Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
XXL
Rejestracja: 07.04.2014Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.05.2020 18:03
Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 637
- Odwiedzin: 8 875
- Tytuł: Wszechmogący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#738829 Wycena sieci
Napisane przez ODSCreative w 24.04.2017 06:12
#737666 Vip i Svip na zm
Napisane przez Robiin w 17.03.2017 17:23
Ten mój plugin i tak ma same errory wiec możecie jeszcze ten zwykly VIP naprawić ? Mi coś nie idzie
"Ten mój", nie jest Twój. Kopiuj + wklej nie znaczy, że możesz nazywać go swoim.
To, o co prosisz to w zasadzie nowy plugin, cały vip, nie przerobienie tego.
To *.sma to tylko taka dywersja na edytującego, mam rozumieć?
Polecam dział zleceń płatnych, tam prędzej dostaniesz odpowiedź, a tutaj najprawdopodobniej zostaniesz bez odpowiedzi.
#735469 Modyfikacja zabawy chowany
Napisane przez Vakos w 31.01.2017 18:55
Daj *.sma.
Jeżeli oczekujesz, że ktoś zrobi Ci to od tak, i w dodatku będzie musiał bawić się tabulacją, to powodzenia c:
Ymm a to co to jest wyżej?
Całe SMA jest podane
W kodzie forum. Jeżeli je skopiujesz do studio/notepada, to odkryjesz, co to jest brak tabulacji, i jak utrudnia to pracę.
Podaj *.sma w załączniku.
Niestety nie mogę dać w formie załącznika ponieważ coś mi nie działa on.
Wstawię ci na zippyshare:
http://www101.zippys...4eLwm/file.html
#735219 Zablokowanie opcji w menu od x graczy
Napisane przez tytusek w 27.01.2017 18:47
#735200 Zablokowanie opcji w menu od x graczy
Napisane przez Ogen Dogen w 27.01.2017 11:33
Może tak ?
public showmenu(id) { new menu = menu_create("Moje menu", "menu_handler"); new cb = menu_makecallback("menu_callback"); menu_additem(menu, "Opcja 1"); menu_additem(menu, "Opcja 2"); menu_additem(menu, "Opcja 3"); menu_display(id, menu, 0); } public menu_handler(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) return PLUGIN_HANDLED; switch(item) { // obsluga menu } } public menu_callback(id, menu, item) { if (item == 0 && get_team_players(1) > 5) return ITEM_DISABLED; return ITEM_ENABLED; } stock get_team_players(team) { new counter = 0; for (new i=0; i<33; i++) if (is_user_connected(i) && get_user_team(i) == team) counter++; return counter; }
#734518 Zablokowanie opcji w menu od x graczy
Napisane przez Asiap w 10.01.2017 18:32
public ShowMenu(id) { static hMenu, hCb; hMenu = menu_create("Tytul menu", "Handle_ShowMenu"); hCb = menu_makecallback("Callback_ShowMenu"); menu_additem(hMenu, "Opcja #1", _, _, hCb); //blokujemy to jak jest wiecej niz 20 wszystkich terrorystow menu_additem(hMenu, "Opcja #2"); menu_additem(hMenu, "Opcja #3"); return menu_display(id, hMenu); } public Callback_ShowMenu(id, hMenu, iItem) { if(iItem == 0) { return getPlayers(1) > 20 ? ITEM_DISABLED : ITEM_ENABLED; } return ITEM_ENABLED; } public Handle_ShowMenu(id, hMenu, iItem) { if(iItem == MENU_EXIT) { return; } // dalszy kod } /* * iTeam: * 1 - terrorysci * 2 - anty-terrorysci * 3 - widzowie * * bAlive: * false - niezywi * true - zywi */ stock getPlayers(iTeam, bool:bAlive = false) { static iszPlayers[32], iNum; get_players(iszPlayers, iNum, bAlive ? "aceh" : "ceh", iTeam == 1 ? "TERRORIST" : "CT"); return iNum; }
#734125 Usunięcie gangów i zostawienie samego rankingu
Napisane przez Kmf!p w 31.12.2016 15:03
do zera raczej nie da sie usunac gangow z tego kodu, sql pobiera nazwe gangu oraz czlonkow gangu o ile dobrze widzialem, wiec nie usuniesz tego z sql, mozna to zrobic ale lepiej od nowa napisac kod a nie kazdemu chce sie bawic w takie przerobki. Trzeba by bylo zmienic zapytania do bazy oraz dzialanie calego pluginu moge sie mylic, ale wydaje mi sie ze w tym problem.
#734391 Jak zacząłeś swoją przygodę z programowaniem?
Napisane przez Master Yoga w 06.01.2017 22:31
#734383 Zablokowanie opcji w menu od x graczy
Napisane przez tytusek w 06.01.2017 16:27
public menu(id){ new tytul[64]; format(tytul, 63, "\rmenu graczy"); new menu = menu_create(tytul, "menu_handler"); new cb = menu_makecallback("menu_Callback"); menu_additem(menu, "opcja1"); menu_additem(menu, "opcja2, "0", 0, cb"); //blokuje od 20graczy menu_additem(menu, "opcja3"); menu_display(id, menu); } public menu_Callback(id, menu, item) { item++; new players[32], num; get_players(players, num); if(item==2 && num>20) //blokuje od 20 graczy return ITEM_DISABLED; return ITEM_ENABLED; } public menu_handler(id, menu, item){ if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } //dalsze instrukcje... }
#734155 [ROZWIĄZANE] Kosy tylko dla CT
Napisane przez Xeane w 01.01.2017 19:21
#734047 Rank Buntow i Zyczen
Napisane przez Vakos w 30.12.2016 14:21
#733969 Problem z vipem-menu
Napisane przez _McHappy w 29.12.2016 10:26
#733010 Nieopublikowane wersje modu: Tower Defense oraz ExpMod by GT Team
Napisane przez gtteamamxx w 05.12.2016 10:23
Cześć, może niektórzy mnie (nas) pamiętają, może nie, natomiast na wstępie chciałbym zwrócić się do administracji.
- Tak, miałem kiedyś bana na forum, minęło sporo czasu, czy ja wiem, 2-3 lata? Poza forum rozwijałem z bratem dawno już zaczęty mod Tower Defense oraz ExpMod; Mody miały być tu wydane, jednak ban przekreślił tę możliwość. Chciałbym poprosić o możliwość publikacji tutaj tych, w tym dziale, w tym temacie. Era CS 1.6 powoli dobiega końca, wszyscy powoli zaczynają się uczyć SourceMod'a, a nie chciałbym, by pewne rzeczy odeszły w zapomnienie.
Dawno temu, bodajże od 2012 tworzyłem i rozwijałem dwa mody.
* Tower Defense ( Obrona wieży: link: https://amxx.pl/topi...ieży-v03-alpha/ )
* ExpMod By GT Team ( link: https://amxx.pl/topi...mod-by-gt-team/ )
Poniżej publikuję wszystkie wersje, w tym nie opublikowane wcześniej. Dla wszystkich, którzy jeszcze chcą się pouczyć, popatrzeć jak to wygląda, proszę.
ExpMod:
- 1.0 : https://github.com/g...ter/1.0/cstrike
- 1.8 : https://github.com/g...ter/1.8/cstrike
- 1.9 alpha : https://github.com/g...9 alpha/cstrike
- 1.9.2 fixed : https://github.com/g...mod 1.9.2 fixed
- 1.9.5 alpha : https://github.com/g...5 alpha/cstrike
- 1.9.7 : https://github.com/g...r/1.9.7/cstrike
- 1.9.7 fixed : https://github.com/g...7 fixed/cstrike
- 1.9.8 : https://github.com/g...r/1.9.8/cstrike
- 1.9.8 fixed : https://github.com/g...8 fixed/cstrike
- 1.9.9 : https://amxx.pl/topi...ieży-v03-alpha/
- 2.0 (Nieopublikowany) : https://github.com/g.../addons/amxmodx
Tower Defense:
- 0.1 alpha : https://github.com/g...er/td/0.1 alpha
- 0.2 alpha : https://github.com/g...er/td/0.2 alpha
- 0.3 : https://github.com/g...e/master/td/0.3
- 0.4 (Nieopublikowany) : https://github.com/g...ee/master/td/04
- 0.5 (Nieopublikowany) : https://github.com/g...wer Defense 0.5
Poniżej prezentuje Changelogi tych modów:
Tower Defense:
- Pierwsze wydanie pluginu
/* Wersja 0.1 Alpha: Turrets Fix */
- Naprawienie drobnego błędu w wieżyczkach
/* Wersja 0.2 Alpha [Lato 2014] */
- Dodanie aktualnych map jako standardowe w tym modzie, czyli są w paczce
- Dodanie modułu hamsandwich (linux)
- Wgranie nowej wersji nieskończonej rundy działającej z najnowszymi binarkami(tylko)
/* Wersja 0.3 Alpha [Lato 2014] */
- Poprawienie wykonania komendy /start. Od teraz komendę może użyć¦ gracz, gdy na serwerze znajdują się 2 osoby.
- Dodanie pokazywania wymaganej liczby fragów w dziale "Umiejętności" w głównym menu.
- Drobne usterki i poprawki wyświetlanych tekstów.
- Poprawienie niekompilującego się pliku .sma
- Dodanie nowego include
- "Naprawienie" dźwięku "Start_Wave", który się w ogóle nie odtwarzał
/* Wersja 0.4 Beta [Lato 2014 - *przerwa* - Styczeń 2015] */
- Dodanie sklepu ( możliwość¦ dodawania własnych przez natyw td_shop_register_item )
- Dodanie itemów do sklepu (m. in. minigun, naprawa głównej wieży)
- Dodanie nowych spritów(ranger i ammobar - wymagane usunięcie folderu /sprites/TD w celu pobrania aktulanych z serwera)
- Dodanie paska amunicji nad wieżyczką, z nią cvar (0 - wyłącz|1-tylko właścicielowi|2-wszystkich)
- Dodanie komendy /daj i /przekaz, w niej również Menu Admina.
- Dodanie komendy /wymien i /swap ( zamienia $10000 na 10 zÂłota - cvary)
- Dodanie własnego menu broni ( własne ustawienia cen broni )
- Dodanie wyświetlania informacji o wieżyczce (jeśli blisko podejdziesz)
- Naprawa błędu z healthbarem
- Synchronizacja cvarów z plikiem konfiguracyjnym
- Dodanie mnóstwo nowych cvarów, od teraz TY decydujesz jak ma wyglądać¦ rozgrywka i sprawić¦, że mod bęŞdzie unikalny
- Dodanie nowych natywów i forwardów [Dla Skrypterów]
- Dodanie odliczania dźwiękowego [Opcjonalnie]
- Zmiejszenie wymaganych fragów za dany poziom
- Dodanie złota za określoną liczbę zadanych obrażeń
- Dodanie złota oraz kasy za przetrwanie wavu
- Usunięcie problemów przy rozpoczęciu gry
- Naprawa set_tasków, usunięcie problemu przy modernizacji wieżyczek
- Nowy styl modernizowania, ulepszania, kupowania wieżyczek, od teraz to nie trwa tak szybko
- Dodanie zaawansowanego systemu Asyst [Opcjonalnie]
- Dodanie multi-language do pluginu [Aktualnie PL-EN]
- Usunięcie pluginu nieskonczonej rundy jako dodatkowy plugin
Optymalizacje :
- Zamienienie fakemety na engine - szybkość¦ działania modu
- Dodanie cvar_util, od teraz maksymalne wartości jakie mogą być nigdy nie zostaną przekroczone
- Event Money
- Ogromne poprawki i optymalizacje różnych funkcji - w tym PreThinki i Thinki
- Zmiana systemu odliczania - Łatwiejszy, krótszy, szybszy
- Estetyka kodu - Łatwość odczytania
/* Wersja 0.5 Beta [Lipiec 2015] */
/* WGRYWAJĄC TĄ WERSJE KONIECZNIE PODMIEŃ MODELE NA SERWERZE */
- Zwiększenie standardowych wavów do 35, oraz wzmmocnienie potworów
- Zwiększenie prawdopodobnieństwa wystąpienia krwi po strzale
- Dodanie do sklepu granatów podpalających
- Dodanie do sklepu amunicji dla miniguna
- Dodanie do sklepu AWP z 2x obrażeniami
- Dodanie do sklepu złotych naboi
- Dodanie do sklepu granatów spowalniających
- Naprawa kilku wyświetlanych tekstów (m. in. odliczanie)
- Dodanie możliwość zdobycia $$$ za określoną liczbę zadanych obrażeń
- Usunięcie zbugowanego modelu "pielęgniarki", którą ciężko było trafić
- Optymalizacja parametrów konfiguracyjnych serwer Tower Defense
- Naprawienie miniguna w sklepie
- Naprawienie otrzymywanej ilości złota i kasy po dołączeniu na serwer podczas trwania X wavu
- Naprawienie taska odpowiedzialnego za wysyłanie potworów
- Dodanie nowej mapy: td_big jako jedna z podstawowych map do Tower Defense Mod
- Naprawienie wyświetlającego się tekstu multi-language w nazwach rund. Od teraz wyświetlają się poprawnie.
- Dodanie nowej mapy: td_striker jako jedna z podstawowych map do Tower Defense Mod
- Zwiększenie liczby wavów w pliku standard_wave, oraz dodanie opcjonalnej trudniejszej wersji
- Dodanie nowych natywów i forwardów [Dla Skrypterów]
- Edytowanie systemu sklepu. Od teraz doszedl nowy plik konfiguracyjny "td_shop.cfg", do którego automatycznie przez plugin
zostają dopisane właściwości każdego itemu ze sklepu, które możemy dowolnie zmieniać
- Dodanie nowego pluginu "td_hs_damage" - 1.5x większe obrażenia po trafieniu w głowe [Opcjonalnie]
- Dodanie nowego pluginu "td_sprite_engine", oraz "td_sprite_ammo"[oba muszą być włączone], które dodają do hudu wyświetlające się sprity
związane ze statusem wieżyczki w ilości amunicji [Opcjonalnie]
- Poprawki wyświetlanych tekstów
- Dodanie więcej tekstów multi-language
- DEBUG MODE zostalo rozszerzone i usprawnione
- DEBUG MODE jest od teraz angielskie
- Dodano klasy ludzi. Doszedł nowy plik konfiguracyjny "td_class.cfg" tworzony automatycznie przez plugin,
wartości w nim można dowolnie zmieniać
- Zmieniono ścieżkę oraz system wczytywania ustawień wieżyczek. Od teraz do każdej mapy możesz inaczej dostosować ustawienia wieżyczek.
- Ulepszono system ulepszenia wieżyczek. Od teraz możesz dodać nieograniczoną ilośc ulepszeń obrażen i zasięgu
- Naprawiono komendę [LOAD_STANDARD_WAVE]
- Dodano plugin odpowiadający za głosowanie na następną mapę, wraz z nią cvary
- Poprawiono modele potworów. Zostały zwiększone hitboxy głowy, przez co łatwiej trafić w głowę i zadać więcej obrażen
- Zwiększono czytelność kodu obu silników oraz przeprowadzono drobne poprawki w nazewnictwie
- Usunięto bug z td_guns, w związku z kupywaniem amunicji poza buyzone
- Dodano VIPA! Wraz z nimi nowe cvary
- Dodano (przy zadawaniu obrażeń) informacje, czy strzał byl heashotem
- Dodano animacje śmierci potworów, kiedy zostały zabite headshotem
- Zmieniono system przechodzenia przez enty, dzięki czemu można potwory spowalniać
- Dodano model VIPA
- Dodano modele graczy
- Dodano nowe dźwięki odtwarzające się podczas "czekania" na następny wave. (odtwarzane w pobliżu respawna potworów)
/* End of Changelog */
AKTUALNA LISTA MAP DOSTĘPNA: http://cs.gamebanana.../maps/cats/8329
ExpMod:
- Wydanie Pluginu
1.1 ... 1.5 (nieudostępnione) :
-Dużo napraw bugów
1.6 :
- Dodanie admin menu
- Naprawa bugów z achievementami.
- Naprawa bugów z misjami
1.7(nieudostępnione) :
- Naprawa admin menu
- 2 nowe pluginy :
Prefix na chacie
komenda " /gracze " lub " /gracz "
1.8 :
- Naprawa masy bugów
- Dodano cvar i dodatkowy exp za uratowanie zakladnika
- Zmienienie definicji #define MNOZNIK_*
- Zmienienie systemu pobierania nazwy misji i opisu na dużo szybszy
- Dodanie nowego pluginu w Fazie BETA, dodany gdyby admin menu szwankowało
(exp_dodajlvl , exp_dodajexp, exp_ustawexp, exp_ustawlvl, exp_dodajmonety, exp_ustawmonety,
exp_ustawmisje, exp_anulujmisje, exp_anulujmisjeizablokuj, exp_odblokujmisje)
- Komenda na chacie dla admina " /missionid" - Pokazuje w menu id każdej misji
1.9.5 :
- Naprawiono kilka bugów
- Naprawiono znowu admin menu ...
- Dodane Wersję MULTI LANGUAGE, niestety jest tylko polsko-angielski.
1.9.6 :
- Naprawiono w 99.9% Admin Menu ( item++, bugowało )
- Naprawiono kilka bugów z ML_NOTFOUND
1.9.7:
- Zmieniono typ zapisu z savev na nvault w celu optymalizacji moda
- Dodano kilka cvarów:
exp_hud_level [ 0 - wcale ; 1 - tylko żyjącemu ; 2 - tylko umarłemu ; 3 - każdemu ]
exp_mission_savetime [ czas ogólnego zapisu misji każdemu graczowi ]
exp_savetime [ czas ogólnego zapisu expa każdemu graczowi ]
exp_ach_savetime [ czas ogólnego zapisu achievementów każdemu graczowi ]
exp_knife_invisible [ niewidzialność tylko na nożu ]
exp_of_players [ gracz wbija exp od X graczy na serwerze (misje, ach też) ]
- Ogólna optymalizacja silnika, silnika achievementów i silnika misji
- Naprawienie huda( hud już nigdy nie będzie znikał ) [ zmieniono częstotliwość odświeżania huda i huda misji ]
- Zmniejszenie lagów na słabszych serwerach [ około 90% ]
- Naprawienie brakujących informacji po wybraniu misji
1.9.7 fixed:
- Naprawiono błąd z nie odblokowywanymi achievementami gdy weszło więcej niż "X" graczy
1.9.8
- Próba naprawienia błędu z samoistnym usuwaniem danych ( lvl, exp itp )
- Naprawiono zmienianie się co jakiś czas języka z ang na pol z pol na ang itd..
2.0
- Kompletna refaktoryzacja kodu
Oba mody były pisane pod kątem możliwości całkowitej konfiguracji bez edytowania kodu źródłowego. To znaczy, że użytkownik może zmieniać dosłownie wszystko w plikach konfiguracyjnych, nie musząc przy tym grzebać w kodzie. Jeśli nie rozumiesz, zobacz ten plik: https://github.com/g...figs/exp_config
To tyle z mojej strony, mam nadzieje, ze kiedys/komuś ten kod pomoże w robieniu czegoś / podglądu
Całej administracji i użytkownikom życzymy Wesołych Świąt, Samych sukcesów w programowaniu oraz Szczęśliwego Nowego Roku!
PS DarkGL - Dzięki za wszystko oraz zarażenie jumpstylem Pozdrawia Striker oraz z grupą OtherSide Jumpstyle Team
#732698 [KOSZ] Nic nie mogę zrobić
Napisane przez edka115 w 25.11.2016 23:00
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: XXL
- Regulamin