Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

VanderKonflikt - zdjęcie

VanderKonflikt

Rejestracja: 16.02.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.03.2015 11:48
-----

#637654 [ROZWIĄZANE] Sygnatura - spoilery

Napisane przez Kawon w 10.05.2014 15:40

Praktycznie - Już użytkownicy tak mają.

Teoretycznie - nie jest to niezgodne z regulaminem.


  • +
  • -
  • 2


#5907 Jak zainstalować PodBot'y do Amx Mod X

Napisane przez baku w 17.05.2008 16:16

A więc najpierw sciągasz PodBoty :
http://www.sendspace.pl/file/acJqww7E/

Wrzucasz je do cstrike/addons

Następnie w addons/metamod/plugins.ini dopisujesz linike :
;; PodBot
win32 addons/podbot/podbot_mm.dll
linux addons/podbot/podbot_mm_i386.so
Wchodzimy do: /cstrike/addons/podbot i otwieramy notatnikiem podbot.cfg. Szukamy linijki pb_password "pomiędzy cudzysłowami wpisz twoje hasło"

Teraz załączasz cs'a i w konsoli wpisujesz :
setinfo _pbadminpw "tutaj wpisz hasło ktore wpisałeś w podbot.cfg"
A tu zrób sobie binda na menu :
bind "=" "pb menu"
Pod przyciskiem = masz podbota

I to wszystko ;]


Tutorial wykonany dla www.amxx.pl
Copyright � 2008 baku. Kopiowanie zabronione.

  • +
  • -
  • 114


#453657 [ROZWIĄZANE] c4 timer poszukuje

Napisane przez Pawlak093 w 30.08.2012 18:46

http://amxx.pl/topic...9-c4-wyjebe-za/


#105955 "Non-sprite set to glow!" - Fix

Napisane przez Abes Mapper w 17.01.2010 15:22

"Non-sprite set to glow!" - Fix
by xPaw


.:Opis:.
Plugin usuwa komunikat który wyskakuje w konsoli 'Non-sprite set to glow!' na niektórych mapach kiedy mapper ustawi w bycie tryb renderowania na żarzenie gdzie nie występuje sprite.

.:Instalacja:.
Standardowa - Instalacja Pluginów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6


#403731 C4 Management

Napisane przez Rob Zombie ` w 29.04.2012 21:39

opis

Jest to plugin, który pozwala administratorowi na zarządzanie paką. Może on określić minimalną wymaganą ilość ct, żeby można było podłożyć pakę, żeby można było podłożyć ją na obu bs'ach bądź na jednym.

cvary

bm_minct < liczba > - Wymagana liczba antyterrorystów, aby terroryści mogli podłożyć pakę. Domyślnie 0.

bm_midct < liczba > - Wymagana ilość antyterrorystów, aby można było położyć pakę na wszystkich bs'ach. Domyślnie 4.

bm_roundstart_text < 0 / 1 / 2 > - Ustawia sposób wyświetlania się wiadomości, dotyczącej bs'u, na który jest teraz ustawiona rozgrywka, na początku rundy.
0 - Wyłączone
1 - Tekst na chacie
2 - Kolorowy tekst HUD

bm_planter_text < 0 / 1 > - Jeśli ustawione na 1, pokazuje wycentrowany tekst o osobie, która chciała podłożyć pakę na "wyłączonym" bs'ie.

komendy admina

bm_mark_bs <Nazwa BS'a> (Wymagana flaga: ADMIN_CFG) - Oznaczenie wybranego bs'a na mapie jako główny. Należy stać na danym bombsite, aby można było użyć tej komendy.

wymagane moduly

Fakemeta, hamsandwich

instalacja

Instalacja Pluginów AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#593069 Star Wars Mod

Napisane przez RasiaQ w 13.12.2013 22:26

Witajcie,

Nie wiem, czy było tu już coś takiego(nie chciało mi się szukać ;_; ), ale od dłuższego czasu chodzi mi po głowie stworzenie Star Wars Mod'a.

W mojej głowie wygląda to fajnie, mianowicie:

Myślałem o zrobieniu czegoś w rodzaju COD, tylko gracz awansowałby odpowiednio:

  • R2D2
  • C-3PO
  • Han Solo
  • Chewbacca
  • Luke Skywalker
  • Obi-Wan Kenobi
  • Darth Vader
  • Yoda

To tylko kilka z możliwości. Do tego każdy gracz mógłby wybrać ciemną lub jasną stronę mocy (byłby przypisywany odpowiedni strój).

Oczywiście walka odbywałaby się na noże (tak tak, skin miecza świetlnego Ciemna Strona ->Czerwony, Jasna ->Zielony)

*Myślałem coś o czapkach od Cypisa, ale to później.

 

Na każdym stopniu otrzymywalibyśmy nowe moce, jak pchnięcie, przyciąganie, piorun itp. oraz byłoby zwiększane DMG naszego "miecza".

 

Jest to właściwie połowa tego (mniej więcej), co chcę wykonać. Muszę się jednak jakoś za to zabrać i będę szukał pomocników. Jak myślicie, ciekawe, czy raczej nudne ? xD

 


  • +
  • -
  • 3


#214184 [DeathRun Pack] v1 Linux+Windows

Napisane przez Gufinsky w 09.02.2011 17:25

Dołączona grafika



Dołączona grafika

- Amxmodx 1.8.2
- Unikalny VIP
- Unikalny /respawn
- Guziki końcowe są już ustawione (DeathRun Timer)
- Dodany ad_manager z funkcja you, która pobiera nick gracza

Dołączona grafika

- Gram na DeathRun'ach od około 2 lat
- Starałem się zrobić tą paczkę jak najlepiej umiem
- Docencie jakoś moją prace
- Mam nadzieję, że się spodoba
- Paczka gotowa do wrzucenia na serwer



Dołączona grafika
Konsola:
sm_reset - restartuje rekord speeda na aktualnej mapie (dla admina)
Czat:
/best - pokazuje gracza i czas w jakim przeszedl mape
/grawitacja - dla VIPA zmienia grawitacje
/speed - dla VIPa zmienia speed
/freeze - kupujemy granat zamrazajcy
fps - komendy na szybsze bh
/info - pokazuje info co posiada vip
/drshop - pokazuje deathrun shop


Dołączona grafika

Spoiler


Plugins.ini

Spoiler



Dołączona grafika

- Wrzucasz wszystko do folderu cstrike
- Restart serwera / mapy
- I gotowe
- Życzę miłej gry



Dołączona grafika


[DeathRun Pack]v1 Linux

http://www7.zippysha...04632/file.html
Dołączona grafika

- Coś nie działa? Pisz w tym temacie!
- Chcesz coś dodać? Pisz w tym temacie!
- Chcesz coś usunąć z paczki? Pisz w tym temacie!
- Jakieś problemy z paczką? Pisz w tym temacie!
- Oceń paczkę! Pisz w tym temacie!
- Jeśli ktoś będzie chciał mogę zrobić MapPack DeathRun








Zakaz kopiowania na inne fora bez zgody autora.




Edit v1
18.03.12
Pracuję nad wersją v2 deathrun pack'a.
  • +
  • -
  • 60


#351329 Achievements

Napisane przez Fili:P w 19.01.2012 12:44

Dołączona grafika
Cześć, zaprezentuje wam system achievementów, niestety jedynie z zapisem nvault, ponieważ sql-a jeszcze nie zrozumiałem. Jeśli jest ktoś chętny to może pomóc w zapisie sql. Starałem się napisać ten plugin jak najbardziej optymalnie. W przyszłych wersjach postaram się dodać natywy i być może forwardy, aby każdy achievement był w oddzielnym pliku lub, aby wszystkie achievenemty były w jednym oddzielnym pliku.

Dołączona grafika
Standardowa.
Dołączona grafika
Nvault,
HamSandwich,
Colorchat.
Dołączona grafika
say /ach
say_team /ach

Wyświetla menu ze statusem achievementów, po wyborze itemu w menu pojawia się jego opis i obecny stan.

Dołączona grafika
ach_display_gz 0/1 - standardowo 1, jeśli 0 to po zdobyciu acha nie wyświetla "Gratulacje %s! Zdobyłeś osiągnięcie %s!", jest stworzone, ponieważ forwardem możemy robić to sami ( forward nie testowany ).

Dołączona grafika
W obecnej wersji nie ma cvarów, bo nie widziałem takiej konieczności. Pierwszy raz pracował z tak dużą ilością (jak na mnie) zdarzeń silnika gry. Możliwe że zamiast używać Fakemety HamSandiwch i CSX wystarczyło użyć samej kanapki, lecz jeśli tak to w przyszłej wersji. Póki co mamy do dyspozycji 11 osiągnięć oczywiście dodam więcej. Dodawanie achievementów jest o tyle fajne, iż nawet na nvault nie jest wymagane resetowanie zapisu ani edytowanie go co dodanie osiągnięcia. Sprawdzenie czy osiągniecie jest zaliczone występuję jedynie w HamSpawn. Mam nadzieję, że spodoba wam się mój plugin. Proszę pisać komentarze przede wszystkim z uzasadnieniem.

Dołączona grafika
native ach_get_index(const name[]);
native ach_get_stance(id, ach_id); // pobiera czy gracz zaliczył acha czy nie 0/1
native ach_get_status(id, ach_id); // pobiera postęp w achu
native ach_get_name(ach_id, const var[], len); // pobiera nazwe acha
native ach_get_desc(ach_id, const var[], len); // pobiera opis acha
native ach_get_target(ach_id); // pobiera cel acha (wymagany postep)
native ach_get_max(); // pobiera ilosc stworzonych achow
native ach_set_stance(id, ach_id, value); // ustawia stan acha
native ach_set_status(id, ach_id, value); // ustawia postep w acha
native ach_add(const ach_name[], const ach_desc[], ach_target);
native ach_reset_status(id, ach_id); // resetuje postep acha (ustawia na 0) przydatne jezeli robimy achy typu w rundzie
native ach_add_status(id, ach_id, value); // dodaje x punktów do obecnej wartosci postepu acha

Dołączona grafika
forward ach_give_reward(pid, aid); // wywolywany kiedy gracz otrzymuje info o ukończeniu acha ( możemy mu tu dać nagrode ).
forward ach_load_post( id ); // wywolywany po wczytaniu danych, aby bezpiecznie operowac w client_authorized :)
forward ach_save_pre( id, save_in ); // wywoływany przed zapisem danych, dobrze jest tu zmienić na przykład wartość postępu, aby nie kolidować z systemem
forward ach_save_post( id, save_in ); // wywolywany po zapisie danych.

save_in może mieć 2 wartości:

#define SAVE_IN_DISCONNECT 1
#define SAVE_IN_DEATH 2

Wartość 1 jest wywoływana przy wyjściu z serweru, a 2 przy śmierci gracza. Oczywiście przy wyjściu z serwera nie wywołuje się ach_save_post, bo to nie miałoby sensu.

Oświadczam wam, że pracuje teraz nad nową wersją.
Dołączona grafika
  • 1.0.0
Podstawowa wersja.
  • 1.0.0b łatka i dodanie kilku achów
Dodana łatka
Dodanie kilku achów
  • 1.0.1
Dodanie 4 natywów
Możliwość dostawania w nagrodę za ukończenie acha xp-a w nowym cod modzie
Łatka [dzięki torrent]
  • 1.0.1b
Wymagany moduł engine
Naprawa acha "Żywy lampion"
Naprawa acha "Pan śmierci"
Nowy cvar
Forward wywoływany podczas otrzymania acha ( nie testowany )
  • 1.0.1c
Łatka zapisu
  • 1.0.2
Dodanie natywów
Dodanie forwardu
  • 1.1.0
Użycie tablic dynamicznych (dzięki DarkGL i Muzzi za pomoc przy tablicach)
Dodanie natywów
Usunięcie achów, ponieważ możemy je tworzyć sami jak klasy do coda
  • 1.1.1
Optymalizacja.
Dodanie 3 nowych forwardów.
Usunięcie kilku zbędnych natywów.
Dołączona grafika
Przykładowy kod z użyciem forwardu:

#include <amxmodx>
#include <achievements>

public plugin_init() {
register_plugin("test", "1.0", "Fili:P")
}
public ach_give_reward(pid, aid)
{
client_print(pid, print_chat, "Zaliczyles acha!");
}

Przykładowy kod tworzący acha w oddzielnym pluginie:

#include <amxmodx>
#include <achievements>
new g_HandleAch;
public plugin_init() {
register_plugin("achy", "1.0", "Fili:P")
g_HandleAch = ach_add("Staly bywalec", "Wejdz 1000 razy na serwer", 1000);
}
public client_putinserver(id)
{
ach_add_status(id, g_HandleAch, 1);
}


Radze opozniac taskiem funkcje, ktore bd w chwili wejscia na serwer

Projekt nie będzie już rozwijany, chyba że zrozumiem sqlx. Mogą występować błędy kiedy usuwamy achy.

Zakazuje kopiowania treści na inne witryny bez mojej zgody!
Dołączona grafika
Wersja 1.1.0:
Załączony plik  achievements.sma   9,82 KB  505 Ilość pobrań
  achievements.amxx
Załączony plik  achievements.inc   804 bajtów  441 Ilość pobrań


Wersja 1.1.1:
Załączony plik  achievements.inc   1,02 KB  556 Ilość pobrań

Załączony plik  achievements.sma   8,69 KB  633 Ilość pobrań
  achievements.amxx
  • +
  • -
  • 28


#255463 Info po smierci

Napisane przez DarkGL w 03.06.2011 04:59

opis.png
Plugin pozwala po zginięciu dać info swojemu teamowi poprzez mikrofon lub czat

 

http://darkgl.pl/201...nfo-po-smierci/

ss.png
info.jpg

cvary.png



//czas na danie infa po śmierci standard to 5 sekund

info_smierci_czas 5

download.png
Załączony plik  inf_smierc.amxx   5,62 KB  495 Ilość pobrań

Załączony plik  inf_smierc.sma   1,77 KB  4804 Ilość pobrań
  inf_smierc.amxx


  • +
  • -
  • 57


#91020 Lucia Hallucination - antywallhack

Napisane przez Grzelak w 04.11.2009 21:13

Dołączona grafika


Opis

Plugin pomaga w wykrywaniu wallhacka u graczy. Tworzy postac w scianie, widzialna jest tylko i wylacznie dla admina i osoby ktora uzywa wh.

Video przedstawiajace plugin:



Komendy

bind "klawisz" "luciaToggle"
Uruchamia plugin, w chacie pojawi sie wiadomosc ,iz postac w scianie zostala zalokowana. Ponowne wcisniecie klawisza usuwa postac.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 22


#380912 AMXBans "STABLE" + Konfiguracja DPROTO /EDIT (23.08.2012)

Napisane przez Szyfrant w 14.03.2012 21:49

AMXBans "STABLE" + Odpowiednia Konfiguracja DPROTO



/EDIT (23.08.2012)

Pozwoliłem sobie nazwać go "STABLE" z tego wzlędu, że testowałem go na serwerze z DPROTO przy zajętych wszystkich slotach.

Nie wyskoczył nawet jeden error, a amxbans banował poprawnie.


Pobieramy paczkę, link poniżej

Załączony plik  AMXBans MIX (AMXX.PL).zip   3,38 MB  9927 Ilość pobrań


AMXBans "Stable" = 1.5.1 Plugin + 1.6 Web

W paczce zostały wtopione dwie najważniejsze łatki

[Fix] Funkcja Prebanned_check_ - hleb

[Fix] Thread worker was unable to start - sebul


Dodałem również poradnik:

[Poradnik] AMXBans 6 "Jak i Co?"


Instalujemy i z tej strony tyle.





Teraz druga rzecz, najważniejsza.


Otwieramy plik dproto.cfg

Odnajdujemy te linijki:



# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8] )
cid_NoSteam47 = 8

# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10] )
cid_NoSteam48 = 10

i zmieniamy ich wartości na:

# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is STEAM_ID_LAN [8] )
cid_NoSteam47 = 4

# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is VALVE_ID_LAN [10] )
cid_NoSteam48 = 4


W tym momencie dproto przypisuje każdemu graczowi CID po IP tzn.


(TO JEST PRZYKŁAD)
nie będzie
VALVE_ID_LAN
tylko
VALVE_0:4:1276568453


GOTOWIEC:
Załączony plik  dproto.cfg   7,66 KB  2474 Ilość pobrań



Po tym zabiegu (Gm)AMXBans nie głupieje i powinien banować jak należy.

OKLASKI DLA MisieQ
To jemu należą się gratki. :P


  • +
  • -
  • 40


#611875 BF2+Vote DM by EffectivePL

Napisane przez EffectivePL. w 01.02.2014 18:29

Paczkę mam u siebie zainstalowaną na serwerze i działa bez zarzutów.
Paczka jest mojego autorstwa.
Jak dla mnie to jest unikatowa paczka więc można się bardzo nią cieszyć
 
Zalety paczki:
-72 Odznaki
-Vote na DM (od 2 graczy na serwerze)
-Respawn
-Testowana na na systemie Windows jak i Linux (wszystko dobrze działało)
- Jest wiele innych ale nie pamiętam co jeszcze
Wady paczki:
-Nie pamiętam czy csdm_teambalancer.amxx działa poprawnie
-Nie wiedziałem już jakie dodać pluginy by urozmaicić grę :)
 
System: Windows/Linux.
Wersja amxmodx: 1.8.1.
 
plugins.ini
bf2rank.amxx
bf2Medals.amxx
admin_spec_esp.amxx
adminchat.amxx
adminlisten.amxx
admin_freelook.amxx
galileo.amxx
csdm_teambalancer.amxx
hpk.amxx
Allow_round_finish.amxx
wymuszanie_interpu.amxx
OchronanaSpawniePL.amxx
kill_assist.amxx
resetscore.amxx
abd.amxx
parachute.amxx
topme.amxx
sillyc4.amxx
ad_manager.amxx
show_ips.amxx
c4timer.amxx
no_team_flash.amxx
Najlepszy.amxx
amx_malamapa_v12.amxx
votedm.amxx
ne_unlimitedammo.amxx
Chyba większość wie co robią te pluginy :)
 
amxx.cfg
///////////////////////CSDM/////////////////////////
csdm_active "1" 
csdm_freeze_time "3" 
csdm_add_items "1" 
csdm_item_time 20.0 
csdm_random_spawns "1" 
csdm_kill_all "0" 
csdm_drop_packs "1" 
csdm_drop_weapons "1" 
csdm_delete_time 20.0 
csdm_allow_clguns "0" 
csdm_hold_many "0" 
csdm_auto_equip "0" 
csdm_auto_gren "0" 
csdm_spawn_spam "1" 
csdm_enable_amenu "0" 
csdm_enable_gmenu "1" 
csdm_spawn_protect "0" 
csdm_medkit "20" 
csdm_battery "20" 
csdm_explain "1" 
csdm_auto_drop "1" 
csdm_steam "0" 
csdm_pack_jumps "0" 
csdm_asskicr "1" 
csdm_voting "1" 
csdm_voting "abc" 
csdm_ratio "0.6" 
csdm_votetime "60.0" 
csdm_nextvote "120.0" 
////////////////////CSDM///////////////////////

///////////////////BF2////////////////////////
bf2_active 1 
bf2_badges 1
bf2_badgepowers 1 
bf2_awp 0 
bf2_ffa 0 
bf2_xpmultiplier 0.1 
bf2_xpminplayers 1 
bf2_reset_days 321
bf2_icon_time 1.5 
bf2_help_url "http://misieq.elsat.net.pl/amxx/" 
bf2_statustext 1 
bf2_hud_options "abcde" 
bf2_wymus "1" 
bf2_db_host "pukawka.net" 
bf2_db_user "syndrom_s2366" 
bf2_db_pass "yybP7hjQWh" 
bf2_db_database "syndrom_s2366" 
bf2_odznaka_hp "10" 
bf2_odznaka_szybkosc "15.0" 
bf2_odznaka_kasa "150"
bf2_odznaka_grawitacja_1 "0.9375" 
bf2_odznaka_grawitacja_2 "0.875" 
bf2_odznaka_grawitacja_3 "0.8125" 
bf2_odznaka_grawitacja_4 "0.75" 
bf2_odznaka_grawitacja_5 "0.65625"
bf2_odznaka_grawitacja_6 "0.5625" 
bf2_dodatkowy_armor_1 "50" 
bf2_dodatkowy_armor_2 "100" 
bf2_dodatkowy_armor_3 "150" 
bf2_dodatkowy_armor_4 "200" 
bf2_dodatkowy_armor_5 "250" 
bf2_dodatkowy_armor_6 "300" 
///////////////////BF2////////////////////////

///////////////////Spadochron////////////////////////
sv_parachute "1" 
parachute_fallspeed "100" 
///////////////////Spadochron////////////////////////

///////////////////csdm_teambalancer////////////////////////
amx_tmaxfreq 50
amx_tmaxplayer 3
amx_tsound 0
///////////////////csdm_teambalancer////////////////////////

///////////////////asysty////////////////////////
amx_killassist_enable 1
amx_killassist_mindamage 30
amx_killassist_givefrags 1
amx_killassist_givemoney 300
amx_killassist_onlyalive 0 
///////////////////asysty////////////////////////

///////////////////zadane obrazenia////////////////////////
amx_bulletdamage_recieved "1" 
amx_bulletdamage "1" 
///////////////////zadane obrazenia////////////////////////

///////////////////galileo////////////////////////
amx_extendmap_max 90 
amx_extendmap_step 15
gal_cmd_votemap 0 
gal_cmd_listmaps 2 
gal_banrecent 4
gal_banrecentstyle 1 
gal_rtv_commands 3 
gal_rtv_wait 10
gal_rtv_ratio 0.60
gal_nom_playerallowance 2
gal_nom_mapfile mapcycle.txt 
gal_nom_prefixes 0
gal_nom_qtyused 0 // ile nominacji ma być używanych w następnym głosowaniu.
gal_runoff_enabled 1
gal_runoff_duration 15
gal_vote_weight 1
gal_vote_weightflags y
gal_endonround 1
gal_vote_showstatus 1
gal_vote_showstatustype 2
gal_srv_start 3
gal_endofmapvote 1
gal_listmaps_paginate 10 
gal_vote_mapchoices 5
gal_vote_duration 15 
gal_vote_mapfile mapcycle.txt 
gal_vote_expirationcountdown 1
gal_vote_uniqueprefixes 0
gal_vote_announcechoice 1 
gal_emptyserver_wait 0
gal_emptyserver_mapfile emptycycle.txt
gal_sounds_mute 0
///////////////////galileo////////////////////////

///////////////////admin esp////////////////////////
esp 1
esp_timer 0.3 
esp_allow_all 0
esp_disable_default_keys 0
///////////////////admin esp////////////////////////

///////////////////ochrona////////////////////////
sv_sp 1
sv_sptime 3
sv_spmessage 1
sv_spshellthick 50
amx_czas_oslony "3" 
///////////////////ochrona////////////////////////

///////////////////interp////////////////////////
int_display 0
int_refresh 0
///////////////////interp////////////////////////

///////////////////ip graczy////////////////////////
amx_ip_info 60
///////////////////ip graczy////////////////////////

///////////////////timer////////////////////////
amx_showc4timer 3
amx_showc4flash 0
amx_showc4sprite 0
amx_showc4msg 0
///////////////////timer////////////////////////

///////////////////fleshe////////////////////////
no_team_flash 1
///////////////////fleshe////////////////////////

///////////////////amo////////////////////////
ne_uammo_enable 1
///////////////////amo////////////////////////
Download: Załączony plik  BF2+DM.rar   1,08 MB  1229 Ilość pobrań

 
 
Proszę was o to by dopisać moją paczkę do http://amxx.pl/paczki
Paczkę możecie rozpowszechniać dalej ale trzeba dopisać nazwę autora!!


#446064 PaintBall v2 by szelbi [Aktualizacja 01.11.13]

Napisane przez szelbi w 14.08.2012 10:18

Opis


Jest to druga moja paczka PaintBall. Pozbyłem się w niej kilku zbędnych pluginów i map, które są rzadko grane. Usunąłem również reklamy, których w poprzedniej wersji paczki po prostu nie zauważyłem. Mam nadzieję, że się spodoba ;)

Wersja AMXX - 1.8.1 [Linux]

Pluginy


Spoiler


Mapy


Spoiler


Download


http://hostuje.net/file.php?id=5b4eade5268ae6fe1df45e71a0759717
Link nie działa? Napisz do mnie na PW!

Zapraszam do oceny paczki ;)
  • +
  • -
  • 9


#192122 Kompilacja lokalna

Napisane przez Abes Mapper w 27.11.2010 19:13

Kompilacja lokalna

Czytając posty zauważyłem, że trochę ludzi ma problemy z kompilacją lokalną mimo iż jest tutorial.

Piszę ten poradnik w tym dziale aby pokazał się w spisie artykułów.
Jest jeszcze inny sposób kompilacji lokalnej ( Kompilacja lokalna - AMXX.pl: Support AMX Mod X - by R3X ) ale to tak jakby dla tych, którzy programują, robią coś w PAWN.

Ten sposób (o ile można to nazwać innym sposobem) jest łatwiejszy i szybszy.

1. Pobieramy plik z załącznika w zależności od naszego systemu operacyjnego
2. Rozpakowujemy byle gdzie
3. Wchodząc w folder scripting mamy różne pliki/foldery. Opiszę najważniejsze potrzebne do kompilacji
  • include - tutaj wklejamy wszystkie pliki .inc np.: colorchat.inc
  • Podstawowe sma - tutaj wkleiłem kody źródłowe z podstawowych pluginów (nie chciałem żebyście tracili czas na ich dodatkowym kompilowaniu)
  • compiled - w tym folderze znajdą się wszystkie skompilowane przez nas pluginy (folder utworzy się podczas pierwszej kompilacji)
  • compile.exe - program który odpalamy aby skompilować kod źródłowy
4. Teraz jak kompilować?
Nic prostrzego.
Plik .sma (czyli nasz kod źródłowy) wklejamy do głównego katalogu scripting tam gdzie jest compile.exe
Po wklejeniu uruchamiamy właśnie ten plik compile.exe i nasze pliki zaczną się kompilować.
Skompilowane pluginy znajdą się w folderze compiled

Jeżeli niektóre pluginy (np.: bf2, pokemod) mają dodatkowe foldery z plikami .inl to wklejamy je (foldery) do głównego katalogu scripting

Dodaję plik colorchat.inc
Jest wymagany przy kompilacji niektórych pluginów

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 32


#473382 Paczka 4FuN by PROSTO.

Napisane przez adrian321444 w 31.10.2012 15:14

Witam.
Paczka w 100% wykonana przeze mnie. Zawiera tylko najpotrzebniejsze pluginy

; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx        ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx        ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
;nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
;mapchooser.amxx		; allows to vote for next map
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here
wins.amxx                ;pokazuje wygrane rundy
vampire.amxx             ;za zabujstwo 10hp za Headshot 20 + niebiskie tlo po zabiciu
backweapons.amxx         ;bronie na plecach
task_complete.amxx       ;trombka na koniec rundy 
polski_cs.amxx           ;polskie napisy "bomba zostala rozbrojona"
grenade_trail.amxx       ;kolorowe linie za rzuconym granatem
ultimate_sounds_PL.amxx  ;polskie dzwieki typu headshot
sell_weapons.amxx        ;sprzedawanie broni po wpisaniu /sell
eim.amxx                 ;leczenie klawiszem E
spree.amxx               ;najlepszy gracz rundy
join_leave.amxx          ;kto wchodzi na serwer  w HUD
runplanting.amxx         ;ruszasz sie podczas podkladania paki
sillyc4.amxx             ;mozesz przyklejic pake na sciane
hpk_pl.amxx              ;wywalanie graczy z pingiem wyzszym niz 150+
ad_manager.amxx          ; rekalmy w say'u
descriptive_fire_in_the_hole.amxx   ;pokazuje jaki granat zostal rzucony
c4timer.amxx             ;nowy licznik c4
flash.amxx               ;pokazuje kto oslepil
bulletdamage.amxx        ;pokazuje zadane obrazenia
ptb.amxx                 ;wyrownanie team'ow


Cvary które należy dopisać:
///vampire.amxx////
amx_vampire_hp 10 // ilość HP za zwykłe zabicie
amx_vampire_hp_hs 20 // ilość HP za zabicie HeadShotem
amx_vampire_max_hp 100 // maksymalna ilość HP gracza

///join_leave.amxx///
Join/Leave Message "1.2","BigBaller"
amx_join_message "Przychodzi %name%"
amx_joined_message "%name% jest gotowy!"
amx_leave_message "Odchodzi %name%"
amx_join_leave "1"

Info udzielam na gg 13855646!

download:
http://www34.zippysh...33113/file.html
  • +
  • -
  • 3