Sprawdź:
cod_get_runa_poziom(this)
albo
cod_get_runa_poziom(idattacker)
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez WeBsteR w 31.08.2016 12:07
Napisane przez WeBsteR w 28.07.2016 10:27
Napisane przez WeBsteR w 18.04.2016 14:30
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <fun> #define VERSION "0.1" #define MAX 32 #define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= MAX && is_user_connected(%1)) new g_bAsysta[MAX+1][MAX+1]; public plugin_init() { register_plugin("Dodatkowy Exp", VERSION, "DarkGL") register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a"); register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwDamage", 1); } public newRound() { for(new i = 0;i <= MAX;i++){ for(new j = 0;j <= MAX;j++) g_bAsysta[i][j] = 0; } } public client_connect(id){ for(new j = 0;j <= MAX;j++) g_bAsysta[id][j] = 0; } public fwDamage(iVictim, iInflicter, iAttacker, Float:fDamage, iBitDamage){ if( (IsPlayer(iAttacker) && IsPlayer(iVictim)) && get_user_team(iVictim) != get_user_team(iAttacker) && iVictim != iAttacker) g_bAsysta[iAttacker][iVictim] += floatround(fDamage); return HAM_IGNORED; } public eventDeath(){ new iKiller = read_data(1); new iVictim = read_data(2); if(IsPlayer(iKiller) && IsPlayer(iVictim) && iKiller != iVictim) { new sName[32]; get_user_name(iVictim, sName, sizeof sName - 1); new kName[32]; get_user_name(iKiller, kName, sizeof kName - 1); for(new i = 0 ; i <= MAX; i ++){ if(i == iKiller) continue; if(g_bAsysta[i][iVictim] >= 99){ set_hudmessage(Tutaj są moje wartosci...) show_hudmessage(i, "%s asystowal w zabiciu gracza: %s", kName, sName); set_user_frags(i, get_user_frags(i)+1) } g_bAsysta[i][iVictim] = 0; } } }
Zrobione w 10 sekund
Napisane przez WeBsteR w 10.04.2016 13:50
Napisane przez WeBsteR w 06.04.2016 14:34
To nie jest błąd, to ostrzeżenie o złej tabulacji w kodzie (złej liczbie postawionych spacji).
Sprawdź:
public zombie_hud(id){ new target = pev(id, pev_iuser2); new target_name[33]; get_user_name(target,target_name,32); if(is_user_alive(id)) { set_hudmessage(_, _, _, 0.03, 0.93, _, 1.0, 1.0); show_hudmessage(id, "HP: %d AmmoPack: %d",get_user_health(id),get_user_ammopack(id)); } else { if(!target); return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(_, _, _, 0.70, 0.40, _, 1.0, 1.0); show_hudmessage(id, "[Nick: %s]^n[Zycie: %d]^n[AmmoPack: %d]^n[Zabicia: %d]^n[Infekcje: %d]",target_name,get_user_health(target),get_user_ammopack(target),get_user_zabicia(target),get_user_infekcje(target)); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Jak dalej będzie ten błąd to pobaw się z tymi "wcięciami" w tekście.
Napisane przez WeBsteR w 29.03.2016 11:54
Napisane przez WeBsteR w 16.09.2015 21:56
Miałem coś podobnego na swoim CodModzie, jak usunąłem CurWeapon i zastosowałem kanapkę. Rozwiązałem to robiąc sprawdzenie, czy jest freezetime, jeżeli nie ma to ustawić set_pev od prędkosci, czyli:
if(!freezetime) set_pev(id, pev_maxspeed, szybkosc_gracza[id]);
poblicu ZastosujAtrybuty.
Może to coś Ci pomoże
Pozdrawiam.
Napisane przez WeBsteR w 13.09.2015 20:02
Napisane przez WeBsteR w 11.09.2015 21:32
Sposób z mojego serwera:
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> new const g_szGrenadeNames[][] = { "weapon_hegrenade", "weapon_smokegrenade", "weapon_flashbang" }; new Float:g_fStartTime public plugin_init() { register_plugin("Blokada Granatow", "v1.0", "Webster") register_logevent("Round_Start", 2, "1=Round_Start") for(new i=0; i<sizeof(g_szGrenadeNames); i++) { register_clcmd(g_szGrenadeNames[i], "BlockGrenade") RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, g_szGrenadeNames[i], "fwd_PrimaryAttack") } } public Round_Start() g_fStartTime = get_gametime() public fwd_PrimaryAttack(this) { if(get_gametime() - g_fStartTime > 15.0) return HAM_IGNORED return HAM_SUPERCEDE } public BlockGrenade(id) { if(get_gametime() - g_fStartTime > 15.0) return PLUGIN_CONTINUE return PLUGIN_HANDLED }
Może się przyda
Napisane przez WeBsteR w 03.09.2015 14:46
Linux a nie lepiej z ColorChat zrobić ? Bo on chciał z kolorami:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
public plugin_init()
{
register_plugin("Nazwa Pluginu", "1.0", "Autor");
register_clcmd("say /komenda", "player_komenda");
register_clcmd("say_team /komenda", "player_komenda");
}
public player_komenda(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Testowy napis");
}
Robik a skompilowałeś to tutaj http://amxx.pl/kompilator ?
Zapomniałeś biblioteki:
#include <colorchat>
or
#include <chatcolor>
Chyba, że o czymś nie wiem i sama jeżeli jest potrzebna to się włącza, to wtedy zwracam honor.
Napisane przez WeBsteR w 28.08.2015 08:24
Napisane przez WeBsteR w 26.08.2015 10:46
Napisane przez WeBsteR w 21.08.2015 11:27
W kodzie źródłowym .sma znajdź:
set_hudmessage
są tam 5 parametrów:
red - kolor czerwony (RGB)
green - kolor zielony (RGB)
blue - kolor niebieski (RGB)
Float:x=-1.0 - ustawienie poziome hud (oś pozioma)
Float:y=0.35 - ustawienie pionowe hud (oś pionowa)
Pobaw się tak jak Ci sam pasuje, zmieniaj parametry 4 i 5 wedle uznania.
Napisane przez WeBsteR w 14.08.2015 17:11
Napisane przez WeBsteR w 13.08.2015 18:25