Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

dredek - zdjęcie

dredek

Rejestracja: 31.01.2014
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.03.2024 19:38
-----

#777519 MISJE I ZWIERZAKI SMIGUEL

Napisane przez Robiin w 07.10.2023 14:39

Autorstwa Smiguel, to muszą być dobre. **** tam, że gość edytował tylko jedną linijkę - autora - ale jak coś to Smiguela misje są panowie. Żałosne do tego poziomu, że powinny się bany posypać :)


  • +
  • -
  • 2


#774555 [ROZWIĄZANE] tablice wielowymiarowe

Napisane przez Robiin w 07.08.2022 16:58

Napis jest tablicą. Więc masz tablicę, która przechowuję tablicę tablic - czyli trójwymiarową. A zadeklarowałeś 2 wymiary ([][]).
Dlatego deklarację "models" zmień na:

new const models[][][] = {
	{"guerilla", "Zwykly Model"},
	{"gign", "Zwykly Model"},
	{"vendetta", "Vendetta"},
	{"MechaGerman", "Mecha German"}
}

 
Dla testu możesz sobie wypisać pewne dane:

log_amx("Model pierwszy, Nazwa: %s, Plik: %s", models[0][0], models[0][1]);

 
Dla ułatwienia możesz użyć enuma:

enum _: (+= 1)
{
    MODEL_FILE,
    MODEL_NAME
};

Wtedy użycie "models":

log_amx("Model pierwszy, Nazwa: %s, Plik: %s", models[0][MODEL_NAME], models[0][MODEL_FILE]);

  • +
  • -
  • 5


#769840 Jetpack

Napisane przez Rivit w 15.01.2021 23:33

 

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <zombieplague>
#include <xs>
 
//Uncomment this if your server is running ZP50 and above.
//#define UseZP50
 
#if defined UseZP50
#tryinclude <zp50_core>
#tryinclude <zp50_items>
#tryinclude <zp50_ammopacks>
#tryinclude <zp50_class_survivor>
#else
#tryinclude <zombieplague>
#endif
 
new bool:bIsAlive[33], iGas[33], SprSmoke, iMaxClients, iItem
#define JpPower 400
#define JpUp 200.0
#define MaxGas 20
#define ClassnameJp "n4d_jetpack"
#define ModelJp "models/zs/p_jp2.mdl"
#define SoundFly "zs/fly2.wav"
#define SoundBlow "zs/blow.wav"
#define ItemName "ML_JETPACK"
#define ItemCost 50

new bool:kupil[33]
 
public plugin_precache()
{
SprSmoke = precache_model("sprites/smoke.spr")
precache_model(ModelJp)
precache_sound(SoundFly)
precache_sound(SoundBlow)
}
 
public plugin_init()
{
register_plugin(ItemName, "0.0.1", "wbyokomo")
 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnSpawnPost", 1)
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "OnKilled")
register_forward(FM_ClientDisconnect, "OnClientDisconnect")
register_think(ClassnameJp, "OnThinkJetPack")
 
iMaxClients = get_maxplayers()
 
#if defined UseZP50
iItem = zp_items_register(ItemName, ItemCost)
#else
iItem = zp_register_extra_item(ItemName, ItemCost, ZP_TEAM_HUMAN)
#endif
 
register_clcmd("say /jp","CmdBuyJetPack")
register_dictionary("zombie_plague.txt")
}
 
//this forward is from CSBot_Init API by PRoSToTeM@, see http://forums.alliedmods.net/showpost.php?s=3faa8633e3e2573157f4cd48fbd4e19e&p=2080292&postcount=15
public CSBot_Init(id)
{
RegisterHamFromEntity(Ham_Spawn, id, "OnSpawnPost", 1)
RegisterHamFromEntity(Ham_Killed, id, "OnKilled")
}
 
public OnClientDisconnect(id)
{
bIsAlive[id] = false
ResetJetPack(id)
}
 
public OnSpawnPost(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return;
 
bIsAlive[id] = true
}
 
public OnKilled(id)
{
bIsAlive[id] = false
ResetJetPack(id)
}
 
public OnThinkJetPack(ent)
{
if(ent < 1) return;
 
static id; id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if(!(1<=id<=iMaxClients)) return;
if(!bIsAlive[id]) return;
 
static button; button = entity_get_int(id, EV_INT_button);
if((iGas[id] > 0) && (button & IN_DUCK) && (button & IN_JUMP))
{
static Float:Velocity[3], Float:Origin[3]
velocity_by_aim(id, JpPower, Velocity)
Velocity[2] = JpUp
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, Velocity)
 
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, Origin)
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, Origin, 0)
write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
write_short(id)
write_short(SprSmoke)
write_byte(2)
write_byte(7)
write_byte(128)
write_byte(32)
write_byte(8)
write_byte(192)
message_end()
 
iGas[id]--
if(iGas[id] > 5) emit_sound(id, CHAN_WEAPON, SoundFly, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
else emit_sound(id, CHAN_WEAPON, SoundBlow, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
else
{
if((iGas[id] < MaxGas) && !(button & IN_DUCK) && !(button & IN_JUMP))
{
iGas[id]++
}
}
 
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime()+0.1)
}

 

public client_authorized(id)
{
    kupil[id] = false;
}
 
public CmdBuyJetPack(id)
{
if(!bIsAlive[id]) return PLUGIN_HANDLED;
 
#if defined UseZP50
if(zp_core_is_zombie(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(zp_class_survivor_get(id)) return PLUGIN_HANDLED;
#else
if(zp_get_user_zombie(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(zp_get_user_nemesis(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(zp_get_user_survivor(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(kupil[id]) return PLUGIN_HANDLED;
#endif
 
static iAP
#if defined UseZP50
iAP = zp_ammopacks_get(id)
#else
iAP = zp_get_user_ammo_packs(id)
#endif
if(iAP < ItemCost) return PLUGIN_HANDLED;
if(IsPlayerHasJetPack(id)) return PLUGIN_HANDLED;

CreateJetPack(id)
#if defined UseZP50
zp_ammopacks_set(id, iAP-ItemCost)
#else
zp_set_user_ammo_packs(id, iAP-ItemCost)
#endif
client_print(id, print_chat, "[ZP] Kupiles JetPack, like a Boss. Przytrzymaj SKOK+KUCANIE aby poleciec.")

kupil[id] = true;
 
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
#if defined UseZP50
public zp_fw_items_select_pre(id, item, ignorecost)
{
if(item != iItem) return ZP_ITEM_AVAILABLE;
if(zp_core_is_zombie(id)) return ZP_ITEM_DONT_SHOW;
if(IsPlayerHasJetPack(id)) return ZP_ITEM_NOT_AVAILABLE;
 
return ZP_ITEM_AVAILABLE;
}
 
public zp_fw_items_select_post(id, item, ignorecost)
{
if(item != iItem) return;
 
CreateJetPack(id)
client_print(id, print_chat, "[ZP] You just bought a JetPack, fly like a BOSS. Hold JUMP+DUCK to fly.")
}
 
public zp_fw_core_infect_post(id)
{
ResetJetPack(id)
}
 
public zp_fw_core_cure_post(id)
{
ResetJetPack(id)
}
#else
public zp_extra_item_selected(id, item)
{
if(item == iItem)
{
if(IsPlayerHasJetPack(id)) return ZP_PLUGIN_HANDLED;
 
CreateJetPack(id)
client_print(id, print_chat, "[ZP] You just bought a JetPack, fly like a BOSS. Hold JUMP+DUCK to fly.")
}
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public zp_user_infected_post(id)
{
ResetJetPack(id)
}
 
public zp_user_humanized_post(id)
{
ResetJetPack(id)
}
#endif
 
CreateJetPack(id)
{
new ent = create_entity("info_target")
if(ent < 1) return;
 
new Float:Origin[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, Origin)
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, ClassnameJp)
entity_set_model(ent, ModelJp)
entity_set_origin(ent, Origin)
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_edict(ent, EV_ENT_aiment, id)
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT)
entity_set_size(ent, Float:{0.0, 0.0, 0.0}, Float:{0.0, 0.0, 0.0})
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id)
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime()+0.1)
}
 
RemovePlayerJetPack(id)
{
new ent = -1
while((ent = find_ent_by_class(ent, ClassnameJp)))
{
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) != id) continue;
 
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, 0.0)
remove_entity(ent)
}
}
 
IsPlayerHasJetPack(id)
{
new ent = -1
new bHasJP = 0
while((ent = find_ent_by_class(ent, ClassnameJp)))
{
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)
{
bHasJP = 1
break;
}
}
 
return bHasJP;
}
 
ResetJetPack(id)
{
iGas[id] = MaxGas
RemovePlayerJetPack(id)
}
 

Nie chce działać, możesz dać zamiast limitu na jedną mapę, to żeby po rundzie jetpack zniknął dla gracza?

 

Polecam kod wstawiać w załącznik oraz nie cytować długich wiadomości, bo przegląda się to tragicznie.


  • +
  • -
  • 1


#768875 Tworzenie submodeli

Napisane przez viper367 w 17.11.2020 13:46

Studiomdl dekompilujesz model

Jed's Model Viewer 1.36 - w nim ustawiasz lokalizacje tych 2 programów i przez niego dekompilujesz

potem juz notatnikiem edycja pliku .qc

Studiomdl kompilujesz model

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#758068 messagemode nie dziala

Napisane przez oeN. w 21.03.2019 23:49

ja to jestem ciekaw jakie plugi maja to messagemode ???
 
JA NA SERWERZE DM Nie mam żadnego błedu.
I na SERWRZE SR nie mam żadnego błędu. 
 
 
a są wysyłane różne wiadomości.

Każdy większy mod i bardziej rozbudowany plugin...

CS:GO Mod, Zombie, Cod, Klany, Sklepy, Powody Banów i Kicków.

Messagemode to dość przydatna funkcja.


  • +
  • -
  • 1


#751232 Perk Pancernik

Napisane przez _McHappy w 22.07.2018 23:03

Wątek rosyjski: http://www.dedicated...ead.php?t=26904

Github: https://github.com/s1lentq/reapi
  • +
  • -
  • 1


#748845 Powody kicków

Napisane przez devil11 w 23.04.2018 22:40

opis.png

 

Witajcie

Udostępniam swego czasu wykonany na zlecenie plugin, który dodaje powody kicków z podglądem na stronie web.

Plugin ma dokładnie takie same zadanie co - https://amxx.pl/topi...07-powód-kicka/

 

Plugin udostępniam za darmo bez wsparcia technicznego.

 

instalacja.png

 

Plugin wymaga modułu mysql.

Edycja pliku kicki.sma i uzupełniamy linijki 14,15,16,17, następnie kompilujemy plugin i wgrywamy na serwer.

	"host",
	"user",
	"pass",
	"database"

Aby dodać własne powody wystarczy edytować plik kick_powody.ini

Po stronie web, edytujemy plik data.php i podajemy dane do bazy mysql.

 

ss.png

 

Tymczasowo brak, jeżeli ktoś wykorzysta proszę o podesłanie.

 

download.png

 

Z racji że forum jest oporne i nie mam zamiaru aktualizować wtyczki aby zadziałała jakaś funkcja będzie downloadu z zewnętrznego źródła.

 

https://megawrzuta.p...2c215b642b.html

 

 

 


  • +
  • -
  • 4


#740302 Jak przekonwertować baze z ipb 3.4 na 4.1

Napisane przez Ogen Dogen w 17.06.2017 14:09

 

Jeżeli masz licencję to wystarczy zrobić upgrade całego forum i samo ci automatycznie przekonwertuje bazę. Sam robiłem upgrade i wszystko przeszło bezboleśnie. Tylko nie zapomnij zrobić wcześniej backup ;)

Przed upgrade upewnij się czy spełniasz wymagania (php 5.6+, memory_limit 128M i inne potrzebne moduły) https://invisioncomm...eady-for-ips-4/

 

robiłem tym upgradem ale posty mi znikają, użytkownicy zostają i tak za każdym razem nie wiem czemu

Chyba, że da się osobno jakoś te posty przenieść?

 

Konwertuje ci tylko część bazy i na koniec całego procesu pisze, że wszystko jest w porządku ? Raczej nie możliwe, ten skrypt do upgradowania jest dosyć inteligentny i wyłapuje dużo rzeczy. No chyba, że używasz nulled'a to ci niewiele pomogę ;>

Ja szedłem według tego poradnika i nie miałem żadnego problemu - https://invisioncomm...rted/upgrading/

Po zakończeniu konwersji bazy poczekaj na dokończenie przebudowy reszty elementów strony lub uruchom ręcznie z panelu.


  • +
  • -
  • 1


#724672 Widzialność min

Napisane przez GeDox w 12.04.2016 12:31

opis
Witam, przedstawiam Wam plugin, który od bardzo długiego czasu kurzy mi na dysku. Dzięki temu pluginowi admin po najechaniu celownikiem na minę (tylko gdy jest martwy), może dowiedzieć się do kogo ona należy. Po wpisaniu komendy, gracz dostaje ostrzeżenie (za drugim dostaje bana na 30 minut), mina zostaje automatycznie usunięta (dodatkowo jest robiony screen adminowi). Ostrzeżenia zapisują się w pliku nvault.
 
instalacja
Standardowa
 
cvary

  • cod_mine_warns (num >0) - ilość ostrzeżeń, za którą gracz dostanie bana
  • cod_mine_screen (num 0,1) - czy ma robić adminowi ssa
  • cod_mine_remove (num 0,1) - czy ma usuwać minę

komendy admina

  • amx_warn_mine - komenda, którą odpalasz cały w/w proces. Polecam zbindować pod klawisz.

screenshot
atHWrvU.png

wymagane moduly

  • nvault
  • fakemeta
  • fun

download
Załączony plik  widzialnosc_min.sma   3,28 KB  96 Ilość pobrań
  widzialnosc_min.amxx


  • +
  • -
  • 2


#719360 [ROZWIĄZANE] Chce zrobić żeby modele czytało mi z pliku .ini (JAK?)

Napisane przez grankee w 30.01.2016 15:52

Przyjęło się, że pliki używane do konfiguracji pluginu mają typ ini, ale to jest w tym przypadku bez znaczenia.

 

NiczegoWinien, Twoja pętla ma zasadniczy błąd - nigdy się nie kończy, ponieważ nie inkrementujesz numeru linii i cały czas czyta tą samą. Ponadto o ile pamiętam linie numeruje się od 0

Nie mniej jednak warto tu użyć pętli while zamiast do-while, na wypadek pustego pliku.

new file[256];
    
    get_configsdir( file, 255 )
    
    format(file,255,"%s/moj_plik.ini",file)
    
    new line=0,text[128],chars
    while(read_file(file,line++,text,127,chars))
    {
        
        //tu kod
    }
    
   

  • +
  • -
  • 2


#705278 [ROZWIĄZANE] [JailBreak] Problem z tabelą wyników (BUG)

Napisane przez ^Szeregowy^ w 06.07.2015 14:28

niech zgadnę używasz pluginu jail team balancer   http://amxx.pl/topic...-team-balancer/




#620905 TP Game + RR

Napisane przez glut w 27.02.2014 22:33

opis
Modyfikacja polega na tym, że gra rozpoczyna się od 90 sek rozgrzewki z USP,GLOCKIEM lub DEAGLEM (menu z wyborem). Po niej następuje wybór zwycięskiej drużyny czy chce pozostać w swoim Team'ie czy chce przejść do przeciwnego. Logicznie jeżeli wygra opcja w swoim to zostają u siebie, jeżeli w przeciwnym przenosi ich do przeciwnego Team'u.

Na czas rozgrzewki są zatrzymane 2 pluginy

Plugin TeamPlay Game odpowiada za to, że drużyny grają 15 rund po czym zmiana stron, a po 16 wygranych rundach przez 1 drużynę zmiana mapy na kolejną z cyklu

teamplay.amxx oraz M_Antirusher.amxx

instalacja

Podstawowa

wymagane moduly
 

amxmodx
amxmisc
cstrike
fun
fakemeta
hamsandwich
dhudmessage
colorchat

cvary

Brak

konfiguracja

Czas rozgrzewki zmieniamy w pliku rr.sma
 

new czas = 90 // czas w sek

Po czym ponownie kompilujemy :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 16


#506360 WeaponsMod

Napisane przez glut w 25.01.2013 10:55

WeaponsMod


Udostępniam go dopiero teraz, ponieważ marnuje się na dysku a obiecałem.


opis



Mod polega na zabijaniu przeciwników i zdobywaniu doświadczenia.
Czym większy level tym lepsza bron + 2 HP oraz wytrzymałości za poziom. (101 poziomów)

Zaczynamy z Glock18, a kończymy z M4A1,AK47,DEAGLE i wszystkie granaty.

Wpisz /menu aby zobaczyć MenuModa

Wpisz /sklep aby otworzyć sklep

Dla stałych graczy jest także vip. Ma on 2x większe doświadczenie za zabójstwo podłożenie paki itd....


cvary

SaveXP "1" // Czy exp ma sie zapisywac
wm_kill "60" // ile expa za killa
wm_kill_hs "80" // ile expa za killa hs
wm_xp_paka "100" // ile expa za podlozenie i rozbrojenie
wm_winner "50" // ile expa za wygrana runde
 

wymagane moduly


podstawowe

amxmodx
amxmisc
nvault
fun
strike
engine
pluginu

colorchat
weapon
 

instalacja


opis.txt do folderu cstrike
.sma do scripting
.amxx do plugins

Należy odblokować plugin restmenu.amxx w plugins.ini

I na serwerze zablokować wszystkie bronie
Wejdź na serwerze w amxmodmenu i ogranicz bronie...


inne informacje

Jeżeli ktoś chciałby do innego pluginu dodać dawanie expa w WeaponsModzie to proszę oto stock (Dziękuje benio101) za udostępnienie na swoim blogu) Jak mówiłem przyda mi się :) w miejscu

id -- id gracza(logiczne)
ammount -- ilosc

stock weaponsmod_give_xp(id, amount){
if(callfunc_begin("Give_Xp", "weaponsmod.amxx")==1){
callfunc_push_int(id);
callfunc_push_int(amount);
callfunc_end();
}
}

[success='Aktualizacje']Mod będzie aktualizowany proszę o propozycje[/success]

[info='Podziękowania']Dziękuje wszystkim za pomoc speedkill // za Pomoc w optymalizacji kodu i drobnych poprawkach + testy
benio101 // bez niego nie zaczął bym na pewno pisać pluginów
wiele wiele więcej ludzi // Za wsparcie i tyle dodatniej reputy :D[/info]

[info='ChangeLog']v1.0 -- Wydanie 10:55 25.01.2013
v1.1 -- Skrócenie kodu 13:24 29.01.2013
v1.2 -- Skrócenie jeszcze bardziej (^.^)
v1.3 -- Poprawa cały czas info że straciłeś lvl
v1.4 -- Poprawa zapisu Nvualt (Orgizmo dzięki za info)[/info]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 22


#643526 [JailBreak] Zabawy się bugują

Napisane przez Gryzon w 15.06.2014 15:00

Dajesz 46 minut Freeday ? Nie za dużo, może skróć czas i zobacz.




#643543 Prosba o dodanie skokow do 2 klas

Napisane przez Gryzon w 15.06.2014 16:47

Łapaj:

Załączone pliki