
Napisane przez Aexis
w 28.01.2017 17:06
#include <amxmodx>
#define OPCJA_OD 10
new menu, menu_callback_handler;
public plugin_init(){
register_plugin("Menu", "1.0", "Aexis");
register_clcmd("say /menu","Menu")
}
public Menu(id){
menu=menu_create("\rMenu","menu_handler");
menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
new bool:active=false, num=-1;
menu_additem(menu,"\wpierwsza opcja","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wdruga opcja","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wtrzecia opcja","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wczwarta opcja","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
if(active){
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu");
menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
menu_display(id, menu);
} else {
menu_destroy(menu);
}
}
public menu_callback(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(item==0){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==1){
return ITEM_ENABLED;
}
if(get_playersnum()>= OPCJA_OD){
if(item==2){
return ITEM_ENABLED;
}
}
if(item==3){
return ITEM_ENABLED;
}
}
return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(item==0){
menu_1_handler(id);
}
if(item==1){
menu_2_handler(id);
}
if(get_playersnum()>= OPCJA_OD){
if(item==2){
menu_3_handler(id);
//return PLUGIN_HANDLED
}
}
if(item==3){
menu_4_handler(id);
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu_1_handler(id)
{
client_print(id, print_center, "Elo");
}
public menu_2_handler(id)
{
client_print(id, print_center, "Melo");
}
public menu_3_handler(id)
{
client_print(id, print_center, "Trzy dwa");
}
public menu_4_handler(id)
{
client_print(id, print_center, "ZERO");
}
Ten musi działać ![]()
#746144 Kilka zabaw Jailbreak w 1 pluginie
Napisane przez Tojaocb
w 22.01.2018 11:35
#745871 Pliki .inl
Napisane przez Robiin
w 12.01.2018 21:57
na serwerze ich nie potrzebujesz, one są tylko do twojego kompilatora i powinny być w folderze 'include'
Jestem niemalże pewny, że to nie literówka. Pliki *.inc = include, pliki *.inl = odrębny plik, który można zaincludować zawierający dalszy kod pluginu; https://amxx.pl/topi...kleić-plik-inl/
Tak, wiem, że to nie literówka.
Pliki .inl powinny być w folderze include tak samo jak .inc.
Mam doświadczenie w takim dzieleniu bo podzieliłem kiedyś silnik coda, który miał razem ponad 7k linijek kodu...
W takim wypadku uznaję ![]()
#745870 Pliki .inl
Napisane przez AwIlL^^
w 12.01.2018 21:37
na serwerze ich nie potrzebujesz, one są tylko do twojego kompilatora i powinny być w folderze 'include'
Jestem niemalże pewny, że to nie literówka. Pliki *.inc = include, pliki *.inl = odrębny plik, który można zaincludować zawierający dalszy kod pluginu; https://amxx.pl/topi...kleić-plik-inl/
Tak, wiem, że to nie literówka.
Pliki .inl powinny być w folderze include tak samo jak .inc.
Mam doświadczenie w takim dzieleniu bo podzieliłem kiedyś silnik coda, który miał razem ponad 7k linijek kodu...
#740919 Reset kondycji przy zmianie broni
Napisane przez rzeznik9871
w 11.07.2017 11:29
#739610 Problem z CS'em NS
Napisane przez RaS_
w 13.05.2017 21:03
#739349 Zrobienie hud, które nie będzie się 'bugował'.
Napisane przez Toldi
w 05.05.2017 21:20
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: XXL
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość


kilkazabaw.amxx