Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

DAx. - zdjęcie

DAx.

Rejestracja: 23.03.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.10.2023 09:38
-----

#663283 Szukam pluginów na cheaty

Napisane przez DAx. w 12.09.2014 22:05

Gdyby taki plugin istniał to nigdy nie spotkalbys czitera na którymkolwiek serwerze. Coś tam mi świta, że istnieje jakiś plugin, który sprawdza procesy uruchomione na komputerze gracza, ale szczerze mówiąc to nie wiem skąd sb to przypomniałem :v
  • +
  • -
  • 1


#647660 JailBreak - mecz

Napisane przez DAx. w 04.07.2014 21:34

lolz, poprawka :D

 

Jakby modek mógł zaktualizować temat, byłoby świetnie :)

 

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#647643 JailBreak - mecz

Napisane przez DAx. w 04.07.2014 20:13

Wszystkie warningi wynikają z tabulacji kodu, do której to się nie przyłożyłem :)


  • +
  • -
  • 1


#647054 JailBreak - mecz

Napisane przez DAx. w 02.07.2014 16:23

opis

 

Plugin na mecz. Po wpisaniu /mecz przez CT otwiera się menu z wyborem czasu gry. Dostępne są takie opcje:

30 sekund

60 sekund

90 sekund

30 sekund + reset piłki

60 sekund + reset piłki

90 sekund + reset piłki

 

Po wybraniu którejś z opcjii słychać gwizdek rozpoczęcia meczu i następuje odliczanie w hudzie. Po upływie czasu słychać gwizdek kończący mecz. Niby nic wielkiego, ale fajny bajer xD

 

 

komendy

 

say /mecz 

 

instalacja

 

plik .amxx do plugins

whistle.wav i whistle_endgame.wav do sound/misc/

 

inne informacje

 

Do poprawnego działania resetu piłki należy wgrać przerobiony przeze mnie jail_ball w załączniku.

 

 

 

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#647041 [ROZWIĄZANE] Co 250 zabić 1 hp więcej.

Napisane przez DAx. w 02.07.2014 15:54

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "dfsf"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "dsfsdf"
#define TASK 666

public plugin_init() {

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fw_PlayerSpawnPost", 1)
}
public client_connect(id)
{
    if(is_user_bot(id))
        return
 
    new param[1]
    param[0] = id
 
    set_task(1.0,"rank",TASK+id,param,1,"b")
}
public client_disconnect(id)
    if(task_exists(TASK+id))
    remove_task(TASK+id)  
public Fw_PlayerSpawnPost(param[])
{
   new id = param[0]
 
    static stats[8], body[8]
    get_user_stats(id, stats, body)
 
    if ( stats[0] >= 250 && stats[0] <= 499)
        set_user_health(id, get_user_health(id)+1)
    else if ( stats[0] >= 500 && stats[0] <= 749)
         set_user_health(id, get_user_health(id)+2)
    else if ( stats[0] >= 750 && stats[0] <= 999)
         set_user_health(id, get_user_health(id)+3)
    else if ( stats[0] >= 1000 && stats[0] <= 1249)
         set_user_health(id, get_user_health(id)+4)
    else if ( stats[0] >= 1250 && stats[0] <= 1499)
        set_user_health(id, get_user_health(id)+5)
    else if ( stats[0] >= 1500 && stats[0] <= 1749)
        set_user_health(id, get_user_health(id)+6)
    else if ( stats[0] >= 1750 && stats[0] <= 1999)
        set_user_health(id, get_user_health(id)+7)
    else if ( stats[0] >= 2000 && stats[0] <= 2249)
        set_user_health(id, get_user_health(id)+8)
    else if ( stats[0] >= 2250 && stats[0] <= 2499)
        set_user_health(id, get_user_health(id)+9)
    else if ( stats[0] >= 2500 && stats[0] <= 2749)
        set_user_health(id, get_user_health(id)+10)
    else if ( stats[0] >= 2750 && stats[0] <= 2999)
        set_user_health(id, get_user_health(id)+11)
 
}

dalej fragi dodajesz analogicznie


  • +
  • -
  • 1