Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Pliki .inl

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Konicho

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Lubuskie
Offline

Napisano 12.01.2018 20:13

Witam, jestem zielony w sprawach amx. Gdzie mam umieścić pliki z końcówka .inl ? Chce wgrać poke moda na serwer a nie wiem gdzie mam te pliki umieścić.


  • +
  • -
  • 0

#2 AwIlL^^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:175
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Sierakowice
Offline

Napisano 12.01.2018 20:38

na serwerze ich nie potrzebujesz, one są tylko do twojego kompilatora i powinny być w folderze 'include'


  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#3 Defekt muzgó

    ✓ Wyimaginowany Jednorożec ✓

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1094
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 12.01.2018 21:22

na serwerze ich nie potrzebujesz, one są tylko do twojego kompilatora i powinny być w folderze 'include'

Jestem niemalże pewny, że to nie literówka. Pliki *.inc = include, pliki *.inl = odrębny plik, który można zaincludować zawierający dalszy kod pluginu; https://amxx.pl/topi...kleić-plik-inl/


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów od zera, za zero.


#4 AwIlL^^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 65
Pomocny

  • Postów:175
  • GG:
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Sierakowice
Offline

Napisano 12.01.2018 21:37

 

na serwerze ich nie potrzebujesz, one są tylko do twojego kompilatora i powinny być w folderze 'include'

Jestem niemalże pewny, że to nie literówka. Pliki *.inc = include, pliki *.inl = odrębny plik, który można zaincludować zawierający dalszy kod pluginu; https://amxx.pl/topi...kleić-plik-inl/

 

Tak, wiem, że to nie literówka.

Pliki .inl powinny być w folderze include tak samo jak .inc.
Mam doświadczenie w takim dzieleniu bo podzieliłem kiedyś silnik coda, który miał razem ponad 7k linijek kodu...


  • +
  • -
  • -1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#5 Defekt muzgó

    ✓ Wyimaginowany Jednorożec ✓

  • Power User

Reputacja: 315
Wszechpomocny

  • Postów:1094
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 12.01.2018 21:57

 

 

na serwerze ich nie potrzebujesz, one są tylko do twojego kompilatora i powinny być w folderze 'include'

Jestem niemalże pewny, że to nie literówka. Pliki *.inc = include, pliki *.inl = odrębny plik, który można zaincludować zawierający dalszy kod pluginu; https://amxx.pl/topi...kleić-plik-inl/

 

Tak, wiem, że to nie literówka.

Pliki .inl powinny być w folderze include tak samo jak .inc.
Mam doświadczenie w takim dzieleniu bo podzieliłem kiedyś silnik coda, który miał razem ponad 7k linijek kodu...

 

W takim wypadku uznaję :P


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów od zera, za zero.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych