Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

WeBsteR - zdjęcie

WeBsteR

Rejestracja: 23.02.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.11.2016 20:08
-----

Moje tematy

Jak dodać prefix do pluginu?

26.06.2016 21:55

Witam serdecznie. Korzystam z klanów na CodMod'a od donaciak'a ( https://amxx.pl/topic/152515-klany/ ) i mam problem z dodaniem prefixu, do najnowszej wersji jego pluginu.

W starej wersji to było:

register_message(get_user_msgid("SayText"),"msg_SayText");
public msg_SayText(iMsgId, iMsgDest, iMsgEnt)
{
    new id = get_msg_arg_int(1);

    if(!is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;

    new iGroup = g_iPlayerGroup[id];

    if(iGroup == -1)
        return PLUGIN_CONTINUE;

    new szTmp[256],szTmp2[256], szPrefix[64];
    get_msg_arg_string(2, szTmp, 255);
    ArrayGetString(g_szGroupName, iGroup, szPrefix, 63);

    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
        add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
        add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
    }
    else{
        add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
        add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
    }
    set_msg_arg_string(2,szTmp2);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Lecz nowa wersja klanów została napisana przez autora od nowa, nie posiada już tablic dynamicznych, ma inne nazwy zmiennych itd. Stare dodawanie prerfixu już nie współgra z nowym.

 

Chciałbym, aby każdy członek klanu posiadał przed nickiem prefix z nazwą jego grupy, a członek, który nie posiada żadnej grupy nie wyświetlał żadnego prefixu - tak było w starej wersji.

Chciałbym jeszcze, aby nazwa prefixu była wyświetlana w takich nawiasach: "[nazwa_klanu]" i miała kolor zielony - niestety w starej wersji prefix był wyświetlany w sposób: "nazwa_klanu" bez żadnych nawiasów oraz miał kolor żółty.

 

Teraz prośba do Was, czy ktoś podpowie mi jak taki efekt osiągnąć? Jeżeli komuś nie chce się dawać gotowego kodu, to prosiłbym chociaż o wytłumaczenie mi tego czarno na białym, abym mógł to osiągnąć.

 

Kod .sma nowej wersji klanów bez prefixu znajduje się w załączniku.

Czy ten zapis SQL jest poprawny ?

02.04.2016 14:57

Witam serdecznie ;)

 

Posiadam na serwerze system medali, który działa dobrze - 0 errorów itp, tylko posiada 1 wadę, raz lub więcej nie jestem w stanie dokładnie powiedzieć na mapę usuwają się "losowej" osobie jej medale, resetują się do zera, problem prawdopodobnie leży po stronie zapisu SQL, dlatego podsyłam plugin w załączniku. Dodam, iż na serwerze mam amxmodx w wersji 1.8.3 + plugin "zrobiony" jest pod tą wersję.

 

Pozdrawiam i proszę o pomoc, w czym dokładnie jest ten błąd.

Problem z Invalid weapon id

15.03.2016 15:57

Witam serdecznie, ostatnio napisałem sobie klasę na codmod'a, która co rundę dostaje losowo broń. Klasa działa - tylko sypie errorami w logach.

.sma klasy:

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

#include <engine>



new const nazwa[]   = "Szeregowy";

new const opis[]    = "Dostaje losowa bron co runde";

new const bronie    = 0;

new const zdrowie   = 5;

new const kondycja  = 5;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



new bool:ma_klase[33];

new bron_gracza[33];



public plugin_init()

{

    register_plugin(nazwa, "1.0", "Webster");

    

    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Resp", 1);

}



public cod_class_enabled(id)

{

    ma_klase[id] = true;

    Resp(id);

}



public cod_class_disabled(id)

{

    cod_take_weapon(id, bron_gracza[id]);

    bron_gracza[id] = 0;

    ma_klase[id] = false;

}



public Resp(id)

{

    if(ma_klase[id])

    {

        if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))

            return PLUGIN_HANDLED;

        if(bron_gracza[id])

        {

            cod_take_weapon(id, bron_gracza[id]);

        }

        bron_gracza[id] = random_num(CSW_P228, CSW_P90);

        if(bron_gracza[id] == 2 || bron_gracza[id] == CSW_KNIFE || bron_gracza[id] == CSW_SMOKEGRENADE || bron_gracza[id] == CSW_FLASHBANG || bron_gracza[id] == CSW_HEGRENADE || bron_gracza[id] == CSW_VESTHELM || bron_gracza[id] == CSW_VEST || bron_gracza[id] == CSW_C4)

        {

            bron_gracza[id] = random_num(CSW_P228, CSW_P90);

        }

        cod_give_weapon(id, bron_gracza[id]);

        cs_set_user_bpammo(id, bron_gracza[id], 120); //linijka dajaca error logi

    }

    return PLUGIN_HANDLED;

}

A oto jakie error logi klasa sypie:

L 03/15/2016 - 14:12:46: Start of error session.

L 03/15/2016 - 14:12:46: Info (map "de_dust2_2x2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20160315.log")

L 03/15/2016 - 14:12:46: [CSTRIKE] Invalid weapon id 29

L 03/15/2016 - 14:12:46: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_szeregowy.amxx")

L 03/15/2016 - 14:12:46: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_user_bpammo")

L 03/15/2016 - 14:12:46: [AMXX]    [0] codclass_szeregowy_3224612.sma::Resp (line 56)

czasami jeszcze do tych logów jest dodane:

[CSTRIKE] Invalid weapon id 2

i

[CSTRIKE] Invalid weapon id 0

Mniej więcej wiem na czym polega błąd, tylko nie mam już pomysłu jak go naprawić. Przy losowaniu broni co rundę ustawiam na "stało" 120 naboi amunicji w każdej broni, gdyż też nie wiedziałem jak dodać, aby każda broń posiadała "swój własny magazynek", lecz to nie jest mój największy problem. Problem leży w tym jak zrobić np. jeżeli wylosuje kose/granaty/c4/tarcze to aby losowało drugi raz i jak wtedy wylosuje "normalną" broń to wtedy dawało tą amunicje.

 

Jak usunąć powyższy błąd? Proszę o pomoc.

 

Pozdrawiam.

Usunięcie przyrostka (stringa) z nazwy.

14.12.2015 20:07

Witam posiadam plugin: 

    http://amxx.pl/topic...kszym-poziomie/

On działa jak należy, tylko ostatnio przerobiłem (zoptymalizowałem) zapis nVault swojego silnika CodModa (zapis działa jak najbardziej dobrze), tylko teraz w topce po każdej nazwie klasy obok dołączony jest string "-cod" np. "NazwaKlasy-cod" teraz mam pytanie jak usunąć to "-cod" by była sama "NazwaKlasy". Proszę o pomoc.

 

Pozdrawiam.

Bonusy wypadające z graczy. Losowe modele.

09.09.2015 16:40

Witam.

 

Jak zrobić, losowo wypadające modele paczek, które wypadają po zginięciu gracza. W oryginalnym pluginie jest wypadanie tylko 1 podstawowego modelu, a ja chciałbym aby modele paczek były losowe (5).

 

Myślałem nad czymś takim:

new const modelitem[][] = {"models/cod_paczka.mdl",

    "models/cod_paczka1.mdl",

    "models/cod_paczka2.mdl",

    "models/cod_paczka3.mdl",

    "models/cod_paczka4.mdl"

};

Tylko co dalej dodać w kodzie?

Podstawowe .sma:

Spoiler

 

Pozdrawiam.