Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

WeBsteR - zdjęcie

WeBsteR

Rejestracja: 23.02.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.11.2016 20:08
-----

#730269 Ulepszanie perkow

Napisane przez WeBsteR w 31.08.2016 12:07

Sprawdź:

cod_get_runa_poziom(this)

albo

cod_get_runa_poziom(idattacker)

  • +
  • -
  • 2


#728666 AdminChat DHUD+zielone u@+Dzwiek wiadomosci u@ | Nie wywala HLTV

Napisane przez WeBsteR w 28.07.2016 10:27

1469696112-ergr.png

 

błędy

Dodaj do swojego kompilatora lokalnego biblioteke dhudmessage.inc


  • +
  • -
  • 1


#725044 Przerobienie kill_assist.amxx

Napisane przez WeBsteR w 18.04.2016 14:30

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
 
#define VERSION "0.1"
 
#define MAX 32
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= MAX && is_user_connected(%1))
 
new g_bAsysta[MAX+1][MAX+1];
 
public plugin_init() {
register_plugin("Dodatkowy Exp", VERSION, "DarkGL")
 
register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a");
register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0")
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwDamage", 1);
}
 
public newRound()
{
for(new i = 0;i <= MAX;i++){
for(new j = 0;j <= MAX;j++)
g_bAsysta[i][j] = 0;
}
}
 
public client_connect(id){
for(new j = 0;j <= MAX;j++) g_bAsysta[id][j] = 0;
}
 
public fwDamage(iVictim, iInflicter, iAttacker, Float:fDamage, iBitDamage){
if( (IsPlayer(iAttacker) && IsPlayer(iVictim)) && get_user_team(iVictim) != get_user_team(iAttacker) && iVictim != iAttacker)
g_bAsysta[iAttacker][iVictim] += floatround(fDamage);
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public eventDeath(){
new iKiller = read_data(1);
new iVictim = read_data(2);
 
if(IsPlayer(iKiller) && IsPlayer(iVictim) && iKiller != iVictim)
{
new sName[32];
get_user_name(iVictim, sName, sizeof sName - 1);
new kName[32];
get_user_name(iKiller, kName, sizeof kName - 1);
 
for(new i = 0 ; i <= MAX; i ++){
if(i == iKiller) continue;
 
if(g_bAsysta[i][iVictim] >= 99){
 
set_hudmessage(Tutaj są moje wartosci...)
show_hudmessage(i, "%s asystowal w zabiciu gracza: %s", kName, sName);
 
set_user_frags(i, get_user_frags(i)+1)
}
 
g_bAsysta[i][iVictim] = 0;
}
}
}

Zrobione w 10 sekund :)


  • +
  • -
  • 1


#724527 Run time error 4: index out of bounds - Nie potrafię naprawić.

Napisane przez WeBsteR w 10.04.2016 13:50

Masz więcej skinów/broni, niż przypisałeś do tablicy - przypisane jest MAX 50, lecz możesz to zmienić na większą liczbę np. 100 w linijce 13:

#define MAX 50

zmień na:

#define MAX 100

Lub na taką samą liczbę, ile posiadasz skinów/broni. Bo odwołujesz się do elementu tablicy z poza jej rozmiaru.


  • +
  • -
  • 1


#724270 Problem z warningiem w wiadomosci hud

Napisane przez WeBsteR w 06.04.2016 14:34

To nie jest błąd, to ostrzeżenie o złej tabulacji w kodzie (złej liczbie postawionych spacji).

Sprawdź:

public zombie_hud(id){
    new target = pev(id, pev_iuser2);
    new target_name[33];
    get_user_name(target,target_name,32);
    if(is_user_alive(id))
    {
        set_hudmessage(_, _, _, 0.03, 0.93, _, 1.0, 1.0);
        show_hudmessage(id, "HP: %d AmmoPack: %d",get_user_health(id),get_user_ammopack(id));
    }
    else
    {
        if(!target);
            return PLUGIN_CONTINUE;
        set_hudmessage(_, _, _, 0.70, 0.40, _, 1.0, 1.0);
        show_hudmessage(id, "[Nick: %s]^n[Zycie: %d]^n[AmmoPack: %d]^n[Zabicia: %d]^n[Infekcje: %d]",target_name,get_user_health(target),get_user_ammopack(target),get_user_zabicia(target),get_user_infekcje(target));
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Jak dalej będzie ten błąd to pobaw się z tymi "wcięciami" w tekście.


  • +
  • -
  • 1


#723778 plugin/sklep/aktywacja

Napisane przez WeBsteR w 29.03.2016 11:54

 http://www.sklep-sms.pl/


  • +
  • -
  • 1


#711863 Zmiana prędkości graczy

Napisane przez WeBsteR w 16.09.2015 21:56

Miałem coś podobnego na swoim CodModzie, jak usunąłem CurWeapon i zastosowałem kanapkę. Rozwiązałem to robiąc sprawdzenie, czy jest freezetime, jeżeli nie ma to ustawić set_pev od prędkosci, czyli:

if(!freezetime)
        set_pev(id, pev_maxspeed, szybkosc_gracza[id]);

poblicu ZastosujAtrybuty.

 

Może to coś Ci pomoże :giggle:

 

Pozdrawiam.


  • +
  • -
  • 1


#711764 Zmiana flagi vipa z "t" na "z"

Napisane przez WeBsteR w 13.09.2015 20:02

Usuń sprawdzenie flagi i tyle :P


  • +
  • -
  • 1


#711691 szukam najskuteczniejszej blokady granatów na 10sekund po roz. nowej rundy

Napisane przez WeBsteR w 11.09.2015 21:32

Sposób z mojego serwera:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

new const g_szGrenadeNames[][] =
{
    "weapon_hegrenade",
    "weapon_smokegrenade",
    "weapon_flashbang"
};

new Float:g_fStartTime

public plugin_init() {
    register_plugin("Blokada Granatow", "v1.0", "Webster")
    register_logevent("Round_Start", 2, "1=Round_Start")

    for(new i=0; i<sizeof(g_szGrenadeNames); i++) {
        register_clcmd(g_szGrenadeNames[i], "BlockGrenade")
        RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, g_szGrenadeNames[i], "fwd_PrimaryAttack")
    }
}

public Round_Start()
    g_fStartTime = get_gametime()

public fwd_PrimaryAttack(this)
{
    if(get_gametime() - g_fStartTime > 15.0)
        return HAM_IGNORED

    return HAM_SUPERCEDE
}

public BlockGrenade(id)
{
    if(get_gametime() - g_fStartTime > 15.0)
        return PLUGIN_CONTINUE

    return PLUGIN_HANDLED
}

Może się przyda :)


  • +
  • -
  • 1


#711382 Własna komenda

Napisane przez WeBsteR w 03.09.2015 14:46

Linux a nie lepiej z ColorChat zrobić ? Bo on chciał z kolorami:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

public plugin_init()
{
    register_plugin("Nazwa Pluginu", "1.0", "Autor");
    
    register_clcmd("say /komenda", "player_komenda");
    register_clcmd("say_team /komenda", "player_komenda");
}
public player_komenda(id)
{
    
    ColorChat(id, GREEN, "Testowy napis");
}

 

Robik a skompilowałeś to tutaj http://amxx.pl/kompilator ?

Zapomniałeś biblioteki:

#include <colorchat>

or

#include <chatcolor>

Chyba, że o czymś nie wiem i sama jeżeli jest potrzebna to się włącza, to wtedy zwracam honor.


  • +
  • -
  • 1


#710905 Zmiany w amxbans_ssban.

Napisane przez WeBsteR w 28.08.2015 08:24

Sprawdź:

amx_screenscount "5 7 "

Teraz powinno być tylko 5 albo 7, jakbyś kiedyś chciał tylko 5 to zrób tak:

amx_screenscount "5 "

Albo jakbyś chciał tylko 7 to tak:

amx_screenscount "7 "

 

Bo to jest kolejna spierniczona rzecz w tym AmxBansie, musisz się pobawić z tymi spacjami między liczbami.


  • +
  • -
  • 1


#710753 Opis klasy się ucina

Napisane przez WeBsteR w 26.08.2015 10:46

W silniku Coda zmień:

#define MAX_WIELKOSC_OPISU 256

na np.

#define MAX_WIELKOSC_OPISU 512

i będziesz miał 2x więcej możliwości robienia opisu klasy w:

new const opis[]

Raczej na tej zasadzie to działa, popróbuj.


  • +
  • -
  • 1


#710255 [KOSZ] Problem z Pluginem Rangi CSGO

Napisane przez WeBsteR w 21.08.2015 11:27

W kodzie źródłowym .sma znajdź:

set_hudmessage

są tam 5 parametrów:

red - kolor czerwony (RGB)
green - kolor zielony (RGB)
blue - kolor niebieski (RGB)
Float:x=-1.0 - ustawienie poziome hud (oś pozioma)
Float:y=0.35 - ustawienie pionowe hud (oś pionowa)

 

Pobaw się tak jak Ci sam pasuje, zmieniaj parametry 4 i 5 wedle uznania.


  • +
  • -
  • 1


#709560 Przerobić jail_gangi inny wygląd prefixu

Napisane przez WeBsteR w 14.08.2015 17:11

Proszę, bez errorów:

Załączony plik  parachute.sma   5,23 KB  64 Ilość pobrań
  parachute.amxx


  • +
  • -
  • 1


#709459 AmxBans przerzuca na inna stronę

Napisane przez WeBsteR w 13.08.2015 18:25

Proszę:

     http://amxx.pl/topic...a-gm-community/


  • +
  • -
  • 1