Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

WeBsteR - zdjęcie

WeBsteR

Rejestracja: 23.02.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.11.2016 20:08
-----

Moje posty

W temacie: Ulepszanie perkow

31.08.2016 12:07

Sprawdź:

cod_get_runa_poziom(this)

albo

cod_get_runa_poziom(idattacker)

W temacie: Poszukuję kodu do modułu StripWeapons

23.08.2016 20:08

Do swojego kompilatora lokalnego dodaj inc.: StripWeapons.inc

W temacie: AdminChat DHUD+zielone u@+Dzwiek wiadomosci u@ | Nie wywala HLTV

28.07.2016 10:27

1469696112-ergr.png

 

błędy

Dodaj do swojego kompilatora lokalnego biblioteke dhudmessage.inc

W temacie: Poszukuję technika

02.07.2016 18:33

Pisz na PW.

W temacie: Jak dodać prefix do pluginu?

27.06.2016 10:44

 

Lecz nowa wersja klanów została napisana przez autora od nowa, nie posiada już tablic dynamicznych, ma inne nazwy zmiennych itd. Stare dodawanie prerfixu już nie współgra z nowym.

new iIdAktKlanu = g_iIdAktywnegoKlanuGracza[id];
g_szNazwaAktywnegoKlanu[iIdAktKlanu] <-- zmienna zawierająca nazwę klanu gracza

Aby Nazwa klanu była wyświetlana na zielono musisz dodać "^4" przed " [ ... ] ".

W skrócie:

[...]
new szPrefix[33]
format(szPrefix,32,"^4[ %s ]",g_szNazwaAktywnegoKlanu[iIdAktKlanu])

Jeżeli chcesz pominąć prefix dla osób, które nie mają klanu sprawdź np długość wyżej wymienionej zmiennej i pomiń procedurę dodawania prefix'u

 

Jeszcze raz dzięki wielkie za pomoc. Już wszystko mi działa tak jak chciałem ;)

Ogólnie to zamiast format użyłem formatex oraz, aby pominąć prefix dla osób, które nie mają klanu zrobiłem sprawdzenie ID Aktywnego Klanu, który pomija procedurę dodania prefixu w razie niepowodzenia, oraz na przyszłość zrobiłem, że zamiast robić tablicę [33] to dałem [MAX_PLAYERS+1].

 

Jakby ktoś chciał to wstawiam tu gotowca:

W plugin_init:

register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");

Gdzieś niżej w kodzie:

public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt)
{
    new id = get_msg_arg_int(1);
    new iIdAktKlanu = g_iIdAktywnegoKlanuGracza[id];

    if(!is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;

    if(!iIdAktKlanu)
        return PLUGIN_CONTINUE;

    new szTmp[256],szTmp2[256];
    get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) );

    new szPrefix[MAX_PLAYERS+1];
    formatex(szPrefix,32,"^4[Klan: %s]",g_szNazwaAktywnegoKlanu[iIdAktKlanu]);

    if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
        add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
        add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
        add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
    }
    else{
        add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
        add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^3 %s1^1 :  %s2");
    }
    set_msg_arg_string(2,szTmp2);

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

Temat uważam w całości wyczerpany, pomoc udzielona.