public client_authorized(id) { get_user_flags(id, set_user_flags(id, read_flags("z"))); }
get_user_flags(id, set_user_flags(id, read_flags("z")));
get_user_flags(id, set_user_flags(id, read_flags("abcdefimnopqrstu")));
A nie set_user_flags?
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Robiin w 18.01.2020 19:56
Napisane przez Rivit w 11.01.2020 12:40
1. O czym mowa?
No dobra, wygenerowałem sobie vipa z generatora, wgrywam na serwer i NIE DZIAŁA!!!!
2. Jak naprawić?
No to jazda. Zaczynamy od problemów typu 1, czyli wgrywasz na serwer i nie działa.
Co musisz sprawdzić? Wpisz w konsole serwera: 'amxx plugins' i dostaniesz listę pluginów, które działają na serwerze. Szukasz tam swojego vipa i patrzysz jaki ma status.
Przykładowy wycinek:
Currently loaded plugins: name version author file status [ 1] Admin Base 1.8.2 AMXX Dev Team admin.amxx running [ 2] Admin Commands 1.8.2 AMXX Dev Team admincmd.amxx running [ 3] Admin Help 1.8.2 AMXX Dev Team adminhelp.amxx running [ 4] Slots Reservation 1.8.2 AMXX Dev Team adminslots.amxx running [ 5] Multi-Lingual System 1.8.2 AMXX Dev Team multilingual.am running [ 6] Menus Front-End 1.8.2 AMXX Dev Team menufront.amxx running [ 7] Commands Menu 1.8.2 AMXX Dev Team cmdmenu.amxx running [ 8] Players Menu 1.8.2 AMXX Dev Team plmenu.amxx running [ 9] Maps Menu 1.8.2 AMXX Dev Team mapsmenu.amxx running [ 10] Plugin Menu 1.8.2 AMXX Dev Team pluginmenu.amxx running [ 11] Admin Chat 1.8.2 AMXX Dev Team adminchat.amxx running [ 12] Anti Flood 1.8.2 AMXX Dev Team antiflood.amxx running [ 13] Scrolling Message 1.8.2 AMXX Dev Team scrollmsg.amxx running [ 14] Info. Messages 1.8.2 AMXX Dev Team imessage.amxx running [ 15] Admin Votes 1.8.2 AMXX Dev Team adminvote.amxx running [ 16] NextMap 1.8.2 AMXX Dev Team nextmap.amxx running [ 17] Nextmap Chooser 1.8.2 AMXX Dev Team mapchooser.amxx running [ 18] TimeLeft 1.8.2 AMXX Dev Team timeleft.amxx running [ 19] Pause Plugins 1.8.2 AMXX Dev Team pausecfg.amxx running [ 20] Stats Configuration 1.8.2 AMXX Dev Team statscfg.amxx running [ 21] StatsX 1.8.2 AMXX Dev Team statsx.amxx running [ 22] unknown unknown unknown vip.amxx bad load ( 22) Load fails: Load error 17 (invalid file format or version) (plugin "vip.amxx") 22 plugins, 21 running
i widzimy na koncu listy naszego vipa. Ma status 'bad load', a poniżej (czyli na końcu listy) widzimy jaki błąd wystąpił
Błąd jest popularny i co z nim zrobić jest opisane tutaj: https://amxx.pl/topi...mat-or-version/ , ale będziesz musiał zrobić dodatkowy krok, który opiszę poniżej.
Problemy typu 2, czyli problem z kompilacją lokalną vipa z generatora (pamiętaj, żeby użyć kompilatora w wersji zgodnej z twoją wersją AMXX na serwerze - opisane w linku powyżej). Jak już mówiłem - vip z generatora jest pod AMXX 1.9, ale to nie problem przerobić go na niższe.
Najpopularniejszym błędem kompilacji jest:
//// vip.sma // D:\Compiler_zlecenia\vip.sma(43) : error 025: function heading differs from prototype // D:\Compiler_zlecenia\vip.sma(527) : error 088: number of arguments does not match definition // // 2 Errors. // Could not locate output file compiled\vip.amx (compile failed). // // Compilation Time: 0.41 sec // ----------------------------------------
najważniejsze informacje z tego płynące to: vip.sma(43) i vip.sma(527)
Rozwiązanie problemu:
Otwieramy nasze .sma i przechodzimy do linijki 43 (oczywiście u Ciebie będzie to inna liczba). Tam prawdopodobnie napotkamy linijkę:
public client_authorized(id , const authid[]){
ją zamieniamy na:
public client_authorized(id){
Przechodzimy do linijki 527 (oczywiście u Ciebie będzie to inna liczba). Tam prawdopodobnie napotkamy linijkę:
client_authorized(id,"");
ją zamieniamy na:
client_authorized(id);
Zapisujemy plik, kompilujemy i ma śmigać.
Jak będą jakieś inne błędy, które są proste w naprawie to postaram się je załączyć tutaj, póki co tyle ode mnie, pozdrawiam serderznie
Załączam przykładowy plik vip.sma, który był użyty do tutoriala.
Napisane przez DarkGL w 11.02.2013 02:07
Napisane przez DarkGL w 12.02.2013 18:54
Napisane przez Owner123 w 14.08.2010 19:37
Napisane przez Miczu w 18.07.2010 19:46
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "DMG_Check"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Miczu"
/*
DMG_GENERIC 0 // Obrażenia ogólne
DMG_CRUSH (1<<0) // od poruszających się obiektów
DMG_BULLET (1<<1) // strzału
DMG_SLASH (1<<2) // od cięć, dźgnięć
DMG_BURN (1<<3) // ognień
DMG_FREEZE (1<<4) // zimno
DMG_FALL (1<<5) // upadek z wyskości
DMG_BLAST (1<<6) // wybuch np. bomby
DMG_CLUB (1<<7) // łom, uderzenia głową, uderzenie pięścią?
DMG_SHOCK (1<<8) // elektryczność
DMG_SONIC (1<<9) // fala dźwiękowa
DMG_ENERGYBEAM (1<<10) // laser, wiązka energi
(1<<11) // Nie wiem :D
DMG_NEVERGIB (1<<12) // ?
DMG_ALWAYSGIB (1<<13) // ?
DMG_DROWN (1<<14) // zadawane gdy gracz tonie
DMG_PARALYZE (1<<15) // paraliż
DMG_NERVEGAS (1<<16) // toksyny
DMG_POISON (1<<17) // trucizna
DMG_RADIATION (1<<18) // promieniowanie
DMG_DROWNRECOVER (1<<19) // odnawianie gdy gracz się wynurzy
DMG_ACID (1<<20) // zadane po wpadnięciu do kwasu
DMG_SLOWBURN (1<<21) // w piekaninku?
DMG_SLOWFREEZE (1<<22) // ?
DMG_MORTAR (1<<23) // ?
DMG_HEGRANADE (1<<24) // HE granade :)
DMG_TIMEBASED (~(0x3fff)) // maska obrażeń czasowych
*/
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_TakeDamage,"player","player_damaged",1)
}
new dmg_name[34][] = { "DMG_GENERIC","DMG_CRUSH","DMG_BULLET","DMG_SLASH","DMG_BURN","DMG_FREEZE","DMG_FALL",
"DMG_BLAST","DMG_CLUB","DMG_SHOCK","DMG_SONIC", "DMG_ENERGYBEAM","11","DMG_NEVERGIB","DMG_ALWAYSGIB","DMG_DROWN",
"DMG_PARALYZE","DMG_NERVEGAS","DMG_POISON","DMG_RADIATION","DMG_DROWNRECOVER","DMG_ACID",
"DMG_SLOWBURN","DMG_SLOWFREEZE","DMG_MORTAR","DMG_HEGRANADE","25","26","27","28","29","30","31","32"}
public player_damaged(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
new text[128]
if(damagebits==0)
{
client_print(0,print_chat,"%s",dmg_name[0])
}
else if(damagebits==(~(0x3fff)))
{
client_print(0,print_chat,"DMG_TIMEBASED")
}
else
{
for(new i=0;i<33;i++)
{
if((1<<i)&damagebits)
{
format(text,127,"%s,%s",text,dmg_name[i+1])
}
}
client_print(0,print_chat,"%s",text)
}
client_print(0,print_chat,"to wszystko %d",damagebits)
}
Napisane przez heniu1111 w 29.12.2016 00:59
.htaccess style.css setup.css ban_list.php
Napisane przez d0naciak w 17.04.2017 11:14
Napisane przez Robiin w 17.02.2017 01:42
Sprawdz
Dlaczego
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/eStrikeCODMOD/v_ak47.mdl")
kiedy
pev_weaponmodel2 Ciąg znaków models/p_glock18.mdl Model broni, który inni gracze mogą zobaczyć jako broń noszoną (modele p_)
?
Dlaczego
precache_model(""); precache_model("models/eStrikeCODMOD/v_ak47.mdl"); precache_model("");
Kiedy poprawne będzie
precache_model("models/eStrikeCODMOD/p_ak47.mdl"); precache_model("models/eStrikeCODMOD/v_ak47.mdl");
?
Jedyne co zrobiłeś, to dodałeś nową linijkę z kodem, który jest wyżej, czyli kodem na model V, a nie P. Stała pev pev_weaponmodel2 nie odpowiada za V_, lecz za P_.
Napisane przez Robiin w 28.01.2017 22:02
https://amxx.pl/topi...option-problem/
"Problem rozwiązany. Dla tych co potrzebowaliby pomocy. Plugin nie był w pełni kompatybilny z najnowszymi binarkami, po wgraniu starszej wersji i małej edycji pluginu już wszystko gra."
w plugins.ini znajdź adminhelp.amxx i napisz tak
adminhelp.amxx debug
ewentualnie reinstal serwera
Błagam Cie, skończ ze swoimi profesjonalnymi postami, bo są zwyczajnie niepotrzebne. Wprowadzasz ludzi w błąd, i dajesz nadzieję, że to rozwiąże ich problem tylko po to, żeby nabić dodatkowy post.
Napisane przez NEQU# w 27.12.2016 18:38
Napisane przez rzeznik9871 w 28.12.2016 00:24
Napisane przez Robiin w 24.01.2017 22:19
Kompilacja lokalna odpada, nie potrafie się tym obsługiwać pomimo czytania poradników, jeżeli jest ktoś chętny, to niech przekompiluje i podeśle, z góry dziękuję i byłbym za to wdzięczny.
Posiadam własny AMXBans do serwera i jeżeli chodzi o dodawanie, to tak, dodaje poprzez bansa vipy oraz adminow.
Koniec filozofii.
Napisane przez Robiin w 24.01.2017 21:42
Gosciu potrafisz czytac ze zrozumieniem?
I wgralem 3 vipy nie dzialaly znaczy dzialaly bo byly blad o modeli a jak wiadomo jakby vip nie dzialal to byn ie bylo pretensji z bledami o model dla vipa.
I wygenerowalem wlasny i tez d*pa nie dziala!
Zrobi mi ktos? Bardzo bym prosił.
Próbowałem innych vipow ale tez nie działały.
Nastepnym razem proszę sensowne odp!
Lol?
Mogę się założyć o własną głowę, że nie wgrałeś modelu tam gdzie potrzeba, albo kod pluginu był zbyt skomplikowany dla ciebie.
Proszę: https://amxx.pl/vipgenerator/
To jest jedyna odpowiedź na którą powinieneś tutaj liczyć, i plus dla Skull'a za to, że nie wrzucił Ci gotowca. Trochę pracy w tworzenie serwera trzeba włożyć.