Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

[ROZWIĄZANE] Co 250 zabić 1 hp więcej.

nowy plugin

Najlepsza odpowiedź DAx., 02.07.2014 15:54

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "dfsf"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "dsfsdf"
#define TASK 666

public plugin_init() {

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fw_PlayerSpawnPost", 1)
}
public client_connect(id)
{
    if(is_user_bot(id))
        return
 
    new param[1]
    param[0] = id
 
    set_task(1.0,"rank",TASK+id,param,1,"b")
}
public client_disconnect(id)
    if(task_exists(TASK+id))
    remove_task(TASK+id)  
public Fw_PlayerSpawnPost(param[])
{
   new id = param[0]
 
    static stats[8], body[8]
    get_user_stats(id, stats, body)
 
    if ( stats[0] >= 250 && stats[0] <= 499)
        set_user_health(id, get_user_health(id)+1)
    else if ( stats[0] >= 500 && stats[0] <= 749)
         set_user_health(id, get_user_health(id)+2)
    else if ( stats[0] >= 750 && stats[0] <= 999)
         set_user_health(id, get_user_health(id)+3)
    else if ( stats[0] >= 1000 && stats[0] <= 1249)
         set_user_health(id, get_user_health(id)+4)
    else if ( stats[0] >= 1250 && stats[0] <= 1499)
        set_user_health(id, get_user_health(id)+5)
    else if ( stats[0] >= 1500 && stats[0] <= 1749)
        set_user_health(id, get_user_health(id)+6)
    else if ( stats[0] >= 1750 && stats[0] <= 1999)
        set_user_health(id, get_user_health(id)+7)
    else if ( stats[0] >= 2000 && stats[0] <= 2249)
        set_user_health(id, get_user_health(id)+8)
    else if ( stats[0] >= 2250 && stats[0] <= 2499)
        set_user_health(id, get_user_health(id)+9)
    else if ( stats[0] >= 2500 && stats[0] <= 2749)
        set_user_health(id, get_user_health(id)+10)
    else if ( stats[0] >= 2750 && stats[0] <= 2999)
        set_user_health(id, get_user_health(id)+11)
 
}

dalej fragi dodajesz analogicznie

Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 WeBsteR

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:297
  • Imię:dawid
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 27.06.2014 11:00

Witam

Potrafiłby ktoś zrobić plugin, że po zabiciu 250 graczy, automatycznie tej osobie dodaje 1hp więcej.

np.

250zabic=1hp więcej, czyli 101hp

500zabic=2hp więcej, czyli 102hp

750zabic=3hp więcej, czyli 103hp

I tak dalej oraz, żeby po resecie statystyk (chodzi mi o reset statystyk wszystkim graczom,całego serwera) tej osobie usuwają się te dodane hp i musi wbijać od nowa.

 

Za każdą próbę daje +'y !


  • +
  • -
  • 0
Zabijaka Gryps to mój autorytet!

#2 DAx.

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:41
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 02.07.2014 15:54   Najlepsza odpowiedź

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "dfsf"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "dsfsdf"
#define TASK 666

public plugin_init() {

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Fw_PlayerSpawnPost", 1)
}
public client_connect(id)
{
    if(is_user_bot(id))
        return
 
    new param[1]
    param[0] = id
 
    set_task(1.0,"rank",TASK+id,param,1,"b")
}
public client_disconnect(id)
    if(task_exists(TASK+id))
    remove_task(TASK+id)  
public Fw_PlayerSpawnPost(param[])
{
   new id = param[0]
 
    static stats[8], body[8]
    get_user_stats(id, stats, body)
 
    if ( stats[0] >= 250 && stats[0] <= 499)
        set_user_health(id, get_user_health(id)+1)
    else if ( stats[0] >= 500 && stats[0] <= 749)
         set_user_health(id, get_user_health(id)+2)
    else if ( stats[0] >= 750 && stats[0] <= 999)
         set_user_health(id, get_user_health(id)+3)
    else if ( stats[0] >= 1000 && stats[0] <= 1249)
         set_user_health(id, get_user_health(id)+4)
    else if ( stats[0] >= 1250 && stats[0] <= 1499)
        set_user_health(id, get_user_health(id)+5)
    else if ( stats[0] >= 1500 && stats[0] <= 1749)
        set_user_health(id, get_user_health(id)+6)
    else if ( stats[0] >= 1750 && stats[0] <= 1999)
        set_user_health(id, get_user_health(id)+7)
    else if ( stats[0] >= 2000 && stats[0] <= 2249)
        set_user_health(id, get_user_health(id)+8)
    else if ( stats[0] >= 2250 && stats[0] <= 2499)
        set_user_health(id, get_user_health(id)+9)
    else if ( stats[0] >= 2500 && stats[0] <= 2749)
        set_user_health(id, get_user_health(id)+10)
    else if ( stats[0] >= 2750 && stats[0] <= 2999)
        set_user_health(id, get_user_health(id)+11)
 
}

dalej fragi dodajesz analogicznie


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: nowy plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych