Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Pytanie dotyczące klasy

cod nowy

Najlepsza odpowiedź d0naciak, 17.04.2017 16:20

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
        if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
                return;
                
        if(!ma_klase[host])
                return;
               
new Float:fOrigin[2][3];
pev(ent, pev_origin, fOrigin[0]);
pev(host, pev_origin, fOrigin[1]);
 
if(get_distance_f(fOrigin[0], fOrigin[1]) <= 50.0) {
         set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
}
Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 SuchyBiceps

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 17.04.2017 02:06

Witam, jak zrobić, aby klasa widziała niewidzialnych w danym obszarze, np. na 500 jednostek?
Nie chcę tutaj gotowej klasy tylko co gdzie wpisać w klasie.


  • +
  • -
  • 0

ms-57937.png


#2 Skull.

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:314
  • Steam:steam
  • Imię:Tajemnica
  • Lokalizacja:Woj. Wielkopolskie
Offline

Napisano 17.04.2017 08:37

Jeśli nie chcesz gotowca, to możesz wzorować się na tym pluginie: https://amxx.pl/topi...tance-modifier/
Tam znajduję się funkcja z jakiej odległości można zadać obrażenia z noża (knife).


  • +
  • -
  • 0

#3 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 17.04.2017 11:14

Skopiuj kod na widzenie min od Obrońcy, tylko ustaw na widzenie graczy i dodaj warunek co do dystansu.


  • +
  • -
  • 1

#4 SuchyBiceps

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 17.04.2017 15:38

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host))
return;
 
if(!ma_klase[host])
return;
 
if(!pev_valid(ent))
return;
 
new classname[5];
pev(ent, pev_classname, classname, 4);
if(equal(classname, "mine"))
{
set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0);
}
}

Wystarczy, że w klasie dodam

set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0);

?


Użytkownik SuchyBiceps edytował ten post 17.04.2017 15:41

  • +
  • -
  • 0

ms-57937.png


#5 SuchyBiceps

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 17.04.2017 15:43

Dobra, źle to co podałem wyżej zmienia widzenie min na daną wartość, w tym przypadku na 90.

 

Mam klasę w której publik wygląda tak:

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
        if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
                return;
                
        if(!ma_klase[host])
                return;
                
        set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

 

Jak będzie wyglądał warunek którym ustawię aby klasa robiła się widoczna na np. 50 jednostek?


  • +
  • -
  • 0

ms-57937.png


#6 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 17.04.2017 16:20   Najlepsza odpowiedź

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
        if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
                return;
                
        if(!ma_klase[host])
                return;
               
new Float:fOrigin[2][3];
pev(ent, pev_origin, fOrigin[0]);
pev(host, pev_origin, fOrigin[1]);
 
if(get_distance_f(fOrigin[0], fOrigin[1]) <= 50.0) {
         set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}
}

  • +
  • -
  • 1

#7 SuchyBiceps

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:32
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 17.04.2017 17:03

Dzięki, działa.


  • +
  • -
  • 0

ms-57937.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych